GiantGarminElectrobike
Sivu 174 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74 124 164 172 173 174 175 176 184 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.191 - 5.220 / 5847

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    1. Soita hinuri vetämään auto pajalle.
    2a. Pyydä kaveri heittämään kotiin.
    2b. Soita taksi.
    3. Hae auto pajalta kun korjattu.

Pitäisi jokaisen ymmärtää ettei zaatana jarruttomalla autolla lähdetä liikenteeseen!
    Soita siis minne? menen maanantaina fillarilla kyseleen missä voitaisiin ottaa auto korjaukseen.
    - ei olisi pitäny kertoa mitään - ja mä olin iloinen kun pääsin kotiin ongelmitta....harmi ettei ole sitä älypuhelinta, olisin voinu kysellä palstalaisilta neuvoa...ja olisiko antaa puhelinnumeroita.

pitäisikö tehdä vesapeet...ihan jaksamisen äärirajoilla oon ollu ja sitten vielä tätä...

Omatekoinen merellinen pizza, ja leppoisa kotoiluilta emännän kanssa.

Aika ison huolen ja harmituksen jälkeen - pääsimme autoni kanssa elävinä kotiin, ja minä ehjänä. Luojan kiitos!

No toihan on hianoo! Muista mitään väliä oo..... Kivat sulle!

Meinasitko kaupunkialueellakin ajaa sen auton huoltoon ilman jarruja?

Ehkä nippanappa olisi voinu jotenkin voinut ymmärtää jos sen olis ajanu pari kilsaa lähimmäiselle pajalle. Mielummin senkin matkan hinauttanut. Avaimen tiputtaa postiluulusta lapun kera ja soittaa arkena heti perään. Sit julkinen tai taksi kotio. Ei olisi vaatinut kovin suurta järjen käyttöä. Näitä tilanteita varten useimmilla on riittävän kattava autovakuutus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Soita siis minne? menen maanantaina fillarilla kyseleen missä voitaisiin ottaa auto korjaukseen.
    - ei olisi pitäny kertoa mitään - ja mä olin iloinen kun pääsin kotiin ongelmitta....harmi ettei ole sitä älypuhelinta, olisin voinu kysellä palstalaisilta neuvoa...ja olisiko antaa puhelinnumeroita.

pitäisikö tehdä vesapeet...ihan jaksamisen äärirajoilla oon ollu ja sitten vielä tätä...
    No ihan maalaisjärjellä olisi pitänyt ymmärtää, ettei tolla saa ajaa. Sulla on käynyt vaan hyvä tuuri, ettei kukaan lapsi tullut suojatiellä eteen. Herää pahvi, äläkä selittele!

Takaisin hyvän tuulen asioihin. Kolmekymppinen soratieajelu aurinkoisesti ruskan keskellä.
    Tälle päivälle just sopiva matka.
    Kyllä se on ihan ajettava polku...

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Mukavan leppoinen parisuhdepyöräily hienossä syyssäässä hienoja maisemia ihaillen. Pintakaasulla ja niin, että pystyttiin käymään hyvää keskustelua samalla.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Koiran kanssa iltalenkki, fillarilla ajelua puoltoista tuntia ja hevosen kanssa puuhailua maasto/agility vaimikäsenyton radalla koko perheen voimin.

Työ (lue yö) vuoroteknisistä syistä yhtäaikainen perjantai ja lauantai sijoittuneena maanantaille. Keskiviikkona olisi sitten minulle maanantaita tarjolla.

Tuoreehko lähikauppias on ihastunut Salaman, Olarin ja Läskiliskon tuotteisiin.
    Muutamaa muutakin trendaavaa läträämöä, kuten Naantali on havaittu. Mukavaa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Vaikkapa nämä

Kun löysin -50% korista s-worksin spd kengät. Ensi kesäksi oli kengät haussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Koirien kanssa aamulenkillä tuli autolla vastaan vanhempi herrasmies, oli juuri verkoilta tulossa ja kysyi että otatko muikkuja, antoi 4 kg pussin ja toivotteli mukavaa päivänjatkoa . Täysin tuntematon ukkeli oli.
    Reilu vuosi tuosta tapahtumasta ja sama ukkeli pysähtyi tänään tienlaitaan, kun olin aamulla koiria lenkittämässä. Totesi, että on just verkoilta tulossa ja heitti 3 kg muikkuja käteen. Sanoi, että muisti nuo koirat

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Reilu vuosi tuosta tapahtumasta ja sama ukkeli pysähtyi tänään tienlaitaan, kun olin aamulla koiria lenkittämässä. Totesi, että on just verkoilta tulossa ja heitti 3 kg muikkuja käteen. Sanoi, että muisti nuo koirat
    Heh, tää oli hauska juttu

Jotenkin tuli tuosta mieleen, kun kerran maantielenkillä Veikkolan keskustassa kaupan pihalla oli vaununsa kanssa loimulohikauppias. Pidin siinä evästaukoa (joku patukka kaupasta ja pullontäyttö) kun äijä alkoi kalaa kauppaamaan. Sanoin etten mä nyt sitä takataskuun voi tunkea kesken fillarilenkin. Tokas mulle, että ”sulla on samat selitykset kuin vuosi sitten”. En todellakaan muista tilannetta käyneen aiemmin mutta hän väitti muistavansa minut. Siinä pysähtyy varmaan sata pyöräilijää kesässä eli eiköhän se sekoittanut johonkin muuhun jolla oli ollut ihan yhtä järkevä kieltäytymisen syy (kauppiaan mielestä tekosyy).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Kempele?
    Maakunnan paras paikka!
    Miten lie? No on toki mukavia polkuja juoksuun ja pyöräilyyn Köykkyrin seudulla.

€uroista kruunuja vaihtosuhteen kehitys. Pitäisi huomenissa vierailla länsinaapurissa suorittamassa erinäisiä hankintoja. Nuuska ei ole ohjelmassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti m-52 Katso viesti
    Miten lie? No on toki mukavia polkuja juoksuun ja pyöräilyyn Köykkyrin seudulla.
    Ei kehuta liikaa ettei "kaikenmaailmanihmiset" tänne tule. Pyöräilijöitä saa tulla.

Pyöräily kevyessä sateessa

CD-soitin on noudettavissa korjauksesta. Pitääpä lähteä ajelulle syönnin jälkeen.

^ Missäs CD-soitin oli korjattavana? Olisi kiva tietää, kun noita pajoja ei enää ole paljoa jäljellä.

Kun EU:n määräys tms. laitteiden korjattavuuden lisäämisestä astuu joskus voimaan, voi korjaamot taas lisääntyä.

^ Kiitos

^ Lukoil yrittää parantaa katteitaan blandaamalle bensaa vedellä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xubu Katso viesti
    ^ Lukoil yrittää parantaa katteitaan blandaamalle bensaa vedellä
    Täähän on vain normivenäläistä välistäve.... eiku liiketoimintaa.

Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Pomolta positiivinen palaute
    PPP

Eilen illalla tosin, mutta Kiviä taskussa -teatteriesitys Helsingin Kaupunginteatterissa. Pyörinyt 20 vuotta eikä ihme. Mika Nuojua ja Martti Suosalo aivan loistavia.

Hyvä sienisaalis

Terveyspuoleen liittyen: Ei letkun letkua enää kropassa kiinni. Olipa rasittavaa - melkein 2 kk. Viimeinen antibiootti piti lopettaa kesken, kun iski allergiaoireita. Sepsiksestä lähtee henki ilman letkusulkeisia, joten nyt ilmassa on hivenen kiitollisuutta. Mielessä on käynyt jopa pyöräily.

Kuinka aero sä muuten olet? Tästähän voisi vaikka ihan oman topicin laittaa. Jos ajan 2mm kapeammalla renkaalla paita auki parta hulmuten kalijaa juomaan, niin mihin aikaan olen kotona/kännissä? Ja että miltätuntui ennen/ajaessa/jälkeenpäin?
    Tosikoille tiedoksi, tämä viesti sisältää hivenen ironiaa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •