Paikka on tiedossa mutta nastarenkaat vain fätissä alla. Huomenna säävarauksella siirtoyritys.
Paikka on tiedossa mutta nastarenkaat vain fätissä alla. Huomenna säävarauksella siirtoyritys.
Vanha:
Pahaniemen sillan alla
Uusi:
Silta-teema jatkuu.
Konsuttelia muokkasi tätä : 16.01.2022 at 16.34 Syy: Kuvakorjaus
Logomon sillan portaat
Uusi silta. Ei pitäisi olla vaikea
![]()
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Yksi Turun uusimpia ja samalla surullisenkuuluisia siltoja
1400m kirkolta
Tuo on vaivannut pitkään, kunnes viimein välähti. Viikonloppuna siirtoyritys, jos kelit sallii.
Eikö onnistunut? Meiltä tähän on ainakin 150 km.
No rain - no gain.
Aikataulut tai kelit on pilanneet siirtoretket. Tänään ei onnistu, ehkä huomenna. Toivottavasti.
Päivitys. Rasti haettu, mutta Aijaa ei pelaa tällä puhelimella. Kuvia tulee, kun pääsen kannettavan ääreen.
Mohkku muokkasi tätä : 12.06.2022 at 22.51
Eipä ole tuonkaan porukan peltotyöt paljon edennyt tänä aikana, saman puun alla edelleen ovat:
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...y%22:100%7D%5D
Uusi:
![]()
Oisko jotain vinkkiä tähän rastiin?
Taustalla näkyy rakennuksia, jotka ovat jotain varastohalleja. Yhdessä oli ennen pienkone- ja pyöräkauppa, joka sittemmin muutti parin kilsan päähän vähän värikkäämpään rakennukseen. Puiden välistä näkyy opasteita, jotka viittaavat teiden risteysalueeseen.
Kuvassa oikealla on levähdysalueen kahvila, josta voi ostaa pientä lämmintä pyörälenkillä.
Yleisö kaipaa jo lisävinkkejä.
Googlen mukaan pitää varautua reitinvalinnasta riippuen n. kahden tunnin pyöräilyyn/suunta, jos Turun keskustasta lähtee liikkeelle. Mutta matka lyheni noin puoli tuntia edelliseen rastiin verrattuna.
Edellisessä vihjeessä mainitsemani risteys on valtatien ja maantien risteys.
Ai saakeli, nyt hokasin. Olin täysin väärällä valtatiellä. Ei aina tarvitse mennä länsirannikkoa pitkin. =)
Juu, sisämaassakin pyöräillä.
Onko näillä rasteilla vielä eloa ?
Viimeisenä olevan rastin ohi ajelen satunnaisesti, mutta laitanko tänne.
ÖRM 2021
Ota ja siirrä, sithän se selviää miten liikkuu![]()
Näin heti puolentoista vuoden jälkeen voisi riittää sekin että joku merkitsisi kohteen kartalle ja laittaisi uuden rastin jahdattavaksi.
Saa siirtää. Tarkoitus oli viikonloppuna tuoda lähemmäs Turkua, mutta se oli vain hyvä ajatus.
Huomenna yritän käydä ja tuoda vähän lähemmäs
Google mapsin rastikartta taitaa olla rikki. Minä en ainakaan näe siinä yhtään rastia
Tämä tosi vanha oli Grilli-Kahvio Pikkulämmin kymppitien ja Salontien risteyksessä.
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Ja uusi
Lähetetty minun SM-S901B laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit