Juu ton olen tehnyt, ja auttoikin oikean kahvan kanssa jonkin verran. Noissa ~ton vuoden 105 kahvoissa oli jonkin verran valmistevikaa, eli tossa vasemmassa oli jokin indeksointisysteemi jolla sen saatto asettaa joko 2- tai 3-pykäläiseen asentoon riippuen siitä montako hammasratasta etupäässä oli käytössä. Tämä aiheutti kai aika paljon ongelmia, eli joku muovinen(?) hammasratas petti, ja jonkinlainen takuuvaihto kai niillä sillon oli, mutta itellä tuo ongelma alko esiintyä vasta sen verran myöhään ettei paikallinen kauppias alkanut enää asiaa hoitamaan. Ite olin sen verran laiska että jätin asian siihen, ton kanssa kun enimmäkseen pärjäs kun jaksoi aina välillä rassata. Nyt vaikuttaa olevan jo beyond rassaus, ja kun oikeakin takkuaa, niin pitänee uusia paloja tai luopua koko pyörästä. Snif.