Jälleenmyyjiin satsaaminen ei ole megatrendi. Kate valuu vääriin käsiin - esim. canyon. Tähän talouteen on ostettu vain 3 uutta sähköpyörää. Kasausprosessin laadunvarmistus naurattaa hieman - siis sellainen asia on olemassa muuallakin kuin dokumenteissa ? Työpisteellä X oleva hemmo tai leidi vetää sen akselimutterin juuri niin kireälle kuin itsestä tuntuu, ohjeista huolimatta. Jos jarrusatula jää vinoon kiinnikeruuvin aluslevyn puuttumisen takia, niin se jää. Asiakas havainnoi ja fiksaa itse tai reklamoi. Mun autojen pitkäaikainen 'hovikorjaaja' puhui ajastaan ranskalaisia autoja myyvän ja huoltavan liikkeen korjaamopäällikkönä. Häntä hävetti antaa uusia (tässä automerkki) asiakkaille, koska ne olivat niin huonoja.
Mutta kiva, kun olit analyyttinen.








Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit