PL Bikesille nokialle täältäkin todella vahva suositus. Parasta palvelua 24v aktiivipyöräilyni aikana.
PL Bikesille nokialle täältäkin todella vahva suositus. Parasta palvelua 24v aktiivipyöräilyni aikana.
Onkohan täällä osiakin vielä myynnissä? Ei ole muutamaan vuoteen tullut käytyä.
https://trety.org/palvelut/pyorapaja
Hmm, perinteisesti olen teettänyt vuosihuollon talvilomalla ensin kakkospyörälle (kausi aloitetaan) ja noutaessa kakkospyörän mukana ykköspyörä serviisiin. Tällä kertaa viikko 8/2021 olisi ajankohtana talvilomalle. Voisinpa kokeilla Pasi PL Bikesiä; voisiko Pasi laittaa numeronsa (tai sen tietävä) privana minulle. En ole Facebookin käyttäjä.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
DuckDuckGo-hakukone löytää vain Pasin FB-sivut. Sieltä en löytänyt puh. Vältän Google-palveluiden käyttöä ja tietohakujen tekemistä android-puhelimilla (Google). Joten haloo, jotta voin halotella huoltoaikaa (suom. tarvitsen sen puh.:n).
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Nolla449801430 Pasin numero facen sivuilta.
Lähetetty minun SM-A605FN laitteesta Tapatalkilla
Tätä voin suositella vaihtoehtona: https://servizio-corse.com/
taski muokkasi tätä : 17.02.2021 at 20.48
Morjesta nyt tännekkin!
Ajattelin tännekin kirjoittaa ja kertoa tilanteestani näin julkisesti täälläkin ettei turhia huhuja lähe liikenteeseen! Tässä on nyt todella tapahtunut asioita meikän kohdalle liikaa viimesen 10v aikana alkaen näistä ex vaimon tekemistä insuliinisurmista
ja siskoni 8kk pojan murhayrityksestä jota hän kans yritti. Sitten tämä viime heinäkuun pahoinpitely pesismailal tuossa mega autopesulan pihassa jossa sain vajaa 10 iskua päähän ja pari kylkiluuta poikki sekä aivovamma.
Tästä seurannut syvä traumaperänen stressihäiriö ja syvä masennus aivavamman päälle kuormittaa niin voin sanoa suoraan että tää on aivan perseestä! EN toivo tällästä masennusta kenellekkään!!
Sitten näiden tapahtumien päälle ystävän murha jouluyönä täällä nokialla oli viimenen niitti tohon pään sisäseenb oloon ja mieleen . Maaliskuussa alkaa psykoterapia ja neuropuolen kuntoutus joskus syksyllä kun saadan päänuppia hiukan eka auki!!
sairasloma on nyt elokuuhun asti mutta kyllä MÄ täällä silti olen ja koitan auttaa ja jeesata sen minkä olotila ja mieli vain sallii eli ottakaa rohkeesti yhteyttä! Ja mulla ei tosiaan verkkosivuja ole eli vain pelkkä facebook joten tässä nro ja yhteyhtiedot
PL bikes
öljytie 7
37150 nokia
044 9801430
tmipasilönnqvist@gmail.com
Ja toivon asiaan ymmärrystä ja hyvää talven jatkoa kaikille
Pasi/ PL bikes
^hurjia juttuja. Rutkasti tsemppiä! Terveys aina työn edelle, pyöriä kerkee huoltamaan myöhemminkin.
Sportax lopettaa toimintansa.
https://www.facebook.com/sportaxfi/p...59427716785827
Tosi harmillinen ja yllättävä uutinen.
^tuo on kyllä ikävä uutinen meidän treen seurun kilpailullekin. Palvelu oli loistavaa tuolla. iso harmi!
^^Mitä ihmettä? Mitähän tämän takana on kun pyörätkin käy nyt kaupaksi hyvin? Ja noin vanhalle liikenimelle luulisi olevan ostajakin.
No protestilistaltahan löytyikin nopeasti syy eli verohallinto kaipaa fyffeä että saadaan Marinin hallituksen laaja avustajakaarti pidettyä leivässä.
Harmi. Olisiko syynä maksamattomat verot: https://www.protestilista.com/yritys/2372283-1
Kuitit tuolta on tullut kyllä eri firman ja y-tunnuksen kautta. En tiedä minkälainen omistuskuvio tuossa on takana, mutta olisko tässä henkilökohtaisen toiminimen maksuvaikeudet ja liikkeen nimi on yhteydessä siihen. En ihmettelisi jos toiminta kuitenkin jollain muotoa jatkuu. Harmi ja toivottavasti tosiaan toiminta jatkuu tai tyhjiö täyttyy minkä sportax jättää.
Juttelin pari viikkoa sitten erään pk seudun pyöräliikkeen omistajan kanssa. Väitti että alalla tullaan näkemään konkursseja. Kun epäilin asiaa niin sanoi että pyöriä menisi kyllä kaupaksi mutta kun niitä ei saa. Ja sama ongelma ihan perusosien kanssa. Kymmeniä laatupyöriä piti tulla alunperin tammikuussa, sitten ilmoitettiin että huhtikuussa ja viimeinen tieto että (ehkä) heinäkuussa kun paras myyntisesonki on ohi.
Samaa olen kuullut ihan huollonkin suunnasta. Osien saatavuus on niin heikkoa, että keväthuollot voi mennä ihan poskelleen.
Onko tämä nyt kouluesimerkki termistä kannattava kasvu? Tai siis sen vastakohdasta. Koko pyöräala kasvoi niin nopeasti ettei tuotantoketjut pysy perässä. Ja kohta kaikkialla on kiukkuisia uusia asiakkaita kun pitkään haaveiltuja pyöriä, kiekkoja yms ei alakkaan tulemaan niin kuin on luvattu. Ei kuulosta hyvältä.
Webbikauppa kuitenkin edelleen auki![]()
--Alkuräjähdys meni pieleen. Toivottavasti loppuräjähdys onnistuu paremmin--
Tampereella jossain, missä pääsisi mittaamaan istuinluiden välisen etäisyyden ja testailemaan satuloita?
Satuloita ainakin täällä, tuo luiden mittaus onnistuu aaltopahville istumalla kovalla alustalla, tiedä vaikka tässä kaupassakin:
https://www.suomenurheilupyora.fi/tu...?s=Satulat&p=1
R-Tech on aina tehnyt mun teettämät huollot ja tuunaukset moitteettomasti mutta ne harvat kerrat kun jotain sähköpostitse heiltä olen kysynyt on vastaukset useasti olleet aika neanderthalaisia ja jättäneet kysyjälle kahta isomman kysymysmerkin. Tietty kävisin mieluiten paikan päällä kysymässä mutta kun en asu kovin lähellä niin siksi meilailen. Lauantaisinkaan ei enää pääse käymään kun liike on suljettu. Puhelimella asiointi ei aina sovi liikkeen aukioloaikoina. Jos niitä kysymyksiä luettaisiin ajatuksella niin säästyisi kaikilta osapuolilta aikaa ja vaivaa.
Mutta muuten siis ihan hyviä kokemuksia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
zort muokkasi tätä : 29.04.2023 at 13.21
Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
Brian Clough: "Even educated fleas do it."
En ymmärrä miksi ihmeessä r tech ei pidä liikettään auki viikonloppuisin kun sesonki on parhaimmillaan.
Toinen mitä ihmettelen niin mtb osaa on ylipäätään kupoissa tosi huonosti hyllyssä, voimansiirron osia, renkaita yms… kulutusosaa saa aina tilata ulkomailta. Nämä omia kokemuksia tampereen seudun kaupoilta.
Uudistunut Emilia-Sport ja Nippeli. Aika hyvin osia löytyy…
Kirjanmerkit