GarminGiantElectrobikeMPMessut
Sivu 9 / 10 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 289

Aihe: Rengas "insertit" esim. CushCore ja Huck Norris maastopyöriin

  1. #241
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Mun mielestä tuntumaero ilman inserttiä ja rimpact pro insertin kanssa on selkeä.

    Tässä pinkbiken testissä kuvattu eroja inserttien välillä ja niissäkin merkittäviä eroja ajotuntumassa.
    https://m.pinkbike.com/news/review-6...den-rated.html

  2. #242
    Liittynyt
    01/2018
    Viestit
    290
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JaskaJopo Katso viesti
    Tämä ei mene kyllä itsellä jakeluun. Yhtä laillahan se renkaassa oleva ilma tukee rengasta. Kun paineet on sopivat ei rengas mene lyttyyn, mutta kuitenkin muotoutuu maastoon, pitää ja vaimentaa. Ainakin omat kokemukset tukevat tätä enkä ole nähnyt tarvetta insertille vaan hyödynnän mielummin koko renkaan ilmatilan.
    Tukee, mutta se kasaan painuminen on aika lineaarista kun taas insertillä voit tehdä renkaasta progressiivisen:

    Alemmat paineet mahdollistavat paremman alkuherkkyyden (milloin rengas ei ole painunut inserttiin asti), mutta silti säilytät hyvän keski- ja loppumatkan tuen kun rankaan kasaan painuminen vaikeutuu kun rengas alkumatkan jälkeen ottaa kontaktia inserttiin.

    Tämä voi auttaa alhaisilla paineilla myös vierintävastuksessa kun rengas ei painu yhtä lyttyyn tasaisellakaan.

  3. #243
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.236
    Rimpacktilla muuten nyt ilmaset toimitukset kaikissa inserteissä suoraan heidän kaupastaan. Ruottista näköjään tulee.

  4. #244
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uuno1 Katso viesti
    Tukee, mutta se kasaan painuminen on aika lineaarista kun taas insertillä voit tehdä renkaasta progressiivisen:

    Alemmat paineet mahdollistavat paremman alkuherkkyyden (milloin rengas ei ole painunut inserttiin asti), mutta silti säilytät hyvän keski- ja loppumatkan tuen kun rankaan kasaan painuminen vaikeutuu kun rengas alkumatkan jälkeen ottaa kontaktia inserttiin.

    Tämä voi auttaa alhaisilla paineilla myös vierintävastuksessa kun rengas ei painu yhtä lyttyyn tasaisellakaan.
    Tämä oli hyvin ja ymmärrettävästi selitetty. Lisäksi insertti voi tosiaan auttaa siihen, että (insertistä varmaan riippuen) rengas pysyy suunnilleen optimaalisessa muodossa myös vauhdikkaissa kurveissa (parkkiajon bermit) vaikka paine on pieni. Rengas ei siis pääse kokonaan taittumaan kyljelleen ilmat (ja litkut) ulos purskauttaen, kun insertti tukee sitä. Mutta pienestä paineesta ja sen tuomasta pidosta pystyy silti hyötymään puolestaan esim juurakko-osuuksilla. Ilman inserttiä painetta pitää olla enemmän kurveissa alle taittumisen ehkäisemiseksi.

  5. #245
    Liittynyt
    01/2018
    Viestit
    290
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Tämä oli hyvin ja ymmärrettävästi selitetty. Lisäksi insertti voi tosiaan auttaa siihen, että (insertistä varmaan riippuen) rengas pysyy suunnilleen optimaalisessa muodossa myös vauhdikkaissa kurveissa (parkkiajon bermit) vaikka paine on pieni. Rengas ei siis pääse kokonaan taittumaan kyljelleen ilmat (ja litkut) ulos purskauttaen, kun insertti tukee sitä. Mutta pienestä paineesta ja sen tuomasta pidosta pystyy silti hyötymään puolestaan esim juurakko-osuuksilla. Ilman inserttiä painetta pitää olla enemmän kurveissa alle taittumisen ehkäisemiseksi.
    Juurikin (kjeh) näin.

  6. #246
    Liittynyt
    01/2018
    Viestit
    290
    Rimpact Pro tuli postissa mfb.fi:stä mutta en saakaan sitä mahtumaan takavanteelle 2.3" Aggressorin kanssa, ainakaan "pakettikankeana": se on isompi ja vähän jäykempi kuin Original kun siihen on näemmä suoraan laitettu se kovempi vaahtomuovikerros Original-insertin päälle. Pitää yrittää venyttää sitä etuvanteella Assegain kanssa tai sitten vaihtaa takarengas isompaan myöhemmin.

    Pitääpä kehua mfb.fi:tä: nopea toimitus ja kerrankin suomalaisessa kivijalkakaupassa on sama hinta kuin netissä.

  7. #247
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Uuno1 Katso viesti
    Rimpact Pro tuli postissa mfb.fi:stä mutta en saakaan sitä mahtumaan takavanteelle 2.3" Aggressorin kanssa, ainakaan "pakettikankeana": se on isompi ja vähän jäykempi kuin Original kun siihen on näemmä suoraan laitettu se kovempi vaahtomuovikerros Original-insertin päälle. Pitää yrittää venyttää sitä etuvanteella Assegain kanssa tai sitten vaihtaa takarengas isompaan myöhemmin.

    Pitääpä kehua mfb.fi:tä: nopea toimitus ja kerrankin suomalaisessa kivijalkakaupassa on sama hinta kuin netissä.
    Toi 2.3 aggressori on kyllä tiukka kumi laittaa insertin kanssa. Ite saanut taistella panzerin insertin kanssa tuota. Ite tilasin rimpactin originaalit.

    Lähetetty minun LE2113 laitteesta Tapatalkilla

  8. #248
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.701
    Aattelin vaan kertoa, että todella tyytyväinen ollut cushcoreen, renkaan tuntuma hyvä, eikä iskuja ole tullut läpi, tai en niitä ole ainakaan huomannut. Yhdessä bermissä kyllä vähän mietin, että sortiko kumi, niin ei tapahtunut koskaan pepillä, tosin ehkä aavistuksen pienemmät paineet ollu cushcoren kanssa ja rengaskin on eri.

  9. #249
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.899
    Laitoin Orbea Risen kuitukiekoille Vittorian insertit eteen ja taakse, kun tuli sellaiset fillaritorilta renkaiden mukana hyvällä rahalla. Jotenkin oudon helppo homma asentaa ja tuo keskiura on hyvä asia, niin voi käyttää ihan tavallista venttiiliä ilman ongelmia. Etukiekon rengasasennuksessa vikat sentit parktoolin muovin kanssa ja taakse sai renkaan laitettua ihan käsin. Yhtään inserttirengasta en ole aikaisemmin saanut laitettua pelkästään käsin. Jotain taikaa tässä on. En ottanut edes asennuskaljaa(koska ei ollut).

  10. #250
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Sormet aivan hellänä! Reilu puolitoista tuntia meni, että sain vanhan renkaan pois ja uuden asennettua vanteelle jossa oli rimpact pro insertti. Toinen rengas saa odottaa pari päivää,.että sormiin palaa voimat.

    Ensinnäkin en tahtonut saada ilmaa pois renkaasta vaikka irroitin sielunkin. Venttiilin (Rimpact) sisäosa on kaivautunut insertin sisään eli insertin vaahtomuovi on tiiviisti tukkimassa ilmareiät vaikka kyseinen venttiili on suunniteltu kyseiseen käyttöön.
    Kun ilmat oli poissa oli renkaan poksauttaminen hyllyltä vanteen keskiuraan edelleen todella kova homma. Ja sitten sen uuden asennus. Ai että. Kerran olin jo tosi lähellä eli viimeisen 10 cm kohdalla kun rengas lähtikin uudelleen aukaisemaan itseään pois ja lipsahti lähes kokonaan toinen reuna ulos. Olin tässä vaiheessa ollut niin lähellä että olin poistanut ne pari nippusidettä jotka olivat olleet estämässä renkaan "aukeamista". Mutta nyt se on tehty. Maxxis dhr DD siis. Eturenkaaksi on tulossa assegai dd ja olen vaiheessa, että vanha rengas on edelleen vanteella ja ilmaa ei tule venttiilistä ulos. Tekis mieli leikata puukolla. Mutta kyseessä on tosi hyväkuntoinen Contin Baron niin ei viitsi.

    Kaduttaa etten ole vain laittanut DH kylkisiä renkaita ilman inserttejä. Ihan taatusti helpompaa olis.

    Edit. Luin muuten kerran ovenkarmi kikasta mutten ihan täysin varma ole miten toimii. Pitää ehkä testata. Laittamalla kumin saranapuolelle oven väliin saattais saada ovea sulkemalla siis napsautettua kenties sen renkaan vanteen keskiuralle.

  11. #251
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Sormet aivan hellänä! Reilu puolitoista tuntia meni, että sain vanhan renkaan pois ja uuden asennettua vanteelle jossa oli rimpact pro insertti. Toinen rengas saa odottaa pari päivää,.että sormiin palaa voimat.

    Ensinnäkin en tahtonut saada ilmaa pois renkaasta vaikka irroitin sielunkin. Venttiilin (Rimpact) sisäosa on kaivautunut insertin sisään eli insertin vaahtomuovi on tiiviisti tukkimassa ilmareiät vaikka kyseinen venttiili on suunniteltu kyseiseen käyttöön.
    Kun ilmat oli poissa oli renkaan poksauttaminen hyllyltä vanteen keskiuraan edelleen todella kova homma. Ja sitten sen uuden asennus. Ai että. Kerran olin jo tosi lähellä eli viimeisen 10 cm kohdalla kun rengas lähtikin uudelleen aukaisemaan itseään pois ja lipsahti lähes kokonaan toinen reuna ulos. Olin tässä vaiheessa ollut niin lähellä että olin poistanut ne pari nippusidettä jotka olivat olleet estämässä renkaan "aukeamista". Mutta nyt se on tehty. Maxxis dhr DD siis. Eturenkaaksi on tulossa assegai dd ja olen vaiheessa, että vanha rengas on edelleen vanteella ja ilmaa ei tule venttiilistä ulos. Tekis mieli leikata puukolla. Mutta kyseessä on tosi hyväkuntoinen Contin Baron niin ei viitsi.

    Kaduttaa etten ole vain laittanut DH kylkisiä renkaita ilman inserttejä. Ihan taatusti helpompaa olis.

    Edit. Luin muuten kerran ovenkarmi kikasta mutten ihan täysin varma ole miten toimii. Pitää ehkä testata. Laittamalla kumin saranapuolelle oven väliin saattais saada ovea sulkemalla siis napsautettua kenties sen renkaan vanteen keskiuralle.
    Tekniikkalaji. Tän videon opastuksella ei tullu ees hiki https://youtu.be/_8oz7YIk0gg
    - asennetun insertin poisto vaatii, että leveellä rengaraudalla työnnetään se kumin reuna sinne vanreen syvään kohtaan, ihan kuin asennettaessa kumia. Samalla ne loput ilmat lähtee.
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  12. #252
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.701
    Kai jollain voi tökkiä sinne venttiiliin?

  13. #253
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Kai jollain voi tökkiä sinne venttiiliin?
    Olin ottanut sielun lisäksi sen juuren lukitusrenkaankin pois ja koittanut (vain sormivoimin) painaa venttiiliä sisään mutta ei se liikkunut kun insertti ja ilmanpaine pisti vastaan. Tosiaan venttiilin läpi mahtuvalla kuusiokololla pitää koittaa kun saan motivaatiota jatkaa sen toisen renkaan kanssa. Tän eilen illalla vaihdetun viimeiset ilmat tulivat lopulta pois pienissä erissä kun rengasta yritin vääntää.

  14. #254
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti EsaJ Katso viesti
    Tekniikkalaji. Tän videon opastuksella ei tullu ees hiki https://youtu.be/_8oz7YIk0gg
    - asennetun insertin poisto vaatii, että leveellä rengaraudalla työnnetään se kumin reuna sinne vanreen syvään kohtaan, ihan kuin asennettaessa kumia. Samalla ne loput ilmat lähtee.
    Tämä tekniikka oli kyllä käytössä. Yritin ensin Rimpactin tekniikkaa (syväkyykyssä polvet vanteen reunoja vasten ja käsillä ote renkaan yläosasta itseään päin sormilla kropan painoa apua käyttäen vetäen) mutta ei sitten millään lähtenyt. https://youtu.be/lt9tRN1xpLE
    Mutta sain hyvää koko kropan treeniä plus polvet mustelmille. Olin aika näky talonyhtiön pihalla kun tuota kymmenisen kertaa ainakin yritin.

    Rengasraudalla sitten vaakatasossa maassa olevan renkaan kylkiä keskiuraan työntämällä ei voima myöskään riittänyt. Kumi istuu hyllyllä insertin tukemana niin tiukassa ettei rengasraudasta, isommastakaan saa voimaa tarpeeksi. Lopulta kun sain taas suhautettua kenties loputkin ilmat pois, isomman kädensijan sisältävällä työkalulla ja hanska kättä suojaamassa homma lähti etenemään. Cushcoren anaalitappi vois olla kyllä hyvä vaikka kalliilta turhalta kapistukselta on tuntunutkin. https://www.ridemore.fi/cushcore-bead-dropper
    Siitä saa vahvemman otteen.

  15. #255
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Esponia
    Viestit
    2.025
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Tämä tekniikka oli kyllä käytössä. Yritin ensin Rimpactin tekniikkaa (syväkyykyssä polvet vanteen reunoja vasten ja käsillä ote renkaan yläosasta itseään päin sormilla kropan painoa apua käyttäen vetäen) mutta ei sitten millään lähtenyt. https://youtu.be/lt9tRN1xpLE
    Mutta sain hyvää koko kropan treeniä plus polvet mustelmille. Olin aika näky talonyhtiön pihalla kun tuota kymmenisen kertaa ainakin yritin.

    Rengasraudalla sitten vaakatasossa maassa olevan renkaan kylkiä keskiuraan työntämällä ei voima myöskään riittänyt. Kumi istuu hyllyllä insertin tukemana niin tiukassa ettei rengasraudasta, isommastakaan saa voimaa tarpeeksi. Lopulta kun sain taas suhautettua kenties loputkin ilmat pois, isomman kädensijan sisältävällä työkalulla ja hanska kättä suojaamassa homma lähti etenemään. Cushcoren anaalitappi vois olla kyllä hyvä vaikka kalliilta turhalta kapistukselta on tuntunutkin. https://www.ridemore.fi/cushcore-bead-dropper
    Siitä saa vahvemman otteen.
    Kaverin vinkistä ostin sen anustapin, renkaan irroitusta varten vaan ja kyllä kannatti..
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

  16. #256
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    1.831
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Sormet aivan hellänä! Reilu puolitoista tuntia meni, että sain vanhan renkaan pois ja uuden asennettua vanteelle jossa oli rimpact pro insertti. Toinen rengas saa odottaa pari päivää,.että sormiin palaa voimat.

    Ensinnäkin en tahtonut saada ilmaa pois renkaasta vaikka irroitin sielunkin. Venttiilin (Rimpact) sisäosa on kaivautunut insertin sisään eli insertin vaahtomuovi on tiiviisti tukkimassa ilmareiät vaikka kyseinen venttiili on suunniteltu kyseiseen käyttöön.
    Kun ilmat oli poissa oli renkaan poksauttaminen hyllyltä vanteen keskiuraan edelleen todella kova homma. Ja sitten sen uuden asennus. Ai että. Kerran olin jo tosi lähellä eli viimeisen 10 cm kohdalla kun rengas lähtikin uudelleen aukaisemaan itseään pois ja lipsahti lähes kokonaan toinen reuna ulos. Olin tässä vaiheessa ollut niin lähellä että olin poistanut ne pari nippusidettä jotka olivat olleet estämässä renkaan "aukeamista". Mutta nyt se on tehty. Maxxis dhr DD siis. Eturenkaaksi on tulossa assegai dd ja olen vaiheessa, että vanha rengas on edelleen vanteella ja ilmaa ei tule venttiilistä ulos. Tekis mieli leikata puukolla. Mutta kyseessä on tosi hyväkuntoinen Contin Baron niin ei viitsi.

    Kaduttaa etten ole vain laittanut DH kylkisiä renkaita ilman inserttejä. Ihan taatusti helpompaa olis.

    Edit. Luin muuten kerran ovenkarmi kikasta mutten ihan täysin varma ole miten toimii. Pitää ehkä testata. Laittamalla kumin saranapuolelle oven väliin saattais saada ovea sulkemalla siis napsautettua kenties sen renkaan vanteen keskiuralle.
    Mulle kävi aivan sama venttiilionglelma toisen renkaan kanssa kun poistin viimeksi rimpactia. Loppujen lopuksi venttiiliä työntämällä ja samaan aikaan pienellä kuusiokololla tökkimällä sain ilmat pois. Mulle tuli ihan pieni reikä pari kertaa ajettuun BB:hen keskelle kylkeä ja oli varmaan just siinä kohtaa missä insertti osuu renkaaseen ja litku ei paikannut. Päätin samalla että mulla insertit on tästä lähtien vain piikkisioissa ja muilla renkailla pärjään mainiosti ilman

  17. #257
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.701
    Jos insertti estää kumin vetämisen/taittamisen keskiuraan niin käytän rullalautaa beadin paineluun keskiuraan, tydellinen muoto hommaan, ei vaadi edes voimaa juurikaan. Kävelykipsin reunalla painelu onnistu joskus myös

  18. #258
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Nyt tuli hyvä neuvo, kiitos. Cruiserilaudalla sai paineltua tarpeeksi isolla voimalla mutta rengasta rikkomatta renkaan keskiuraan. Erityisesti vanhaa rengasta irroitettaessa. Molemmat gummit on nyt vaihdettu ja sormet ja käsivarret ehtii toipua torstain bike parkin avajaisiin!
    kauris muokkasi tätä : 15.05.2023 at 00.08

  19. #259
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.701
    Jeh nonnih, nähdään siellä

  20. #260
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.899
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Cruiserilaudalla
    Hyvä että sillekin löytyi käyttötarkoitus Vanha Englanninkielinen sananlaskuhan sanoo: Life is too short for longboarding

  21. #261
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Heh joo, tää olikin tällainen vähän lyhyempi malli, ei mikään longboard.

  22. #262
    Liittynyt
    03/2009
    Viestit
    1.104
    Iham tavallisella laudalla (siis rakennustavaralla!) olen myös renkaan saanut hyllyltä tiputettua kun sormista loppui voimat. Ja tämäntyyppisellä pikapuristimella voisi myös mennä kätevästi: https://m.motonet.fi/fi/tuote/700918...istin-0-150-mm

  23. #263
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.701
    Hommaan on myös siihen tarkoitetut pihdit olemassa, jos työkaluja lähtee ostelemaan.

  24. #264
    Liittynyt
    03/2009
    Viestit
    1.104
    Toki, noita pikapuristimia vaan on paremmin saatavilla, ja minullakin löytyi hyllystä enkä ole älynnyt ko. käyttöön niitä kokeilla.

  25. #265
    Rimpactit mennyt heittämällä täpäriin, ei mitään ongelmia saada rengasta vanteelle

  26. #266
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    Oon kyllä nähnyt videoita missä heittämällä menee asioita paikoilleen mutta että insertit renkaan sisään..

  27. #267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Username. Katso viesti
    Rimpactit mennyt heittämällä täpäriin, ei mitään ongelmia saada rengasta vanteelle
    Rimpactin perusmallit meni "heittämällä", mutta auta armias mikä taistelu PRO v2 ja EDH-mallien + DH-kumien kanssa.. Ei ollutkaan enää niin kivaa.

  28. #268
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.153
    Tilasin heräteostoksena Rimpactin originaalit ja ajattelin laittaa ne tohon XC-fillariin. Jotenkin sopivien paineiden hakeminen on ollut nihkeää kun 1,35-1,5 bar tuntuu kovalta, mutta silti napsuu toisinaan vanteelle. Toivottavasti näillä inserteillä saisi pudotettua paineita vähän ja pidettyä rengas ryhdissä ja kiveniskut poissa. Paljonkohan tommonen insertti rankaisee vierintävastusta? Onko näistä mitään testejä?
    6.7 WTF/kg


  29. #269
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Nyt meni takakiekko (dt swiss spline E1900) lopulliseen vaihtokuntoon rimpact prosta, DD renkaasta ja 25 psi (1.7 baria) paineesta huolimatta. Pari kertaa löi vanteeseen saakka Sappeella yks kivi vauhdikkaassa kompressiopaikassa. Voihan olla että toisen iskun sattuessa ilmaakin oli jo karannut vaikka ei mitenkään ainakaan kaikki, koska aina välillä asiaa tunnustelin ja kotiin lähtiessäkin aivan tyhjä ei rengas ollut. Aamulla sitten jo oli ja parin vanteen hyllyn lommon lisäksi myös sauma vähän irvisti. Valmiiksi vino tuo jo muutenkin oli niin ettei rihtaamalla suoraksi voinut enää saada.

    Elikkäs nyt vaihdan taktiikkaa. Kun nää paremman pään insertitkään ei tunnu auttavan ja aiheuttavat toisaalta erittäin hankalaa asennustyötä ja nostavat painoa niin ens kesäksi hankin DH kumit, kestävämmän kehän (fr541 tai Strutsin Reserve) ja ajan ilman inserttejä. Mutta nyt pitää vielä päättää miten loppukausi hoidetaan. Alle kun tulee perus dt M1900 kiekko joka varalla odottanut käyttöä. Ehkä tuo DHRII DD ja insertti väännetään siihenkin ja painetta nostetaan vielä hitusen vaikka 27 psi (1.86 bar) lukemiin takana. Mietin vain pitäiskö edessä pysyä samassa 22 psi (1.5 bar) lukemissa vai nostaa tyyliin 24 psi (1.6) tasolle. Ettei ero etu- ja takarenkaan välillä ole "liian" suuri. Keston osalta eteen riittää kyllä se 22 (insertti sielläkin).

  30. #270
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.187
    Eilen heivasin sitten insertit mäkeen. Ai että oli helppo asentaa Maxxis DD renkaat sen jälkeen takaisin vanteelle. Meni sormivoimin ilman rengasrautaa. Kun oli ensin inserttirenkaan taas vaan saanut vanteelta pois. Ei meinannut ilmat taaskaan poistua kun venttiilin kanta oli jälleen syvällä insertin vaahtomuovissa. Sielu pois ja 3 mm kuusiokololla työntäminen ei toiminut kun kuusiokolo upposi insertistä läpi. Lopulta sain painettua itse koko venttiiliä niin kovasti inserttiä vasten, että sinne aukesi ilmatilaa ja renkaan sai tyhjennettyä.

    Ens kesäksi sitten DH kumi ainakin taakse ja insertittömyys jatkunee. Lisäksi tilasin Dt swiss fr541 kehän 32 pinnalla takakiekoksi. Jos se vastustaisi denttejä ja kestäisi muutoinkin aiempia kehiäni paremmin. Edessä Dt Swiss M1900.

Samanlaisia aiheita

  1. Huck Norris
    By tiaalto in forum Renkaat
    Vastaukset: 135
    Viimeinen viesti: 26.11.2018, 13.46
  2. Vastaukset: 10
    Viimeinen viesti: 13.04.2017, 11.02
  3. 24" rengas ei sovi ko. vanteelle
    By papu86 in forum Renkaat
    Vastaukset: 5
    Viimeinen viesti: 17.09.2016, 16.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •