Nyt kokemusasiantuntijana oma arvio:
Komoot on handlannut tällaiset reititykset aika hyvin paitsi Steenbergiä (Horebeke) se meinasi laittaa ajamaan ylös toisenkin kerran (reitti alkoi ylhäältä, alas, ylös ja taas alas ja eteenpäin). Ladeuze (Maarkedal), jossa oli sama tilanne, sujui toisaalta ongelmitta.
Kohdissa joissa on täytynyt käydä tietyssä pisteessä tekemässä u-käännös, Komoot on järjestään lyhentänyt matkaa. Yleensä vain juuri sen verran että Komoot itse hätääntyy ja alkaa laskea reittiä uusiksi, mutta Pottenbergin (eli se joka lauantain Omloop het Nieuwsbladissa lasketaan ekan Lebergin nousun jälkeen) kohdalla Komoot oli tiputtanut n. 500 metriä pois.
Lopullinen ratkaisu tänään ja huomenna on Komootin ukko taustalla mölisemässä ajo-ohjeita, Guru Mapsin kautta näkyvissä todellinen reitti, ja Garminin kello nauhoittamassa jälkeä ja toivon mukaan piippaamassa live-segmenteistä (eipä sekään toiminut luotettavasti).









Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit