GarminGiantElectrobike
Sivu 169 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 69 119 159 167 168 169 170 171 179 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.041 - 5.070 / 5846

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

tempokisu Guest
    !! Lämmintä vettä, olipa kiva uida pidempi lenkki ( 2 isoa kierrosta )

Tietokone lähti förkkii

Ehti jo säikäyttää kun eilen jäi hiiren näyttönuoli vinoon keskelle näyttöä. Ihan "käsi" kun oon näitten laitteiden kaa. Onneksi ymmärsin sen verta ja lamppu sytty (tosin himmeä)
    päässä kun hiiren pohjassa se valo ei palanut, jospa vika siinä.

No äsken purin paketista microsoftin halpishiiren, minkä tuosta keskustan pikku tokmannista löysin. Patteri hiireen, punane sytty pohjaan ja usb kiinni koneeseen TÖKS
    Ja ei mitään! Edelleen näyttönuoli keskellä näyttöä kuin tatuoituna.

Ehti jo melkein se kuuluisa kylmä rinki hiipiä erään aukon ympärille. Joteski juolahti kuitenkin mieleen ottaa se usb irti ja laittaa takas, olinkin painanut sen liian syvälle tjs. hällä väli.

Tässä ollaan taas, tadaa, vaikka tokko kukaan mua ikävöi

tempokisu Guest
    ^ aiemmin kyllä olisin....ystävyyden kehkeytyminen vie aikaa ( jossain vaiheessa olin iloinen puolestasi kun sait uuden työpaikan) - mutta sen voi menettää hetkessä, yhdellä postauksella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ( jossain vaiheessa olin iloinen puolestasi kun sait uuden työpaikan)

Noi muut jätän omaan arvoonsa mutta sen verran korjattava jotta taidat ton työpaikan suhteen sekoittaa nimimerkit. Olen ollu nykyisessä työpaikassani huhtikuusta 2015 ja foorumille liityin 2018 kun aloitin maantiepyöräilyn.

Saattaa toki olla että olen ilmaissut itseni epäselvästi, viestini kun varmasti kielioppi sun muita virheitä täynnä.

PS. tai ehkä olen täällä maininnut nykyistä aiemman työpaikkani ja vaihdon siitä. Siitä suluissa kirjoittamasi.

Vain kolme päälleajoyritystä väistämisvelvollisilta autoilijoilta vaikka oli pitkähkö lenkki.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Noi muut jätän omaan arvoonsa mutta sen verran korjattava jotta taidat ton työpaikan suhteen sekoittaa nimimerkit. Olen ollu nykyisessä työpaikassani huhtikuusta 2015 ja foorumille liityin 2018 kun aloitin maantiepyöräilyn.

Saattaa toki olla että olen ilmaissut itseni epäselvästi, viestini kun varmasti kielioppi sun muita virheitä täynnä.

PS. tai ehkä olen täällä maininnut nykyistä aiemman työpaikkani ja vaihdon siitä. Siitä suluissa kirjoittamasi.
    Sori jos väärinkäsitys, jotenkin muistin että olit juuri sinä - joo olet Lempäälästä - ja totesin että jos aamulenkillä tavataan niin moikataan...mutta ei moikata sitten.

^ eilen ihan työmatkalla sama, prkl sentään kun kaupasta tms. tulevat on väistämisvelvollisia katsotaan vaan ajotielle mutta siinä on kelvi ennen...

Sori jos väärinkäsitys, jotenkin muistin että olit juuri sinä - joo olet Lempäälästä - ja totesin että jos aamulenkillä tavataan niin moikataan...mutta ei moikata sitten.
    No äläs nyt viitti! Mulla kuule oli jo sormet näppäimistöllä aiemmin pistää sulle pm ja esittää jotta mennää kimpassa sinne kututalkoisiin. Rillataa niitä iljettävän näkösiä käärmeitä
    ja kai sieltä saa niitä kohtuurahaan seuraavan päivän evääksikin. : D

Jotenkin sain käsityksen jotta olet penseentynyt joten kyllä nyt mursit mun syömmein

tempokisu Guest
    ^ no teretuloa kututalkoisiin, kyydissä pääsee mutta olen talkoissa loppuun saakka ( tämän syksyn talkooaikataulu ei ole vielä ilmestyny ) me grillataan siellä lihistä ja makkaraa ja talkoomuona on ilmaista. Nahkiaisia ( joita varmaan tarkoitit) saa Nakkilasta ja Nygrenin kalatiskiltä 16.8. jälkeen. Nahkikset on suloisia, hymyileviä pikku ympyräsuisia.

En todellakaan ole penseentynyt, olen iloinen kun on töitä ja voi ostaa sitä ruokaa mistä tykkää, eli kalaa ja jotain erikoisempaakin kun perusnakit ja suolakurkku ( sitä oli aika monta vuotta...)

Mutta ihan mahtavaa - VesaP is back nyt Vesa etsit käärmetopicin ja laitat sinne uusia kuvia!

edit. en löytänyt käärmetopiccia, missä mahtaa lymyillä...

You can say that again! Ja pyörän kvasta päätellen selkäongelmat ovat niin sanotusti taakse jäänyttä elämää tai eivät ainakaan enää esteenä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    You can say that again! Ja pyörän kvasta päätellen selkäongelmat ovat niin sanotusti taakse jäänyttä elämää tai eivät ainakaan enää esteenä.
    Nojoo, Tommille että pala-gainssit valuneet keskivartaloon ja Firlefanzzille selkä nyt on kipee mutta kun vaihdoin kilpapyörän asennon tuohon vähän erilaisilla kropan kulmilla ajettavaan maasturiin niin huomasin yllätyksekseni että selkä kestääkin vähän paremmin sillä ajoa. Ei voi vääntää "täysii", sitä selkä ei kestä eli tehoja ei voi pitää päällä ja tempotangolla ei voi pitkään ajaa kerrallaan ja vielä vähemmän tehoja siinä käyttää kuin pystymmässä asennossa, mutta kiva välillä saada vähän eriasentoa käsille ja selälle ja perseellekin kuin pelkästään istuu satulassa ja pitää kiinni suorasta tangosta.

tempokisu Guest
    Disney siis haluaa Deppin takaisin Jack Sparrowin rooliin, uskoisin että ottaa roolin vastaan.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutis...c-dc4fb3928a1b

VesaP:n paluu

^ Sama täällä.

^ja yks ääni tälle lisää!
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Koiran tapaaminen. Kävin äitiäni hoivakodissa tapaamassa ja sinnittelee, henkilökuntakin yllättynyt. Paluumatkalla kävin tieten kal-siis ruokakaupassa ja ajelin rauhassa mökille päin kun näin ison koiran, piti oikein pyörä pysäyttää. Leonbergiläinen hää oli, sain syöttää ja juottaa, teimme koiran kanssa oikein sinunkaupat ja lupasimme tavata uudestaan. Eikä isäntäsäkään tyhmempi ollut. Vuh.
    I väntan på ännu dåligare tidet

Suntour XCM-keulan irrotus ja punnitseminen. 2633 g + aiemmin irrotettu kaukolukitus. Sanotaan pyöreästi 2650 g.

Hauskaa tässä on se, että kun uusi keula painaa 1675 g, josta lähtee reilu 5 cm putkea pois, kevenee pyörä tasan kilon. Ja mikä onkaan muutos keulan ominaisuuksissa.

Kun Suntourin jouston ominaisuudet on itkettävän ja säälittävän rajamailla, voin vain ihmetellä valmistajan päätöstä maalata keula helmiäisvalkoisella värillä. Tuohon ja kaukolukitukseen satsataan, ei ajettavuuteen.

Uusi keula on tylsä musta, josta otin Rockshoxin tarratkin pois. Antaa muiden luulla vanhan pyörän ominaisuuksista mitä haluavat.

https://www.bike-discount.de/en/rock...olo-air-100-qr

6 cm lähti putkesta pois, n. 30 g. Ihan ei silti pääse ilmoittuun 1628 grammaan.

Tuurilla hyvään aikaan fillarilenkille lähtö.

Ilmatieteen laitoksen widget tehnyt paluun. Taas näyttää puhelimen näyttö sille kuin sen kuuluu.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

^joo, muutaman viikon on jo ollut toiminnassa.

tempokisu Guest
    Mursu-uutisten päivitys: Mursua ei nyt ainakaan ilman pelastusyritystä lopetettu, hän on nukutettu ja aletaan siirtään Korkeasaareen toivon kovasti että selviää ja kuskataan sitten väljemmille vesille.

Hieno artikkeli hesarissa. Aphex Twin Mahtavaa.

tempokisu Guest
    Kotiintulo töistä ja - oli ihan kiva välillä makkaraa syödä

Mursu-uutisten päivitys: Mursua ei nyt ainakaan ilman pelastusyritystä lopetettu, hän on nukutettu ja aletaan siirtään Korkeasaareen toivon kovasti että selviää ja kuskataan sitten väljemmille vesille.
    Näyttää varsin selvältä, että sitä ei olisi saanut nukuttaa. Viherpesua odotellessa.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Travelkicking Katso viesti
    Näyttää varsin selvältä, että sitä ei olisi saanut nukuttaa. Viherpesua odotellessa.
    No ilmeisesti mikä tahansa vaihtoehto olisi johtanut samaan lopputulokseen - aika vaikea mursua olisi ollut saada aliravitsemuksesta kuntoon paikan päällä, ja kiitos nukutuksen sai ainakin rauhallisen poismenon.
    Patologi nimittäin totesi että kuolinsyy oli aliravitsemus.
    Mursu aiotaan kuitenkin säilöä luonnontieteelliseen museoon.
    Ja toivon todella että tekevät näköispatsaan joko Kotkaan tai Haminaan - tulevana Kotkan reissulla käyn varmana katsomassa...

Ja toivon todella että tekevät näköispatsaan joko Kotkaan tai Haminaan - tulevana Kotkan reissulla käyn varmana katsomassa...
    Voisitko kertoa perusteet tuolle patsaalle? Eksyi ja pentele menehtyi nälkään ei mun mielestä oikein riitä.

tempokisu Guest
    Niinpä, sai monet kiinnostumaan luonnosta ja Itämerestä, eläimen hätä yhdistää ihmisiä (suurinta osaa...) ja juurikin oli hetken muuta ajateltavaa kuin Ukrainan sota, korona ja kaikkien tarvikkeiden ja palveluiden hinnankorotus. Siinä tuntui ne omat murheet aika pieniltä kun jännitti miten the Mursun käy.

Pro Mursupatsas, lähetän rahalahjoituksen hankkeelle jos niikseen on.

Pihviä/kanaa grillatessa voi surkutella, miten mursu joutui kärsimään elämänsä loppuvaiheessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti callahan Katso viesti
    Voisitko kertoa perusteet tuolle patsaalle? Eksyi ja pentele menehtyi nälkään ei mun mielestä oikein riitä.
    Helsingissä on museoitu osa Meilahtea yhden itsevaltiaan kepupoliitikon kunniaksi. Saunaa saa sentään vuokrata, vaikkei se ole kummoinen. Itse purkaisin tuon museoinnin - aivan hullua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Liikutti miljoonia, koskettavampi kuin Ukraina ja korona yhteensä?
    Tämä. Ja eikös nälkään kuolleille ole muitakin patsaita?

Kotkassa merimuseo ja kaikki. Patsas ja heti.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •