FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 28 / 37 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18 26 27 28 29 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 811 - 840 / 1088

Aihe: Continental GP 5000

  1. #811
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Siima (kalastus siis) liian jäykkää?

    Kenties: COATS KARHULANKA 30 150M musta - Eurokangas

  2. #812
    Liittynyt
    02/2011
    Viestit
    463
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    Siima (kalastus siis) liian jäykkää?

    Kenties: COATS KARHULANKA 30 150M musta - Eurokangas
    Tai vaikka siitä, jos satut olemaan siikajoella. 62 Eur lanka.
    https://www.suomiapteekki.fi/epages/...roducts/359208

  3. #813
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Länsi
    Viestit
    269
    Karhulankaa tai ohutta kuitusiimaa ja liimaa päälle?

  4. #814
    …. ja alamäessä 60km/h vauhtia ja toivoo että kestää

  5. #815
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jalkkis Katso viesti
    ...vähän jänskättää laittaa omat GP5k:t alle että miltä näyttävät. Luin kaikki uhkakuvaukset ja päätin ottaa ne pois vanteilta ja varastoida ne pahvilaatikkoon kuivaan varastoon, vajaasen 20 asteeseen. Jos ne ei tuota kestä niin valmistaja saa kuulla kunniansa. Ja är kakkonen kans, kun ne on sieltä tilattu...
    Mun muutaman satkun ajetut ei-tubeless viistonniset selvisivät yllä mainitulla säilytyksellä ehjinä. Liekö sitten sisuriversio vähemmän kranttu säilytystavasta, vaikka täälläkin on jokunen haljennut yksilö.

    Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

  6. #816
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Minkä levyinen 30mm sisuri versio on todellisuudessa? Onko leveydessä eroa 28mm renkaaseen.

  7. #817
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.475
    Tubeless-litkut tuhoaa renkaita! ?

  8. #818
    Liittynyt
    08/2016
    Viestit
    1.475
    Niin!
    "Not suitable for colder regions.
    Tyre sealants are not made for winters. They easily freeze and will cause a lot of issues in wheel balancing if that happens. It's best you stay away from them during winters."https://www.tyreplex.com/news/should...cons-explained
    - Vai onko tuo huuhaa-palkinnon arvoinen väite?



  9. #819
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Kyllähän täällä moni ajaa tubelessina talvellakin... Halkeilu on nimenomaan GP5000:n ongelma.

    Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

  10. #820
    Liittynyt
    06/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    131
    Ainakin Stanin litkulle ja Orangen sub Zerolle luvataan -28°C pakkaskestoa.

  11. #821
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    Niin!
    "Not suitable for colder regions.
    Tyre sealants are not made for winters. They easily freeze and will cause a lot of issues in wheel balancing if that happens. It's best you stay away from them during winters."https://www.tyreplex.com/news/should...cons-explained
    - Vai onko tuo huuhaa-palkinnon arvoinen väite?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti anzi666 Katso viesti
    Ainakin Stanin litkulle ja Orangen sub Zerolle luvataan -28°C pakkaskestoa.
    Noni, nyt voi hower ajella turvallisin mielin viistonnosilla läpi talven

  12. #822
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Pyöräilevä hullu, #736. Ja varmasti muitakin. Itse en ole vielä testannut.
    Nyt on muutama sata kilometriä takana 25mm GP5000S TR -versiolla. Asennus onnistui erittäin helposti DT Swissin Arc -kehälle. Primen aerokehälle oli aika tuskainen asennus ilman kompuraa. Tais olla vähän löysempi mitä vanha GP5000 TL, niin ei meinannut saada nousemaan hyllylle, vaan ilmat karkaili kumin ollessa keskiuralla. Piti sitten käsin/rengasraudan kans nostaa hyllylle kun ei jaksanut lähtä huoltoasemalle. Vanhat GP5000 TL:t oli tiukemmat saada kiekolle, mutta pois lähtivät erittäin helposti kiekolta.

    Painoa noilla uusilla oli 248g ja 254g. Ajossa en tiiä oonko huomannu eroa. Ainakin yhden pikku reijän sain noihin jo aikaseksi kulutuspintaan, kun vanhempiin ei tullu kertaataan reikiä. Paikkaantui kyllä litkulla ja on pitänyt ilmansa sen jälkeen. Ajettua tulee välillä hiekkatiellä aika lujaakin, niin ei periaatteessa ihme jos tuleekin pieni reikä..

  13. #823
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Tubelessoin DT-Swissin ER-1400 spline kehille 25mm S-TR: ät. Asymmetrinen 23 korkea kehä näyttää lähinnä riisitautiselta Zippin 404 firecresteihin verrattuna. Aiheutti hilpeyttä ja naurunremakkaa muissakin kuin vain minussa. Kaikkeen se silmäkin tottuu.

  14. #824
    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    320
    Vajaa 300km kesti avo-GP 5000 ennen kuin tuli kylkeen reikä Oli kyllä aika paljon kiviä, oksia ym. kelvillä eilisen myrskyn jälkeen. Liekkö tosiaan vaikutusta leveillä kiekoilla, 30mm ulko/23mm sisä, 25mm kumit.

  15. #825
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.164
    Leveät kiekot ja kenties vähän alhaiset "nykymuodin mukaiset" paineet niin alkaahan se kylki aika lähellä maanpintaa mennä.

  16. #826
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Kaveri painaa vähän reilut 80kg ja noita avo viistonnisia meni kuin näkkäriä viime kesänä. Kylkiä ja sisureita.

    Mulla kevyempänä ei ole ollut koskaan ongelmia, eli varmaan justiinsa tuo kylki osuu vaan helpommin uriin/kiviin painavamman kuskin alla.

  17. #827
    Liittynyt
    09/2014
    Viestit
    320
    Nyt oli 5,5 bar edessä Silcan suositusten mukaan. Rengas mitattuna hiukan n. 28mm, yhteispaino vajaa 100 kg. Sen verran mukavat kyydit ollut, että kärsii hieman jopa nostaa paineita. Pitää laittaa joku paikka kylkiä varten satulalaukkuun ja ruuvilukitetta Contin varasisurin sieluun

  18. #828
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Kuulostaa kyllä tosi pieneltä paineelta.

  19. #829
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    4.310

  20. #830
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    332
    Tänään antautui itselläkin litkutetut GP5kS TR 30mm koossa. Kivi tms. kulutuspinnasta läpi. Kesti hurjat 140km. Paineet n. 4.7 bar. Aiemmilla TL versioilla tuli ajettua useampi tonni viime kausi ja tämä kevät asfalttia ja soraa. Ei vakuuta nämä uudet.

  21. #831
    Mulla ehkä 500km takana ja onkohan jo 4 pientä reikää tullut 25mm GP5000S TR:iin. Paikkaantu litkulla vasta kun pumppas kumin täyteen ja piti reikäkohtaa aina alaspäin jonkuaikaa. Vanhoihin GP5000 TL kumeihin ei tullu ainuttakaan reikää kahden vuoden aikana. Ei nämä oo pistosuojauskestossa lähellekkään samaa tasoa noiden vanhempien kans.

  22. #832
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826

    Continental GP 5000

    Napsun vajaa 5000 km ajettu GP5000 TL alkaa näyttää kangasta. TWI:t kuluneet näkymättömiin. Kohta saanee vaihtaa pois.


    E. TWI = tread wear indicators.
    Kanuuna muokkasi tätä : 24.07.2022 at 09.12

  23. #833
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    4.310
    Eihän lyhenne renkaiden käyttäjille tietenkään outo ole ja ehkä se kuuluu jo pyöräilijän yleissivistykseen ja osaahan sen asiayhteydestä päätelläkin, mutta näin aamutuimaan se pysäytti lukemiseni lyhyeksi hetkeksi...

    Tread wear indicators show the status of the tyre's tread depth.

    PS Tuurilla ne laivatkin seilaavat jne. mutta minun rengastuurillan ei kannattaisi lähteä porukkalenkille tuolla renkaalla. Mutta perusnuukana miehenä, jolle on hyvin vastenmielistä heittää mitään vähääkään käyttökelpoista ennen aikojaan pois saattaisin minäkin vielä pari pientä lenkkiä ajaa

  24. #834
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    2.395
    Onko muuten olemassa mitään paikka-ainetta, jota voisi laittaa kumin pintaan kohtiin, jossa vaikka kovan jarrutuksen takia kangas alkaa paistamaan muuta kumia aikaisemmin?

    Tai sitten isommat vekit. Kumiliimaako tms niihin?

    Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

  25. #835
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Länsi
    Viestit
    269
    Eilen räjähti Conti kyljestä täysin yllättäen. Olin kääntymässä ja posahti ihan kunnolla. Lähemmäs sentin pystysuuntainen vekki renkaan kyljessä. En ole vielä tarkemmin katsonut.

    Kysymys: voiko lateksia paikata tiptopeilla?

    Edit: kirjoitusvirheet

  26. #836
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.217
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pulimonni Katso viesti
    Eilen räjähti Conti kyljestä täysin yllättäen. Olin kääntymässä ja posahti ihan kunnolla. Lähemmäs sentin pystysuuntainen vekki renkaan kyljessä. En ole vielä tarkemmin katsonut.

    Kysymys: voiko lateksia paikata tiptopeilla?

    Edit: kirjoitusvirheet
    Voi ja komeasti. Myös pikapaikka toimii, mutta tiptop on nätimpi.

  27. #837
    Liittynyt
    11/2018
    Paikkakunta
    Länsi
    Viestit
    269
    ^kiitos vastauksesta. Harmi että ulkokumi menee kierrätykseen, ei lähellekään käyttöikänsä puoltaväliä.

  28. #838
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.807
    Mulla on toi Schwalben TT kumi alla pari kautta ja seon tubeleksena ottanut sen 4 reikää eturenkaaseen ja pari taakse. Aina on litku paikannut kiitos Orange. Toiveissa olisi että saisi ajettua nuo ihan finaaliin jotta voisi niistä luopua. Saisi vaihdettua zipeille 5ks tr

  29. #839
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Napsun vajaa 5000 km ajettu GP5000 TL alkaa näyttää kangasta. TWI:t kuluneet näkymättömiin. Kohta saanee vaihtaa pois.
    Vaihdoin nyt pikkusen reippaan viiden tonnin jälkeen pois. Yhtäkään reikää ei osunut tuolle matkalle. Olen vähintäänkin yllättynyt, kun on tullut ajettua myös hiekkateitä. Edessä on ollut normaali GP5000 ja se on paukkunut muutamaan kertaan. Katotaan, kuinka uusi GP5000 TL kestää ja tämän jälkeen voisikin harkita GP5000 S TR:ää.

  30. #840
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.397
    BRR

    Continental Grand Prix 5000 S TR (tanwall)

    https://www.bicyclerollingresistance...tr-transparent

Samanlaisia aiheita

  1. Continental Gatorskin
    By kmw in forum Renkaat
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 17.09.2018, 14.55
  2. Continental Mud King
    By MK79 in forum Renkaat
    Vastaukset: 0
    Viimeinen viesti: 19.05.2018, 11.42
  3. Merida cyclocross 5000
    By Seniori in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 3
    Viimeinen viesti: 01.12.2017, 21.13
  4. Continental Racesport litkutus?
    By T.K. in forum Renkaat
    Vastaukset: 8
    Viimeinen viesti: 07.06.2017, 20.22
  5. Continental X-King
    By Mikko Kivi in forum Renkaat
    Vastaukset: 184
    Viimeinen viesti: 28.03.2015, 16.01

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •