^bikester, tai hinta oli 3059, mutta sähköpostiin oli tullu -15% kuponki aletuotteisiin.
^bikester, tai hinta oli 3059, mutta sähköpostiin oli tullu -15% kuponki aletuotteisiin.
Kiitti tiedosta! Voitko laittaa privana mulle tuon saman koodin niin pääsen testaan toimiiko se itelläkin vai onko vain kerta käyttöinen koodi. Uudelle pyörälle olisi nimittäin tarvetta kun vanha varastettiin alkuviikosta takapihalta…
Mulla on yksi -15% koodi Bikesteriin. En tartte itse niin laitan sulle yv.
Vieläkö olisi -15% koodia jollakin ylimääräisenä Bikesteriin?
Edit: homma hoidossa
Janski80 muokkasi tätä : 27.06.2023 at 14.41
Giga tuli, vähän jäi viel vaiheeseen kasaus kun ei ollut oikeenlaista kampien ulosvetotyökalua. Semmosen hiffasin nyt vasta kans et jarruja ei saa fiksusti laitettua euro tyyliin, ei ole toisella puolella runkoa läpivientiä kuin vaihdevaijerille, pitänee päivittää asx jossain välissä niin saa fiksusti nuo ohjaamon kaapelit, koska laitoin jarrut kuitenkin eurotyyliin, en varmaan osais ajaa muutenkovat paineet joudun laittamaan, että saan sagin 30%, tosin se on tuttua puuhaa. Vähän joutu kyllä vielä enemmän mitä polella. 200mm dropperin saa slämmättyä ihan pohjaan, mikä erittäin tervetullutta. Vähän myös speksit poikkee ilmoitetusta, jarruina olikin nelimäntä deoren sijaan srarmin uudet nelimäntä mineraaliöljylliset(DB8), mikä oli itselle vaan positiivista myös. Komian näkönen laite, toivottavasti huomenna saa ensityypit.
Mahtavaa. Kuvaa odotellessa.
Ja joo, se jarrujen vaihto toisinpäin tässä vaiheessa elämää olis kyllä tuhoon tuomittua.
Ibis julkaisu uuden HD6 mallin ja tällä kertaa Ripmosta ja Ripleysta poiketen vaakaputkella joka ei ole valmiiksi taipunut
https://www.pinkbike.com/news/first-...avel-2024.html
Piti oikein kaivaa miltä tuo näyttää. Meneekös ne tuossa enduro-lehden kuvassa samalla tavoin? Kai tuohonkin tottuu vaikka menis "väärälle puolelle". Jarukätisyyden vaihto olis varma kuolema ekalla laskulla
Epsanjalaiset on vähän hitaampia Spessun kanssa... Shipping by 27.6. tarkoittikin ilmeisesti sitä, että paketti lähtee silloin Epsanjasta
![]()
Tuossa näyttäis menevän vaihtajan kaapeli ns väärältä puolelta ja jarrut oikein päin.
Tässä jonkinmoinen kuva nyt omasta. Elikkäs giga 290 XL kokoisena.
![]()
Tuli muuten eilen katottua video missä punnittiin endurokisaajien pyöriä, olivat järjestään 16.5-17.5 kiloisia, suurimmalla osalla ilman inserttejä ja koot s-m. Ei taida uskaltaa omaa punnita![]()
^^ Ihan tyylikäs konkeli![]()
Nojuu, fitti on suht sama kun mulla polessa, luvut aika lähellä ja näytti pyörät vierekkäin tuo etukolmio ihan saman kokoiselta, etupää tosin matalempi. Jousituksesta tuli alkuu mieleen 158 evolinkki, lisääntyneen määrän huomaa ja tuntuu tuolla lenkillä ns pohjattomalta. Ei lainkaan niin polkutehoton, mitä peloteltu, tosin olin aika väsynyt ja vaihteita käytti ahkerasti, tässä kyllä muitakin muuttujia kuten ilma ja vireystaso, mikä oli heikko. Todella herkkä myös, alkuu jopa liian kun tuntui ettei perää tunne ollenkaan, että mitä sielä tapahtuuwb:ssä ehkä suurin ero ja näin alkuun 3v poleilla ajaneena ja tottuneena ero oli negatiivisessa mielessä, pitoa tuntui olevan huomattavasti vähemmän, niin edessä kuin takana, kiipeää huonommin ja epävakaampi mäkeen. Edessä mulla oli kyllä renkaassa ehkä vähän liikaa painetta ja keulan asetuksia pitää hakea uusiks kun tuntui olevan vähän eri paria perään, varmasti myös ajoasentoa pitää opetella uusiksi. Oli kyllä myös todella liukkaan pölyistä. Kääntöpuolena ohjaus ja liikkeet paljon nopeampia ja herkempiä, perä irtoaa todella herkästi, vähän ehkä tilanteitakin oli tutuilla pätkillä missä niitä ei normaalisti ole, toisaalta tilanteet kerkesi myös korjaamaan, polella ei ehkä olisi onnistunut, tosin sillä ei ajautunut niihin tilanteisiin
Nopeasti pystyy tekemään linjamuutoksia ja tiukkoja tilanteita ei tarvitse välttämättä osata ennakoida. Hypyissä mukavan helppo viedä pyörää, saa nähä korostuuko tämä isommissa hypyissä myös epävakautena.
Mutta siis, ei lainkaan niin negatiivinen kokemus mitä tästä tekstistä voisi päätellä, vaatii kyllä vielä totuttelua ja säätöjen hakemista, nyt on aika varovaista ajo myös alkuun kun ei vielä oikein luottoa. Palaillaan kun tulee enempi kokemusta.
Commencalin metasta myös uudet enduromallit. Mullet https://m.pinkbike.com/news/first-lo...eta-v5-sx.html
Ja 29 https://m.pinkbike.com/news/first-lo...l-meta-v5.html
Ei ole oikein entisenveroista hintaetua enää.
Ihan saatanan hieno pyörä. Harmi kun toimitukset menee loppu vuodelle. No ensi viikolla on nbd mutta siitä enemmän ensi viikolla
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Vihreä Öhlins -versio on kyllä nätti. Tää on yks harvoja pyöriä, jossa toi takaiskarin sijoitus top tuben suuntaisesti toimii omaan silmään. Jos ei olis niin tyytyväinen Spindriftiin, niin tässä olis potentiaalinen pyörä (vaikka joustomatkaa onkin parikymmentä milliä vähemmän).
Nii ja hyvältä näyttää Sambolonkin uutukainen. Onnea uudesta pyörästä!![]()
Ekat parkitajot ajettu tänään meriteijossa, parkki oli erinomaisessa kunnossa(mitä nyt otb loppu vähän savea) ja pyörä tuntui pitkälti juuri siltä mitä hain parkkiajoon. Nielee semmosta pattia eleettömästi ja ottaa vastaan isompia hittejä hyvin. Tuli vähän turhan pitkälle esim hangerin eka laituridroppi, mutta ei tuntunu missään eikä iskarikaan pohjannut, hyvin riittää progressiota. Bermien ajo tuntui myös todella hyvältä, varmaan osin siksi, että sateen jäljiltä niissä oli mieletön pito. Polkimet vähän kolisi muutamia kertoja, tosin aika raffeja kohtia olivat muutenkin, polella en muista edes milloin viimeksi olisi kolissut. Itellä kävi myös sama kuin joilain testaajilla, eli linkuston pultti mistä sitä progressiota säädetään oli päässyt löystymään, onneksi osasin pitää tätä silmällä, koska jollain se oli ilmeisesti ollut osasyynä rungonkin rikkoutumiseen.
Semmoinen huomio vielä, että brand x ascend ei ehkä paras tolpp hisseilyyn. Hissikapula kiersi tästä kauluksen auki. Toki voi olla, että on löysällä ollut.
Joutu taas kiristää mainpivot pulttia, tällä kertaa laitoin myös vahvaa lukitetta, ei sitten säädellä progressiota. Oon vissii joskus maininnu et kaiken maailman flipchipit jne on turhaa roinaa ja lisää vaa vikaherkkyyttä.
Muuten kyllä pyörä maistuu.
Lähtökohtaisesti samaa mieltä, se yks hyvä asetus riittää kuitenkin.
Noh tilasin toki pyörän jossa on 6 mahdollista geo-asetustaajatuksena olis ajaa varmaan sellaisenaan muuten ja kokeilla matalaa ja loivaa parkkiin. Pyörä sais vaan tulla
2½ vko tilauksesta ja viimein tänään on saapunut oikeaan kaupunkiin. Toivottavasti eivät hilloa sitä terminaalissa loppuviikkoa...
Yksi mikä ehkä sais olla olis chainstayn pituussäätö. Toki luotettavasti toimiva sellainen. Varsinkin jos pyörässä ei ole koon mukaan vaihtuvaa chain stayn pituutta. Esim L-kokoisessa 29-pyörässä jos olis 435 mm ja 445 mm vaihtoehtona. Huomaisinko sitten eroa niin en tiedä mutta ihan pyöräarvosteluja lukemalla olen saanut sen käsityksen, että pidempi vois olla parempi varsinkin jos pyörän etupää on myös pitkä. Eli esim edellisen vai oliko sitä edellisen mallin metan ongelma kai oli joidenkin mielestä tuo, että cs oli liian lyhyt ja pyörän etupäähän ei saanut tarpeeksi pitoa. Ainakin jos otti koon enemmän isommasta kuin lyhyemmästä päästä jos oli kahden vaiheilla. Nyt cs on Metassa pidentynyt.
Ei oo tyee. En jaksanut odotella uusia runkoja että tulee myyntiin..
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Dhl kusi kuljetuksen. Nyt pyörä matkalla ja toivottavasti tällä viikolla tulee. Lauantaina lähtö Ylläkselle
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Kuis pyörä etenee? Mulla meni Espanjasta seuraavan viikon keskiviikkoon. Toki Dachser hautoi sitä saksassa keskiviikosta perjantaihin ennen kuin jatkoi matkaa Suomeen.
Sain onneksi keskiviikkona pyörän kun pe aamuna lähdettiin reissuun, sulla on vähän tiukempi aikataulu![]()
Pyörä on tampereella. Eli pitäisi olla mulla perjantaihin mennessä. Äkkiä se sieltä tuli kun saivat lähetettyä..
Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit