GiantGarminElectrobike
Sivu 9 / 13 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7 8 9 10 11 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 241 - 270 / 380

Aihe: Tour de France 2022

  1. #241
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Totta. Tuokin on mahdollista. Kuitenkin nyt Kuss on kunnossa justiinsa silloin kun tarvetta on.
    Minun vaikutelmani Kussista on se että hän on kuin arpalippu: ei voi etukäteen tietää eikä päältä nähdä onko hyvä päivä vai hyytyykö hänen menonsa yllättävänkin aikaisessa vaiheessa.

    Mutta kun ei kuule mitä korvanapista mahdollisesti kuuluu, ei voi tosiaan kokonaan sulkea pois mahdollisuutta että häntä on vain käsketty säästämään voimansa seuraaville etapeille. Kuitenkin aikaisemmissa ympäriajoissa on ollut osuuksia, joissa hän on mielestäni oikeasti joutunut antamaan periksi. Toisin kuin monilla muilla, se ei vain näy hänen ajamisestaan jo minuuttikaupalla aikaisemmin.

    Pyrenneillä tarvittaneen kaikkia Jumbo Visman ajajia Vingegaardin tueksi, joten ti-ke-to viisastutaan lisää.

  2. #242
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Palataan asiaan viikon kuluttua.
    Mkäpäs siinä. Mutta voisi myös kysyä mikä antaa sinulle aiheen otaksua tai peräti uskoa, että voimasuhteissa tapahtuisi muutosta Pogacarin hyväksi, kun siirrytään Pyrenneille?

    Vingegaard on ollut parempi pitkissä nousuissa ja niissä kahdessa jyrkässä , Pogacarin paremmin sopivassa maalimäessä, jotka tämänvuotiselta reitiltä löytyvät, hän on jäänyt vain mitättömän vähän tai ei ollenkaan. Kaikki on toki yhä mahdollista, mutta Pyrenneillä ei ole mitään Pogacaria suosivaa osuutta jäljellä, mikään ei osoita Jumbo Visman ajaneen joukkueena yli arajojensa ja joutuvan siitä tulevilla etapeilla kärsimään eikä Vingegaardin kestävyyden riittämistä kolmannellakin viikolla ole minkäänlaista syytä epäillä.


    Fani saa toki olla ja suosikkiaan kannustaa ja uskoa hänen mahdollisuuksiinsa vielä silloinkin kun muut näkevät niiden merkittävästi heikenneen. Eikä mikään tietenkään kiellä olemalla jotain miletä vain ollakseen toista mieltä kuin muut tai joku toinen

  3. #243
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    2.001
    Sinulla ehkä menee nimimerkit sekaisin. Ainainen vastustaminen ja vänkääminen on ison F:n juttu. Sen verran yleisen mielipiteenmuokkauksen vastaisuutta Pogan fanittamisestani löytyy, että on kiva kannattaa itsenäiseen ajoon selkeästi pystyvään kuskiin. Ja heittää romukoppaan nämä joukkue tuo mäkimiehen, kapteenin ym. hevonpaskat. Ja Poga on jo usein osoittanut, että hänellä löytyy kapasiteettia käsittämättömän (jopa pelottavan doping-vinkkelistä) paljon. En näe yhtään syytä tällä hetkellä, mikä voisi olla esteenä podiumin keskipaikalle Pariisissa.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  4. #244
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    Tehotietojen osalta ammattilaiset on jakautunut kahteen kuppikuntaan. Toiset antaa kaikki tiedot muitten nähtäväksi Stravaan ja toiset pitää visusti salassa muilta, myöskin nyt Tourin aikana. Toki noilla tiedoila tavallinen harrastaja ei varsinaisesti mitään tee, ainoastaan mielenkiinnosta ja rakkaudesta harrastusta kohtaan.

  5. #245
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.258
    Eihän 3 viikolla ns normiominaisuuksilla pelata - miten energiatasot - veriarvot - yms väsymisjutut - ne ratkaisee. Hyvä joukkue auttaa tässä tietty paljon ja sen merkitys korostunee. Lajille olisi pirun hienoa, jos nähtäisiin että pogakin on kuolevainen - liian ylivoimainen ei hyvä.

  6. #246
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    Roglic näköjään jättää leikin kesken ja parantelee vammojaan.

  7. #247
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Viestit
    2.001
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Eihän 3 viikolla ns normiominaisuuksilla pelata - miten energiatasot - veriarvot - yms väsymisjutut - ne ratkaisee. Hyvä joukkue auttaa tässä tietty paljon ja sen merkitys korostunee. Lajille olisi pirun hienoa, jos nähtäisiin että pogakin on kuolevainen - liian ylivoimainen ei hyvä.
    Onhan Pogalla noita lapsuksia jo tapahtunut aika ajoin. Pitää muistaa, että kyseessä on vasta 23-vuotias kuski. Parhaat vuodet pitäisi olla vielä kaukana tulevaisuudessa. Ja kuitenkin nyt jo meriitttejä on enemmän, kuin useimmilla pitkän uran tehneillä pro-tour kuskeilla.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

  8. #248
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Minun vaikutelmani Kussista on se että hän on kuin arpalippu: ei voi etukäteen tietää eikä päältä nähdä onko hyvä päivä vai hyytyykö hänen menonsa yllättävänkin aikaisessa vaiheessa.

    Mutta kun ei kuule mitä korvanapista mahdollisesti kuuluu, ei voi tosiaan kokonaan sulkea pois mahdollisuutta että häntä on vain käsketty säästämään voimansa seuraaville etapeille. Kuitenkin aikaisemmissa ympäriajoissa on ollut osuuksia, joissa hän on mielestäni oikeasti joutunut antamaan periksi. Toisin kuin monilla muilla, se ei vain näy hänen ajamisestaan jo minuuttikaupalla aikaisemmin.

    Pyrenneillä tarvittaneen kaikkia Jumbo Visman ajajia Vingegaardin tueksi, joten ti-ke-to viisastutaan lisää.
    Joo, kussilla vaihtelee kyllä kulku suuresti. Tuota ei kärsi gc kuskille käydä.

  9. #249
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.258
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Onhan Pogalla noita lapsuksia jo tapahtunut aika ajoin. Pitää muistaa, että kyseessä on vasta 23-vuotias kuski. Parhaat vuodet pitäisi olla vielä kaukana tulevaisuudessa. Ja kuitenkin nyt jo meriitttejä on enemmän, kuin useimmilla pitkän uran tehneillä pro-tour kuskeilla.
    näin on ja se voikin olla syy siihen, ettei välttämättä aja GC kisaa optimaalisesti energioiden kannalta - ehkä nyt saa oppia. lahjakkuuksien ongelma kun ei tarvi kaivaa kaikkea

  10. #250
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Niin. Poga ajaa viihdyttävästi ja haluaa aina palkita majkan tehdyn työn jälkeen.

    Majka vetää all-outin ja heilauttaa suurieleisesti kättä, että nyt passaa junnun mennä. Poga vaan haluaa antaa tuon jälkeen kaikkensa. Ei välttämättä ole se fiksuin taktiikka pitkällä tourilla. Ne muutata voitosta saatu sekuntti saattaa kostautua seuraavina päivinä.

  11. #251
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Sinulla ehkä menee nimimerkit sekaisin.
    Yksi pieni neuvo iloisempaan foorumielämään: yritä lukea kommentit tsekkkaamatta ensin kuka ne on kirjoittanut eli yritä olla lukematta niitä ajatellen että toi kirjoittaa noin koska on kuka on ja koska se joskus kirjoitti jostain aiheesta nin tai vastasi sinulle niin kuin vastasi eikä sillä voi sen vuoksi olla kommenteillaan muuta tarkoitusta kuin minkä jo etukäteen tiedät niillä olevan.

    En näe yhtään syytä tällä hetkellä, mikä voisi olla esteenä podiumin keskipaikalle Pariisissa.
    Tähän riittäisi vastaukseksi kuva Jonas Vingegaardista ja Wout van Aertista.


    Mutta meidän katsojien kannaltahan asetelma on mitä herkullisin: jäljellä on kolme osuutta, joilla Pogacarilla ja UAE:lla on mahdollisuus hyökätä - ja kolme osuutta, joilla Pogacarin kannattajilla ja faneilla on tilaisuus uskoa suosikkiensa paremmuuteen ja kenties myös hiljaa mielessään toivoa keltapaidalle ja hänen joukkueelleen huonoa päivää, taktista katastrofia tai jonkinasteista epäonnea.

    Vingegaard kommentoikin ettei häntä yllättäisi vaikka Pogacar yrittäisi iskeä lepopäivänäkin No, tiistaina UAE vaarmaan haluaa katsoa millaiset jalat tanskalaisella on lepopäivän ja eilisessä kaatumisessa mahdollisesti saadun tällin jälkeen. Toisiaan seuraavat mäet ainakin tarjoavat tilaisuuden oikeaan maantiepyöräilyn rocknrolliiin ja viimeinen mäki on jyrkkyydessään Pogacarin irtiottoon sopiva. Jos Vingegaardilla ei enää ole joukkuetta - nythän Jumbo Visma ja UAE ovat tasavahvat - tukenaan, saatetaan nähdä hurja mies miestä vastan kamppailu laskussa ja tasaisella.

    Yhtä osuutta pitemmälle ei tässä vaiheessa kannata yrittää ennustaa tai spekuloida. Katsotaan miten tiistaina käy - ja yritetään nähdä se mitä tapahtuu!

  12. #252
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.023
    Noiden varusteista kysyn.Onko suurella osalla kompressiosukat? Näyttää siltä. Mikä puhelimen kokoinen mötti osalla on paidan alla selässä? Ei kai nykyiset radiot noin isoja ole? Ja näyttää epämukavalta, tuskin on.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

  13. #253
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Noiden varusteista kysyn.Onko suurella osalla kompressiosukat? Näyttää siltä. Mikä puhelimen kokoinen mötti osalla on paidan alla selässä? Ei kai nykyiset radiot noin isoja ole? Ja näyttää epämukavalta, tuskin on.
    Aerodynaamisia sukkia suurinosa käyttää nykyään. Halpoja watteja. Taitaa kompressiot olla UCIn raamatussa kielletty.

    Mötti on radio. Korostuu koko vielä kun nykyään suurinosa kuskeista käyttää ohuita skinsuit/roadsuit haalareita. Epämukavia ilmeisesti onkin. Osa laittaa radion etupuolelle tai taskuun.

  14. #254
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310



    Päivän kolmesta luokitellusta noususta viimeinen - mutta maaliin on sen jälkeen vielä 27 km, pääosin helppo mutta osin teknistä laskua.

    Luvassa tiukkaa kisaa siitä kuka pääsee mukaan hatkaan ja kovaa yritystä pysyä mukana tai ainakin olla putoamatta niin paljon ettei alamäessä enää saa ajetuksi kiinni. Pääjoukon osalta voi toki jännittää yrittääkö UAE tai Ineos jotain jo toisessa (eli ensimmäisessä kahdesta ykköskategorian mäestä), mutta luulen ettei vielä tänään tapahdu mitään.

    Tai ei ainakaan sen enempää kuin että yritetään tehdä osuudesta Vingegaardin tärkeimmile apuajajille (Kuss, Benoot ja Laporte) mahdollisimman rankka ja pohjustaa siten varsinaisia iskuja keskiviikkona ja torstaina. (Tai jompana kumpana.)

  15. #255
    Liittynyt
    07/2017
    Paikkakunta
    HEL
    Viestit
    2.488
    Tässä kun teloin itseni enkä voi ajella, niin maksoin sitten Eurosportista ja olen katsellut nyt muutamat viimeiset staget livenä. Osaisiko joku enemmän lajista ymmärtävä sanoa, että miksi van Aert veti soolona kärjessä oliko se nyt sitten stage 14 alkupuolella pitkät pätkät mutta jäi sitten tietysti ennen pitkää pääjoukkoon? Oliko tarkoitus houkutella mukaan muita tai pakottaa pääjoukkoa johonkin vauhtiin?

    Voi olla että muistan stagen numeron väärin, en löydä eurosportista enää noita koko kisan videoita.. toivottavasti muistin edes kuskin oikein

  16. #256
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    15. osuus eli se jonka Jasper Philipsen voitti.

    En voi väittää tietäväni mitä Jumbo Visma oli päättänyt ennen starttia tai päätti kisan aikana, mutta luulen että ainakin van Aert halusi voittaa etapin ja siihen olisikin vahvalla hatkalla ollut hyvät mahdollisuudet, koska takaa-ajosta palavasti kiinnostuneita kirimiesten joukkueita ei olisi pitänyt olla kuin korkeinaan kaksi, Alpecin ja BikeExchange. (Fabio Jakobsenille mäet olivat liian kovia, joten QuickStep ei tuhlaisi sturhaan voimiaan. Samoin Kristoffille ja monelle muulle, joilla on joukkuessaan jonkinlainen kirikuski.)

    Mutta kun hatkaan ei saatu mukaan Trekin ajajaa, kävi melko pian selväksi että vastassa olisi kolme takaa-ajavaa joukkuetta eikä kolmella kovallakaan ajajalla olisi mahdollisuuksia, joten päivän taktiikka oli arvioitava uusiksi. Jumbo Visma (ja van Aert itsekin?) teki ratkaisunsa. Kahdella muulla joukkueella oli ehkä enemmän intressiä saada TV-aikaa, näyttää aktiiviselta ja säästää muita ajajiaan-

  17. #257
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    Tuli tällainen juttu mieleen kun aina tai lähes aina julistetaan voittaja ennen kun viimeinen etappi edes ajettu. Onko tuo jotenkin säännöissä ilmoitettu juttu vai voiko viimeisellä etapilla taistella vielä voitosta jos ero olisi vaikkapa 1s toisena olevaan tai kuitenkin joku marginaalinen ero. Itseltäni on tuon takia jäänyt useasti viimeinen etappi katsommatta. Girossa oli mielestäni jännityksen kannalta hyvä juttu se että viimeinen etappi oli henkilökohtainen aika-ajo.

  18. #258
    pulmark Guest
    ^ Tourissa viimeinen etappi on perinteisesti ollut ns. seremoniaetappi. Maistellaan shampanjaa yms. ja sitten lopussa sprintterit käy kirikamppailun.

    Tuskin säännöissä on sellaista joka kieltäisi kilpailemasta, mutta viimeisestä etapista vaan muodostunut tuollainen ja se on vakiintunut käytännöksi. En sitten oikein tiedä mitä tapahtuisi jos kokonaiskilpailun ykkösenä olisi useampi ajaja täsmälleen samalla ajalla. Luulisin kyllä että tuolloin ehkä ajettaisiin ihan tosissaan kilpaa.

    Kai sekin voi olla mahdollista että voitto jaetaan.

  19. #259
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Tourisssakin on viimeisenä osuutena ollut aika-ajo, tosin viimeksi vuonna 1989.

    Mutta mitään sääntöä ei tietenkään ole miksei voisi taistella voitosta. Syy siihen miksi ei taistella lienee yksinkertaisesti siinä että on jokseenkin toivotonta saada tasamaaetapilla minkäänlaista eroa silloin kun kisaa johtavan ajajan joukkue ei luonnollisestikaan halua päästää hänen voittoaan uhkaavaa ajajaa hatkaan, Ja on vaikea kuvitella hänen joukkueensa olevan niin heikko ettei se siihen kykenisi.

    Voidaan tietenkin kuvitella että jos olosuhteet olisivat sellaiset että ne suosisivat joukkuetta, joka kykenee repimään pääjoukon hajalle, kokonaiskilpailun kakkonen voisi silloin päästä karkuun väärään porukkaan jääneeltä keltapaidalta, mutta luulen että sellaiset olosuhteet ovat tavattoman harvinaisia ja että niiden sattuessa keltapaidan joukkue ajaisi kärjessä ja suojelisi kapteeniaan.


    https://en.wikipedia.org/wiki/Champs...classification

  20. #260
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    En tietenkään toivo mutta pyöräilystä kun on kyse niin aina on se mahdollisuus että tulee kasa tai jotain odottamatonta joka muuttaisi kärjen osalta kokonaistilannetta vielä viimeisellä etapilla.

  21. #261
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.257
    Periaatteessa on kai niin että jos champsilla joku ottaa (pää)joukon kierroksella kiinni, nämä diskataan. En tosin usko että kovin helposti pääsisi tapahtumaan, mutta periaatteessa.

    Muistelisin että Ullrich olisi kuronut jotain 10-15s ihan sillä että Armstrong oli suojassa pääjoukon loppupäässä ja Telekom onnistui katkaisemaan pääjoukon.

  22. #262
    Lämpöuupumus on lämpöhalvausta edeltävä tila. Yksi sen oire on oksentaminen. Lämpöuupunut urheilija on välittömästi saatettava jäihin ja juotettava elekrtolyyttipitoista juomaa pieninä annoksina ei vettä ettei mennä hyponatremiaan puolelle. Elimistö lopettaa hikoilun ja tämä myös lisää riskiä hyponatremiaan. Munuisvaurion riski on myös olemassa.
    Jos lakiväki ei kestä sitä että terveyttä vaarantavat lajikulttuuria ulkopuolisten toimesta ei saa arvostella auttaako katse peiliin
    Paaton ootko sitä mieltä että hanaa vaan lisää ja piristeitä naamaan kuten ennen vanhaan tehtiin mm. Rooman olympislsisissa surullisin seurauksia.
    Äärimmäisen naurettavaa on kuinka tarkkoja kotona suhteen ollaan

  23. #263
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Vähän veikkaan lääkäreiden olleen Solerin tilanteesta kartalla. Välttämättähän kyse ei ollut lämpöhalvauksesta, vaikka tuota ajattelin ensin itsekkin. Vatsavaivat ovat suht yleisiä pitkillä toureilla.

    Mutta joo, tuo helteessä ajaminen ei tosiaan ole leikin asia. Joskus aikoinaanhan edes vettä ei kuulemma saanut antaa kuskeille ja sitten kiskottiin vuorikylistä viinatkin. Noista ajoista on onneksi vähän viisastuttu. Nyt jaetaan jääpalapussejakin ja vettä niin paljon, että tuolla voi viilentää kroppaakin.

  24. #264
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Karihi:lle pisteet urheiluhistorian tuntemuksesta: https://fi.wikipedia.org/wiki/Knud_Enemark_Jensen

    Eilen Marc Solerin vaikeudet alkoivat paljon ennen kuin lajikulttuurin vaatimukset alkoivat vaarantaa hänen terveyttään. Jos voi uskoa että kilpailun lääkäari on perillä erityisalaansa kuuluvista asioista ja että hän kykenee toimimaan puhtaasti lääketieteellisin perustein, niin etapin katsojaa olisi ehkä saattanut rauhtoittaa tieto siitä että Soler kävi lääkäriautolla pian 80 ajetun kilometrin jälkeen ja että hänen menoaan sen jälkeen kun hän oli jäänyt pääjoukosta.


    Tänään onkin sitten suhteellisen viileä päivä, lämpöasteita ei ole kolmeakymmentäkään. Mutta muuten on luvassa toisiaan seuraavia jyrkkiä nousuja ja vaativia laskuja. Lyhyt etappi, jolla kuitenkin tapahtumia riittänee.

    Pogacar tuskin jättää ratkaisuja huomiseksi vaan yrittää jotain myös tänään jo ennen maalimäkeä. Harmillista kilpailun kannelta että Solerin menetyksen lisäksi saattaa Majkan eilen tällin saanut polvi viedä Pogacarin tärkeimmälta apuajajalta parhaan terän. Toisaalta jos Kussilla on se huono päivä...

    Muita jännittämisen aiheita voisivat olla onko Bardet toipunut takaisin iskukuntoon ja onko Quintanalla vuorossa päivä jolla hän menettää sen minkä edellisenä päivänä on saavuttanut? Entä vaihtaako pallopaita omistajaa?

  25. #265
    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    25
    Vähän ihmetyttää että miksi eilen Jumbo päästi sekä UAE että Ineos ajajat eilen hatkaan, oli kyllä myös myös Van Aert. Apuajat edellä kuitenkin antoi mahdollisuuden yrittää viimeisessä mäessä irti.

    Jännä nähdä kenellä tänään on jalkaa yrittää ja missä vaiheessa. Tietysti huomenna on vielä isommat vuorot ja viimeinen mahdollisuus vuoristossa tehdä eroja.

  26. #266
    Liittynyt
    10/1999
    Paikkakunta
    Eura
    Viestit
    11.399
    Mielenkiintoista ollut seurata näitä isoja etappikilpailuja välinekehityksen osalta. Kiekot kehittyneet sen verran ettei vuorietapeilla taida nykyään matalaprofiilikiekkoja juurikaan kukaan käyttää, tai oikeastaan muutamaan vuoteen ei ole näkynyt.

  27. #267
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Niin tai tietämys on kehittynyt. Aero on se juttu joka vaikuttaa. Esimerkiksi eilen ajettiin pitkä pätkä alamäkeä ja tasamaata viimeisen mäen jälkeen.

  28. #268
    Liittynyt
    04/2010
    Viestit
    2.258
    en ole tutkinut, mutta saadaanko nykyään levareilla ja tubeleksilla aerokiekon pyörivä massa pienemmäksi verrattuna aikaisempiin

  29. #269
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.309
    Ei. Suurempihan se on.

  30. #270
    Lisäisku Pogille kun Majka joutunut hylkäämään kisan reisi vamman takia. Ketjun katkeaminen äkisti nousussa taisi vahingoittaa reisilihasta pahasti

Samanlaisia aiheita

  1. Tour de Päijänne 325km 2022
    By Mike 77 in forum Kilpailut ja pyörätapahtumat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 15.07.2021, 20.48
  2. Tour de France 2019
    By VesaP in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 253
    Viimeinen viesti: 03.08.2019, 12.31
  3. Tour de France 2019
    By töpseli in forum Pyörämatkailu
    Vastaukset: 1
    Viimeinen viesti: 24.07.2019, 22.18
  4. Tour de France 2018
    By VesaP in forum Ammattilaispyöräily
    Vastaukset: 311
    Viimeinen viesti: 29.08.2018, 22.52

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •