Itse itselleni vastaten. Eilen iltapäivällä vaihdoin tuliterän ketjun, ei vaikutusta. Kirrasin moottorin pultit, ei vaikutusta. Käytin rattaanpuolen kammen irti ja siellä takana oli se keskiörattaan lukitusmutteri/laatta löysällä?? No käytin kyseisen rattaan irti ja putsasin pinnat huolella ja kasasin. Rutina loppui. Täytyy vissiin hommata tällainen, jos tuota mielii itse kirrailla? https://www.bike-discount.de/en/park...r-shimano-step Knipexin papukaijoilla sain sellaisen otteen että sain kiristettyä edes johonkin kireyteen.
Onhan tuossa pyörässä ollut kyllä kaikenlaista löysällä senkin jälkeen kun käytin pyörän ensihuollossa. Polkimet, jarrulevyn ruuvit, vaihtajan jousen kasassa pitävä ruuvi, tuo keskiömutteri. Kammet eivät kuitenkaan ole tippuneetEli kannattaa tarkistella kireyksiä ettei korkkaa joku paikka.
Onko muuten joku vaihdellut moottorin kiinnityspultteja parempiin, mitkä olisivat passeleita tuohon? Nuo nykyiset kun näyttävät olevan melko ruostuvaa sorttia kannoistaan, eivätkä näytä kovin kaksiselta ruosteisena harmaan rungon kanssa.









Eli kannattaa tarkistella kireyksiä ettei korkkaa joku paikka.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit