GiantGarminElectrobike
Sivu 97 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47 87 95 96 97 98 99 107 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.881 - 2.910 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    Näin viihtyisän ja kodikkaan oloista kun "asiantuntijat" remontoi, niin tulos ei ainakaan minua yllätä.

ainoastaan valkoinen lokerikkohylly ei miellytä. 460 000e hintaista taloa remontoitiin 80 000eurolla, ja lopputulos yllätti talon omistajapariskunnan,
    sillä remontista huolimatta - tai ehkä juuri siksi - talon myyntihinta pysyi samana ( asiantuntijan arvoi siis) kuin ennen remonttia.

sama "huone" tuhottuna:

^ Oliko tarkoitus myydä talo? Kuka arvioi asunnon alkuperäisen hinnan 460te? Ja oliko talo silloin kaupan 460te hintaan mutta ei mennyt? Silloinhan hinta ei ole ollut kohdallaan.

Tietämättä millaisesta asunnosta/talosta on kyse mutta onhan tuo alkuperäinen aika mökkimäinen... Ja muutoksessa on tehty joku huone, jonka ovi näkyy kuvassa.

tempokisu Guest
    Joku "remppa vai muutto" tms. ensin arvioidaan asunnon arvo, ja remontin jälkeen sitten uusi arvio - yleensä se on noussut se asunnon arvo. Eri asia on sitten se meneekö sillä hintaa kaupaksi!
    ^ tuo puinen osuus oli joku alkovi, josta sitten tehtiin erillinen pikkuhuone. Noi kierreportaat on vaarallisen näköiset, vähän jos huimaa tai teet harha-askeleen...ja vain hoikille.

Kaikissa näissä "pientä laittoa" -ohjelmissa ( kotoisa, huvila ja huussi yms.) seinät maalataan valkoisiksi ja ihme modernia tulee. Omassa kämpässäni naureskelen usein että joku sisustussuunnittelija saisi sydän-aivoinfarktin kun näkisi. Kaikkia tyylejä sulassa sovussa sitä sun tätä, siellä sun täällä. Jostain luin että Marie Kondon (tjsp) idea on ( luulin että pelkistetään...) jos esine/tavara tuottaa sinulle iloa, pidä se esine. No just näin olen tehnyt

^ eikös tuossa Suomen versiossa käytetä sitä alkuperäistä ostohintaa, eikä ohjelman alussa ja lopussa tehtyjen arviointien eroa (kuten vaikka Vancouver -versiossa). Kiinteistömarkkinat on nyt niin sekaisin, että arviot on joka tapauksessa melkoista lottoa. Käsittääkseni jenkkiversiossa osallistujat on haastaneet ohjelman oikeuteen kun eivät saaneetkaan sitä arvioitua summaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MV Katso viesti
    ^ eikös tuossa Suomen versiossa käytetä sitä alkuperäistä ostohintaa, eikä ohjelman alussa ja lopussa tehtyjen arviointien eroa (kuten vaikka Vancouver -versiossa).
    Joo, Kruununhaassa merimaisemalla 108 neliötä 200 000mk vuonna 1954 remonttiin ja sitten katsotaan miten arvo nousikaan kummasti.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

tempokisu Guest
    no entäs tämä keittiö? joku miljoonan euron mökki....omistajapariskunta toteaa että ovat ulkonäkökeskeisiä. Jaha, aika kalseelta keittiöltä näyttää, ja minä taas en voi sietää näitä "saarekekeittiöitä" joissa hanat yms. on tuossa keskellä ja kaikki tavara on piilotettu jonnekin. Itellä on vihannekset sivupöydällä ja kaikkia kauniita patalappuja ja pöytäliinoja esillä..

ja makuuhuoneessa tunnelma on kuin hotellihuoneessa - jota siis toivottiinkin. Just.

Putki räjäytettiin sisältäpäin.

Valitettavasti tämä:
    TVO: Olkiluoto 3:n käynnistys tositarkoituksella myöhästyy, uusi aika ei tiedossa

https://www.hs.fi/talous/art-2000009144065.html

Tänään ei yllättänyt, että Mas rapidon nimimerkin takaa paljastui jälleen Firlefanz. Jo toinen nimimerkki bannauksen jälkeen. Vastaili yksityisviestillä, kun ei kehdannut Firlefanzin kirjoitukseen jätettyyn kommenttiin vastata suoraan.

Kommentoin Firlefanzin viestiä tarkoituksella, koska Mas rapido alkoi muistuttamaan Firleä. Tiesin, että hän ei turhamaisuuttaan pysty olemaan vastaamatta jollain tavoin ja yksityisviesti vahvisti luuloni.

Firlefanzille: Turha lähettää yksityisviestejä. En vastaa niihin, koska käyn kaiken keskustelun foorumilla.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

F. Kotlerburg Guest
    ^raportoi ylläpidolle niin bannivasara heiluu. On se kumma ettei joillekin mene perille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    ^raportoi ylläpidolle niin bannivasara heiluu. On se kumma ettei joillekin mene perille.
    En käytä stasi keinoja, vaan annan hänen toteuttaa itseään.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

Mas rapido Guest
    Jaa että turhamaisuuttaan Minä kun luulin vastanneeni siksi että semmoinen sattuu kuulumaan niin sanottuun hyvään keskustelutapaan. YV:nä vastasin siksi että halusin kaikesta huolimatta kunnioittaa "asiattomasta keskustelusta" saamaani bannia eli olla osallistumatta foorumilla käytäviin keskusteluihin.

Voit sinä sen YV:n laittaa tännekin, ei siinä ole mitään mitä en olisi sanonut avoimessa keskustelussa.

Ylläpidolle saa minun puolestani kuka tahansa raportoida. Sen voi tehdä anonyymisti tai voi kertoa kaikille sen tehneensä. (En minä Firlefanzin viestistä raportoineelle tai Strandskyn "paljastaneelle" vihainen tai katkera ole ollut...)

Kun maantiepyöräilyssä kausi on käytännössä jo päättynyt, niin ei taida olla ajankohtaisia lukijoita mahdollisesti kiinnostavia uutisiakaan. Joten se on yksi ja sama voiko esimerkiksi Jaakko Hännisen kisoista löytyä jotain tietoa foorumilta tai ei.

Parissa kuvarastiketjussa voi tosin ehkä käydä niin että joku rasti seisoo pitempään kuin olisi suotavaa, kun kukaan muu ei jouda, viitsi tai osaa sitä hakea, mutta ei sekään olisi kuin semmoinen first world problem.

Jäähän minulle loppujen lopuksi muitakin keinoja "toteuttaa itseäni" niin fillaristina kuin tekstintuottajana. Vaikka tietysti kummassakin roolissa minulla voi olla ylipääsemättömiä vaikeuksia toteuttaa itseäni aiheuttamatta muille harmia tai haittaa...

En osaa tätä päättää kuin toivottamalla herroille hyvää jatkoa!

PS Laroute EI yllättänyt minua. Ei tosin F. Kotlerburgkaan.

F. Kotlerburg Guest
    Ei ole normaalia käytöstä aikuiselle miehelle tuollainen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Musta Firlenkin banni oli turha ja ihan kelpo mies se on, yksilö, kuten kaikki meistä.
    Firlenkin? Ootko oikeesti sitä mieltä että tempokisun banni turha ja tiedätkö syyn siihen?

Vai onko niin että et vaan sulata kun turh... ööh nahkiaistopic poistettiin ja sen takia puolustat niin kovasti?

Ja onhan se oikeesti erikoista kun bannattu tulee heti toisella nickillä foorulle kuikuilemaan, oli banni turha tai ei kertoo se jotain nimimerkin tavoita ja se jokin ei ainakaan mulle ole positiivinen kertoma. Malttais mielen ja kärsis bannin ja tulis sit takas niin ok! Lisäksi vielä lähettelee PM viestejä, muakin opasti kun sekoitin etutähtäimen takatähtäimeen

Aika harva sentä viitsii päteä jonkun mitättömän fooruvirheen vuoksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mas rapido Katso viesti
    Jaa että turhamaisuuttaan Minä kun luulin vastanneeni siksi että semmoinen sattuu kuulumaan niin sanottuun hyvään keskustelutapaan. YV:nä vastasin siksi että halusin kaikesta huolimatta kunnioittaa "asiattomasta keskustelusta" saamaani bannia eli olla osallistumatta foorumilla käytäviin keskusteluihin.
    Hyvään keskustelutapaan sattuu kuulumaan se, että jos moderaatio yrittää estää henkilön osallistumisen keskusteluihin, niin kyseinen henkilö kunnioittaa päätöstä, eikä tule osallistumaan useilla uusilla nimimerkeillä, ennen kuin moderaatio sen taas sallii.

Onko tuo viestisi mielestäsi sitä kunnioitusta "olla osallistumatta foorumilla käytäviin keskusteluihin"?

Olet kyllä uskomaton heppu ja siten parasta foorumiviihdettä.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Firlenkin? Ootko oikeesti sitä mieltä että tempokisun banni turha ja tiedätkö syyn siihen?

Vai onko niin että et vaan sulata kun turh... ööh nahkiaistopic poistettiin ja sen takia puolustat niin kovasti?
    Multa ei kysytty mitään mutta vastaan silti. Ilmeisesti kisun banni oli ihan ok mitä kuullut syystä (originaalia bannin aiheuttanutta viestiä en kerennyt nähdä kun olin LJL:n tavoin just offline kun täällä tapahtui hurjia) ja oikein, mutta jotta ihan vittuilessaan poistetaan koko hänen maailman tärkein topiccinsa, ei ole oikein. Se on lapsellista pelleilyä, perseilyä ja kiusaamista, mitä en modeilta odottaisi.

Edit: Tommin kanssa siis samaa mieltä vahvasti.

Ontpic: Julkisten terveydenhuollon "palvelut". Ekaa kertaa about ever (koronarokotuksia lukuunottamatta) yritin säästää rahaa ja varata julkiselta ajan 50v ajokorttilääkärintodistusta varten kun näköjään muuten ei saa kuorma- ja linja-autokorttia pitää voimassa. Katsoin hintoja niin tuossa vieressä olevalla terveysasemalla olis maksanut 62e ko todistus ja yksityisillä (jonne joutuisin ajamaan autolla 20-35km riippuen paikasta) 2-3x enemmän. Ajattelin säästää aikaa ja rahaa varaamalla ajan tuohon vierelle. Nooh, jonotin puolituntia linjalla pääsemättä läpi ajanvaraukseen. Jätin soittopyynnön. Tuli tekstari että vastaamma aikaisintaa 3pv kuluttua!! Siis jumalauta nyt, noille yksityisille olis saanut ajan tuohon todistuksen tekoon vaikka HETI, esim 1h päähän useasta eri paikasta. Kyllä, rahalla saa näköjään ja hevosella pääsee. Tempokisuhan olis ollut speciaali tässä hommassa. Hupaisa tuo esitietolomake mikä pitää täyttää. Yhdestä A4:sta oli puolet about hyvitetty sille ootko kuinka kova ryyppääjä ja huumeidenkäyttäjä. Varmaan ne kovimmat spurgut rastittaa oikein kohdat että ryyppään joka päivä ja käytän lisäksi sitä ja sitä huumetta. Jeps. Koomista. Jos eivät ota jotain täydellistä verenkuvaa tms niin eihän noilla rukseilla ole hevonpaskan merkitystä. Ja epäilen että 62e hintaan EI ihon alle neuloja pistellä vastaanotolla... Kuhan huolehtii ettei haise vanhalle viinalle, vaatteet ei ole omassa paskassa ja kusessa ja sattuu näkemään edes jonkun kirjaimen näkötestitaulusta niin riittänee.

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Joo, kuulin syyn ja ehkä tosta tosiaan olis voinut ansaitakin tuon, mutta juurikin se nahkiaisketjun poisto, joka näytti olevan tempokisun henkireikä julmassa maailmassa, oli ihan suoraa vittuilua vaan.
    Samaa mieltä. Banni oli ihan ansaittu, mutta nahkiaisketjun poisto todella lapsellista ja asiaan liittymätöntä kiusaamista.

Firlefanzin bannien syytä en edes tiedä eikä edes kiinnosta.

olkiluoto 3 on rempan alla. ja se myöhästyy....
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

Jälleen se tapahtui. Firlefanz, jonka foorumin käyttö on yritetty estää moderaation antamalla bannilla lähetti jälleen yksityisviestin, jonka pitäisi olla bannin toimesta mahdotonta. Hän kuitenkin perustelee uusia nimimerkkejä ja siten jatkaa jäsenten kiusaamista. Pitkiä levottomia kirjoituksia henkilöltä, jonka ei pitäisi olla bannin johdosta mahdollisia. Edellisen viestin kohdalla kerroin, että en vastaa yksityisviesteihin. Totesin, että älä lähetä niitä. Toistan tämän: Älä lähetä minulle yksityisviestejä. Lähettämällä niitä, uhmaat moderaation bannia!

Ei ole normaalia, että ei uskota moderaation antamaa bannia, vaan kierretään uusilla nimimerkeillä (nyt vähintään 3 uutta nimimerkkiä bannin jälkeen), eikä uskota pyyntöä olla lähettämättä yksityisviestejä.

Kessiakoff2 on tämän hetkinen uusi nimimerkki, jolla hän kiertää bannia ja tekee kiusaa.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

F. Kotlerburg Guest
    Tuo ei ole normaalia.

Lähetti mullekin alteregolla yv:n. En lukenut. Mikähän tuo oikein luulee olevansa?

Tuo ei ole normaalia.

Lähetti mullekin alteregolla yv:n. En lukenut. Mikähän tuo oikein luulee olevansa?
    Käytännössähän banni on kevytmuotoinen "lähestymiskielto" foorumille ja samalla foorumin jäseniin. Firlefanz ei kunnioita tätä "lähestymiskieltoa" foorumilla. Miten mahtaisi olla oikeassa elämässä, jos hän saisi oikean lähestymiskiellon esim. naiseen? Vakoilisiko pusikoissa ja ahdistelisi viestein? Toivottavasti hänen toimensa rajoittuvat vain tälle foorumille. Ainesta kuitenkin saattaa olla ihan oikeasti ongelmia tuottavaan käytökseen, koska foorumin keinot eivät häntä hillitse.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

onneksi somen voimahahmot ovat kasvokkain usein munattomia ja juuri siksi somessa riehuvatkin

Että Firlefanz, parhaimmillaan kirjoittaessaan vaikkapa kuvarasti-topicissa sivistäviä ja valistavia monologeja paikoista ja rakennuksista. Siis kirjasivistynyt ehdottomasti, mutta luonteenlaadusta se ei kerro mitään.

Keskustelijana pahimmillaan vttuileva narsisisti, saivartelee ja puuttuu jokaikiseen lievästikin tulkinnanvaraiseen lauseeseen tai sanaan mahdollisimman tarkoitushakuisen väärinymmärtävästi. Miksi, en osaa sanoa, mutta ilmeisesti jumalaton halu päästä pätemään jossakin yhteisössä nimenomaan ylimielisyys edellä ja Volter Kilven lauserakenteisiin pyrkien. Tuskinpa livenä ja face-to-face tuollainen olisi, uskallusta ja tarvetta vttuilemiseen löytynee vain pikselimaailmassa nimettömän ja kasvottomana.

kessiakoff2 Guest
    Tunnustan että halusin vain piruuttani katsoa olisiko Laroutesta sittenkin miestä - käytän nyt tarkoituksella tätä foorumilla jo käytettyä ilmaisua - vai ei. No, meidän käsityksemme siitä mikä on mitäkin tietysti eroavat, mutta minusta olisi ollut miesmäistä liittää tähän ne "pitkät levottomat kirjoitukseni" jotka hänelle YV:nä lähetin. Itse en sitä tee, mutta annoinhan Laroutelle luvan, joten hänen ei olisi tarvinnut tuhlata aikaansa niiden kuvailuun.

(Niitä muuten on ollut kaksi kappaletta: ensimmäinen oli vastaus hänen trollikommenttiinsa "Mitä kadotin viimeksi?"-ketjussa ja tämä toinen oli vastaus hänen sitä seuranneeseen kommenttiinsa tässä ketjussa.)

Larouten näkemys pannasta yleisenä lähestymiskieltona on sanotaanko mielenkiintoinen. Itse en osannut ihan nähdä sitä sellaiseksi enkä edes osannut arvella että yksityisviestien käyttömahdollisuus olisi tarkoituksella evätty.

Muuten voin vain sanoa että minulle ei ole tullut mieleenkään kommentoida jonkun saamaa pannaa - tai, no, ihmettelinhän minä JackOjan pannaa - puhumattakaan että olisin alkanut kommentoimaan jonkun pannassa olevan viestejä tai että olisin alkanut esittää mielipiteitäni tästä foorumihahmona tai ihmisenä. Mutta jälleen kerran voi vain todeta että all different, all equal.

kp63 on melko varmasti oikein siinä että olen elävässä elämässä kaikin puolin munaton, mutta olisin hyvin mielelläni lukenut joitain esimerkkejä siitä mitkä minun foorumitekemiseni hän on nähnyt riehumisena. Pelkkää viestien lukumäärää tai niiden monisanaisuutta ei kai voi pitää riehumisena?

Tunnustan että pidin itseäni hauskempana kuin olenkaan ja huumorintajuani niin hyvänä että luulin tietäväni että se mikä on minusta huvittavaa tai viihdyttävää olisi hauskaa myös niiin saman- kuin erimielisistä lukijoista - tai ainakin suuresta osasta niitä jotka eivät näe näitä keskusteluja arvovaltakamppailuna tai taisteluna siitä kuka on kovin foorumikarju.

Ei minulla myöskään ole koskaan ollut minkäänlaista tarvetta isotella itseäni tai vähätellä muita. Enkä ole koskaan yrittänyt loukata tai edes epäsuorasti herjata ketään. Kaikki viestini olen kirjoittanut sillä asenteella että voisin vastata minulle tuolla tien päälläkin, jos jollakulla sellaiseen olisi tarvetta.

Että semmoista. Viihdettähän tämäkin.

PS Haluan tähdentää että kp63 on katsannossani kokonaan toisen kategorian foorumihahmo - eli henkilö jota voin kunnioittaa täysin riippumatta siitä pidänkö jotain hänen käsitystään vääränä tai mielipidettään vähemmän fiksuna tai siitä tykkäänk hänen tavastaan esittää ne - kuin nämä muutamat, joiden kanssa tässä on tullut sanailluksi.

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Että Firlefanz, parhaimmillaan kirjoittaessaan vaikkapa kuvarasti-topicissa sivistäviä ja valistavia monologeja paikoista ja rakennuksista. Siis kirjasivistynyt ehdottomasti, mutta luonteenlaadusta se ei kerro mitään.

Keskustelijana pahimmillaan vttuileva narsisisti, saivartelee ja puuttuu jokaikiseen lievästikin tulkinnanvaraiseen lauseeseen tai sanaan mahdollisimman tarkoitushakuisen väärinymmärtävästi. Miksi, en osaa sanoa, mutta ilmeisesti jumalaton halu päästä pätemään jossakin yhteisössä nimenomaan ylimielisyys edellä ja Volter Kilven lauserakenteisiin pyrkien. Tuskinpa livenä ja face-to-face tuollainen olisi, uskallusta ja tarvetta vttuilemiseen löytynee vain pikselimaailmassa nimettömän ja kasvottomana.
    Puhdasta riidanhaastamista. Ei muuta, nauttii selvästi, että saa muut hermostumaan. Miksi sitä en ala arvailemaan, koska en ole lääkäri.

kessiakoff2 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    /.../
    Saatan olla jotain mieltä "luonteenlaadustasi", mutta en minä sitä julkitoisi. En myöskään arvaile kenenkään motivaatioita mikä saa kirjoittamaan heidät niin kuin he tekevät enkä yritä päätellä millaisia he mahdollisesti ovat livenä, ihmisenä sen perusteella millaisen kuvan olen saanut heistä foorumihahmoina.

Volter Kilpeä en häpeäkseni ole lukenut enempää kuin ne sivut piipunvalinnasta, jota äidinkielenopettajani monisti ja jakoi oppilaille. Kirjoitan miten kirjoitan koska minulla on semmoinen vika aivoissa ja koska jostain käsittämättömästä syystä huvitun siitä itse ja kaiken lisäksi kuvittelen että ainakin jotkut kohdat huvittavat niitä jotka ylipäätään jaksavat kirjoituksiani lukea.

Se mikä on yhdelle ylimielisyyttä ja halua saivarrela on toiselle normaalia keskustelua jossa olisi hyvä yrittää pitää asiat ja käsitteet selvinä. Mahdolliset väärintulkinnat ja -käsitykset on silloin helppo oikaista ja korjata - kunhan ei vähäisestäkin poikkipuoliselta vaikuttavasta kommentista ota itseensä tai jopa raivostu - ja lopputuloksena parhaimmillaan kaikki ovat jonkin verran viisastuneet. Minun on hyvin vaikea löytää minkäänlaista pätemistä siinä kenenkään kohdalla.

Mutta tällaistahan tämä on.

kessiakoff2 Guest
    Puhdasta riidanhaastamista. Ei muuta, nauttii selvästi, että saa muut hermostumaan. Miksi sitä en ala arvailemaan, koska en ole lääkäri.
    Täh!!! Kukaan ei tietenkään voi tuntea itseään täydellisesti tai tiedostaa omat motiviinsa pohjamutia myöden, mutta tuota kuvaa en voi mitenkään tunnistaa. En ole yhtäkään kommentia väsännyt sisällöltään tai tyyliltään sellaiseksi että joku menettäisi harkintakykynsä tai pahoittaisi mielensä. En edes ei-lähetettyä kommenttia.

Joku esimerkki olisi tässäkin ollut kiva. On hyvinkin mahdollista että pitäisit itsepäisesti kiinni omasta tulkinnastasi ja siitä että se on ainoa mahdollinen, mutta en ehkä olisi aivan yhtä ymmällä kuin nyt.

PS Tai teen poikkeuksen: kun kirjoitit ettei sinulla ole aavistustakaan miksi Firlefanz sai bannit, valehtelit kirkkain silmin! Olithan nostanut metelin siitä että olin "alteroinut" - kuten asian ilmaisit - ja vastannut JackOjan ihmettelyyn kertomalla että banni tuli - mitä todennäköisimmin; täyttä varmuuttahan asiasta ei voi olla koska moderaattori ei sitä minullekaan kertonut- sanan "rättipääruokakauppa" käytöstä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kessiakoff2 Katso viesti
    Saatan olla jotain mieltä "luonteenlaadustasi", mutta en minä sitä julkitoisi. En myöskään arvaile kenenkään motivaatioita mikä saa kirjoittamaan heidät niin kuin he tekevät enkä yritä päätellä millaisia he mahdollisesti ovat livenä, ihmisenä sen perusteella millaisen kuvan olen saanut heistä foorumihahmoina.

Volter Kilpeä en häpeäkseni ole lukenut enempää kuin ne sivut piipunvalinnasta, jota äidinkielenopettajani monisti ja jakoi oppilaille. Kirjoitan miten kirjoitan koska minulla on semmoinen vika aivoissa ja koska jostain käsittämättömästä syystä huvitun siitä itse ja kaiken lisäksi kuvittelen että ainakin jotkut kohdat huvittavat niitä jotka ylipäätään jaksavat kirjoituksiani lukea.

Se mikä on yhdelle ylimielisyyttä ja halua saivarrela on toiselle normaalia keskustelua jossa olisi hyvä yrittää pitää asiat ja käsitteet selvinä. Mahdolliset väärintulkinnat ja -käsitykset on silloin helppo oikaista ja korjata - kunhan ei vähäisestäkin poikkipuoliselta vaikuttavasta kommentista ota itseensä tai jopa raivostu - ja lopputuloksena parhaimmillaan kaikki ovat jonkin verran viisastuneet. Minun on hyvin vaikea löytää minkäänlaista pätemistä siinä kenenkään kohdalla.

Mutta tällaistahan tämä on.
    Etkö ymmärrä että sinulle on henkilönä annettu "porttikielto" foorumille ja sen toimintoihin? Siitä huolimatta paasaat täällä ja yksityisviestittelet ihmisille, jotka eivät halua yksityisviestejäsi. Ymmärrän, että foorumi on sinulle tärkeä henkireikä, mutta sitä en ymmärrä, että "murtaudut" uusilla nimimerkeilläsi foorumille ja annat piut paut moderaation estoille. Se kyllä kertoo mielentilastasi paljon. Kärsi bannisi kuin mies, äläkä riehu täällä "laittomine" viesteinesi!
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

F. Kotlerburg Guest
    PS Tai teen poikkeuksen: kun kirjoitit ettei sinulla ole aavistustakaan miksi Firlefanz sai bannit, valehtelit kirkkain silmin! Olithan nostanut metelin siitä että olin "alteroinut" - kuten asian ilmaisit - ja vastannut JackOjan ihmettelyyn kertomalla että banni tuli - mitä todennäköisimmin; täyttä varmuuttahan asiasta ei voi olla koska moderaattori ei sitä minullekaan kertonut- sanan "rättipääruokakauppa" käytöstä.
    Se pitää paikkansa, että ei ollut. Sen toki tiesin, että Firlefanz on saanut bannit ja altteroi, mutta eihän se tarkoita millään tavalla, että olisin tiennyt miksi Firlefanz on ne bannit saanut.

Täh!!! Kukaan ei tietenkään voi tuntea itseään täydellisesti tai tiedostaa omat motiviinsa pohjamutia myöden, mutta tuota kuvaa en voi mitenkään tunnistaa. En ole yhtäkään kommentia väsännyt sisällöltään tai tyyliltään sellaiseksi että joku menettäisi harkintakykynsä tai pahoittaisi mielensä. En edes ei-lähetettyä kommenttia.

Joku esimerkki olisi tässäkin ollut kiva. On hyvinkin mahdollista että pitäisit itsepäisesti kiinni omasta tulkinnastasi ja siitä että se on ainoa mahdollinen, mutta en ehkä olisi aivan yhtä ymmällä kuin nyt.

Tummatusta kohdasta näkee kuinka ylimielisenä ja "oikeamielisenä" esiinnyt. Mistä voit tietää että kukaan ei pahoittaisi mieltäsi kirjoituksistasi? Joko foorumille kirjoitetuista saatikka yksityisviestittelyistä joita voidaan pitää jopa ahdisteluna, jos niistä on vartavasten ilmoitettu, ettei niitä haluta vastaanottaa sinulta ja moderaation toimesta pyritty estämään, että et yksityisviestejä voisi lähettää.

Nyt käyt hakemassa jostain apua, koska käytöksesi ei ole enää normaalin rajoissa. Kirjoittelet täällä, vaikka kirjoittelusi on täällä pyritty estämään. Olet röyhkeä ihminen.
    "Veljesi ryssävihassa!"
    Voimaa ilosta.
    Viha on energiaa!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •