HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 63 / 105 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 3150

Aihe: Helsingin keskuspuiston päivän kunto?

  1. #1861
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Opulus Katso viesti
    No, ei <vainnanvarainen ruma sana> siirry! Latukarttaan siirtyy ainoastaan tieto siitä kun joku karttaan merkityistä laduista on huollettu (ja sekin yleensä pienellä viipeellä).
    Örrr… näinhän minä kirjoitin. Kun latu on ajettu. Mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Sen lisäksi voisi aivan huoletta merkitä potentiaaliset latureitit vaikka mustalla. Kun ne ilmeisesti on tiedossa ja etukäteen päätetty. Vai onko edelleen niin, että sen ladun reitin päättää se latukoneen kuljettaja? Jos ei, niin ne voi merkitä. Jos kyllä, niin ollaan aika mielivaltaisessa kuviossa.

  2. #1862
    Liittynyt
    08/2008
    Viestit
    417
    Setä Samulin yläpeltihaastetta on kuvattu kohdassa johon uutta latupohjaa on linjattu. 12min kieppeillä Samuli heittäytyy pötköttelemään suunnilleen latupohjan eteläreunan kohdalle, taustalla se suojeltu maisema sekä puita joista joitain pitäisi siis kaataa. https://www.youtube.com/watch?v=Pd00gpkeL6Q&t=700s

  3. #1863
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    Jos vaihtoehdot on nykyinen tilanne tai sitten se, että kaadetaan puita uuden väylän tieltä, olen ensimmäisen vaihtoehdon kannalla. Suurimman osan vuotta ja jonain vuosina kokonaan tuossa sitten kulkisi kaksi väylää rinnan.

  4. #1864
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.873
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Örrr… näinhän minä kirjoitin. Kun latu on ajettu. Mikä siinä oli vaikea ymmärtää? Sen lisäksi voisi aivan huoletta merkitä potentiaaliset latureitit vaikka mustalla. Kun ne ilmeisesti on tiedossa ja etukäteen päätetty. Vai onko edelleen niin, että sen ladun reitin päättää se latukoneen kuljettaja? Jos ei, niin ne voi merkitä. Jos kyllä, niin ollaan aika mielivaltaisessa kuviossa.
    On myönnettävä että ymmärsin sinun inttäneen, mikä oli vähän hätäinen johtopäätös (ja miksi ärräpää nousi kielelle). Systeemi ei siis kuitenkaan ole sellainen kuin Stravassa eli että latukoneen ajama reitti siirtyisi kartalle; kartalla oleva latu vain merkitään kunnostetuksi jollain kellonlyömällä (ja sen väri vaihtuu, jos sen kunto on merkittävästi muuttunut).

    Ei tietenkään pitäisi olla mitään estettä sille etteikö niitä kaikkia hiivatin latuja voisi merkitä kartalle (ja sitten päivittää huoltotiedot). Tai jopa muuttaa systeemiä niin että nähtäisiin latukoneen liikekin...

  5. #1865
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.873
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Vilpitön ja oikeastaan vakavakin kysymys: jos ei pysty kirjoittamaan menemättä henkilöön, olisiko syytä pysyä poissa?
    Ihmetyttää jälleen miten koulujakin käynyt ihminen ei muka ymmärrä mikä on henkilöön menemistä ja mikä ei. En luonnehtinut sinua millään lailla, en edes leimannut sinua foorumikirjoittajana sellaiseksi tai tällaiseksi. En esittänyt yleistä kommenttia keskustelutavastasi vaan hyvin täsmällisen kommentin tyylistäsi kirjoittaa ja valitsemastasi tavasta siteerata tekstiäni.

    Jätin mielestäni selvästi tilaa sille mahdollisuudelle, että teit mitä teit ajattelematta sen kummemmin koska et voinut vastustaa mieleesi juolahtanutta hauskuutta, ja annoin sinulle tilaisuuden vastata asiallisesti. Ikävä ettet kummallakaan kerralla halunnut käyttää sitä.

    Enough is enough. Lopuksi vähän asiaakin eli sitaatti kaupungin sivulta:

    Kaikki mitkä edellä mainitussa ulkoliikuntakartassa näkyvät (noin 200 km) kuuluvat ensimmäisenä huollettaviin latuihin. Näiden lisäksi resurssin mukaan ajetaan ylimääräisiä, osin jo vakiintuneita latuja eri puolille kaupunkia. Nämä ladut eivät näy ulkoliikuntakartassa, sillä niiden ylläpito on tilannekohtaista. Nämä ylimääräiset ladut ovat usein koulujen yhteydessä, kuten esimerkiksi Myllypurossa, Viikin Latokartanossa ja Ala-Malmilla. Kaivopuistoon, Lauttasaareen sekä Hietaniemen ja Aurinkolahden uimarannoille on ajettu kaupunkilaisten toivomana ladut muutamana viime talvena, jos lumitilanne on sen sallinut. Kaivopuiston ladun ylläpito on haasteellinen, sillä latukone joudutaan erikseen kuljettamaan Helsingin keskustaan, ja latukone on kuljetusten ajan poissa muusta käytöstä.

  6. #1866
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.664
    Ehdotan monitasoliittymää, jossa menee myös spora.

  7. #1867
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    ^Todennäköisin vaihtoehto. Tosin tämä on nyt Vantaan puolella. Jos olisi Helsingissä, niin joku keksisi, että tuonne vedetään luontojokeri ja kaadettaisiin tuhat hehtaaria metsää raidelinjan tieltä, koska se on ekologinen vaihtoenhto.

  8. #1868
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.324
    ^ Raja menee joessa joten Kuninkaantammessa ollaan edelleen Helsingin puolella.

    Spora saadaan kyllä soppaan mukaan joen pohjoispuolella, joissain kirjoituksissa on ollut haaveita viedä se Ylästön metsien läpi Martinlaaksoon. Hip hei.

  9. #1869
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.529
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    ^ Raja menee joessa joten Kuninkaantammessa ollaan edelleen Helsingin puolella.

    Spora saadaan kyllä soppaan mukaan joen pohjoispuolella, joissain kirjoituksissa on ollut haaveita viedä se Ylästön metsien läpi Martinlaaksoon. Hip hei.
    Tuliskin spora mutta Espoon Kepun nurkille suunnitellaan nelikaistaista tietä

  10. #1870
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    ^ Raja menee joessa joten Kuninkaantammessa ollaan edelleen Helsingin puolella.
    Ok, no sitten se on tuhat hehtaaria metsää, miljoona kuutiometriä betonia, sata kilometriä hiilidioksidikompensoitua terästä ja kolme pysäkkiä. Ja maailma pelastuu.

    Ei taida muuten sporaan saada fillaria kyytiin, vai saako? Sukset ehkä saa, vaikka sen kyllä voisi kieltää.

  11. #1871
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.475
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Ei taida muuten sporaan saada fillaria kyytiin, vai saako? Sukset ehkä saa, vaikka sen kyllä voisi kieltää.
    Miksi pitäisi sukset kieltää sporassa?
    Kysyy tyyppi, joka on kivuttomasti ja muita häiritsemättä käynyt Messilässä laskettelemassa yhdistelmällä spora - juna - taksi ja sama takaisin.

  12. #1872
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.709
    Aika kauas on keskustelu karannut HKP:n päivän kunnosta Kuninkaantammen hiihtolatujen linjauksesta Espoon nelikaistateihin ja suksien kuljettamisesta sporassa.. [on-topic]Onko joku käynyt kulmilla, onko polut menetetty jo tältä osin? Jos jotain on jäljellä, niin nastat varmaan ainoa oikea varuste?[/on-topic]
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  13. #1873
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.873
    ^^ Luulen että kommentti suksista sporassa oli kotkalaista huumoria. Kaikki minkä voi jollain tapaa katsoa tukevan sitä tai myötävaikuttavan siihen että ihan kaikki ulkoilutiet ajetaan ja tullaan jatkossakin ajamaan laduiksi pitäisi oikeastaan kieltää tai ei sellainen kielto ainakaan olisi täysin vailla muiden kuin hiihtäjien näkökulmasta myönteisiä puolia.


    PS Joskus 13-14-vuotiaana olin yhtä innokas hiihtäjä kuin nytkin ja paras kaveri hiihti kisojakin ja muistan miten olimme hiihtolomaviikolla Messilään ajaneessa bussissa ainoat murtsikkasuksien kanssa matkanneet.

    (Kerran olen ajanut sporalla Holmenkollenille hiihtämään, mutta Paloheinässäkään en ole bussilla käynyt...)
    Opulus muokkasi tätä : 21.12.2022 at 14.13

  14. #1874
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    ^ Raja menee joessa joten Kuninkaantammessa ollaan edelleen Helsingin puolella.

    Spora saadaan kyllä soppaan mukaan joen pohjoispuolella, joissain kirjoituksissa on ollut haaveita viedä se Ylästön metsien läpi Martinlaaksoon. Hip hei.
    <OT>
    Vielä voi yrittää vaikuttaa.
    https://www.adressit.com/silvolan_metsa
    </OT>

  15. #1875
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti dirtyrider Katso viesti
    Onko joku käynyt kulmilla, onko polut menetetty jo tältä osin? Jos jotain on jäljellä, niin nastat varmaan ainoa oikea varuste?
    Ainakin eilen illalla olis mennyt ihan normirenkailla. Polun pohja kantaa kohtalaisesti ja polun vieressä on muutama sentti loskalunta. Ajettavissa, mutta ei nyt mikään elämys.
    Sen verran tuli tiirailtua että lapioidun ja ei lapioidun välillä ei ollut mitään järin suurta eroa. Kunnon pakkanen olis kiva tähän saumaan, niin vois ajaa missä vaan.

  16. #1876
    Liittynyt
    01/2004
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    719
    https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009284690.html
    Jätän tämän tähän ja meen seuraamaan kinkun paist… sori nykyaikana ei varmaan saa paistella kinkkuja, haen vain popparit

  17. #1877
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    Tämä erityisesti lämmitti mieltä: "Hiihtäjät ovat tehneet ladun sinne, missä militanttipyöräilijä olisi halunnut polkea, ja siksi hiihtämisellä on ”pyhä asema Helsingissä”, vaikka lumi on tehty pyöräilyä, ei hiihtoa varten."

    Tuossa on yksi asiavirhe: hiihtäjäthän ei niitä latuja tee, vaan sen tekee kaupungin sortokoneisto, josta keskimääräinen diktatuurikin olisi onnellinen. Enkä ymmärrä sitä, miksi lumi olisi tehty hiihtoa varten. Lumella pyöräily on yksi hauskimmista tavoista ulkoilla talvisin. Olisi ehkä myös kesäisin, jos Kivikon halli olisi auki.

    Twitter tulvii näitä työmatkavideoijia. Yhteisenä nimittäjänä heillä tuntuu kameran lisäksi olevan kippurasarvinen kulkuväline. En ole yhtään läskipyöräilijää nähnyt postaamassa työmatkavideoita. Ehkä läskit menee autolla töihin tai tekee työt kotoa.

    P.S. kommentit on taas hunajaa

  18. #1878
    Liittynyt
    05/2018
    Viestit
    447
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Tämä erityisesti lämmitti mieltä: "Hiihtäjät ovat tehneet ladun sinne, missä militanttipyöräilijä olisi halunnut polkea, ja siksi hiihtämisellä on ”pyhä asema Helsingissä”, vaikka lumi on tehty pyöräilyä, ei hiihtoa varten."

    Tuossa on yksi asiavirhe: hiihtäjäthän ei niitä latuja tee, vaan sen tekee kaupungin sortokoneisto, josta keskimääräinen diktatuurikin olisi onnellinen. Enkä ymmärrä sitä, miksi lumi olisi tehty hiihtoa varten. Lumella pyöräily on yksi hauskimmista tavoista ulkoilla talvisin. Olisi ehkä myös kesäisin, jos Kivikon halli olisi auki.

    Twitter tulvii näitä työmatkavideoijia. Yhteisenä nimittäjänä heillä tuntuu kameran lisäksi olevan kippurasarvinen kulkuväline. En ole yhtään läskipyöräilijää nähnyt postaamassa työmatkavideoita. Ehkä läskit menee autolla töihin tai tekee työt kotoa.

    P.S. kommentit on taas hunajaa
    Läskipyöräiliät on vain niin leppoisia kavereita, eikä heitä haittaa vaikka pyörätiet ois täynnä loskaa tai auraamatta. Tuo vain mukavaa vaihtelua työmatkoihin. Kippurasarvisilla pyörillä, joissa pizzaleikkuriakin kapeammat renkaat taas ovat ongelmissa jos pyörätiellä on vaahteran lehteä korkeampia esteitä. Joten ei ihme, että alkaa kiukuttaa kun ovat valinneet aivan väärät pyörät.

  19. #1879
    Liittynyt
    10/2005
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Enkä ymmärrä sitä, miksi lumi olisi tehty hiihtoa varten.
    Tämä hiihtofundamentalistien uskonkappale on vakava asia. Auttaisikohan valinnaisessa ladun ylityksessä sauvalla pieksäminen suhtautumaan lumen ja hiihdon pyhään liittoon asiaankuuluvalla hartaudella..

    (Kerettiläisenä tosin ajattelen että lumi on kaikkia varten, ei vain suksilla liikkujia.)
    Ehkä tuon kolumnistinkin tapa kääntää asiat päälaelleen on itse asiassa hiihdon kritiikkiä, vaikka lukijoiden on sitä vääntelyltä vaikea huomata.

  20. #1880
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.873
    Laittavatko läskipyöräilijät sitten muunlaisia videoita työmatka-ajamisistaan?

    Vai onko niitä työmatkavideoita Twitteriin laittava fillaristi oma erikoislajinsa, jonka lajipiirteisiin vain sattuu kuulumaan ympärivuotinen pyöräily jonkinlaisella kippurasarvipyörällä?


    PS Veikkaan että kolumnistilla on jo viimeistelyä vaille valmiina kolumni, jossa fillaristien tilalla ovat hiihtäjät laturaivoineen ja kummine luuloineen siitä että lumi on tehty yksinomaan heitä varten.

  21. #1881
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.617
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Opulus Katso viesti
    Laittavatko läskipyöräilijät sitten muunlaisia videoita työmatka-ajamisistaan?
    En tiedä. Jostain syystä sellainen sitruunan syönyt kippurasarvisti tuntuu olevan lajityypissä vallitseva.

    Vai onko niitä työmatkavideoita Twitteriin laittava fillaristi oma erikoislajinsa, jonka lajipiirteisiin vain sattuu kuulumaan ympärivuotinen pyöräily jonkinlaisella kippurasarvipyörällä?
    Näin se varmaan on, koska ylipäätään jonkun työmatkan jatkuva videointi täyttää pakosti jotkut määritelmät. Puhumattakaan, että ne pitää julkaista joka päivä.

  22. #1882
    Liittynyt
    01/2004
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    719
    eiköhän Lehtolan kolumnin eräs keskeinen ajatus ole se, että pyöräilijät onnistuvat aina jotenkin hakemaan vastakkainasettelutilanteen. Auto vs. pyörä, kävelijät vs pyöräilijät ja nyt pyöräilijät vs. hiihtäjät. Ja turha väittää muuta, konfliktia ainakin autojen ja hiihtäjien suhteen on haettu pyöräilygenrestä. Autoilijat ovat AudiNatseja, jotka ajavat tahallaan yli sekä saastuttavat maailman. Hiihtäjien ladut puolestaan estävät pyöräilyn.
    Kun kuitenkin katsoo kokonaisuutta vähän kauempaa, niin vaikkapa Helsinki on panostanut pyöräilyyn aivan järjettömästi: on tehty baanoja, vanhaa pyöräilyinfraa uudistettu (onko parempaan suuntaan toinen keskustelu), rakennetaan jotain kruunusiltoja, jossa ei autoilla... Samalla autoilua on pyritty suorastaan tekemään mahdottomaksi keskustan alueella mm. Hämeentien järjestelyillä. Ja kun tämä kaikki ei riitä, niin nyt pitäisi päästä ajamaan laduille! Sekin olisi ymmärrettävää, jos hiihto olisi joku marginaalilaji, mutta hiihtäjiä on aivan käsittämätön määrä laduilla. On aivan selvää, ettei samaa määrää talvipyöräilijötä pelmahda paikalle, jos reitit muutettaisiin laduista pyöräreiteiksi (joo tätä ei ole varmaan ehdotettukaan, joten älkää vaivautuko vastaamaan).
    Disclaimer: varmaan väärä topikki aiheelle, jos joku militanttipyöräilijä haluaa väärästä triidistä valittaa. Itse pyöräilen nykyään 4-5 tkm vuodessa, josta 2 tonnia työmatkoja Stravan perusteella. Talvisin pääsääntöisesti hiihdän LUISTELLEN, kyllä ilmoittaudun julkisesti kyseisen kammottavan lajin harrastajaksi. Sitten ajan vielä autolla. Jos nyt näitä ajattelen, niin vähiten näistä haluan edustaa pyöräilijää ja pyöräilyä. Jotenkin asioita pitäisi edistää positiivisen kautta eikä hakemalla konfliktikulmaa

    Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta keski-ikäisille militanttikollegoille <3

  23. #1883
    Liittynyt
    06/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    4.664
    Itellä nastat kyllä rullaa paljon paremmin kuin ”kesärenkaat” kuulema hankikantoa tarjolla.

  24. #1884
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.891
    Onko joku ajellut kepun poluilla eilen/tänään ? Polkujen kunto kiinnostelee. Jos sitä huomenna hiihdon sijasta ajelisi maastopyörällä, kun siinä nyt on nastat alla.

  25. #1885
    Liittynyt
    12/2016
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    834
    Eilen oli ihan pohjoinen melko huonoa, isoja sulia kurahautoja auki keskellä polkua ja melko kuoppaista. Paloheinästä Pirkkolaan ihan ok. Kuulemma tänään ainakin Pirkkola-Laakso väli hyvää.

    Nastoille ei ollu isompaa tarvetta ainakaan eilen mutta en kylläkään käynyt Pirkkolaa etelämmässä.

  26. #1886
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    1.879
    Mitä ajattelin tänään lenkillä KePussa:
    Vastaan tuli enemmän gravel-ajajia kuin maastomiehiä. Eniten se kertoo polkujen huippukunnosta ja ilmeisesti siitä, että maastomiehet olivat joko ajaneet jo tai sitten lumisade piti porukat kotosalla. Lisäksi se kertoo siitä, että KePun mtb-reitin ultrakonservatiivinen suunnittelu tekee maastopyörät tarpeettomiksi. Minusta reitin kanssa tehtiin iso virhe siinä, että kriteereissä ei ollenkaan huomioitu modernia kalustoa ja reitti on siloiteltu gravel-kelpoiseksi. En todellakaan sano, etteikö gravelilla saisi ajaa samoissa paikoissa, päin vastoin. Sanon sitä, että jos tuosta tulevaisuuden uhkakuvissa rakentuu ainoa sallittu KePun pyöräilypolku ja kohta siellä on valaistus, portaat ja pyörätuolin nostohissi vaikeissa paikoissa, niin eipä se kovinkaan paljon harrastajille tarjoa harrastettava. Olisi hyvin voitu rakentaa rinnalle toinen, astetta vaikeampi reitti.
    Roots, bloody roots

  27. #1887
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    1.685
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen;[URL="tel:3195312"
    3195312[/URL]]Mitä ajattelin tänään lenkillä KePussa:
    Vastaan tuli enemmän gravel-ajajia kuin maastomiehiä. Eniten se kertoo polkujen huippukunnosta ja ilmeisesti siitä, että maastomiehet olivat joko ajaneet jo tai sitten lumisade piti porukat kotosalla. Lisäksi se kertoo siitä, että KePun mtb-reitin ultrakonservatiivinen suunnittelu tekee maastopyörät tarpeettomiksi. Minusta reitin kanssa tehtiin iso virhe siinä, että kriteereissä ei ollenkaan huomioitu modernia kalustoa ja reitti on siloiteltu gravel-kelpoiseksi. En todellakaan sano, etteikö gravelilla saisi ajaa samoissa paikoissa, päin vastoin. Sanon sitä, että jos tuosta tulevaisuuden uhkakuvissa rakentuu ainoa sallittu KePun pyöräilypolku ja kohta siellä on valaistus, portaat ja pyörätuolin nostohissi vaikeissa paikoissa, niin eipä se kovinkaan paljon harrastajille tarjoa harrastettava. Olisi hyvin voitu rakentaa rinnalle toinen, astetta vaikeampi reitti.
    Kannattaa vaihtaa sähkötäpäri alle niin riittää hauskaa keskupuistossa. Just eilen kävin ajelemassa ja ajattelin siellä että polut on mintissä kunnossa ja pystyy ajamaan helvetin lujaa ja pitämään hauskaa.

  28. #1888
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.215
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Kannattaa vaihtaa sähkötäpäri alle niin riittää hauskaa keskupuistossa. Just eilen kävin ajelemassa ja ajattelin siellä että polut on mintissä kunnossa ja pystyy ajamaan helvetin lujaa ja pitämään hauskaa.
    Toinen vaihtoehto on kuntoilla enemmän.

    Siis itsekkin heikompitaitoisena olen huomannut, että näitä lanattuja reittejä on oikeastaan pirullisen kiva ajaa. Vauhti nousee oikeasti kovaksi.
    En sitten tiedä onko tuolla mitään tekemistä maastoajamisen kanssa. Voi myös sattua leukaan, jos tulee toinen vastapalloon.

  29. #1889
    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    1.685
    Joo pitää katsoa pitkälle eteenpäin, eilen jökötti kolme kaurista Pirkkolassa polulla mutkan takana, ehdin jarruttaa

  30. #1890
    Liittynyt
    07/2000
    Viestit
    3.031
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen Katso viesti
    reitti on siloiteltu gravel-kelpoiseksi.
    Kyllä toi reitti kesäolosuhteissa on kohtuullisen röykkynen, mutta talvella polku kuin polku tasottuu flow-baanaksi.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •