Kysytäänpä täältä Boschin järjestelmään vihkiytyneiltä:
Pystyykö uudella Boschin Smart System -tekniikalla varustettua yksittäistä sähköpyörää käyttämään helposti esim. kaksi eri käyttäjää perheessä? Jos siis hankkisi perheeseen tällaisen yhteiskäyttöpyörän, niin onko kuinka sujuvaa hypätä oman henkilökohtaisen älykännykän kanssa puikkoihin toisen käyttäjän jäljiltä? Löysin tällaisen ohjeen Boschin sivuilta:
Can I connect more than one smartphone to my eBike?
eBike Flow App
Kiox 300
Change product
You can in principle log in with the same eBike Flow app account (same access details) on different smartphones. If you want to save your activities across different smartphones in the same account one after another, observe the following points:
1. You are logged into the eBike Flow app on both smartphones with the same access details.
2) To change the smartphone, start new pairing with the "new" smartphone and make sure that the "old" smartphone is not in the immediate vicinity or delete the eBike from the Bluetooth settings of the "old" smartphone.
Additionally, please note that only one smartphone can be connected to the eBike at any time. (Vaatiiko tämä paritus, että pyörässä on kiinni Kiox 300 -näyttö, ja pidetään virtapainiketta pitkään pohjassa LED Remotesta?)
Ilmeisesti kahdella täysin erillisellä Flow App -tilillä on jo mahdotonta operoida samaa pyörää?
Boschin sivuilta ymmärtäisin, että pyörän voi lukita tai avata (eBike Lock eli "eLukitus") kännykällä. Jos käyttäjä 1 on ajanut pyörällä viimeksi ja eLukinnut pyörän kännykällään A, niin voiko käyttäjä 2 tulla kännykän B kanssa ja avata pyörän eBike lukituksen, koska ensinhän pyörä on ainakin onnistuttava parittamaan kännykkään edellä mainittujen ohjeiden avulla? Onnistuuko paritus vaikka pyörässä eLukitus olisi kytketty?
Kirjanmerkit