GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 36 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 1352

Aihe: Gravel Grinding ja Gravel Racing

  1. #1051
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.114
    Kun tässä on ensi kesän GG-ajelut taas sorvattavana, niin taidetaan tehdä jotain ihan peijoonin väärin kun meidän ajelun osallistumismaksu on vain $20. Täytyy varmaan haeskella joku tissimissi sinne vetonaulaksi tai sitten uhata näyttää omat tissit ellei porukka maksa.
    6.7 WTF/kg


  2. #1052
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Nathan Haasin opas kurateiden sorvaamiseen vuonna 2023. Jos olisin kovajalkainen vapaaherra niin kiertäisin nuo kaikki. Tai ainakin kävisin Lahes.

    https://www.cyclingnews.com/blogs/na...ld-adventures/
    The older I get the faster I was

  3. #1053
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.148
    Onko monikin täältä jo ilmottautunut FNLD GRVL:iin?


  4. #1054
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko monikin täältä jo ilmottautunut FNLD GRVL:iin?
    Mä oon menossa siihen Pro-luokkaan vai mikä nyt olikaan ja paljon on jo treenattu sitä varten. Joka tapauksessa reilut 200 euroa se kustansi, toivottavasti nyt olisi sen arvoista. Kovasti sitä ainakin somessa mainostetaan.

  5. #1055
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Posti toi tällaisen joten kai tässä on osallistuttava kaljaliigan starttiin.


    The older I get the faster I was

  6. #1056
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.148
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    ... kaljaliigan...
    ?? Täyspitkä lenkki?

  7. #1057
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    ^^ Olisipa edes pyöräilylippis

    Jälkikasvu x 1 on menossa joko kutsuttuna tai jollain HDT:n pr-aletiketillä, en siis ihan tiedä millä systeemillä. Itselläni tuplabuukkaus jo (vaimo 50 v. ja lähisukulaisen häät) kyseiselle päivälle joten näyttää epätodennäköiseltä.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  8. #1058
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ?? Täyspitkä lenkki?
    Juu, täyspitkälle ja bilevauhdilla ilman suorituspaineita.
    The older I get the faster I was

  9. #1059
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    Joku sotkenut tuota lippistä.

  10. #1060
    Voe Bergele

  11. #1061
    Onkos joku foorumilainen käynyt ajamassa tuota Unboundia? Laitoin hetken mielijohteesta ilmoittautumisen sisään XL matkan lottoon ja nyt olisikin sitten paikka tuohon 350 mailin seikkailuun. Lähinnä kiinnostaisi havainnot aikaisemmista reiteistä ja pinnasta rengasvalintaan liittyen.

  12. #1062
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    ^ Godspeed!

    Laadukkaat noin puolen tunnin koosteet Life Time Grand Prix:n viime kauden kisoista: https://www.youtube.com/@LifeTimeGrandPrix

    Episode 1. Sea Otter (mtb):

    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  13. #1063
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Anzah Katso viesti
    Onkos joku foorumilainen käynyt ajamassa tuota Unboundia? Laitoin hetken mielijohteesta ilmoittautumisen sisään XL matkan lottoon ja nyt olisikin sitten paikka tuohon 350 mailin seikkailuun. Lähinnä kiinnostaisi havainnot aikaisemmista reiteistä ja pinnasta rengasvalintaan liittyen.
    Ei tietääkseni. Minua tuo on kiinnostanut kovasti, mutta tuleva osallistuminen olisi käytännöllisistä ja logistisista asioista kiinni. Specialized Pathfinder Pro:t alle inserteillä pitäisi olla kohtalaisen varma valinta. Pinta lienee vähän samanlaista kuin "kiuaskivisora" täällä Suomessa. Lämmintä siellä tulee varmasti olemaan ja siihen kannattaa sopeutua etukäteen, ettei tule yllätyksenä.

  14. #1064
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Laadukkaat noin puolen tunnin koosteet Life Time Grand Prix:n viime kauden kisoista: https://www.youtube.com/@LifeTimeGrandPrix
    Hitto, eihän noisi pitäisi jumiutua keskellä työpäivää.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  15. #1065
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    ^ Unboundin reitti näyttää olevan pääasiassa pelkkiä suoria ja ysikympin mutkia. Melko erilaista Suomi-sorateihin verrattuna.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  16. #1066
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Unbound-osa oli mielenkiintoinen. Swenson nostettiin vähän niinkuin henkiseksi voittajaksi, vaikka jäi loppukirissä Slikille. Harmi, ettei naisten kisasta ole mitään. Tekis mieli kysyä Lifetimelta, että mites se olikaan sen gravelin henkeen kuuluvan tasa-arvon kanssa..

    E. Aaa…seuraava jakso (Crusher in Turshar) kertookin vaan naisten kisasta.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  17. #1067
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    Pitääpä katsoa.
    Swenson tosiaan ajoi Unboundin vähemmän aerona varusteiden puolesta (ei aerotikkuja vaan sellainen "munkki", ja pyörä ei ehkä muutenkaan niin aero), renkaat huonommin rullaavat Maxxis Refuset vs G-One RS:t ja ilmeisesti Swenson teki ryhmässä myös aika paljon töitä. Rengasvalintaan varmasti vaikutti Life-timen kokonaisvoittotavoite, jolloin alle mahdollisimman kestävää rengasta. Tämä tavallaan nosti Swensonin suoritusta, ymmärrän sen ......mutta Slik kuitenkin voitti.

    En tiedä oliko tuossa dokumentissa viitattu noihin, mutta jossain muussa yhteydessä nämä tulleet esille.

  18. #1068
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Pitääpä katsoa.
    Swenson tosiaan ajoi Unboundin vähemmän aerona varusteiden puolesta (ei aerotikkuja vaan sellainen "munkki", ja pyörä ei ehkä muutenkaan niin aero), renkaat huonommin rullaavat Maxxis Refuset vs G-One RS:t ja ilmeisesti Swenson teki ryhmässä myös aika paljon töitä. Rengasvalintaan varmasti vaikutti Life-timen kokonaisvoittotavoite, jolloin alle mahdollisimman kestävää rengasta. Tämä tavallaan nosti Swensonin suoritusta, ymmärrän sen ......mutta Slik kuitenkin voitti.

    En tiedä oliko tuossa dokumentissa viitattu noihin, mutta jossain muussa yhteydessä nämä tulleet esille.
    Swenson lienee kyllä pykälän korkeammalla tasolla kuin Slik, kun oli maantielläkin MM-kisoissa mukana. Italian gravelin MM-kisoissa reitti oli kuin tehty Slikille, tasaista jyystämistä koko matka ja hän tuli silti ynnä muut -sijoilla maaliin. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, minne Swenson olisi päässyt. Saattanut olla kuitenkin Slikille pitkä kausi ja takki tyhjä Unboundin jälkeen. Ennen Ruotsin UCI-kisaa oli kuulemma saanut aika pahan aivotärähdyksen kaatuessa reittiin tutustumislenkillä. Bonk Bros podcastissa on tätä Swensonin kisaamista analysoitu aika paljon ja siellä on tultu siihen tulokseen, että Keegan on oikeastaan joka kisan voittajasuosikki ja niin ylivoimainen, että voi lähteä hitaammilla renkailla matkaan ja minimoida rengasrikkojen riskit tällä tavalla.

  19. #1069
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    ^Jep. Swensonin tietoja on julkaistu kohtuullisella tasolla mm. trainerroadin Unbound jaksossa.
    Sellainen käsitys minulle on jäänyt että hän jaksaa vaadittavalla tasateholla vaikka kuinka kauan ja 30-60 min tasatehot/kg on maailmanluokan tehoja/ihan siinä hoodeilla.
    MM-kisojen jälkeen Swenson oli trainerroadin lähetyksessä (kuten hän aika usein on), ja viesti oli että hän ei kuitenkaan ollut valmis niin rynkyttävään menoon eli ei palautunut riittävästi niistä mäistä ja myös maantiepyöräilyn taktiikka oli ollut hakusessa jolloin oli joutunut käyttämään energiaa paljon välien kiinniajamiseen.

  20. #1070
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Pitkissä gravel-kisoissa TTE on ratkaiseva, ja sen lisäksi tarvitaan rynkytyksen kestoa varsinkin kisan alussa. Karrikoituna; kisassa ajetaan alusta lähtien täysillä ja loppua kohti heikommat tippuu kyydistä. Vähän samoin kuin cyclocrossissa, mutta 5-10x kauemmin.
    The older I get the faster I was

  21. #1071
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti huotah Katso viesti
    Pitkissä gravel-kisoissa TTE on ratkaiseva, ja sen lisäksi tarvitaan rynkytyksen kestoa varsinkin kisan alussa. Karrikoituna; kisassa ajetaan alusta lähtien täysillä ja loppua kohti heikommat tippuu kyydistä. Vähän samoin kuin cyclocrossissa, mutta 5-10x kauemmin.
    Jep, kaasu auki heti ekaan mäkeen ja sitten joka mäki ns. rajoitinta vasten. Vähän kuin ylikovaa setämies-pk:ta maastossa, mutta 120-300 kilometrin ajan. Porukkaa tippuu suoraan vetoon pikku hiljaa ja maaliin tullaan joko yksin tai pienissä porukoissa.

  22. #1072
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Unbound-osa oli mielenkiintoinen. Swenson nostettiin vähän niinkuin henkiseksi voittajaksi, vaikka jäi loppukirissä Slikille.
    Käsittämätöntä ulinaa etenkin se Payson MacElveenin vuodatus.

    Myös: Kun Slik ajoi maaliin voittajana, kertojaääni väitti että oli ensimmäisestä kertaa mukana. Slik oli ajoi 2021 sijalle 14.

    Myös myös: Jakson alkupuolella oli se Peter Stetinan gravelin henki -tempotankovalitus, josta leikataan Keegan Swensonin sanomassa suht neutraalisti että "jotkut hollantilaiset ja pari muuta sanoi että ei poista tempotankoja", ja siitä taas takaisin Stetinaan jolta tulee "if one brick crumbles the whole wall will fall". Tämä on siis kahden eri henkilön haastatteluja yhdistämällä rakennettu narratiivi.

    Ja tämä on kisan järjestäjän oma dokkari. Ihan kuin väärä tyyppi olisi voittanut

  23. #1073
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.148
    Noi on ihan hienoja, mutta liikaa puhuvia päitä ajamisen kustannuksella. Mua kiinnostais enempi noiden kalusto ja ajomaisemat.

    Sitä puhetta voisi tulla vaikka ajotapahtumien näkymisen taustallakin. Toki cooleja tyyppejä ja paljolti henkilökulttia... naaman pitää olla framilla.


  24. #1074
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.427
    Osalta ajajista on tullut toiveita että tämä Life Time Grand Prix'n kausi olisi kisojen osalta monipuolisempi, ts. mukana voisi olla ihan XC-maraton sekä vaikka jopa puhdas maantiekisa. Tuollainen sarja olisi kyllä mielenkiintoinen, kun monipuoliset ajajat pääsisivät entistä paremmin esille.

  25. #1075
    Liittynyt
    08/2019
    Viestit
    1.878
    En usko että niillä edes on ihan hirveästi videota käytössään kisoista; näistä ei ole tainnut olla mitään suoraa tv-lähetystä tms.?

    Voi olla ihan fiksu veto ensin rakentaa kiinnostusta henkilöillä ja vastakkainasetteluilla, ja tuoda kunnon kameraryhmät paikalle vasta sitten kun katsojat on hankittu. Toki voihan tässä käydä myös niin, että katsojille halutaan myydä pyöräilyaiheista tosi-tv:tä eikä urheilulähetystä.

  26. #1076
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    LifeTime GP:tä yritettiin striimata mutta homma kaatui omaan mahdottomuuteensa kolmen ensimmäisen kisan jälkeen reiteistä ja niiden olosuhteista johtuen. Lähetyksen tuottaminen tyypilliseltä reitiltä ei ole ihan helppo rasti, se nähtiin myös MM-kisoissa.
    The older I get the faster I was

  27. #1077
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    Kaikki 5 katsottu nyt. Mä tykkäsin myös haastatteluosuuskista. Kivasti onnistuttiin avaamaan noiden henkilöhahmoja ja vähän myös sitä, mitä kisojen ympärillä tapahtuu.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  28. #1078
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.260
    FNLD:ssä 800 ilmoittautunutta, joista suurin osa Jenkeistä. Aikamoista. Voi olla Helsinki-Vantaan roudarit ihmeissään, kun alkaa tulla satoja fillarilaukkuja..

    Mutta siis tosi hienoa, että Suomi-graveliin löytyy kiinnostusta.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  29. #1079
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    FNLD:ssä 800 ilmoittautunutta, joista suurin osa Jenkeistä. Aikamoista. Voi olla Helsinki-Vantaan roudarit ihmeissään, kun alkaa tulla satoja fillarilaukkuja..

    Mutta siis tosi hienoa, että Suomi-graveliin löytyy kiinnostusta.
    On hieno juttu. Tulee varmaan olemaan vähän sama meininki kuin The Riftissä Islannissa, siellä taisi 5 % osallistujista olla paikallisia. Hyvä tapahtuma oli joka tapauksessa

  30. #1080
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.685
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Kivasti onnistuttiin avaamaan noiden henkilöhahmoja ja vähän myös sitä, mitä kisojen ympärillä tapahtuu.
    Tätä minäkin arvostan
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •