Asiakaspalvelu pelittää tässä firmassa heikosti. Olen lähettänyt kolme eri kyselyä nettisivujen lomakkeen kautta enkä ole saanut yhteenkään vastausta...
Asiakaspalvelu pelittää tässä firmassa heikosti. Olen lähettänyt kolme eri kyselyä nettisivujen lomakkeen kautta enkä ole saanut yhteenkään vastausta...
^Itse käyttänyt sähköpostia ja palvelu hyvää, tarvittavaa infoa saanut tuotteista ja suht nopeastikin... Avoimesti kertoneet ettei esim. Berkin satulaa ei kannata odottaa koska he eivät ole saaneet valmistajalta mitään vastauksia...
Näköjään R2:n paketitkaan ei enää tule kotia asti vaan menee postiin. Nallekarkkejakaan ei enää heru.
Postista haun kestän mutta nallekarkit...! Saako vielä juomapullon tai putkihuivin kaupan päälle?
^Toisaaltaan oransseja pulloja riittää ja huivejakin on, voisivat muitakin vaihtoehtoja laittaa.
Ei niitä lahjoja pakko ole ruksia jos ei tarvii.
Joo itellä on niin paljon noita oransseja pulloja jo kaapissa ja nurkat täynnä huiveja, että jätin ruksimatta eikä harmita yhtään.
Hyvät kokemukset tästä kaupasta, mutta eka palautus ja nyt tökkii. Onko joku onnistunut palauttamaan tavaraa R2:lle sillä heidän webbisaitilla generoitavalla return labelilla? Tieto onnistuneesta palautuksesta loisi uskoa jatkaa taistelua. Muista kaupoista tuttu kuvio, joka on muualla toiminut ongelmitta, mutta R2:n kanssa ei näytä pelittävän.
Olen nyt generoinut muutaman return labelin, mutta yhdenkään kupongin seurantanumeroa ei ole rekisteröity Postin tai DHL:n seurannan mukaan. Ekan labelin ehdin jo liimata palautuspaketin kylkeen, mutta Postilla eivät löytäneet rekisteröityä lähetystä eivätkä ottaneet kuljetukseen. Posti kehottaa kääntymään R2:n puoleen koska heidän palvelu rekisteröi lähetyksen.
R2 asiakaspalvelun asenne on syvältä ja lähinnä v*tuilevat vastauksissaan ilman halua ratkaista ongelmaa. Epäilevät että Postilla ihmiset ei osaa tehdä työtään ja kehottavat vaan generoimaan uusia labeleita jos ei toimi…
29.8. tilaus sisään. 30. päivä liikkeellä ja nyt odotellaan, tulisiko jo tällä viikolla.
täällä kanssa tilaus 29.8 sisään. 1.9 (eilen) olin sähköpostilla yhteydessä kun pakettia ei ollut lähetetty vielä vaikka tavarat oli varastossa. sain vastauksena, että valikoimaani ilmaislahjaa, putkihuivia ei ole varastossa ja odottelevat sitäEi hyvää päivää, annoin luvan laitaa paketin UPS:lle ilman tätä lahjaa.
Ensimmäinen "ongelma" oman pitkän historiani kanssa. Kauankohan olisivat odotelleet tätä putkihuiviaMeni kaksi päivää pitkäksi odottelu.
Veinköhän sitten viimeisen huivin?![]()
^Muistaaksen DHL Saksan päässä ja Posti Suomen. Joskus käynyt niin että seuranta toimii vasta kun paketti kotimaassa. Tarkistin edellisen paketin OmaPostista, seuranta alkaa kun paketti Suomessa.
Mun lempi kauppa, ei koskaan yli kahta viikkoa kestänyt toimitus.
Oon tilannut näköjään 15 kertaa, aina tullut nopeasti perille. Siksi ihmettelinkin että mikäs nyt kestää. Omaposti näyttää että posti odottaa paketin saapuvan suomeen, lähetys lähtenyt lähtömaasta 23.9
Embrace the moment
Joskus pakettienseurantapalvelut, kuten 17TRACK, näyttää enemmän tietoa kuin vaikka Posti tai DHL
17 on käytössä, samat tiedot. On se ihmismieli malttamaton. Menen katselemaan alennusmyyntejä, jotta voin odottaa lisää.
Embrace the moment
^Odottaminen on myös yksi osa pyörän kokoamisesta, joskus ärsyttää, joskus innostaa. Kiekkoja odotin kolme kuukautta mutta olivat sen arvoiset, IMO...
Avautuminen auttoi, pakettisi on saapunut kohdemaahan! Näinköhän kusti oli asentanut keulan pyöräänsä kun nuin kauan kesti!
Embrace the moment
Ennen Tahkoa tilasin ensi kertaa pariin vuoteen ärsyttävästä-kakkosesta tavaraa. DT Swissin kyrvähtäneen EXP Ratchet -vapaarattaan sisuskalut ja työkalut pikatoimituksena tulivat aikuisten oikeasti seuraavana päivänä, tosin kallistahan se oli. Är-kakkonen on edelleen hieno putiikki, ei siitä mihinkään pääse.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^Ehkä parhaimmillaan HiEnd kaman suhteen.
Tilaus sisään 29.9 ja noudettavissa 7.10. Postin seuranta toimi, kännykän sovelluksessakin kun kävi lisäämässä DHL:n seurantakoodin itse. Oikeat tavarat ja nallekarkitkin. Neutraali ja luotettava, vaikka toimitus on vakiona hitaampi posti.
Tilaus sisään 6.10.2022 puolenpäivän nurkilla. Saman päivän aikana lähti ja noudettavissa oli 12.10. 2022 puolenpäivän jälkeen (DHL ja Posti). Tavarat oli hyvin pakattu ja lisäksi tuli pari tarraa ja par pikkupussia nallekarkkeja. Saattaapi seuraavakin tilaus tulla tuolta, kun heidän nettisivuilla on niin helppo verrata tuotteiden painoja.
^Tuo yksi loistava ominaisuus mitä muut ei tarjoa! Saitkos jo uuden juomapullon?
Taas tuli nallekarkkeja ja uusi pullo lisää, toimitus viikossa vaikka Posti kaikkensa yritti hidastaa!
Tällä kertaa hankinnat tulivatkin pahvilaatikossa, joka oli varustettu tarralla:
![]()
Kirjanmerkit