Kysyttiin Suomityresiltä suoraan näistä piikkisikojen ongelmista. (Kylkien pykiminen ja huono tubeless-toimivuus) He sanoivat korjanneen ongelman tälle talvelle. Renkaan kyljissä viime kaudella kuulemma väärä seos/paistosuhde tmv. Tälle kaudelle korjattu ja samalla renkaiden tubeless-ominaisuuksia parannettu. Sanoivat myös, että jos on ongelma renkaan kanssa niin myyjäliikkeen kautta reklamaatiota vaan. Ihan hyvä asenne niillä






Lainaa viestiä vastauksessa
Aika jännä, että ovat jättäneet noin perusleveyden pois valikoimasta. Luulis, että sille olisi enemmän käyttöä kuin 2.25” -leveälle.
n-ketjussa jo kyselinkin, mutta jos tilanne on se, että taakse ei oikein tahdo mahtua 2,6 leveä piikkisika, niin kannattaako laittaa sekä eteen että taakse 2,25 vai eteen 2,6 ja taakse 2,25? Työmatkaa ja polkua ajelen. Tuoko eri koot jotain haittaa/hyötyä?
Onko jollain käytännön kokemuksia rullaavuuden, ajettavuuden ja pidon kohdalla jos vertaa tuota 42mm routaa Continentalin Contact spiken 42mm/120 nastaseen versioon?


Kirjanmerkit