Pito on enemmän kiinni kumista. Mulla on nyt molemmissa päissä Assegai MaxGrip-kumilla ja DD-kyljillä. Se pitää sateella melkein kuin kuivalla eli täydellisesti. Rullauskyky on kuin hyytelömöykyllä.
Leveän kumin ongelma on että siinä on pakko käyttää inserttejä koska jos sitä matalampaa painetta käyttää, ne kapeat juuret lyö vanteelle aivan samalla tavalla oli kapea tai leveä, vain paine vaikuttaa.
Ite näen isomman kumin tärkeimpänä hötynä maavaran kasvatuksen ja siksi kun tuo takana oleva kiero Assegai kun on kohta lopussa niin se korvautuu 2.8 tai 3.0" kumilla. Edessä taidan pitäytyä Assegain MaxGrip versiossa mikä pitää aina hyvin eikä pokoile tai muutenkaan ole millään tavalla epämääräinen. Siihen voi luottaa aina.
Renkaan kyljen paksuus tekee renkaan muodon muutoksesta häviöllistä mikä vaimentaa pokoilua ja kimmahtelua mutta tietysti tekee ajosta raskasta. Hyvin ohuet seinämät ei vaimenna liikettä ja rengas onkin enemmän jousimainen. Siksi ohut seinämäinen iso kumi tuntuu oudolta isommissa vauhdeissa (millä ei mun ajossa ole kuitenkaan merkitystä kun en osaa/uskalla).









Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit