Pitää toi evoc reitti myös kattoo. ummikkona ei noista reiteistä tiedä mistä pääsee mihinkin. Lähdin rajamäen uimahallilta ja tulin lopuks latupohjaa jonnekkin parkkipaikalle mistä lähti kuntopolkua. Ajelin sit kevaria takasin kun ei viittinyt lähtee mutavelliin ajeleen takasin.
Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
Tämä siis evoc lenkki?
Hyvä oli kyllä lenkki. Suhkot sileetähän se on pääosin mutta menee hyvin pk lenkistä.
Joku on näemmä kuullut, että gravelpyöräily on kova juttu.
Sääksjärventien päässä Vihtilammin ja Sääksin välissä entinen viehättävä polku on jyrätty valtavaksi baanaksi ja näyttää nykyään tältä, huh huh. Onko tämä tuore juttu?
Vertailuna kuvat about samoilta paikoilta viime kesänä. Ehkä pian pääsee koko Sääksin kierroksen lastenkuljetusperäkärry perässä
Ennen:
Jälkeen:
![]()
Pyöräily on kivaa!
Miten Rajamäen polut ajettavissa (sähkö)maasturilla tällä hetkellä?
Paikallisilla fättiskuskeilla havaintoja Hangonväylän pohjoisen puolen polkujen ajokunnosta? Ei näyttänyt olevan snowdogilla ajettuja polkuja hautuumaan lähettyvillä tänä keväänä :/
"Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS
Eipä ne hääppöisessä kunnossa ole tänä vuonna olleet.
Kiitos sille joka oli käynyt ajelemassa polkua auki hautuumaan pohjoispuolelta Sääksen suuntaan. Sen verran tuoreet jäljet että oli varmaan tänään tai eilen ajeltu. Oikein kiva pätkä, vaikka parissa paikassa meinasi eturengas lähteä vaeltamaan.
"Lumihiutaleita kaikkialla. Ei ketaan kiinnosta mita sina ostat tai teet. Tai jatat ostamatta tai tekematta." -chrisekh, io-tech BBS
Kirjanmerkit