HephaElectrobikeGarminGiant
Sivu 66 / 67 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 56 64 65 66 67 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.951 - 1.980 / 1995

Aihe: Specialized Turbo Levo FSR kaikkine variaatioineen

  1. #1951
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeeVee Katso viesti
    Mikä sinun fillarin tarkka malli ja runkoko on? Minkä kokoinen tuo spessun puteli on?
    Tuo fillari on 2020 mallia turbo Levo ja koko on M.

    Juomapottu on 550ml ja malliltaan tuollainen.
    https://www.elite-it.com/en/products...port/fly-elite

    Pottu siirtyi alaspäin tuollaisella. Ajattelin että teen tai 3d tulostutan siihen paremman version millä tilaa saa vielä hiukan lisää. Toisaalta pullo mahtuu jo tuollaisenaan paikoilleen ja pullon pehmeä kylki saa sen sujahtamaan helposti paikoilleen.
    https://www.cycleservicenordic.com/f...or-moving-the-
    Fraatti muokkasi tätä : 06.05.2023 at 19.32

  2. #1952
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Mulle noi mainitsemat paremmat asiat on yleensä parempaa vaan paperilla. Paperilla voi lupailla vaikka mitä vääntöjä/tehoja ja rangea ja todellisuus on ihan toinen. Mutta toki moni tekee ostopäätöksesnä papereiden perusteella ja sen takia niihin kirjoitellaankin myyviä juttuja.Ja softapuolella nimenomaan ei ole kurottu mitään kiinni, siitähän tuossa grouptestissä kirjoitettiin että suurin osa pyöristä ihan keskeneräisiä...
    Mutta tosiaan hyvä että on nykyään vaihtoehtoja ja en toki väitä että Spessu on paras. Ja onhan toi edellinen Levo SL vähän vanhanaikainen jo geoltakin...Toisin kun esim. Kenovo SL.
    Kun en asiasta tiedä niin kysyn: onko millään muulla valmistajalla softapuolella mitään edes Spessun suuntaan? Jotenkin hyvin erikoista jos ei ole.

  3. #1953
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    1.709
    Olipa muuten herkullisen näköinen livenä toi uusi Levo SL!

  4. #1954
    Liittynyt
    02/2023
    Viestit
    487
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Kun en asiasta tiedä niin kysyn: onko millään muulla valmistajalla softapuolella mitään edes Spessun suuntaan? Jotenkin hyvin erikoista jos ei ole.
    Minusta Shimanon softassa on kaikki tarpeellinen.
    The present now will later be past.

  5. #1955
    Liittynyt
    12/2019
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    48
    Onko itse pulloteline alkuperäinen työkaluineen? Vaatii näköjään tuon siirron alaspäin koko hässäkän osalta.

  6. #1956
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.694
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Kun en asiasta tiedä niin kysyn: onko millään muulla valmistajalla softapuolella mitään edes Spessun suuntaan? Jotenkin hyvin erikoista jos ei ole.
    Shimanolla pystyy säätämään moottoria monipuolisesti, mutta kauheasti ei ajonaikaista tai -jälkeistä dataa saa irti. Akun varauksen, käytetyn avustuksen ja kadenssin. Plussana, että nuo saa myös garminin edgeihin näkyville reaaliajassa. Kuten myös rangen.

  7. #1957
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.204
    Spessussa saa kanssa polkijan tehon ulos, ihan rahanarvonen lisä, koska mahdollistaa tarkemman kuntoanalyysin esim garminissa. En tosin tiedä paljonko on tarkkuudessa eroa voimamittareihin enkä rupeisi siitä mitään lisä tonnia pulittamaan, mutta jos satanane tai pari olis hintaero ni kyllä se vaakakupissa painaisi. Toivoisin että shimanokin tuon antaisi ulos, kun se kuitenkin sen mittaa.

  8. #1958
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeeVee Katso viesti
    Onko itse pulloteline alkuperäinen työkaluineen? Vaatii näköjään tuon siirron alaspäin koko hässäkän osalta.
    Joo, se on alkuperäinen. Pari lenkkiä on tehty ja noilla osilla se tuntuu toimivan mutta saa nähdä tuleeko modattua tuota vielä. Pyörätelineen kanssa meinaa kanssa tulla ahdasta jos paljon ottaa alemmaksi vielä(toisen pyörän kiinnike tulee tuosta välistä). Alkuperäisen telineen reikiä viilasin pari kolmemilliä ylhäältä jotta telinettä sai vielä hiukan alemmaksi.

  9. #1959
    Liittynyt
    06/2019
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    138
    Jos tilaa esim Turbo levo Compin niin millaisessa muodossa fillari tulee? Canyonhan on isossa laatikossa ja suht helppo laittaa ajokuntoon. Oliko eturengas,sarvet ja polkimet.

  10. #1960
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Tuli tuossa kerrottua ohjeet kaverille että miten Blevoon saa trailmapin kartat käyttöön niin tässä samalla ohjeet tännekin.



    Ja kartta rimpuksi laittaa:
    https://tilestrata.trailmap.fi/d3-mtbmap-cache/3d/{z}/{x}/{y}@2x.webp

  11. #1961
    Onko täällä kukaan muu odottamassa Turbo Levo Alloy 2023 mallin saapumista kauppoihin ja onko kenellekään tihkunut mitään tietoa, koska mahdollisesti voi pyörän noutaa liikkeestä?

  12. #1962
    Terve!

    Olen yrittänyt löytää kohtuuhintaista moottorin kiveniskusuojaa. Englannista voi tilata, mutta hinta on postikuluineen noin 100€, mikä on melko paljon alumiinin palasta. Tuon voisi itsekin tehdä varsin helposti. Olisiko jollain tietoa, mistä voisi löytyä?

    https://www.ebay.com/itm/22448198241....c101465.m3507

  13. #1963
    Liikennemerkit tehdään nykyään vanerista. Jokamiesluokan ropaajat eivät voi enää hakea pohjapanssarimateriaalia sivutien poskesta kuten vanhoina hyvinä aikoina.

  14. #1964
    Täälläkin taitavat jotkut ajella kierrejouset-iskarilla. Millä jousella ajatte ja mikä kuskin massa ja sag? Mä oon 85 kg ajokunnossa ja G3 Levoon polttelee tilata RS uusi keppi

  15. #1965
    Liittynyt
    04/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.151
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Täälläkin taitavat jotkut ajella kierrejouset-iskarilla. Millä jousella ajatte ja mikä kuskin massa ja sag? Mä oon 85 kg ajokunnossa ja G3 Levoon polttelee tilata RS uusi keppi
    Kannattaa tutustua laskureiden käyttöön. EXT:n laskuri on parhaasta päästä. Noilla spekseillä lähtisin liikkeelle 600 lbs/in jousella.

  16. #1966
    Joo, tftunedin laskurilla pääsin 600 lbs jouseen. Samoin EXT:n, joka tosiaan näytti ainakin webbisivulla parhaimmalta. Kiitos vinkistä!

    Kiirekin meni jo ohi, RS:n uutta kierrekeppiä katsellut ja eilen päivällä tuli joku erä myyntiin Bike Discounttiin => myyty loppuun iltaan mennessä

  17. #1967
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Joo, tftunedin laskurilla pääsin 600 lbs jouseen. Samoin EXT:n, joka tosiaan näytti ainakin webbisivulla parhaimmalta. Kiitos vinkistä!

    Kiirekin meni jo ohi, RS:n uutta kierrekeppiä katsellut ja eilen päivällä tuli joku erä myyntiin Bike Discounttiin => myyty loppuun iltaan mennessä
    Nämä koko ajan loppuunmyyty, olen seurannut nyt niitä ite vähän aikaa, mikä lie ettei nämä saa ostettua tällä hetkellä... Ostin viime vuoden loppupuolella enskaan sama keppi jossain tarjouksessa, 350€ ilman jousta

  18. #1968
    Mulla gen2 levossa MRP E-Hazzard 210x55 mm -iskari 600nm progressiivisella jousella. Painan 85kg ja sagi on 28%. Aika pehmeä mutta sopii mun ajoille joka on lähinnä trail-tyyppistä polkuajoa.

    https://www.4130.fi/tuote/mrp-e-hazzard-takaiskari/

  19. #1969
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Tyrnävä
    Viestit
    67
    Onko porukalla ollut mitään ongelmia kun vaihtanut 34t eturattaan, niin sen ketjuohjurin kanssa? Itellä ongelma kun käyttää pakan isoimpia rattaita niin alkaa voimansiirto pitämään ääntä.

  20. #1970
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Kuhmoinen
    Viestit
    48
    Millainen tune sulla on super deluxe air:n männässä ja onko tuo C1? Itsellä on B2 menossa asennukseen, siinä on toistaiseksi comp/reb L/L. Toki on siihen megneg kittikin odottelemassa.
    Rannanjärvi ei todellakaan ole kuollut.

  21. #1971
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hartsa24 Katso viesti
    Onko porukalla ollut mitään ongelmia kun vaihtanut 34t eturattaan, niin sen ketjuohjurin kanssa? Itellä ongelma kun käyttää pakan isoimpia rattaita niin alkaa voimansiirto pitämään ääntä.
    Laita sinne ohjurin ja rungon väliin vaikka muutama kerros mustaa sähkärinteippiä niin ääni loppuu.

  22. #1972
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Tyrnävä
    Viestit
    67
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fraatti Katso viesti
    Laita sinne ohjurin ja rungon väliin vaikka muutama kerros mustaa sähkärinteippiä niin ääni loppuu.
    Sain sen äänen lopuksi pois ku säädin lisää sitä ohjurin asentoa.

  23. #1973
    Hei, minkälainen lukitusjärjestelmä tässä on akulle / elektroniikalle ? Onko tuossa apissa jonkin sortin ajonesto ? Akku vissiin vain pultilla kiinni ? Nykyinen vitus on avaimella akku kiinni, ja akun napista lähtee ihan käyntiin. Kauppareissulle heittänyt akun reppuun.

  24. #1974
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Patavaltti Katso viesti
    Hei, minkälainen lukitusjärjestelmä tässä on akulle / elektroniikalle ? Onko tuossa apissa jonkin sortin ajonesto ? Akku vissiin vain pultilla kiinni ? Nykyinen vitus on avaimella akku kiinni, ja akun napista lähtee ihan käyntiin. Kauppareissulle heittänyt akun reppuun.
    Ei ole ajonestoja softassa

  25. #1975
    Kiitos, eli kunnon kettinkiä sitten vain

  26. #1976
    Milloinhan ensi vuoden Turbo Levo mallit julkaistaan? Ja onkohan gen4 tulosta mitään tietoa?

  27. #1977
    Tein sit ite alumiinilevystä pohjapanssarin.

    https://drive.google.com/file/d/1DKt...ZrmGnvARiXwDHI

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti -67 Katso viesti
    Terve!

    Olen yrittänyt löytää kohtuuhintaista moottorin kiveniskusuojaa. Englannista voi tilata, mutta hinta on postikuluineen noin 100€, mikä on melko paljon alumiinin palasta. Tuon voisi itsekin tehdä varsin helposti. Olisiko jollain tietoa, mistä voisi löytyä?

    https://www.ebay.com/itm/22448198241....c101465.m3507
    -67 muokkasi tätä : 22.06.2023 at 17.31 Syy: Kuva

  28. #1978
    Levo myyty ja coili jäi ylimääräses.

    https://www.fillaritori.com/topic/29...linj%C3%A4rvi/

  29. #1979
    Onkos muilla ollut käynnistys ongelmaa kylmällä kelillä alle +5
    TCU vilkuttelee alinta palkkia punaisena eikä lähde päälle. Hetken kun käsin lämmitteli käynnistysnappia lähti päälle. Sama homma sitten myöhemmin sammuttamisen jälkeen. Toivottavasti korjaantuisi uudella tcu:n paristolla

  30. #1980
    Liittynyt
    06/2020
    Viestit
    325
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti _RiKu_ Katso viesti
    Onkos muilla ollut käynnistys ongelmaa kylmällä kelillä alle +5
    TCU vilkuttelee alinta palkkia punaisena eikä lähde päälle. Hetken kun käsin lämmitteli käynnistysnappia lähti päälle. Sama homma sitten myöhemmin sammuttamisen jälkeen. Toivottavasti korjaantuisi uudella tcu:n paristolla
    TCUn patteriongelma taitaa olla uudempien mallien ongelma. Jos haluaa hyvän pariston niin se pitäisi olla kylmän kestävä malli.

    Tässä esimerkki yhdestä tosin koko lienee eri mutta speksistä saa kuvan millainen pariston olisi hyvä olla.
    https://ruuvi.com/fi/tuotteet/cr2477t-paristo/

    Usein saatavuus tälläisille paristoille on huono muille kuin oe valmistajille.

    Tcussa pariston malli on:
    The TCU uses a CR 1620 coin cell battery.

Samanlaisia aiheita

  1. Specialized s-works turbo ONGELMA
    By Riksha in forum Renkaat
    Vastaukset: 11
    Viimeinen viesti: 03.05.2018, 15.35
  2. Specialized Fatboy
    By jaksu in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 1041
    Viimeinen viesti: 15.03.2017, 10.45
  3. Specialized turbo sähköfillarin omistajat
    By juha_l in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 12
    Viimeinen viesti: 17.08.2015, 14.26

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •