GiantGarminElectrobike
Sivu 178 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78 128 168 176 177 178 179 180 188 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.311 - 5.340 / 5849

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^Täytyy sanoa että samoilla linjoilla, millähän perusteilla pitäisi päästä Mestikseen, eikös pitäis aloittaa vaikka kutosesta?
    En ymmärrä minäkään. Sitäpaitsi eihän vanhasta Jokereista ole jäljellä kuin nimi, logo ja jotain vanhoja syndejä vai mitä sinne oli jäänyt. Ja Harkimo tietysti. Puuttuu mm. halli ja ehkä se itse joukkueenkin puuttuminen hieman hankaloittaa divarista riippumatta. Ihme sähellystä vaihteeksi.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

F. Kotlerburg Guest
    ^Jokerit Ry on se vanha ja sama. Sillä on nimenkäyttöoikeus ja pyörittää junioritoimintaa. Siellä on varmaan innokkaita kavereita pelaamaan miesten sarjoihin.

Jokerit OY on sitten eri asia ja ihmetyttää miksi siellä RY:ssä haluttiin alkaa tuon kanssa pelleilemään ja seivailemaan Kurrin rahoja.

^joo, viittasin itse lähinnä siihen edustusjoukkueeseen. Junioritoiminta varmaan toimii kuten ennenkin (ja hyvä niin).

tempokisu Guest
    VesaP:n kommentointi tuolla toisaalla, että olen kuulemma "itse päänahkis" ( ja siksi mä tässä olenkin nyt että pitäisikö kumminkin...)

Tyttären vierailu, ihan Espanjasta asti tuli.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    En ymmärrä minäkään. Sitäpaitsi eihän vanhasta Jokereista ole jäljellä kuin nimi, logo ja jotain vanhoja syndejä vai mitä sinne oli jäänyt. Ja Harkimo tietysti. Puuttuu mm. halli ja ehkä se itse joukkueenkin puuttuminen hieman hankaloittaa divarista riippumatta. Ihme sähellystä vaihteeksi.
    Joo ei tartte Jokereita sympata.

En sit tiedä olisko Selänteen Narrit ollu yhtään parempi? Ei varmaan olis Teukalla rahaa, kun ne meni siihen sähkölaskuun...

Talven paluu. Virne nousi naamalle jo eilen lumia pihasta kolatessa. Virne senkunvain leveni, kun karkasin töistä tykytunneille ja painuin puhtaille valkoisille laduille.
    Samanlaisia humunaamoja tuli vastaan/samaan suuntaan ja kaik kuorossa fiilisteli ladulla. "Pikkusen" siinä poristessa lenkki venähti, että kotia tultua piti monot jalassa mennä jääkaapille.

tempokisu Guest
    Hei! mun linnuille lähimetsään ja luontopolulle viemäni tali-siemen-käpyjutut oli käyny erittäin hyvin kaupaksi, kävyt kaluttu viimeseen makupalaan asti, keräsin jämät ja laittelin uusia makupalakäpyjä. Aluksi nimittäin ei mitään, ja nyt hyppelin ihan innoissani
    Tarvii ostaa lisää näitä, vaikka laatikollinen ( niin saan itelle sen hienon laatikon) kun tässä talvea vielä riittää.
    Tosi paljon jo nyt tirppojen tirskuntaa ja titityytä aamuisin ensi viikonloppuna on virallinen lintujen seurantatunti, todennäköisesti osallistun...

Viikko sitten uudenkuun jälkeen kylvetyt chilit ovat itäneet. Cheyenne ja cayennette ensimmäisinä

tempokisu Guest
    Tuli ihan mukavasti lintuhavaintoja, ja kas! sai myös lisätä nisäkkäät eli heti alussa 2 pientä oravaa puussa. Havainto-tunnin lopuksi kuulin että jossain muuten tikka hakkaa, ja sain komean käpytikan kiikareihin.
    Olen niin aloittelija että olen iloinen kaikista kiikarihavannoista

Ei erityisesti tänään mutta tällä viikolla tullut pariin otteeseen todettua päivien olevan pidempiä ja kevät siten tulossa!
    bici74 muokkasi tätä : 30.01.2023 at 00.37

Julius Kivimäki on napattu.

Tieto että ensi viikolla ainakin kolme Saksan pakettia tulossa.

Korppiparven kevätbileet.

Paikallisen oikein hyvän leipomon uuden tuotteen mainos. Seppo on legenda.

https://www.youtube.com/watch?v=qtGIcRZYXQs

Tehot alkavat palautua normaaliin. Jee.

Ne se kun postilaatikkoa tyhjentäessä puolituttu ukko sattui siihen kohdalle uuden koiransa kanssa. Uskomattoman viehättävä nöffi! Olisin voinut ottaa sen kotiin. (siis sen koiran, ukkokin on ihan mukava tyyppi)

”Mutta oli meillä myös tosi hyvä joukkue, joka teki pelaamisesta helppoa. Jotkut heistä ovat nyt tähtiä NHL:ssä.”
    Jokerit kauan sitten, Erik Karlsson

Aamuisen lumisateen jälkeinen upea aurinkoinen talvipäivä.
    Don't ride faster than your guardian angel can fly!

http://pd.kuvat.fi/

Resepti, jonka toimimiseen en lainkaan uskonut, tuottikin herkullisen aterian.

"Kirjailija Kaari Utrio ajautui autolla ojaan keskellä ei mitään – Seurasi tuntien kamppailu
    Naapurin vanhan isännän ketjujen avulla Kia-merkkinen henkilöauto saatiin kiskottua tielle"

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009405385.html

"...onni onnettomuudessa oli myös, että Utrio oli varautunut tilanteeseen suorastaan esimerkillisesti.
    ”Minä jotenkin jo ennakkoon ajattelin, että tuollaisella kelillä on mahdollista ajautua ojaan. Minulla oli todella lämpimät vaatteet, paksu takki ja taskulamppu, henkilöllisyystodistus ja puhelin. Niin ja tupakat, onneksi myös tupakat olivat mukana. Ne minun täytyy aina muistaa.”

Tupakat, Jees!

Maunulan maja aukeaa taas.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Maunulan maja aukeaa taas.
    Tulin kirjoittamaan samaa

Kahvila on avoinna 1.3. alkaen ke-su klo 11-18 ja sitä pyörittää Wanhan Pehtoorin yrittäjä.
    The older I get the faster I was

Se taitaa seisoa sittenkin, voi tätä ilon ja onnen päivää!

Team Jokerit Oy on purkanut tavaramerkkisopimuksen omalta osaltaan eikä ole uudessa hankkeessa osallisena.Team Jokerit Oy -hankkeessa omistajana ollut Joel Harkimo ei ole myöskään mukana uuden yhtiön toiminnassa.

Uuden taustayhtiön omistajia ovat tässä vaiheessa Ossi Väänänen, Teuvo Teräväinen, Esa Lindell, Mikko Saarni, Markus Selin, Timo Mäkelä, Max Seeck ja Jokerit ry.

Myös Jokerifanit kutsutaan taustayhtiöön mukaan suunnatulla osakeannilla.
    Yes

Ei niin mikään. Vain lapsen tasolla olevat harhautuvat hyvällä tuulelle ostavat valkoisen audin ja joka kuudes nainen joutuu näiden vammaisten "miesten takia" väkisin maatuksi.
    skeptinen realisti

Työeläkeyhtiön myönteinen päätös ilahdutti. Toki mieluummin terveenä mutta hyvä kun eivät enää roikottaneet kuntoutustuella!

Nallekarkit!

Ylen eduskuntavaalien kannatuskyselyssä vihreiden kannatus sukeltaa edelleen

Ylen gallup: Kärkikolmikon kisa tiivistyy – Kokoomus yhä kärjessä - Suomenmaa.fi

Vihreiden kannatus laski vastaavasti 1,4 prosenttiyksikköä.

En tiä, mutta ehkä Merja tuli hyvälle tuulelle. Tosin nyt tuli vain sisäinen villapaita.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009409417.html

Jos ei eilinen naisten viesti surua aiheuttanut niin miesten viesti! Anttola teki miehen työn ja sai samalla hyvän sponsorin.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •