HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 104 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 54 94 102 103 104 105 106 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.091 - 3.120 / 4142

Aihe: Paksut GG renkaat

  1. #3091
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Paineet:
    Vittoria 1,85 ja 2.0bar
    Schwalbe 1,95 ja 2,1bar
    (Vittoria suurempi ilmatilaltaan)
    Noin tuo periaatteessa toistaa BRR:n testimetodia ja tuloskin on samankaltainen. Minusta kiinnostavampi olisi sellainen testi, missä paineet on viritetty siten, että renkaat on subjektiivisesti yhtä mukavat ajaa. Oletan, että ohutkylkisempänä Vittoriaa pystyy ajamaan Schwalbea korkeammilla paineilla ilman, että mukavuus kärsii, mutta voin olla ihan väärässäkin, koska mulla ei ole Schwalbeista kokemusta ja mukavuuteen vaikuttaa muutkin muuttujat kuin vain kyljen paksuus.

    Sama juttu mainitsemasi Schwalbe-/Herse-mukavuuseron kanssa. Noitakin pitäisi vertailla niin, että ne on yhtä mukavat. Toki, jos kuskille mukavuus on toissijainen asia, ei sillä ole väliä. BRR:n mukaanhan kaikki renkaat muuttuu sitä nopeammiksi, mitä enemmän niihin laittaa ilmaa, joten siinä tapauksessa hitautta voi kompensoida paineita nostamalla.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  2. #3092
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    Schwalbe G-One Overland Super Ground SpeedGrip 50

    https://www.bicyclerollingresistance...g-one-overland

    Alkaako Scwhalbe saamaan gravel renkaat vähitellen rullaamaan?

  3. #3093
    K.Kuronen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Noin tuo periaatteessa toistaa BRR:n testimetodia ja tuloskin on samankaltainen. Minusta kiinnostavampi olisi sellainen testi, missä paineet on viritetty siten, että renkaat on subjektiivisesti yhtä mukavat ajaa. Oletan, että ohutkylkisempänä Vittoriaa pystyy ajamaan Schwalbea korkeammilla paineilla ilman, että mukavuus kärsii, mutta voin olla ihan väärässäkin, koska mulla ei ole Schwalbeista kokemusta ja mukavuuteen vaikuttaa muutkin muuttujat kuin vain kyljen paksuus.

    Sama juttu mainitsemasi Schwalbe-/Herse-mukavuuseron kanssa. Noitakin pitäisi vertailla niin, että ne on yhtä mukavat. Toki, jos kuskille mukavuus on toissijainen asia, ei sillä ole väliä. BRR:n mukaanhan kaikki renkaat muuttuu sitä nopeammiksi, mitä enemmän niihin laittaa ilmaa, joten siinä tapauksessa hitautta voi kompensoida paineita nostamalla.
    Mukavuus on kovin subjektiivinen ja riippuvainen siitäkin, mitä mukavuutta mittaava henkilö haluaa tulokseksi.

    Mittamalla kuskin tuottama teho, siis se mikä välittyy ketjujen kautta, päästään toki käsiksi rullaavuuten, mutta ei siihen, minkä verran kuski kuluttaa happea. Tiettyyn nopeuteen tietyllä alustalla tarvittava hapen määtä aikayksikössä kertoo todellisen "rullaavuuden", mielestäni.

  4. #3094
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Noin tuo periaatteessa toistaa BRR:n testimetodia ja tuloskin on samankaltainen. Minusta kiinnostavampi olisi sellainen testi, missä paineet on viritetty siten, että renkaat on subjektiivisesti yhtä mukavat ajaa. Oletan, että ohutkylkisempänä Vittoriaa pystyy ajamaan Schwalbea korkeammilla paineilla ilman, että mukavuus kärsii, mutta voin olla ihan väärässäkin, koska mulla ei ole Schwalbeista kokemusta ja mukavuuteen vaikuttaa muutkin muuttujat kuin vain kyljen paksuus.

    Sama juttu mainitsemasi Schwalbe-/Herse-mukavuuseron kanssa. Noitakin pitäisi vertailla niin, että ne on yhtä mukavat. Toki, jos kuskille mukavuus on toissijainen asia, ei sillä ole väliä. BRR:n mukaanhan kaikki renkaat muuttuu sitä nopeammiksi, mitä enemmän niihin laittaa ilmaa, joten siinä tapauksessa hitautta voi kompensoida paineita nostamalla.
    Stenu on periaatteessa tässä jäljillä ja esim. Hersen EL tapauksessa mielestäni tuo toimii juuri noin. Mutta tämä Terreno Dry TLR on siitä mielenkiintoinen tapaus, että rullasi assulla edelleen 3,0bar paineella nihkeämmin, mitä Schwalbe 2,1bar paineella. Ja minä todella haluaisin tykätä noista Vittorioista. Ne on myös paremman näköisetkin

  5. #3095
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Jep se Terrenon kulutuspinta tai joku välissä oleva pistosuojakerros tuntuu aika jäykältä käteenkin, joten asfalttirullaus ei varmasti ole niiden vahvin puoli ohuista kyljistä huolimatta. Muiataakseni BRR:nkin mukaan niissä paineen lisääminen vaikuttaa harvinaisen vähän. Veikkaan, että sellaisella Uusimaa-tyyppisellä 0-25 mm sepelillä erot tasoittuu ja jotain hyvää niissä pitää kuitenkin olla, kun taidettiin MM-kultakin voittaa Terreno Drylla
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  6. #3096
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Veikkaan, että sellaisella Uusimaa-tyyppisellä 0-25 mm sepelillä erot tasoittuu ja jotain hyvää niissä pitää kuitenkin olla, kun taidettiin MM-kultakin voittaa Terreno Drylla
    Jep, todella karkealla soralla nuo toimi parhaiten.

    Waffa jalka, niin ei tarvitse hakea renkaasta etua, reserviä riittää tuhlattavaksi. Maailmanmestarilla oli TNT-kylkiset, jotka rullaa inasen paremmin, mutta kuitenkin. Ja Swenson pärjäilee myös ihan hyvin kumeilla, jotka löytyy BRR-listauksen hänniltä. Olisi todennäköisesti voittanut Unboundin jo viime vuonna esim. juuri G-One RS:llä, jolla Ivar Slik on nyt ajanut kaksi Unboundia peräkkäin ilman flättiä (voittokin tuli hänelle viime vuonna), eli kestääkin jotain Oikeiden Kuskien alla.

  7. #3097
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Minä ajoin Dirtyn pornaisista maaliin niin että edessä oli 1.1bar 40mm terra speedissä. Komeasti rullasi tasaisella. Putkelta mäissä oho jarru.

    Ei se rullaus siis suoraan noista paineistakaan tule. Hidas rengas on hidas vaikka painetta lisääkin. Nopeaan renkaaseen paineiden vähentäminen ei juurikaan tunnu soralla vaikuttavan.

  8. #3098
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Siinä on kuitenkin ihan merkittäviä eroja, että kuinka paljon se paineiden nosto vaikuttaa. G One RS:ssä se vaikuttaa keskimääräistä enemmän. Esim. G One: extra low 19,7 W/ high 12,8 W vs. Getaway extra low 19,7 W/ high 15,3 W. G One on kovaksi pumpattuna melkein yhtä nopea kuin EL Snowqualmie eikä jää juurikaan GP5000:lle.

    Mutta siis BRR:n mukaan se menee täysin yksiselitteisesti ja renkaasta riippumatta niin, että jos haluat säästää watteja, pumppaat renkaat kovemmiksi ja tuohan ei käytännössä pidä paikkansa. Jos BRR:ää uskoo kuin raaamattua, niin renkaasta riippumatta kisaan kuin kisaan kannattaisi aina laittaa maksimipaineet. Tosielämässä ei niin tehdä enää edes asfaltilla, korkeintaan ehkä jossain Velodromin puupinnalla.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  9. #3099
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Niin tai sitten katsoo vaan silmällä sitä kuviota. G-one rs on keskeltä sliksi ja kun nuo lamelit alkaa ottaa assulla maahan kiinni, ne jarruttavat varmasti ja kovaa.

    Eikä kukaan noin katso rullausta. Paineet valitaan sen mukaan mitä tarvitaan. Jos pohjaaminen on ongelma, niin löysään renkaaseen tarvitsee jopa enemmän painetta mitä jäykkäkylkiseen.

  10. #3100
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    648
    ^Varmasti jarruttaa ja kotinkin paineet säätää G-One RSien kanssa niin, että pullosta vettä asfaltille ja ajelee yli kunnes löytyy matalimmat paiineet millä reunanalamelli ei kastu. Tuntu toimivan ihan hyvin Dirty Spioossa, Kerran kolahti kunnolla vanteelle mutta RS onneksi kesti.

  11. #3101
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Eikä kukaan noin katso rullausta. Paineet valitaan sen mukaan mitä tarvitaan. Jos pohjaaminen on ongelma, niin löysään renkaaseen tarvitsee jopa enemmän painetta mitä jäykkäkylkiseen.
    Niinpä ja se tärkein kysymys onkin, että miksi ei katso. BRR:n mukaan jos haluat olla soralla nopeampi, nostat rengaspaineita. Piste. Sama koskee maantierankaitakin. Ja maasto. Jos haluat olla nopein, ajat maksimipaineilla. Piste. Niin ei kuitenkaan tee enää nykyään edes maantieammattilaiset, joille mukavuudella ei ole mitään väliä ja vain nopeus ratkaisee. Joku BRR:ssä siis mättää.

    Juu tosielämässä joustavarunkoinen rengas toimii juuri noin eli sitä voi ajaa kovemmilla paineilla ilman, että meno muuttuu hitaan pomppivaksi. Mitä enemmän kuskissa on energiaa absorboivaa ylimääräistä massaa ja mitä epätasaisempi alusta, sitä enemmän se pyörän pomppiminen hidastaa.

    Gravel prot pystyy ajamaan kisaa paksukylkisillä renkailla kolmen barin paineilla ilman, että se hidastaa liikaa, mutta ”taviskuski” tarvitsee matalammat paineet tai joustavammat renkaat (tai jotain muita jousto-/vaimennussysteemejä).

    Noin se menee tosielämässä mun mielestä. Eri mieltä saa olla, jos välttämättä haluaa olla
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  12. #3102
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Ai pentele. No nuo rs:t selittää ne duriksen lukuisat uudet komit. Tää alkaa käydä vakavaksi!

  13. #3103
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    648
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ai pentele. No nuo rs:t selittää ne duriksen lukuisat uudet komit. Tää alkaa käydä vakavaksi!
    Minä ja suuri suuni. Eiku Resolutet mulla on *köh*köh*

  14. #3104
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Tampereella pyöräkauppa Keskiöllä näyttää ainakin olevan

    https://pyorakauppa-keskio.myshopify.com/search?q=ultradynamico&options%5Bprefix%5D=last
    Tämä oli hyvä vihje. Keskiöltä tilatut renkaat oli noudettavissa kolmantena arkipäivänä tilauksesta. Kun hinnatkin on kilpailukykyiset niin tilaisin heiltä uudestaankin.
    The older I get the faster I was

  15. #3105
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Ei tainnut olla vielä juttua 44mm thunderosta?

    https://www.bicyclerollingresistance...el-thundero-44

    Yhtä vikkelä mitä vanha 40mm versio, eli eipä taida olla mitään erillistä pistosuojaa uusissa. Erikseen on sitten HD versio, josta löytyy nauha keskeltä.

  16. #3106
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Tuo 44mm Thundero on kyllä aika sweet spotissa oleva kumi.

  17. #3107
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Ei tainnut olla vielä juttua 44mm thunderosta?

    https://www.bicyclerollingresistance...el-thundero-44

    Yhtä vikkelä mitä vanha 40mm versio, eli eipä taida olla mitään erillistä pistosuojaa uusissa. Erikseen on sitten HD versio, josta löytyy nauha keskeltä.
    Tuo HD-versio on mielenkiintoinen. Toivottavasti ei olisi paljon hitaampi kuin perusmalli, jonka pistosuojaukseen en ole ollut ollenkaan tyytyväinen.

  18. #3108
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    369
    Yritin etsiä mutten löytänyt. Onko tuo BRR ”Measured height” mitattu nappuloineen vai rungon korkeus?

    Steilacoomit olleet ihan priimaa, mutta sen verta kasvanut, että tilaa haarukassa vähän nihkeesti joten tilalle pitöisi keksiä jotain. Bon Joni, sliksi Gravelking, G-One RS sekä Strada Bianca kiikarissa. Tuo G-Onen actuaaliben mitta 35mm koossa on vaan mysteeri.

  19. #3109
    F. Kotlerburg Guest
    Tulipa jännä huomio tänään lenkillä. Sain assulla pitkään alamäkeen edellä menevästä autosta sopivasti imua niin mäen alla vauhtia oli liki 70km/h. 44mm Thundero alkoi edessä tehdä joustoliikettä ihan itsestään. Tuntui vähän hassulta. Onneksi Grizl on vakaa pyörä ajaa niin ei tuosta sen kummempaa.

  20. #3110
    Liittynyt
    10/2003
    Paikkakunta
    Nu-Pu
    Viestit
    437
    Itse olen ajellut muutamassa alamäessä +65km/h retkilastissa (kuski+pyörä+lasti=115kg) noin 2,6 barin paineilla (tubeless) 44mm Thuderoilla ja mitään epäloogista en huomannut. Vähän kyllä jännittää siinä vauhdissa että, mitä jos.... Melkein tekee mieli jarruttaa. Mutta sinänsä 44mm Thunderot on niin hyvät kumit retkipyöräilyyn, etten varmaan jaksa hakea parempaa.

  21. #3111
    F. Kotlerburg Guest
    Niin en tiedä mistä johtui. En ole ennen moiseen törmännyt. Maantiepyörällä tuossa on moneen kertaan tullut otettua samankaltaiset vauhdit eikä alustassa mielestäni mitään outoa ole, kun asfalttikin kohtalaisen uutta.

  22. #3112
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.145
    Uusille kiekoille pitäisi napata uudet kumit, nopeahkot, mutta ei tekisi mieli alkaa reittejä rajaamaan kumien valinnan takia, jonka takia Stradat vähän arveluttaa pidon ja keston osalta. Pirellin M ja H ollu ajossa aikaisemmin. Arvostan ettei tarvitse juurikaan murehtia, Pirelleillä päässyt aina kotiin ilman murheita.

    - Strada Bianca? Getaway? Sopis tietty italialaiseen pyörään paremmin kuin hyvin.
    - Speedero/Thundero?
    - Ultradynamico Cava? Vai Rose?
    - G-one RS?
    - vai tuttu ja turvallinen Pirellin Cinturato H?

    Terraspeedit ei nyt oikein innosta, yksi kiero pari löytyy varastosta. Onko sitten runkovikaiset vai mikä, mutta vanteelle ei noita saa suoraan asennettua (ensimmäiset lajiaan omalla kohdalla).

  23. #3113
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Speedero on ihan hyvä rengas.
    Memento mori

  24. #3114
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Michelin Power Adventure. Minulla on tuollaiset ajossa Cava Racen ja GP5000 TR 32:n lisäksi, enkä pidä noita yhtään huonompina. Tuntuu, että Michelinin renkaat on jostain syystä ihan paitsiossa nettikeskusteluista…


  25. #3115
    Liittynyt
    01/2020
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Uusille kiekoille pitäisi napata uudet kumit, nopeahkot, mutta ei tekisi mieli alkaa reittejä rajaamaan kumien valinnan takia, jonka takia Stradat vähän arveluttaa pidon ja keston osalta. Pirellin M ja H ollu ajossa aikaisemmin. Arvostan ettei tarvitse juurikaan murehtia, Pirelleillä päässyt aina kotiin ilman murheita. - Strada Bianca? Getaway? Sopis tietty italialaiseen pyörään paremmin kuin hyvin. - Speedero/Thundero? - Ultradynamico Cava? Vai Rose? - G-one RS? - vai tuttu ja turvallinen Pirellin Cinturato H? Terraspeedit ei nyt oikein innosta, yksi kiero pari löytyy varastosta. Onko sitten runkovikaiset vai mikä, mutta vanteelle ei noita saa suoraan asennettua (ensimmäiset lajiaan omalla kohdalla).
    Cinturato H. Tuttu, turvallinen, tylsä. Pathfinder Pron kanssa aika varma valinta ellei nyt mihinkään mutaisille poluille ole menossa.

  26. #3116
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    Continental Grand Prix 5000 All Season TR 35

    https://www.bicyclerollingresistance...-5000-as-tr-35

  27. #3117
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    974
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Niin tai sitten katsoo vaan silmällä sitä kuviota. G-one rs on keskeltä sliksi ja kun nuo lamelit alkaa ottaa assulla maahan kiinni, ne jarruttavat varmasti ja kovaa.
    Laitoin 40 mm G-One RS:t alle viikonloppuna. Maanantain lenkillä tuli heti fiilis ettei ne rullaa kovalla pinnalla oikein mihinkään vaikka painetta oli 3 bar. Todella nihkeän oloinen rengas. Verrokkina minulla on ollut 36 mm Strada Bianca, joka toki kovalla pinnalla on parhaiden maantiekumien tasolla. Ero rullaavuudessa näiden välillä on tosielämässä kuitenkin varmasti moninkertainen BRR:n lukemiin verrattuna.

    BRR testaa vissiin edelleenkin renkaat wanhan liiton 18 mm sisäleveällä vanteella. Mulla on 25 mm leveät vanteet, ja niillä G-One RS:n profiili on niin lättänä, että paineista riippumatta sivunappulat ottaa aina kiinni tiehen. Rengas vaikuttaa siltä, että kapeammalla vanteella rullaavuus saattaisi parantua huomattavasti. Vastapainoksi G-One RS meni hiekkaisella uralla ja polulla yllättävänkin hienosti eikä lähtenyt kosteassa hiekassakaan "kyntämään" vaan kellui pinnalla, johtuen varmaankin tuosta lättänästä profiilista.

    Kaiken lisäksi G-one eturengas alkaa ainakin Kanzo Fastissa pitää 30 km/h vauhdissa viheltävää tai ujeltavaa ääntä haarukan kruunun tienoilla ilmavirrassa, mikä vielä "hidasti" tätä nihkeää ensivaikutelmaa. 35-40 vauhdissa viheltävä ääni on jo häiritsevän voimakas. Onko muilla samanlaisia havaintoja?

    Omiin ajeluihin ja kotiteille G-One RS ei mene jatkoon. Katsotaan viitsiikö noilla lähteä Jyväskylään vai täytyykö laittaa Stradat takaisin... Pathfinder Prot olisi tuossa vielä kokeiltavana jos ne tosielämässä rullaisi paremmin kuin G-One RS.

  28. #3118
    F. Kotlerburg Guest
    Assulla tms. kovalla pinnalla Thundero pitää myös jännää vislausta, kun vauhti kasvaa. Lienee tuon tyyppisellä reunanappulalla olevien renkaiden ominaisuus.

    Asiasta toiseen. Käytättekö inserttejä? Mikä on hyvä? Tubolight? Pepi's?

  29. #3119
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.062
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juide Katso viesti
    Laitoin 40 mm G-One RS:t alle viikonloppuna. Maanantain lenkillä tuli heti fiilis ettei ne rullaa kovalla pinnalla oikein mihinkään vaikka painetta oli 3 bar. Todella nihkeän oloinen rengas. Verrokkina minulla on ollut 36 mm Strada Bianca, joka toki kovalla pinnalla on parhaiden maantiekumien tasolla. Ero rullaavuudessa näiden välillä on tosielämässä kuitenkin varmasti moninkertainen BRR:n lukemiin verrattuna.

    BRR testaa vissiin edelleenkin renkaat wanhan liiton 18 mm sisäleveällä vanteella. Mulla on 25 mm leveät vanteet, ja niillä G-One RS:n profiili on niin lättänä, että paineista riippumatta sivunappulat ottaa aina kiinni tiehen. Rengas vaikuttaa siltä, että kapeammalla vanteella rullaavuus saattaisi parantua huomattavasti. Vastapainoksi G-One RS meni hiekkaisella uralla ja polulla yllättävänkin hienosti eikä lähtenyt kosteassa hiekassakaan "kyntämään" vaan kellui pinnalla, johtuen varmaankin tuosta lättänästä profiilista.

    Kaiken lisäksi G-one eturengas alkaa ainakin Kanzo Fastissa pitää 30 km/h vauhdissa viheltävää tai ujeltavaa ääntä haarukan kruunun tienoilla ilmavirrassa, mikä vielä "hidasti" tätä nihkeää ensivaikutelmaa. 35-40 vauhdissa viheltävä ääni on jo häiritsevän voimakas. Onko muilla samanlaisia havaintoja?

    Omiin ajeluihin ja kotiteille G-One RS ei mene jatkoon. Katsotaan viitsiikö noilla lähteä Jyväskylään vai täytyykö laittaa Stradat takaisin... Pathfinder Prot olisi tuossa vielä kokeiltavana jos ne tosielämässä rullaisi paremmin kuin G-One RS.
    Mulla myös Kanzo Fastissa nuo 25mm sisäleveillä kiekoilla. Alkuun piti tuota suhinaa/vinkunaa juuri tuossa n. 30km/h vauhdissa. Mutta nyt nuo ovat hiljentyneet jostain kumman syystä. Joo, assulla ei ihan yhtä nopeat mitä Snoqualmie Passit (EL). Mutta voittaa kyllä esim. Panaracerin 38mm sliksin. Soralla nuo on hyvät, ellei peräti erinomaiset.

    Mutta silti kaipaan välillä tuota Rene Herseä sinnekin. Nopein ja mukavin kumi, millä olen ajanut. Osa pelkää noita kylkiä, mutta itselle ei ollut ongelma. Reilun kymppitonnin noilla ajoin kaikenlaisella soralla ja assullla.

  30. #3120
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.145
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Uusille kiekoille pitäisi napata uudet kumit, nopeahkot, mutta ei tekisi mieli alkaa reittejä rajaamaan kumien valinnan takia, jonka takia Stradat vähän arveluttaa pidon ja keston osalta. Pirellin M ja H ollu ajossa aikaisemmin. Arvostan ettei tarvitse juurikaan murehtia, Pirelleillä päässyt aina kotiin ilman murheita.

    - Strada Bianca? Getaway? Sopis tietty italialaiseen pyörään paremmin kuin hyvin.
    - Speedero/Thundero?
    - Ultradynamico Cava? Vai Rose?
    - G-one RS?
    - vai tuttu ja turvallinen Pirellin Cinturato H?

    Terraspeedit ei nyt oikein innosta, yksi kiero pari löytyy varastosta. Onko sitten runkovikaiset vai mikä, mutta vanteelle ei noita saa suoraan asennettua (ensimmäiset lajiaan omalla kohdalla).
    Löytyi yksi pari nopeasti Strada Biancoja niin kokeillaan nyt niitä. Tarinat vaikeasta asennuksesta pitivät paikkansa. Ensi kympin perusteella oikein rullaava kumi ja paineita pudottamalla tuntuisi pitoakin riittävän.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •