Stadin panimon American lager. Tää on mun mielestä hyvä.
Stadin panimon American lager. Tää on mun mielestä hyvä.
Salama Brewing 001 Equilibrium NEIPA
Nami nami. Kelpo neipa
Tornion panimolta:
Arctic NEIPA
Hilla hazy IPA
Talviolut
Talviolut sahtimainen, kaksi muuta kohtalaisen kevyitä ja hedelmäisiä.
Upposi oikein hyvin ja voisi hakea kokoelmalaatikon kotituliaiseksi suoraan panimolta.
Omnipollo Eliphas ja Mallaseppien Humala Simcoe: kummatkin kelvollisia.
Stella Artois
Kurkusta valui alas Urquell: aina yhtä hyvää!
Läskiliskon Spiny Lobster IPA
Otsoni aukko, black dipa, Tujulta. Aivan ihana! https://www.panimotuju.fi/tuote/otsoni-aukko-85/
Moersleutel Macaroon Machine. Oiva kookoksella ryyditetty stout. Vähän muistuttaa Ballast Pointin Victory at the Sea-tuotosta.
Olarin Panimon uusi Olaron -sarja on tarkoitus maistella tänään. Neljä eri olutta tuossa setissä, IPA, DIPA, NEIPA ja micro-IPA.
Ekana Azacca Simcoe West Coast DIPA. Melko stydi, mutta silti juotavan oloinen. Kai tämä on tyypillinen länsirannikon mäntyinen juoma.
Seuraavaksi vuorossa HBC 586 NEIPA. Tämä on mehukas ja smooth. Humalaa ja greippiä. Nam nam, jatkoon.
^&^^ Taas aihetta olla vähän kade. Tyydyn taas Moersleutelin tuotoksiin.
Yhden Spitfiren. Ei se oikein sytyttänyt ja jouduin piristämään itseäni tilkalla hyvää rommia.
(Kotona ei ole yhtään olutta!)
Eilen vielä ne pari muutakin uutuutta:
HBC 630 NEDIPA ja viimeisenä Micro NEIPA.
Ensinmainitusta saattoi tulla kertaheitolla yksi kestosuosikki (jos näitä jatkossa tehdään), mehukas smooth hedelmäherkku.
Matalan alkoholipitoisuuden Micro NEIPA yllätti positiivisesti, mehevä ja rapea ja maukas. Oli OP:lla kyllä ennestäänkin joku vastaava katalogissaan. Sen nimeä en nyt muista, olikohan 45rpm? Toimii varmasti erinomaisesti jonkin kesäisen kesämökkiaskareen kanssa.
Guinness Draught Stout
^ Enpä oo ehtinyt/jaksanut Olariin tänä vuonna. Ilmeisesti kannattaisi ehtiä/jaksaa..
Lähi-Alkosta löytynyt Salama Brewing Neo-Electro Neipa. Ihan kelpo mehu sekin oli. Vahva anaksen aromi jo tuoksussakin.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
^ Tuo maistui täälläkin taannoin. Nyt Weltenburger Asam-Bock. Kaapissa odottaa pelkoa herättävä Moersleutelin The Bolt and the beast.
Sandels III
Tripitaka:
Omnipollo Eliphas
RPS Theory Of Hoppyness
Peak The Juice
Maistui aivan liian hyvälle.
Addicted to Mosaic Neipa Coolheadin täppärillä hanasta kera pizzan. Havaiji tällä kertaa. Juu ananas tai aurajuusto ei kuulu pizzaan - paitsi Coolheadilla, missä ananas on tuoretta, ”aurajuusto” Peltola Blueta ja ”pizzasuikale” Tiituspohjan palvaamon aitosavustettua kinkkua.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Olarin Panimon: ThiCCC Double NEIPA
Kelpo börsta, joskus tätä ennenkin maistoin, mutta tarttui keskiviikkona toimistopäivänä naapurista ostoskoriin taas.
Naïlon dim (oikeasti pienellä kirjoitettuna) suklaaporter.
Uudehko, paikallinen panimo; ihan OK, ehkä vähän mieto.
Panimo näkyy keskittyneen soureihin, muitakin trendikkäitä
on nähty, ihan kotonakin. Mainitaan sitten nyt nekin.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tästä ja juuri nautiskellusta Coolheadin Fog Is Inevitable Double Neipasta tuli mieleen, että meillä täytyy olla kohtalaisen yhteneväinen olutmaku ja samalla suosittelen sullekin visiittiä Viikkiin.
Inevitablessa nimittäin myös humalana HBC 630 ja sen on heittämällä yksi mun all time suosikeista. Tölkin kylki kertoo näin: ”This one is a bit more dry with medium yet fluffy body. We are getting notes of raspberries, peach skin and a touch of carambola. Souch an interesting hop to play with!”
Olen tuosta suorastaan varma.
Hankalassa paikassa kun ei ole millään tavalla omien kulkemisten varrella. No vaimokullan työpaikka on siinä lähellä, mut mitäs mä siellä. Ja post-covid etäelämä.....ja samalla suosittelen sullekin visiittiä Viikkiin.
Olen mä poikennut kesäisillä fillarilenkeillä terdellä maistelemassa erikoisuuksia toisinaan. Kaupasta saatavat on tuttuja. Pitäisi kyllä ottaa ihan asiaksi lähteä autolla hakemaan kuorma.
Lagunitas Little Sumpin Sumpin: pehmeä sekä maultaan, että suutuntumaltaan. Olikin jo unohtunut, miten helppo olut se on.
Põhjala Kosmos NEIPA
Kiva pikku neipa Tallinnasta. Raikas ja sitruksinen.
Join vähän vatsani täyteen!
mm. Alkon tammikuun uutuudeet:
Moersleutel Azacca x 7 NEDIPA ja Poppels DIPA: kummatkin aivan kelvollisia, eli hankinnan arvopioisia vaikka eivät kuminkaan mitään ihmeellisoäi
naïlon shred apan saunan jälkeen. Hyvä tuohon saumaan. Sattuu näemmä olevan Gf-mallin, hyvä tietää.
Olarin Panimon Soft Cap 2.0 NEIPA
Taas tätä herkkua oli saatavilla. Tai nyt versio 2.0 eikä tietenkään makumuistia miten eroaisi ekasta. Mehuisa ja trooppinen, ihana.
Kirjanmerkit