ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 162 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 62 112 152 160 161 162 163 164 172 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.831 - 4.860 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Murheellista, elämä se on eläimelläkin, edelleen hengessä mukana, peukut seuraavan onnisumiselle.

tempokisu Guest
    ^^ tsemiä täältäkin. Samoin, eläimet on lähellä sydäntäni ja olen opetellut jopa pitämään koirista, jos haukkuu kun ajan pyörällä niin huutelen huomenta/ moro vaan sullekin..

Ilmestyi uusia nukkeja. Kiva nähdä josko joku kiinnostaisi, mutta aina parasta kun mikään EI kiinnosta. Ja ovat vielä lottery, tosin lottery että saat ostomahdollisuuden.
    No ok, yksi miesnukke olisi kiva, mutta menee siten että osallistut arvontaan ja paketissa tulee sitten random nukke, et tiedä etukäteen mikä noista.

Jos mä olen nahkiaisteni kanssa hullu, niin on w-clubilaiset vielä hullumpia nukkeitten kanssa spekulointi mitä tulee ilmestymään, ja se love love love ihanaa omg kun ilmestyvät, huh huh

Tarkistin TYLY-saldon ja totesin pomolle että voisin pitää viikon tylyjä vaikka heti

tempokisu Guest
    Ah että ihana tunne kun hampaan sisäpuolen "pykä" korjattiin, kieli kiittää samoin katsoin että auton kaskoon sisältyy lasiturva, tein ilmoituksen vakuutusyhtiölle ja nyt siis tuulilasin vaihto ei ole kuin 200e.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Ah että ihana tunne kun hampaan sisäpuolen "pykä" korjattiin, kieli kiittää
    Good for you. Kävin h-lääkärissä. Otettiin röntgen ja tuloksena kolme juurihoidettavaa. Aamulla olin suuhygienistillä ja kolme varttia piikkasi hammaskiveä... en kyllä tiedä mistä sitä on nyt tullut. Yleensä mulla ei hammaskiveä ole juuri lainkaan ja kaksi vuotta sitten viimeeksi poistettu nekin vähät.

tempokisu Guest
    ^ samoin otettiin röntgen ( tuntui että olen jossain sci-fi jutussa semmoiset laitteet...) ja hammastarkastus. Aikoinaan implanttien korjaus-jutun tiimoilta, onneksi löysin maailman parhaan hammaslääkärin, osaa hommansa mutta aina saa myös jutella mukavia ja kyselee aina nahkiaisista..

...totesi että mun pitäisi alkaa tehdä "stand-up komiikkaa" ja paras juttu oli kun Kotkan Maretariumissa kysyttiin " aikuisten vai lasten lippu?" ....

tempokisu Guest
    No siis tällainen palaute w-clubilta ( nukkefoorumi) ja ******* on "lamprey"...ja jealous, eikä mitään little kun olisin itsekin jos joku muu olisi nämä kuvani ottanu...

I just want you to know how much I enjoy your photos of your beautiful dolls! Please don't ever stop posting them as it would be a huge loss to this forum.

Some of the people that belong to this forum can be very mean spirited, and I think a little jealous of you so pay them no mind! They really should keep their opinions to themselves especially when dealing with a depressed individual who only wanted to express what kept her from going over the edge, the ********. I love all things aquatic so I totally understand why you feel the way you do. I had never even heard about ******** until I read your thread and it was very educational, so Thank You So Much!

I can tell by your pics that we have a lot in common when it comes to dolls and nature. I love everything that has to do with water, like you, and I love all sea and fresh water creatures

Jaha, mattopaini verokarhun kanssa siirtyi ensi vuoteen.

Ei paljon katupöly vaivaa tulevina päivinä.

tempokisu Guest
    Avasin Ifolor-kirjapaketin. Teetin "12" inspirations 2 " kirjan 2021-2022 nukkekuvista, ja voi että miten upeita kuvia hyvä minä.

K.Kuronen Guest
    Ahkeroinnista seurannut paksuhko tilipussi ja juomista odottavat oluet.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Lyhensin työaikaani kolmen kuukauden ajaksi, kesälomaan asti. Kolmen päivän viikonloput. Enempi aikaa kivaan. Jihuu?!
    Mä nyt sitten uskaltauduin laittamaan prosessin liikkeelle työajan lyhentämiseksi toukokuusta kesäloman alkuun. 3pv vko töitä ja 4pv vapaata. Kokeillaan nyt miltä tämä tuntuu kropassa ja lompakossa.

^Sillä lailla!

Itsellä eka vapaa perjantai huomenna, mitähän keksis. Polttelemaan nuotiota jonnekin ehkä?

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    ^Maan omistajan luvalla tiätty!
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Suojelutyörupeama on taputeltu, onneksi.
    Huomisen normi-illan jälkeen talvilomalle.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    ^Sillä lailla!

Itsellä eka vapaa perjantai huomenna, mitähän keksis. Polttelemaan nuotiota jonnekin ehkä?
    Joo, nyt ensin "koeajalla" 1.5.-23.6. Kokeilen, että miltä tämä tuntuu päässä ja lompakossa. Veroprosentti putosi melkein 10 yksikköä vaikka skaalasin hieman yläkanttiin. Mut pari kuukautta mennään töissä ke-pe ja vapaalla la-ti. Aloitan vasta kuun alusta, niin ei mene palkanlaskenta sekaisin ja olen nyt joka tapauksessa lomilla puolitoista viikkoa, joten ei tässä enää jää kuin yksi täysi viikko lusittavaksi.

British Cycling has blocked trans riders from competing after suspending its policy on transgender and non-binary athletes, pending a full review.

The move, announced in a press release on Friday, comes a week after Emily Bridges was stopped from competing at the National Omnium Championships by the UCI.

It also follows Boris Johnson saying that he doesn't believe transgender women should compete in women's sport this week.

Virpojia kävi, hoitoalan tulevaisuus, karkkipalkalla.

Ilma vähän paranee. Viikonloppu meni paremmin kuin ajattelin (lapsen synttärijuhlastressi). Voihan se toki edelleenkin mennä pieleen. Huominen vielä perjantain lisäksi vapaata. Huomenna ehkä vuoden ekalle maantielenkille.

Laitoin kesärenkaat. Vielä iloisempi olen kun sepelit on saatu putsattua.

Se tunne, kun voi luukuttaa kunnianarvoista Sibeliusta toista sadan desibelin äänenpainineilla.

Huomasin, että Persaukisista (Brassic) alkaa kohta Areenassa uusi (3.) kausi. Vihdoin, oli jo odotettukin kun jäi jännään paikkaan viimeksi.

tempokisu Guest
    * herätessä ei jännitysoireita
    * tuntui tosi kivalta ajaa lenkkiä, sain ajettua 70km helposti ( välillä noukin tölkkejä kun sitä varten oli reppu mukana)
    * löytyi tosi kivoja tuliaisia pääsiäiseksi, erityisesti kummitytön koiralle ( mun mielestä, toivottavasti koirakin tykkää...)
    * kiva pikku villakoira tuli tekeen tuttavuutta kauppareissun yhteydessä
    * huomenna tulee palkkaa, numeroita tilille ( siis oikeesti onko tämä raha missään, se on vain numeroina tilillä ja ne numerot vaan sitten vaihtaa paikkaa ..)

Kuisti putsattu ja grilli laitettu käyttökuntoon. Illalla saa maggaraa…

Sääennuste lupaa pitkästä aikaa muutakin pyöräilyä kuin työmatkan jauhantaa. Vieläköhän mä osaan/tarkenen/jaksan?
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Sanna Marin eilen Tukholmassa vakuuttavana nahkarotsissa.
    Juuri näin!

Ilmoran paluu, päijäthämäläistä humanismia ei ole koskaan liikaa missään.

tempokisu Guest
    Oli tässä päivässä hyvääkin. Kummitytön perheen pikkukoira tykkäsi kovasti ~ muotoisesta lelusta kun varta vasten ostin. Voi että
    Tietokoneen ongelma todennäköisesti pystytään korjaamaan, vika on johdossa tjsp.

Muantie pyörällä ekaa kertaa tänä keväänä liikenteessä.

^ Sama! Ajeltiin kaverin kanssa Helsingin keskustaan kauppatorille possumunkkikahveille.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •