Ridley on kaunis sivulta katsottuna: vaakaputki jännittyneenä kaarelle jousen lailla ja muotokieli jatkuu stemmistä tankoon: kuin kissapeto valmistautumassa loikkaan! Tyylin viimeistelee riittävän iso eturatas ja hillityt kiekot.
Ridley on kaunis sivulta katsottuna: vaakaputki jännittyneenä kaarelle jousen lailla ja muotokieli jatkuu stemmistä tankoon: kuin kissapeto valmistautumassa loikkaan! Tyylin viimeistelee riittävän iso eturatas ja hillityt kiekot.
Tanko on juuri oikeassa asennossa, eikä kahvojakaan voisi kääntää vähääkään.
Edit: ja stemmin alta on kaivettu ylimääräiset rinkulat pois.
Kuvastakin paljon plussaa. Ketju on oikealla rattaalla (ketju kulkee suoraan ylä ja alapuolella, venttiilit alaspäin, kuva voimansiirron puolelta jne. Ainoastaan kampi olisi voinut olla vaa'assa tai aavistuksen yläviistoon eikä alaviistoon kuten nyt jos jotain on pakko keksiä![]()
On nuo misopan fillarit viimisen päälle hiottuja esteettisesti performancesta tinkimättä.
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Oikeastaan ainoa mikä itselleni pisti silmään misopan fillarissa on satula joka näyttäisi olevan jotakuinkin ääriasennossa mutta mitäpä siitä, pääasia on että hyvältä tuntuu ja hauskoja lenkkejä pääsee tekemään. Mutta hieno gravel fillari Ridley on.
Kiitoksia kommentesta!
^Joo, tuo satula on edessä koska setback-tolppa ja tykkään tuoda muutenkin satulaa eteen. Tuohon saa vissiinkin myös suoraa tolppaa ja sen myötä satulaa saisi kiskoilla keskemmäksi.
Kanzon koko on S ja Ridleyn koot ovat suht reiluja (ainakin tässä mallissa). Entinen Revolt oli M ja reach vain 1mm pidempi Kanzoon verrattuna. Stack Kanzossa 9mm matalampi.
Mä näin ihan luonnossa tommosen pyörän reilu viikko sitten ja pakko sanoa että ei tuota oikein saa kuvattua mitenkään siten että se pääsisi oikeuksiinsa. Tuo muotokieli kyllä puhuttelee. Pirunhyvännäkönen konkeli.
Tuo Kanzo on kyllä siisti, kuvissa ja livenä.
Itse pidän tästä omasta uudesta maantiepyörästä. Ulkonäkö ja ajettavuus on jees. En vain tiedä pidänkö enää maantiepyöräilystä niin paljoa. No ei auta kuin ajaa enemmän ja katsoa alkaisko se maistumaan taas.
![]()
Norsun Bemari kaipaisi pientä piristystä esimerkiksi oranssien tai vaikkapa pinkkien tankoteippien muodossa.
Alkaako äijät vanhenee kun pidemmät lenkit eivät enää nappaa![]()
Edelleen ajan maantietä, mutta pitkät lenkit ovat täälläkin harvinaistuneet. Kun ei ole pro-sopimus kiikarissa, niin ei haittaa vaikka aikaa ei pitkille lenkeille löydy eikä oikein rahaa pyöräilykaluston päivittämiseenkään.
No, onhan tämä päivittynyt viimeksi eilen, kuten näkyy. Stemmi lyheni eilen 10 millimetrillä. Hiukan heikosti iPhonen muotokuvatoiminto toimii näin rauhattomalla taustalla ja yksityiskohtia sisältävällä kuvauskohteella. Pahoittelut muistakin pyöräkuvauksen sääntörikkomuksista
![]()
10k-kerhon jäsen
Itse asiassa tuo kuvausmoodi aiheuttaa nyt mielestäni sellaisen efektin, että aivan kuin kyseessä olisi pienoismalli ja taustakin teko eikä oikea. Koira ja hiekkatie ei näytä oikeilta.
^ Hyvä syy ottaa jonain kauniina päivänä taas uusi kuva.... tällä kertaa täysikokoisesta fillarista pienoismallin sijaan![]()
10k-kerhon jäsen
Hyvä kuva on! Varsinkin dogi taustalla lisänä bueno...
Lähetetty minun SM-A226B laitteesta Tapatalkilla
Mulla taas vanhetessa energian tarve lenkeillä on lisääntynyt. Jos pidempiä aikoja ajelee niin tarvii välillä syödä jotain, että jaksaa.
Unen tarve on myös lisääntynyt vanhetessa, ehkä siihen sitten vaikuttaa se että unen laatu on myös voinut heikentyä. Nykyisin on helpompi häiriöille ja yölliset vessakäynnit eivät myöskään helpota asiaa.
Cännärin yleinen olomuoto tänä kesänä.
Sorarenkaat isämies-varusteilla.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Ensimmäinen maantiepyörä, vaaka pysähtyi kuvan kokoonpanossa eli ajokuntoisena 8.3kg. Onhan tossa vielä varaa kevennellä, alle 8 tulee aika helposti, juomapullotelineistä jo -75g.
Maastopyöräkin sai uutta väriä, 14.8kg tämä jyrä kuvan kunnossa. Takarengas on kokeilussa, punanen näyttää hirveältä kyllä.
Cyclokin vielä löytyy tallista, on tosin torilla, pitääkö vaiko ei. 8.8kg
![]()
Embrace the moment
Kinesis ehkä parhaimmillaan: "täpärinä", joustotolpalla ja stemmillä, leveillä renkailla 650b-kiekoilla, metsäautotiellä:
![]()
Toisen Kinesis-kuskin sydäntä aina lämmittää nähdä muitakin Kinesiksiä.![]()
^jep, tuo on tullut mulle 2018, ensin se palveli 2x-vaihteistolla ja koki muodonmuutoksen 1x-tyyliin myöhemmin.
Ainakin kerran on ollut täysin osina ja ainoa alkuperäinen osa vuodesta 2018 taitaa olla kammet ja vasen kahva. Alkuperäinen kuituinen haarukka kärsi ja vaihtui nykyiseen. Alkuperäiset Hopen kiekot eivät kestäneet ja palvelevat työmatkakäytössä.
Välillä on käynyt mielessä vaihtaa, mutta tuo on ollut kiva alusta kokeilla kaikkea. Olen jopa miettinyt, että iän karttuessa en ehkä taidakaan saada tuota ajamalla vaihtokuntoon.
Minulla on se XC runko, minkä valmistus on jo lopetettu. Sekin ollut välillä 100 mm Foxilla ja välillä jäykällä keulalla. Tai 2.4” Ardenteilla tai kuten nyt 43 mm Pananracer gravel kumeilla. Vanhan liiton geolla siitä voisi kasata vaikka kunnon monster-gravelin. Harmi kun GRX osasarja kahvoineen on pirukkaan kallis.
Vanhoja pyöriä uusissa maisemissa.
xc-pyöräilijän canyon oikeinkin sopusuhtaisen näköinen noin isoksi pyöräksi.
![]()
Ostin joulualennuksista täpärin, ja muutamat pakolliset osavaihdot myöhemmin sain ajokuntoon ja ensilenkille. Eli viimevuotinen Kona Hei Hei XL, paino ajokunnossa 13.6kg. Mun vähäiset maastolenkit sujuu tällä kyllä mallikkaasti.
![]()
Tyylikäs peli.
Alkusäädöillä liikkeessä. Huomenna haku mutta tuollainen tiiseri tuli sähköpostiin.
![]()
Kirjanmerkit