GarminElectrobikeGiant
Sivu 11 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 469

Aihe: r2-bike.de

F. Kotlerburg Guest
    xmas10 koodilla -10% tilauksesta tämän viikonlopun.

Pahus kun tilauksen sisältö ei ole vielä kasassa, olis kuitenkin postikulut ja pikkuisen plussaa saanut.

Ärräkaupan juomapullot. Mieluummin ottaisi vaikka alennusta postikuluista tms. kun ei noita pulloja ylenmäärin ole tarvis...

Ei sitä ole pakko ottaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Ärräkaupan juomapullot. Mieluummin ottaisi vaikka alennusta postikuluista tms. kun ei noita pulloja ylenmäärin ole tarvis...
    Nehän on just hyviä. Aina välillä pulloja tippuu lenkillä tai kisassa, joten uusia tarvitsee silloin tällöin. Eikä ne loputtomiin kestä. Vanhempi poika on ominut pari kappaletta ja ottaa ylpeänä mukaan lasten liikuntakerhoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei sitä ole pakko ottaa.
    Ei ole ei. Jätinkin ottamatta, mutta jos kaupanpäällisiä tarjotaan, niin olisihan tuon tilalle voinut ottaa jotain muuta. Varsinkin jos muoviroskaa pyritään vähentämään.

Mä en tiedä mitä teen väärin, mutta mulla kestää pullot vuosia. Olisiko edellinen kestänyt 10 vuotta ja nykyinenkin on jo 3-4 vuotta vanha. Eikä se edellinenkään rikki mennyt, siirryin vain Camelbakin Podiumin käyttäjäksi, kun siinä on sellainen korkki, mistä voi juoda "suoraan" ilman mitään erillistä avaamista.

Ei ole ei. Jätinkin ottamatta, mutta jos kaupanpäällisiä tarjotaan, niin olisihan tuon tilalle voinut ottaa jotain muuta....
    Eikö Buffia enää voi valita?

Pikkusen on tämmöinen länsimaisen ihmisen ongelma, pakko ottaa joku tavara vastaan kun ilmaiseksi saa.
    Tai jos joku saa jotain mitä itse en tarvitse tilalle on saatava jotain muuta

Mä en tiedä mitä teen väärin, mutta mulla kestää pullot vuosia.
    Teet oikein, kestäähän ne.

...edellinen....
    Ahaa, olet yhden pullon käyttäjä. Onhan niitä jokunen syytä olla kierrossa ja parhaimmillaan tarvii 4 kpl lenkillä mukanakin.

Mäkin taannoin ostin pari Podiumia, Chill Dirt -versiot, likaisemmille lenkeille. Ei niiden "chill" lämpimässä kauaa kestä, mutta yllätyksekseni havaitsin juuri, että viisi tuntia säilyy juoma sulana pikkupakkasella

^Jossain vaiheessa sai valita jonkin lehden, Buffit valitettavasti tainnut loppua. Nuo uudet pullot kyllä tyylikkäämpiä kuin entiset joita vieläkin kyllä saatavissa.

Täytyykin laittaa kiertoon, pari vanhaa Kona pulloa lähtee kun ei nykyisien pyörien väreihin/merkkeihin sovi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eikö Buffia enää voi valita?
    Eipä ollut. Kahta eri pulloa kahdessa eri koossa. Eli neljä vaihtoehtoa. Buffejakin tosin mulla taitaa olla neljä tai viisi. Mutta buffeja voi olla joka ajotakin/-paidan taskussa varalta.

Pikkusen on tämmöinen länsimaisen ihmisen ongelma, pakko ottaa joku tavara vastaan kun ilmaiseksi saa.
    Tämähän se.

Tai jos joku saa jotain mitä itse en tarvitse tilalle on saatava jotain muuta
    Tietenkin. Muutenhan sitä tuntee olonsa petetyksi.

Ahaa, olet yhden pullon käyttäjä. Onhan niitä jokunen syytä olla kierrossa ja parhaimmillaan tarvii 4 kpl lenkillä mukanakin.
    Juu kyl. Sitten kun tarvitsee oikeasti tankkausta, selässä on 3 litran rakko ja pyörässä vielä 600ml pullo. Gravelissa joskus 2 pulloa, jos ei jaksa ottaa reppua. Mutta tällä hetkellä mulla on 5 eri pulloa, joista kaksi termoksia. Ei riitä säilytystilat enempään.

Itsellä normilenkillä 2 rungossa ja jos pitemmällä niin rakko repussa.

.

Tilaushetkestä lukien kuudennen arkipäivän aamupäivänä soi ovikello ja posti-Ninja lyö lapaseen 2 pakettia, joissa markkinoiden tämän hetken halvin (?) ParkTool PCS9.3 teline, kaverille Terra Speedot ja pari pienempää hilpettä.

Ei joo ollut sitä buffia mutta juomapullollekin on käyttöä.

Ihan jees kokemus kaikin puolin.

Unohdit tärkeimmän.

Koitin sivuuttaa asian koska EI OLLUT MITÄÄN MUUTA.

Hitto, onko ne lopettaneet nallekarkkien jakelun

Vielä yksi tilaus kuitenkin vielä tehdä ja ainoa mahdollinen puoti, siis tyydytään pulloon...

Mielenkiintoista muuten verrata puotien toimituksi kun kolmesta tilaus sisällä... Kuka voittaa, kuka häviää?

Tai sit mun 300€ tilaus ei riittänyt 10snt nameille. Tai sit koska minä.

Ravistelin kyllä kaverin rengaspaketitkin mutta tuloksetta.

Hahaa! Mä olenki vippien vippi. Tänään pate toi paketin kotiovelle ja… herranjestas! Mitä sieltä tulee? Sieltä tulee kultakarhuja!!!

F. Kotlerburg Guest
    Mullekin tuli nallekarkit viime tilauksessa. Tuossa ne on pöydällä syömättä. Jos joku haluaa niin voin postikuluja 5.90€ vastaan lähettää.

Hahaa! Mä olenki vippien vippi.
    Et ole. Vippien vipit (minä, Ana75...) saavat kaksi (2!) pussia.

Hahaa! Mä olenki vippien vippi. Tänään pate toi paketin kotiovelle ja… herranjestas! Mitä sieltä tulee? Sieltä tulee kultakarhuja!!!

V!@#u sentään!

Soitan Karpolle.

Onks joku muuten joskus maistanut noita?

^Haribon nallekarkkeja? Ihan normikarkkeja.

^Oon salmiakin ja lakritsin ystävä, yleensä nypin hedelmäkarkit kaikista sekoituksistakin pois.

^Haribon nallekarkkeja? Ihan normikarkkeja.
    Joo, ihan normisettiä nuo Suomessakin.

Mutta joku fetissi Saksassa on noihin. Joskus kun siellä matkaili, niin jokaisessa hotellissa oli noita odottamassa. Reissun loppupuolella alkoi jo tökkimään...

Maantiepyöräilyn puolelle Haribon nallekarkit jäivät lähtemättömästi viimeistään vuonna 2017, kun Peter Sagan ahmi niitä kourallisen Kuurne - Brussels - Kuurnen maalialueella. Ne kuuluivat hänen palautumisrutiineihinsa siinä määrin että Bora - hansgrohen huoltajat ottivat niitä riittävästi mukaan Pohjois-Amerikan kilpailuja varten.

Nallekarkkikauppa kiukuttelee, ei pysty tilaamaan kun tilausnappula kadoksissa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Nallekarkkikauppa kiukuttelee, ei pysty tilaamaan kun tilausnappula kadoksissa...
    Kuinka paljon sä tilaat sieltä tavaraa näin niin kun yleisesti ottaen - onko sulla oma pyöräliike vai elätkö vain onnellisen speksaajan elämää?

^ En pahemmin pitänyt kirjaa, muutamia tilauksia vuodessa. Nyt tuli useasta puodista tilattua uuteen projektiin ja R2:sta yleensä teen ne viimeiset ostokset.

Tuskin olisin omistajana näin onnellinen kuin näpertelijänä...

Välillä ärsyttää nuo seurannatkin, kun paketti lähtee DHL:llä niin tulee väliin katkos jolloin ei kukaan teidä mistään mitään ennen kuin on taas Postin käsissä. Ja nyt ei tiedä lainkaan miten tuo lakko vaikuttaa täällä päässä kuljetuksiin.
    Projekti seisoo juuri siinä vaiheessa kun kaikki kiinnostava olisi ajankohtaista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Välillä ärsyttää nuo seurannatkin, kun paketti lähtee DHL:llä niin tulee väliin katkos jolloin ei kukaan teidä mistään mitään ennen kuin on taas Postin käsissä. Ja nyt ei tiedä lainkaan miten tuo lakko vaikuttaa täällä päässä kuljetuksiin.
    Projekti seisoo juuri siinä vaiheessa kun kaikki kiinnostava olisi ajankohtaista.
    Voivoi.

Ehkä pitäisi kirjoittaa ilta-lehteen? "LAKKO JARRUTTAA NUREN PYÖRÄPROJEKTIA!"

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •