Olen joskus vuosia sitten ajanut cx-nappulakumeilla. Tosi huomaamatonta se tärinä, enemmänkin värinää. Mutta ääni oli... huomattava
Eli jollei ole tosi harvassa ne nappulat, niin kaipa se olisi ajettavissa.
Olen joskus vuosia sitten ajanut cx-nappulakumeilla. Tosi huomaamatonta se tärinä, enemmänkin värinää. Mutta ääni oli... huomattava
Eli jollei ole tosi harvassa ne nappulat, niin kaipa se olisi ajettavissa.
10k-kerhon jäsen
Pienet XC pyörät, joissa on jyrkkä keulakulma mahtuu normirullille (esim Elite tai Tacx perusmallit).
Vähänkään "modernimpi" on liian pitkä ja putoaa helposti rullilta pois etupuolelle. Maastopyörän paksujen kumien pomppiminen vielä hankaloittaa tuota ylipitkällä pyörällä kyydissä pysymistä.
Noista lukee kyllä speksit valmistajien sivuilla eli pyörän akseliväli pitäis olla samaa luokkaa kun rullien pituus. Mielummin rullat vielä vähän pidemmät.
Maastokumeilla rullilla ajaessa meteli on karmea. Sisällä ei varmaan meteliä kestä edes kuppikuulosuojaimilla, kun ulkonakin aika kalvava soundi. Vähän vaikea ajatella miksi joku haluaisi ajaa maasturilla rullilla muuten kun kokeilunhalusta tai sitten kisaan lämpätessä.
Kirjanmerkit