Täytyy fiilistellä hissitolppaa myöhemmin. Kunhan vain saa pyörän ensin ajoon ja tekemistä siihen riittää.

Keveys on toki mukavaa. Tuossa oli aikanaan ohjaustanko, tolppa ja satulan runko hiilikuitua. Ohjaustango sai pahat naarmut, satula ei sopinut omalle perseelle ja satulatolpan kohtalosta ei mitään tietoa. Ehkä se löytyy vielä jostain. Osat on korvattu Ritcheyn alumiinituotteilla. Renkaina näytti olevan Spessun Ground Control 2.3" edessä ja Fast Trak 2.3" takana ja noilla renkailla ei ole ajettu juuri yhtään. Nuo eivät ole kevyemmästä päästä, mutta ainakin pitävät ihan kohtuullisesti pahemmassakin maastossa, eivätkä ole mahdottoman raskaat sorateillä. Jos tuohon iskee vielä hissitolpan ja keulaan lisää joustoa, niin eiköhän siitä ihan kevyt ja menevä Trail-pyörä tule. Sisäisiä vaijerinvientejä tuossa ei tosiaan ole, eli vaijeri pitäisi vetää jotenkin muuten perille.

Osat tuohon tosiaan luovutti aikanaan jäykkäperä, jonka paino alkoi kahdeksalla. Voi olla, että kun kevyimmät kuituosat ym. oli vielä paikallaan, niin Scotin paino alkoi kymmenellä. 2 tonnin hintaluokasta katselin ja paino tuntuu trail-vehkeissä olevan siinä 14-15kg paikkeilla.