Lainaus Alkujaan tämän lähetti M A Katso viesti
Ite oon tykännyt takana Bontragerin xr4:stä pito/rullausominaisuuksien puolesta. Se on kyllä mun mielestä liian kevyt parkkiin mut ehkä vähän vahvempi se4 vois toimia.
Sama. Tosin mulla on ollut vain 2.4 kokoisena, toissa kauden ajelin niillä. Viime kauden kumit oli Wolfpackin Trail ja Cross 2.6 koossa. Tykkäsin muuten niistä, varsinkin kuivalla kelillä, mutta märässä kivikossa olivat kohtuullisen liukkaat. Siitä syystä hankin taas täksi kaudeksi 2.4 XR4:t. Mutta aika nopeasti tuli selväksi että haluan pulleamman renkaan eteen kun jo ehdin 2.6 -kokoisiin tottua. Aika nopealla googletuksella bongasin 2.6 Pirelli Scorpion Trail M:n etukumiksi. Eihän tuo ihan kevyt ole meikäläisen ehkäpä downcountry -henkiseen ajoon mutta eipä tuo edessä haittaa. 990 g näytti vaaka siinä missä valmistaja ilmoittaa painoksi 920 g. Mutta leveys on vuorokauden venytyksen jälkeen 65 mm joten kokoasia kunnossa. Yhden kuivalla ajetun lenkin kokemuksen mukaan vaikuttaa hyvältä. Saa sitten nähdä miten märällä käy.