Tuollainen oli tyylikkäästi rakennettuna suomessa, samalla hepulla muitakin hienoja projekteja ollut.
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2012070815666569

( varhaishuomenta ) no huh, on aika paljon hyviä ehdokkaita maailman rumimmaksi autoksi ^ jne.. Titteli ollut Fiat Multiplaalla...
Vaikka miten olisi ns. arvoauto, ei se aina onnistu se suunnittelu. Varsinainen "kantti kertaa kantti", pikku sivupeilit näyttää ihan hassuilta

https://fi.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007
Tämä Peugeot ois ollut nätimpi kun ois ollut pituutta 20 cm enenmän... just eilen tämmösen bongasin
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						https://www.is.fi/autot/art-2000008720790.html
9/12 ja niistäkin pari tuurilla...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						^ Sama 9/12
ensinmäinen kysymys ja ei ihan varma... mutta Ritmo ei ole ja Lada oli
kolmas kysymys koskee ihan muuta maata.. tuurilla oikein
Fiesta ei tainut olla ikinä takavetoinen... oikein
Saab 90 oli aina kaksi ovinen... oikein
kahdeksas kysymys väärin.. en arvannut Renaultia
Volvon valmistusmaa meni väärin... nyt näyttää huonolta
Warren ajankohdan tiesin kun oli aika myöhään elinkaaren lopussa
no kymmenen oikein mutta oli 90 luvun autojen testi tässä viikko sitten ja se meni oikein
 Vakiovieras
					
					
						Vakiovieras
					
					
                                        
					
					
						Rollsissa on persoonallisuutta. Yleensä rumimmat autot on niitä millä tuulipukukansa ajaa. Erikoisia eli joissain tapauksissa "rumia" autoja sentään viitsii tutkia ja ihmetellä että mitä helvettiä on piirtäessä ajateltu, kun taas joka toisesta pihasta löytyviä kippoja ja niiden omistajia käy lähinnä sääliksi.
 Aktiivijäsen
					
					
						Aktiivijäsen
					
					
                                        
					
					
						Nyky-liisarin (XC60) seuraajaa hieman kartoittamassa ja Mersun GLB näyttää yhdeltä kandidaatilta (valinta tehtävä vasta kesän jälkeen tosin), onko siitä jollain jo kokemuksia? Nelari-diesel mielessä.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Vuoden autoja 2022 (saattaa kestää useammankin...)
World car of the year: Ioniq5
EV car of the year : Ioniq5
Performance car of the year: Audi E-Tron GT
Luxury car of the year: MB EQS
Urban : Yaris Cross
https://www.carscoops.com/2022/04/hy...ctric-vehicle/
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Hhhhhhh *tupakkanaurua*Vuoden autoja 2022 (saattaa kestää useammankin...)
Postataan tännekin, kun Timo Kahilaiseen jo postasin. Eli "uusi" harrasteauto. Siis mielessä harrasteauto että kaikenlaista laittoa on ollut, vaikkakin vasta 96tkm mittarissa, josta 15tkm itse/vaimon ajamana. Seuraavaksi pitää vaihtaa reaktiotangot ja katsoa josko ohjauksen lieveilmiöt helpottaisivat.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Onko Mersu myös tuo kuorma-auto ? laita siittäkin hytin kuvaa
 Suurtietäjä
					
					
						Suurtietäjä
					
					
                                        
					
					
						Itse ostin vajaa 2 vuotta ja 30000 km ajetun hybridi Superbin viime syksynä ja viisi kertaa saanut vierailla sen kanssa jo pajalla. Pisin seisokki siellä oli 3 päivää. Toistaiseksi en ole joutunut itse maksamaan kuin yhden huolto-ohjelman mukaisen öljynvaihdon helmikuun alussa. 3 viikon päästä on taas ohjelman tarkastushuolto ja öljyt siinäkin pitäis kai taas uudelleen vaihtaa. Mittarissa nyt 44 tkm.
Ostin reilut 2v sitten vm. -13 Mersun S212:n, jolla olen ajanut nyt 40tkm, mittarissa nyt 111tkm. Mitään vikaa ei ole ollut, akun ja takailmapussit olen vaihtanut sekä etupainotteisesti laatikon öljyt. Muuten pelkillä määräaikaishuolloilla.
Uudemmasta on laitettu tähän mennyt uusiksi jarrulevyt ja -palat joka kulmaan (1200€), alatukivarret molemmille puolille (1200€) sekä nelipyöräsuuntauksia useampi kappale, edelleen ohjaus tuntuu omituiselta.. Seuraavaksi tosiaan niitä reaktiotankoja vaihtelemaan, varmaan semmoiset 1000€. Että pipfeleiden kevättä saa hokea
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Mun kesäkuussa hommaamaani pasuunaan tulee nyt eka (pikku)huolto ja samalla oli 2 vai 3 jotain laadunparannusohjelmaa, eli vaihdetaan joku kontrolleri ja pätkä bensaputkea muistaakseni. Huolto lienee 200-300€
Tää uusien kotteroiden saatavuusongelma on nostanut käytettyjen hintoja aika reippaasti, kun itse maksoin tosta kesäkuussa 32 niin siitä on pari autokauppista soittanut ja tarjonnut 35-36 ja nettikotterossa hinnat 37-42 tällä hetkellä. Kansanvaunun ei normaalisti luulis olevan mikään sijoitus...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Kyllä. Maksoin 2020 vanhemmasta Mersusta 26te, ja se on Nettiauton perusteella suunnilleen saman arvoinen edelleen 40tkm enemmän ajettuna. Uudemmasta maksoin viime syksynä 44te, ei taida paljon alle 50te olla vastaavat All-Terrainit… Huonommilla varusteilla yksi on 49te. Mysteerillistä on elämä, joskaan ei kuitenkaan halpaa.Tää uusien kotteroiden saatavuusongelma on nostanut käytettyjen hintoja aika reippaasti…
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Voisi olla mukava päästä joskus radalle opettelemaan ajoa. Kunhan joku olisi opettamassa vieressä. https://www.instagram.com/reel/Cb-myzAjQS3/
Kyllä se on ihan ajettava polku...
 Yöhöpisijä
					
					
						Yöhöpisijä
					
					
                                        
					
					
						Näin sähkövispilöiden aikakaudella, tällainen korkealta ja kowaa kiertävä V12 hivelee korvia äänillään...
4-litrainen V12, 650hepoa, 12100 punaraja ja tyhjäkäynniltä punarajalle 0.3(!) sek...
- Heroes are ordinary people in extraordinary situations doing the right thing -
Tänä suvena taidetaan tehdä ennätys talvi renkaiden vaihto ajankohdasta kun nyt kaikilla vielä talvirenkaat mutta eipäs niitä parane vaihtaa kun ensi viikolla taas luvataan taka talvee. Kitkarenkoissa on kyllä hyvät puolet kun tarkemmin ajattelee näitä Somen talvia kun voi olla kesäistä monta viikkoa eikä tarvi nastoilla jurruttaa odottaen sitä taka talvee
Vaihdoin kesärenkaat Arjaan ja Merjaan. Kyllä parani meno

-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
. Jos nyt tankkaa niin tulee kalliiksi.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Kyl mää nyt kuitenkin uskalsin tankille kun dieseli alle 2,2€/l
tchegge_ muokkasi tätä : 18.04.2022 at 18.25
Kiehtovaa ja samalla hieman pelottavaa kyytiä Caterhamilla
https://youtu.be/QI5fWfQybLk
Kyllä se on ihan ajettava polku...
 Suurtietäjä
					
					
						Suurtietäjä
					
					
                                        
					
					
						On matalan näköistä profiilia varsinkin harmaassa.
Ehkä mä itsekin vielä Mersun ostan joskus. Mutta nyt tarvii vielä isoa farkkua ja mersun on kyllä oltava sedani.
Työkaverilla S-sarjalainen ja on kyllä upeaa kyytiä. N. 65 t€ oli kun vuosimalli vanha mutta kilsoja vähän. Lonkalta jos heitän niin 2013 ja 90 tkm. Pari vuotta sitten osti. Jos jotain hajoaa niin korjauslaskut tulee olemaan toki pahoja.
Sisustuksen viimeistely on kyllä omaa luokkaansa. Ilmastoidut nahkapenkit olis esim aika jees. Sitä hierontaa en kyllä tarttisi.
Oon vältellyt noita tuttuja paikkoja kun on semmonen kelirikko aika.. yrittänyt mennä puhdasta kelviä mutta sekään ei Nokian puolella onnistu... kitkat on vaihdettu sumi kumeihin 4 min sitten
Täällä kumin vaihto hallilla on joku vm 2015 Mallin Mersu ollut vuoden telakalla mutta kai siittä auto tulee
245/40 R20 edessä ja 275/35 R20 takana. Meluisa mutta erittäin hyvä ajaa, 225/45 R19 talvirenkailla tuntuma on jokseenkin epämääräinen ilma-alustan ominaisuuksiin yhdistettynä.On matalan näköistä profiilia varsinkin harmaassa.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Kirjanmerkit