Virallinen lumimittari näyttää 0
Virallinen lumimittari näyttää 0
T-paita -kelit. Sain vielä naamankin kärvennettyä, lasketaan sekin nyt sitten positiiviseksi.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Löysin ihan uuden liki kilsan single track -alamäen jota en ollut jotenkin koskaan huomannut. Ja vetäisin sen eka kerralla Stravassa neljänneksi kahdeksan sekunnin päähän kärjestä. Ei mitään vaikeuksia ensi kerralla pyyhkäistä keulille kun vähän tietää mitä tuleman pitää.
Eilen tuli rouvalle sähkömaasturi ja pitihän sitä heti päästä koeajamaan. On se mukavaa pienellä avustuksella ajella
Löytyi Sievin talvikengät 20 % alennuksella pikkukylän kenkäkaupasta.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Hyvä ruoka. Mukavaa aina kun itse tehty onnistuu.
Roskat joita Ei ollut heitetty tienvarteen.
^Tuonhan pitäisi olla itsestään selvää, mutta kyllä sitä roskaa vaan runsain mitoin siellä näkee. Koronamaskit ovat kai se uusin lisä tähän roskaamiseen. Niitäkin näkyy maassa vaikka roskis on metrin päässä, eikä edes täysi. Mikä kansalaisia vaivaa?
^ piruvie kun viime keväänä keräsin roskat lenkkireittini varrelta > ihan samassa törkykunnossa tienvarret. Aikomus on kyllä ainakin pari kertaa käydä siistimässä.
Mutta nyt tulee ILOUUTINEN![]()
![]()
vanhasta läppäristäni oli juurikin laturi hajonnu, ja nyt kone on taas kunnossa! voi että mä rukoilin ja hermoilin.
Nämä kauniit kevätpäivät saavat hyvälle tuulelle. Selkeää, oikeastaan ihan tyyntä ja mittarissa +15C. Hyvät olosuhteet totutella taas pyöräilyyn talven kävelyjen jälkeen.
Odotettua helpompi - tai siis kivuttomampi - etuhampaan juurihoito. Oli juuri onneksi kuollut kokonaan, niin ainoa epämukavuus oli maata tunti suu täynnä rautaa. Ja nykyään - tai ainakin tässä tapauksessa - hammas voitiin tehdä kerralla valmiiksi, eli ei mitään väliaikaisia paikkoja tms. vaan auki, mönjät pois, täytteet sisälle ja kiinni. 209 EUR...
Salitreeni, hiukset siistitty ja kaupassa käyty. Tommi, mä alan odottaa sitä perjantaita jo.
^ Eläke maksussa? Titaaniruuvit postissa? Olutta päihtymistarkoituksessa? Tinder mätsi?
No, joka tapausessa tässä kirjoittelen rakkaalla vanhalla koneellani, joka käynnistyi ja sivut avautuu siis todella hitaasti, meinasi hermot mennä että pitääkö viedä takas huoltoon.
edit. nyt on kone omassa kotona ja tässä joutuu kirjautumaan taas uusiksi kaikille vakiosivustoille...ehdin jo tottua uuden pienen koneen nopeeseen windowskymppiin, mutta pikkuhiljaa tässä alkaa sivut löytymään.
Rouvalle Äitienpäivälahjukseksi tilaamani puutarha-aiheinen kirja on Postin ja Tullin vastusteluista huolimatta saapunut noudettavaksi ihan pakettiautomaattiin.
kyltti "the full load of political promises" ja autona imuauto
"Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"
No ne pikkuiset valkoiset robotit, jotka hyörii Espoon jalkakäytävillä. Ne on jotenkin niin sympaattisia.
Pari maastopäivää Hämeessä, olipa vaihtelua. Neljä päivää oli suunniteltu, mut #olinnopee.
Huomasin että eilen oli ollut vuoden paras duunipäivä eli männävuoden bonukset sekä vuosikorotukset takautuvasti tammikuusta lähtien olivat pamahtaneet normiliksan ohessa tilille. Olis hetkeksi millä mällätä mutta enköhän pääse tälläkin kertaa eroon ylimääräisetä rahasta, ei se niin vaikeata ole.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
No hyviä ( tosin myös aika raskaita kuten tänään...joten ei tule unikaan) työpäiviä on ollu ja olen miettinyt josko yhden jutun voisi toteuttaa nyt - vai vasta syksyllä talkoitten jälkeen.
Ja se että tilaamani nahkeet t-paidat Fine Art Americalta, paketti on saapunut Suomeen ( edellinen paketti jäi Portugalin tulliin, varmaan tipahti jonnekin ja sinne jäi kun nyt jo 2 kuukautta siellä...) Voi että kiva juttu, ja kas, se näyttääkin olevan tullattavissa joten teenpä sen ( 38e) heti iltapuhteiksi...
Tapahtui itse asiassa jo eilen: ajaessani Prisman parkkipaikalle näin poliisiauton parkkeerattuna oikeaoppisesti tavalliseen parkkiruutuun melko kaukana kaupan ovesta, ei ollut edes inva- tai lapsiperhepaikka. Autoani parkkeeratessani 2 poliisimiestä tuli pienten ostosten kanssa Prismasta. En muista koskaan aiemmin nähneeni mitään hälytysajoneuvoa oikein parkkeerattuna paitsi poliisi- tai palolaitoksen pihassa. Tänään sitten taas palasin maan pinnalle kun töihin pyöräillessäni pitkä rivi palokunnan henkilö- ja pakettiautoja oli parkkeerattuna pyörätielle, ilmiselvästi eivät olleet hälytysajossa.
hsr muokkasi tätä : 27.04.2022 at 21.41
^^ Pirkkalassa palomiehet käy Lidlissä ostaan evästä, ja poliisit Prismasta.
mun kuvasivuston kansiossa "pikkunahkiaisen toukka" 2 uutta vierailua, nyt yhteensä huikeat 22 ...
Kirjanmerkit