HephaGarminGiantElectrobike
Sivu 72 / 96 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 62 70 71 72 73 74 82 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.131 - 2.160 / 2876

Aihe: Zwift.com

  1. #2131
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Minä ajan mieluummin hiukan pidempiä kisoja, vähintään tunnin mittaisia. Oma lokeroni on B:n puolivälissä enkä juuri podiumista kilpaile. Ajan kisoja vain silloin, kun haluan pitkän all out -treenin, ja tämä sopii omaan mielenmaisemaani paremmin kuin "sandbagging"-tyyppinen optimointi.
    10k-kerhon jäsen

  2. #2132
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    49
    Minulle nuo Zwift kisat on nyt koko pyöräilyharrastuksen suola. Ajan talvikaudella 3-4 kisaa viikossa lähellä C-luokan kärkeä n. 3 W/kg keskitehoilla. Zwiftpowerin osallistujalistaa ja määrää katsomalla saa kyllä hyvän kuvan tulevan kisan tasosta ja rataprofiilit kertoo aika paljon mihin omat rahkeet riittää. Jos paljon alle 1min rykäisynousuja ja loppunousu niin tiukalle vetää ja nuoremmat painaa ohi mutta Volcano/Titans tyyppiset nousut on mulle parhaita kunhan laskuihin riittää vielä voimia ja keskittymistä - niissä usein noutaja. Intervals.icu:lla seuraan rasitustasoa enkä katso että Zwiftin alle tunnin kisat mitenkään rasittaa suuresti - pari pykälää koreampi leposyke toki seuraavana yönä. Ihan hyvin voi noita kisoja vetää peräkkäisinä päivinäkin.

  3. #2133
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Juu, Volcano ja Titans ovat hyviä. Ei liian jyrkkiä ja ihan inhimillisen mittaisia.

    Makuri Tourin 6. etappi oli tänään kiva intervallipätkä. Viiden minuutin välein 30 sekuntia noin 2x ftp ja välit 65%... tosin loppukolmanneksella tämä vähän sekoittui.
    10k-kerhon jäsen

  4. #2134
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Itse fanitan tuota Titans Grovea. Saatan valita reitiksi vaikkapa Watopia Flatin tai Volcano Flatin, kuitenkin ajelen ihan miten sattuu ja usein suuntaan kohti Titans Grovea, molempiin suuntiin ajettuna. Toki tulivuorelle tykkään myös ajella.

  5. #2135
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Nummela
    Viestit
    794
    Kysymys kokeneemmille zwiftaajille...

    Mistä voisi johtua että tehot nousevat hitaasti Zwiftissä intervalleja ajaessa? Teho nousee todella hitaasti, esimerkiksi 100 watt:sta 200 wattiin kestää varmaan 15 sekuntia. Käytössä on Elite Nero rullat. Ongelmaa ei ollut viime keväänä, mutta ilmeni nut syksystä sisäpyöräilyn aloitettua. Nerot on kalibroitu omalla kalibointisysteemillä ja Zwiftissä on tehty kalibrointi.

  6. #2136
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ccg Katso viesti
    Minulle nuo Zwift kisat on nyt koko pyöräilyharrastuksen suola. Ajan talvikaudella 3-4 kisaa viikossa lähellä C-luokan kärkeä n. 3 W/kg keskitehoilla. Zwiftpowerin osallistujalistaa ja määrää katsomalla saa kyllä hyvän kuvan tulevan kisan tasosta ja rataprofiilit kertoo aika paljon mihin omat rahkeet riittää. Jos paljon alle 1min rykäisynousuja ja loppunousu niin tiukalle vetää ja nuoremmat painaa ohi mutta Volcano/Titans tyyppiset nousut on mulle parhaita kunhan laskuihin riittää vielä voimia ja keskittymistä - niissä usein noutaja. Intervals.icu:lla seuraan rasitustasoa enkä katso että Zwiftin alle tunnin kisat mitenkään rasittaa suuresti - pari pykälää koreampi leposyke toki seuraavana yönä. Ihan hyvin voi noita kisoja vetää peräkkäisinä päivinäkin.
    Ei tuossa kyllä muuta kovaintensiteettistä harjoittelua kannatakaan tehdä jos 3-4 kisaa viikkoon ajat kisaaminen on kyllä ihan hauskaa.

    Nuo lyhyet nousut ovat kyllä minullekin myrkkyä, vaikka olen nuori. C-luokassa lyhyissä nousuissa varmasti erot näkyvät vielä enemmän. The Pretzel on myös aika hyvä reitti, kun tulee Epic KOM kahteen kertaan ja jo ekalla tippuu porukkaa suoraan vetoon radiotornille tultaessa. Sitten viimeisellä nousulla vielä ratkaistaan viimeiset paikat. Joskus siinä laskussa on saanut edellä menevän kiinni, kun on malttanut säästää vähän voimia vielä alamäkeen. Näitä pidempiä reittejä voi ottaa hyvänä kisanomaisena intervallitreeninä tai sitten ajaa noin tunnin pituiseen kisaan pitkän hail mary -tyylisen irtioton. Mä ajan itse A-luokassa ehkä kisan tai kaksi kuukaudessa, loppukireissä olen ihan surkea, joten yritän aina lähteä aika aikaisin irti. Joskus harvoin se onnistuu, mutta yleensä niihin ei oikein saa muita mukaan. Mitä pidempi ja mäkisempi kisa, sen parempi mun dieseltehoille.

  7. #2137
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka Häkämies Katso viesti
    Kysymys kokeneemmille zwiftaajille...

    Mistä voisi johtua että tehot nousevat hitaasti Zwiftissä intervalleja ajaessa? Teho nousee todella hitaasti, esimerkiksi 100 watt:sta 200 wattiin kestää varmaan 15 sekuntia. Käytössä on Elite Nero rullat. Ongelmaa ei ollut viime keväänä, mutta ilmeni nut syksystä sisäpyöräilyn aloitettua. Nerot on kalibroitu omalla kalibointisysteemillä ja Zwiftissä on tehty kalibrointi.
    Itselläni ei ole tuosta kokemusta uteliaisuus sai minut etsimään edes jotain tietoa netistä ja Eliten keskustelufoorumilla oli jollain samaa ongelmaa. Hänelle oli annettu yksi vastaus Eliten asiakaspalvelusta jossa kysyttiin käyttääkö hän PML (Power Meter Linkiä), ehdotti että ottaa sen pois käytöstä ja katsoo poistuiko ongelma.

  8. #2138
    Liittynyt
    12/2016
    Viestit
    50
    Googlailin myös hieman ja tällainen löytyi (Zwift / Eric Schlange).

    Eli tämä viesti liittyy TD:n asetuksiin tuolla aikaisemmin....

    https://zwiftinsider.com/best-trainer-difficulty-setting/



  9. #2139

    KICKR Climb

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti memma Katso viesti
    Climb toimii todella huonosti Zwiftin kanssa. Zwift-foorumilta saa sen käsityksen että en ole yksin ongelmien kanssa. Climb siis jää jumiin, yleensä ensimmäisen kerran 5-15 minuutin kuluttua ajon alkamisen jälkeen.

    Setuppina Kickr Core ja Climb, Assioma Duo polkimet ja vanhempi kannettava Windows tietokone ant+ anturin kanssa.

    Kaikki apit ja ohjelmat on päivitetty ja muutakin kokeiltu (pelkkä Bluetooth tai ant+, puhelimet ja muut pois päältä jne) ei vain toimi.

    Johtuuko Zwiftistä eli onko muilla ollut samanlaista ongelmaa tai vertailevaa tutkimusta esim Rouvyyn. Vai tarvitaanko kalustoon suurempaa päivitystä esimerkiksi Apple TV.
    Itse iselleni vastaten: Yhteys asiakaspalveluun ja liitteeksi tiedot päivityksistä sekä ostokuitit. Pari tarkentavia sähköpostia lisää ja vaihtoon meni.

    Mitä tästä opimme. Vaikka laite on uusi voi se olla silti rikki, ottakaa rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluun. Ei tarvitse odottaa 2-3 kuukautta.

    Nyt takana pari viikkoa kokeilevaa ajoa ja noin 1000 m nousua. Hyvin toimii, hiki tulee ja toivottavasti kunto nousee.

  10. #2140
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    ^Hienoa, että sait tuon kuntoon. Ei muuta kuin kohti radiomastoa!
    10k-kerhon jäsen

  11. #2141
    Liittynyt
    03/2020
    Viestit
    128
    Zwift symbolien tarkoitus hiukan hukassa eli höyhen,kuorm-auto yms... Sitten myöskin pieni vihreä paita tuli nimeni eteen hetkeksi .näihin varmaankin jostain löytyy seliykset,kiitos

  12. #2142
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Tässä linkki jossa tietoa segmenttipaidoista joita Tipityy ilmeisesti tarkoitti

    https://support.zwift.com/en_us/segm...its-BkGig0kZS7

    ja linkki jossa tietoa powerups symboleista

    https://zwiftinsider.com/powerups/


    Sent from my iPad using Tapatalk

  13. #2143
    Liittynyt
    03/2020
    Viestit
    128
    Hieno homma,kiitos!!

  14. #2144
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.117
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viesti
    Mä ajan itse A-luokassa ehkä kisan tai kaksi kuukaudessa, loppukireissä olen ihan surkea, joten yritän aina lähteä aika aikaisin irti. Joskus harvoin se onnistuu, mutta yleensä niihin ei oikein saa muita mukaan. Mitä pidempi ja mäkisempi kisa, sen parempi mun dieseltehoille.
    En muista että olisin koskaan nähnyt yksinäisen irtioton pääsevän karkuun Zwiftissä. Isompi porukka tulee tasaisella niin kovaa ja niin pienellä tyollä, että jossain A-luokan kisassa pitää varmaan ajaa vähintään 400 watin keskiteholla jos haluaa pysyä hatkassa. En tiedä varmasti kun olen peesikärpänen niin A- kuin B-luokankin kisoissa (ihan niinkuin oikeassakin elämässä).

    Ajoin eilen C-luokan kisan ennen B-luokan starttia ja C-luokassakin sai ajaa yli 5w/kg teholla että pysyi mäissä mukana. Olen niin lihava, että toi on ihan liian monta wattia jos haluaa ajaa vähän rennompaa lenkkiä.
    6.7 WTF/kg


  15. #2145
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    "Ajoin eilen C-luokan kisan ennen B-luokan starttia ja C-luokassakin sai ajaa yli 5w/kg teholla että pysyi mäissä mukana. Olen niin lihava, että toi on ihan liian monta wattia jos haluaa ajaa vähän rennompaa lenkkiä."

    Ainakin ajatustasolla tuossa on iso ristiriita. Kisoilla ja rennommilla lenkeillä ei ole paljoa yhteistä. Ajelin eilen rennon lenkin 1h ja 2.2W/g keskitehot. D-kategorian kisassa en olisi päässyt tuolla 10 parhaan joukkoon.

  16. #2146
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    49
    Katsoppa vaikka tätä tubea niin näet mitä irtiotto vaatii A-luokassa. Ed Laverack saa 52min jälkeen sellaisen 8s irtioton ajamalla ihan täysiä mutta 20 kuskin porukka ajaa sitten alamäessä armotta kiinni. Hän on kyllä joskus onnistunut tempussa jos on pitkä ylämäki. Noilla onnistuu kyllä porukkaa harventamaan ja itsekkin kokeillut välillä huvikseni juuri tuossa tarkoituksessa että saisi kirimiehiä pudotettua ennen loppukahinaa
    https://www.youtube.com/watch?v=dUZAR3OSWlo

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    En muista että olisin koskaan nähnyt yksinäisen irtioton pääsevän karkuun Zwiftissä. Isompi porukka tulee tasaisella niin kovaa ja niin pienellä tyollä, että jossain A-luokan kisassa pitää varmaan ajaa vähintään 400 watin keskiteholla jos haluaa pysyä hatkassa. En tiedä varmasti kun olen peesikärpänen niin A- kuin B-luokankin kisoissa (ihan niinkuin oikeassakin elämässä).

    Ajoin eilen C-luokan kisan ennen B-luokan starttia ja C-luokassakin sai ajaa yli 5w/kg teholla että pysyi mäissä mukana. Olen niin lihava, että toi on ihan liian monta wattia jos haluaa ajaa vähän rennompaa lenkkiä.

  17. #2147
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.282
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    En muista että olisin koskaan nähnyt yksinäisen irtioton pääsevän karkuun Zwiftissä. Isompi porukka tulee tasaisella niin kovaa ja niin pienellä tyollä, että jossain A-luokan kisassa pitää varmaan ajaa vähintään 400 watin keskiteholla jos haluaa pysyä hatkassa.
    Tuollaista tehoa tuo mörssäri tasamaalla näyttää pitävän, eli kyllä sieltä tosiaan pienellä munkilla on mahdollista irti päästä.

  18. #2148
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    Best Coast
    Viestit
    745
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ccg Katso viesti
    Katsoppa vaikka tätä tubea niin näet mitä irtiotto vaatii A-luokassa. Ed Laverack saa 52min jälkeen sellaisen 8s irtioton ajamalla ihan täysiä mutta 20 kuskin porukka ajaa sitten alamäessä armotta kiinni. Hän on kyllä joskus onnistunut tempussa jos on pitkä ylämäki. Noilla onnistuu kyllä porukkaa harventamaan ja itsekkin kokeillut välillä huvikseni juuri tuossa tarkoituksessa että saisi kirimiehiä pudotettua ennen loppukahinaa
    https://www.youtube.com/watch?v=dUZAR3OSWlo
    Joo, yleensä tuo ei onnistu millään varsinkaan yhtään isommassa porukassa. Vaikka takana tulevat eivät juuri ajaisikaan kovaa, Zwiftin mallinnus pitää huolen siitä että ero tulee kiinni. Ei tuollaiseen oikein voi lähteä muussa kuin pienemmässä kisassa ja siinäkin yleensä yllättävässä paikassa. Suoraan paukusta, soraosuudella tai alamäessä voi toimia mutta ei silloinkaan todellakaan missään isommassa porukassa. Polkeahan siihen kyllä saa.

  19. #2149
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Canaduh
    Viestit
    5.117
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pesuman Katso viesti
    "Ajoin eilen C-luokan kisan ennen B-luokan starttia ja C-luokassakin sai ajaa yli 5w/kg teholla että pysyi mäissä mukana. Olen niin lihava, että toi on ihan liian monta wattia jos haluaa ajaa vähän rennompaa lenkkiä."

    Ainakin ajatustasolla tuossa on iso ristiriita. Kisoilla ja rennommilla lenkeillä ei ole paljoa yhteistä. Ajelin eilen rennon lenkin 1h ja 2.2W/g keskitehot. D-kategorian kisassa en olisi päässyt tuolla 10 parhaan joukkoon.
    Ennenwanhaan toimi ihan hyvin. Oma kunto heikkenee ja muiden kunto sen kuin kovenee, en vaan odottanut C-luokankin painavan noin kovaa.

    Toi video on aika hyvä esimerkki siitä mitä tarkoitin. Yksinään pitää ajaa paljon kovemmilla tehoilla kuin porukassa rullatessa. Jos on paljon ylämäkeä ja just tommonen 60kg kuski, niin saattaa onnistua, mutta alamäet ja tasaiset on vaan niin paljon helpompia porukassa.
    6.7 WTF/kg


  20. #2150
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    357
    Zwiftiin on vihdoin ja viimein tullut ominaisuus, että valmiita treeniohjelmia saa tehdä omaan tahtiin! Varmasti moni jo tiesi tämän, mutta tämä oli itelle tärkeä päivitys.

  21. #2151
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    Voi hel****tti mikä D-kategorian kisa oli eilen illalla.

    Team Italy Specialissima Race 25.2km ja itsellä aikaa kului 46.40min. Nousua reitille osui hieman vajaa 300m. (New York) Voittaja ajoi 3.64W/Kg tehoilla eikä yksikään kymmenen parhaan joukossa ajanut sallitulla maksimilla 2.5W/kg vaan jokainen veti reilusti yli 3-3.5W7kg. Kisa taisi olla siltä osin avoin, että luokkarajat ylittäviä ei siirretä automaattisesti ylempään kategoriaan. Pitää kuitenkin jatkossa varoa näitä italialaisia kusettajia. Kärki veti jo heti alusta tehoilla, joihin törmää lähinnä B-kategorian starteissa. Moraalisesti olin kisan kakkonen :-) Muutoin sijoitus oli 14.
    Itse asiassa melkein kaikki kärkipään polkijat olivat W/kg-keskitehosuhteensa perusteella n. 60kg painoisia. Annoin niille siis 30kg tasoitusta :-)
    Olin kisan loputtua todella finaalissa pitkän aikaa, mutta omalla tavallaan hauskaahan se oli.

  22. #2152
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Taitaa kyllä sulla itselläsikin ylittyä D-kategorian vaatimukset, kun tuolla aiemmin kirjoitit tunnin rennosta lenkistä 2,2 w/kg ave, joten jäitä hattuun

    Suosittelen category enforcement -kisoja. Niissä selkeämpi peli.
    10k-kerhon jäsen

  23. #2153
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    410
    Jäin kiinni. 2.52W/kg

    "Suosittelen category enforcement -kisoja. Niissä selkeämpi peli."

    Hyvä vinkki.

  24. #2154
    Liittynyt
    01/2011
    Viestit
    378
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Suosittelen category enforcement -kisoja. Niissä selkeämpi peli.
    Mitä tuo käytännössä siis tarkoittaa? Joku uusi juttu ilmeisesti zwiftissä?
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

  25. #2155
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.398
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Mitä tuo käytännössä siis tarkoittaa? Joku uusi juttu ilmeisesti zwiftissä?
    Jos nyt jotenkin oikein ymmärsin niin category enforcement tutkii Zwiftaajan tehokäyrää mitä se on ollut ja tunnistaa parhaan minimi kategorian johon kuski kuuluu. Tarkoituksena estää kuskin osallistuminen liian helpon kategorian kisaan.

  26. #2156
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pesuman Katso viesti
    Jäin kiinni. 2.52W/kg

    "Suosittelen category enforcement -kisoja. Niissä selkeämpi peli."

    Hyvä vinkki.
    Ohoh, no kuvittelin kyllä selvästi korkeammaksi, kun kerran tunti rentoa sinulla on 2,2 w/kg. Minullakin tuommoinen 2,2 on rentoa eli matalaa zone 2:ta (tai ehkä korkea z1), mutta ajan silti B:ssä.

    Category enforcement:
    Monissa kisoissa on nykyään automaattisesti tarjolla ajettavaksi vain tietyt zwiftpower-lukemiin perustuvat kategoriat. Ne tunnistaa Companion Appin tapahtumaluettelossa siitä, että oikeassa reunassa on harmaa "muu vaara" liikennemerkki.
    10k-kerhon jäsen

  27. #2157
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.033
    Laittelinkin jo toiseen ketjuun viestiä siitä, että nuo uudet ja lisätyt pacemakerit on minusta oikein hyviä. Itselle niistä löytyy sopivia matkaseuralaisia kevyestä pk:sta ainakin sweetspottiin. Jotenkin nuo helpottaa ja jäsentä treineröintiä, eli esimerkiksi että jotakuinkin puolitoista tuntia mennään ja tuollaisilla tehoilla.

    Omaa kokemusta kisaamisesta ei ole, mutta ajattelen varsinkin noita alempia kategorioita tavallaan pelinä tai leikkinä, jossa reiluun ja hyvään pelimoraaliin ei kuulu voitosta huijaaminen, mutta toisaalta esimerkiksi "painohuijaaminen" on ihan ok jos se ylipäätään mahdollistaa järkevän pelissä mukana olemisen. Tällä tarkoitan lähinnä alimman kategorian kisa-ajamista niin, että ei ainakaan yksin tarvi hännillä ajaa.


    tai hetken mietittyni lievennän niin , että en jaksa kauheasti paheksua

  28. #2158
    Liittynyt
    10/2022
    Viestit
    1.877
    • Zwift uses your last 60 days of riding activity on the platform to build a 2-50 minute power curve profiling your fitness as a rider
    • This power data is used to compute your VO2max, Maximal Aerobic Power (MAP), and Critical Power (CP)
    • These three data points are then used to determine your minimum race category (see category boundaries below). When signing up for a race that uses Category Enforcement, you are only allowed to sign up for that minimum category or higher



    Zwift has no easy search filter built into Companion, etc to list only those races using category enforcement. But ZwiftHacks, as always, comes to our rescue! Here’s a custom ZwiftHacks search showing all upcoming category enforcement races.


    https://zwiftinsider.com/category-enforcement-update/

  29. #2159
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKO17 Katso viesti
    Laittelinkin jo toiseen ketjuun viestiä siitä, että nuo uudet ja lisätyt pacemakerit on minusta oikein hyviä. Itselle niistä löytyy sopivia matkaseuralaisia kevyestä pk:sta ainakin sweetspottiin. Jotenkin nuo helpottaa ja jäsentä treineröintiä, eli esimerkiksi että jotakuinkin puolitoista tuntia mennään ja tuollaisilla tehoilla.

    Omaa kokemusta kisaamisesta ei ole, mutta ajattelen varsinkin noita alempia kategorioita tavallaan pelinä tai leikkinä, jossa reiluun ja hyvään pelimoraaliin ei kuulu voitosta huijaaminen, mutta toisaalta esimerkiksi "painohuijaaminen" on ihan ok jos se ylipäätään mahdollistaa järkevän pelissä mukana olemisen. Tällä tarkoitan lähinnä alimman kategorian kisa-ajamista niin, että ei ainakaan yksin tarvi hännillä ajaa.


    tai hetken mietittyni lievennän niin , että en jaksa kauheasti paheksua
    öööh, no jos jengi ei huijaisi, niin ehkä huijaamatta löytyisi ajoseuraa siellä alimman kategorian kisoissa. Jos event on "race" ja sillä on säännöt, ajetaan niiden sääntöjen mukaan. Muut menköön vaikka itselle kovaan "group rideen" jossa pitää ajaa kilpailunomaisesti omalla limitillä. Zwiftistä taatusti löytyy sopivan tasoista ajoseuraa, vaikka pitäytyisi pelialustan säännöissä antaa oikeelliset tiedot.
    10k-kerhon jäsen

  30. #2160
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.033
    En tosiaan tiedä sääntöjä, mutta tietenkin jos jossain kohdassa joudun vakuuttamaan että toimin niiden mukaan niin sitten itse toimin niiden mukaan.

    Mutta joo, oikeastaan ajatus oli se että jos kaikilla oli hyvä kisa ja hauskaa niin formaatti toimii. Tuollaiset mainitut aplikaatiot on hyviä ja parantavat tilannetta

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •