ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 116 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 66 106 114 115 116 117 118 126 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.451 - 3.480 / 4422

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lähtiskö polkasemaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Lähtiskö polkasemaan.
    Lähe ihimeessä! Mää kävin eilen ja oli kivaa. Talvipyöräily on.

Sait ylipuhuttua, lähden.

Torilla olisi tarjolla retro-Kona. Raiskattu tosin eikä tarttis kuin rungon ja ehkä siksi hintapyyntö turhan paljon. Itselle pieni, mutta jos vaimolle jotakin tuosta tai itselle sellainen "ysärimaasturista gg-fillari" -projekti.

Vaiko eikö sittenkään

Virolaisesta verkkokaupasta XO-konjakkia, hinta vain 10% korkeampi kuin Alkossa, ja kuljetuskustannukset päälle - ihan vain asian harrastamisen vuoksi?
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Torilla olisi tarjolla retro-Kona. Raiskattu tosin eikä tarttis kuin rungon ja ehkä siksi hintapyyntö turhan paljon. Itselle pieni, mutta jos vaimolle jotakin tuosta tai itselle sellainen "ysärimaasturista gg-fillari" -projekti.

Vaiko eikö sittenkään
    Ei maksa vaivaa sillä etuhaarukalla, joka on joku karsee jööti. Jotta siitä tulisi jotain, pitäisi saada vanha P2 jostain ja niiden saatavuus alkaa olla hyvin huono, varsinkin niiden alkuperäisten triple butted -versioiden.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

^samaa funtsin myös, haarukka joutais metallinkeräykseen.

tempokisu Guest
    Vien koneen huomena huoltoon
    On käyny mielessä läskipyörän ostaminen..
    Ja tuossa jo katselin hintoja, jos töitä on ja onnistun säästämään, voisin korjauttaa yhden...( tai kaksihan se on) nuoruuden typerän tai idioottimaisen jutun. Siihen kuluu nyt ainakin vuosi vielä.

t. kokemuksen koulu on kova mutta tyhmä ei muussa opi

viimeisin harkintasi?

Lähtiskö käymään Tujun panimopuodissa, se olis nääs poikamiesviikonloppu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tinke77 Katso viesti
    Lähtiskö käymään Tujun panimopuodissa, se olis nääs poikamiesviikonloppu
    Lähe ihmeessä.

Määkin poikkean tänään Läskiliskon puodissa.

Nii ja sit postaat tänne kivoja olusen kuvia . Mä meen.

Tänään oli lumihommia taas tiedossa niin aloin jo harkitsemaan että pidänkö rokulipäivän varsinaisesta työstäni.

Harkitsen sellaista jotta noitten jotka harkitsee foorumin boikotoimista moderoinnin takia, pitäisi harkita ketjun perustamista malliin ; moderoinnin takia poislähtevien ketju.

Harva täältä kuitenkin lähtee, onhan tää oiva paikka toisille päteä vaikkei ois kirjoitettavasta asiasta juur tietoa. Toisilla toki sitä on paljonkin (itse en kuulu niihin vaikka kohtuullisen yleistiedon olen onnistunut hommaamaan eri tiedoitusvälineistä ja kirjoista vuosien varrella)

tempokisu Guest
    Mä en lähde täältä pois, täällä on mun elämäntehtävä-topicci ^ kiitos

Tässä olen harkinnu Kotkan Maretariumiin ajelua, mutta pitää soittaa onko siellä nahkiaisia. Kahtena viime vuonna EI ole ollut, on senverta pitkä matka että lähden vain jos on ~ ( eikä haittaa jos nahkiksia ei ole, säästyy bensakulut...)

tempokisu Guest
    No sillä lailla, Maretariumissa on 60 nahkiaista !!! hiljaiseloa vielä mutta kuitenkin nahkiaisia ON.
    Sunnuntaina Kotkan reissu.
    Ja kyllähän ne muutkin kalat kiinnostaa, erotatko sorvan pasurista...

tempokisu Guest
    ^ no en, mutta tunnistin kuitenkin turvan jolla oranssinpunainen peräevä on kupera.

Kohentuneen taloudellisen tilanteen takia tietyt, aiemmin unelma-asteella olleet, asiat voisi...tänään kun Kotkasta kotia ajelin, niin taidan käydä uudelleen silmälääkärissä. En ollu oikein vakuuttunut kun kesällä silmälääkäri totesi että kaukonäköni on ihan hyvä jos näen auringon ja tähdet - ja ei sanonut sitä vitsinä vaan ihan tosissaan...

Toinen harkitsemani operaatio on senverta kallista, katsellaan parin vuoden kuluttua..

( ja nyt takas nukkumaan)...tai sitten ei

Mitä ihmettä pukis päälle fillarilenkille. Viimeksi oli talvi ja nyt +13 astetta.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Täällä bongattu jo pyöräilyshortseihin pukeutuneita fillaristeja. Pitkähihaiset paidat on vielä olleet pop.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

tempokisu Guest
    ^ se oli juurikin Sokoksen myyjä kun minua halveksuvasti katsoen totesi että sinun olisi parasta mennä lasten osastolle ( olin kolmekymppinen) ja tämä kommentti johti, näin jälkeenpäin katsottuna, osaltani huonoon ratkaisuun. Silloin se tuntui hyvältä. Harkinassa asian korjaus, mutta senverta kallista hommaa että mietitään nyt ensi talveen..

Mutta juuri nyt onkin hankala...tai haastavaa kun aamulla -3 ja päivällä +13. Laittaa kahdet ohuet ja paluumatkalla osa vaatteista reppuun.

tempokisu Guest
    ^ joo minä unitautinen, heräsin tunnin välein ja joka kerta että ah, vielä saa nukkua.

Mutta olisi autotallipaikka tarjolla. Ja juuri se parhain paikka A-rappulaiselle, ihan vieressä talli numero 1. Tuli niin yllättäen, että mietin pari päivää...ainut harmi että en voi katsella kivaa autoani, mutta etuja on paljonkin; ei autolumitöitä, ei siitepölykerrosta keväällä, auto ei ole sauna kesällä, tallissa on säilytystilaa...ja se että tämä tilaisuus saada juuri tuo talli 1 ei toistu varmaan ikinä.
    99% todennäköisyydellä otan tallipaikan. Ja saahan auton tuonne alaparkkiin jos on tilanne että kohta lähden uudelleen.

( ..mitähän naapurille, ykköstallilainen, on tapahtunu, muuttaako vai luopuuko autosta muuten vaan, on 80+ ikäinen..)

tempokisu Guest
    No mä otan autotallipaikan JOS - soittelin ja sovittiin että kokeilen ensin miten se talliin ajaminen sujuu. Kun en ole mikään erityisen hyvä autoilija...

tempokisu Guest
    Tämä harkinta päätyi nyt 99% siihen että turvallisin paikka autolle on pihassa. Yrittelin olevinani menossa talliin, mutta siinä ei mahdu suoristamaan autoa - ruutuun ajan siten että käännän auton ensin suoraan, ja saan ajettua ruutuun suoraan. Ihan varma että kylki raapasee seinää.
    Ja sitten joka kerta kun ajaa, niin pelkää. Jännitän kaikkea muutenkin niin ei herrajumala lisää.

Olen maailman surkein autokuski. Vähän kun urheilussa, sujuu jos se on yksinkertaista etenemistä, mutta jos on jotain teknistä niin ei suju ei ( esim. maastopyöräily, estejuoksu )
    Harmittaa, olisi saanu niin mukavasti tavaroitakin sinne talliin, kun itse talli on iso, mutta se ovi on kapea ( mun mielestä).
    tempokisu muokkasi tätä : 26.03.2022 at 10.04

tempokisu Guest
    Just sillee sitten. No ennenkun olin edes yrittäny autoa sinne talliin, totesin että oven kiinnivetäminen on liian vaarallista. Käsi uloittui just ja just kahvaan, ja jouduin roikkumaan siinä molemmilla käsillä, ja sitten hyvä kun en oven alle jäänyt, tuo taloyhtiön pj otti oven vastaan.
    Enkä uskaltanu ajaa siitä pienestä oviaukosta. ja vaikka se auto olisi sinne menny, niin toi ovihomma.

Jännitin tätä jo aamusta asti enkä pystyny edes syömään kun puolikkaan leipää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti

Olen maailman surkein autokuski.
    Kun ajokortti asioiden kanssa päivittäin pelaat ja tiedät käytännön niin kannattaisiko ajolupa peruutta pysyvästi ennen kuin jollekin ihmiselle tapahtuu jotain vakavaa.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    Kun ajokortti asioiden kanssa päivittäin pelaat ja tiedät käytännön niin kannattaisiko ajolupa peruutta pysyvästi ennen kuin jollekin ihmiselle tapahtuu jotain vakavaa.
    Niin, minähän vain totean onko se terveydentila riittävä esimerkiksi ymmärtämään liikennesääntöjä. Terveydentila ja tekninen ajo-osaaminen on hieman eri asioita...

Ja tässä tapauksessa totesin että autotallin oven sulkemiseen ei ensinnäkään pituus ja voimat riitä. Siinä nyt ei ole kyse ajoterveydestä vaan fyysisestä heikkoudesta...tai ajoterveydestä siinä mielessä että tunnistaa mitä ei osaa. En peruuta kahden auton väliin parkkipaikalla, enkä yritä taskuparkkia. Ajan rauhallisesti nopeusrajoitusten ja olosuhteiden mukaan, ja jos taakse syntyy jonoa, väistän vaikka linja-autopysäkille ja saa kiireiset mennä ohi.
    Onhan se työssäkin niin että en tiedä enkä osaa kaikkea, ja on potilaan kannalta reilua että en lähde tumpuloimaan jos ei tiedot ja/tai taidot riitä.

Yleisesti tykkään autoista ja ajamisesta. Ja Ferrarilla ajaminenkin sujui koekierroksella kuulemma "..kuin vanha tekijä"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Just sillee sitten. No ennenkun olin edes yrittäny autoa sinne talliin, totesin että oven kiinnivetäminen on liian vaarallista. Käsi uloittui just ja just kahvaan, ja jouduin roikkumaan siinä molemmilla käsillä, ja sitten hyvä kun en oven alle jäänyt, tuo taloyhtiön pj otti oven vastaan.
    Enkä uskaltanu ajaa siitä pienestä oviaukosta. ja vaikka se auto olisi sinne menny, niin toi ovihomma.

Jännitin tätä jo aamusta asti enkä pystyny edes syömään kun puolikkaan leipää.
    Eikö siihen kahvaan saa pientä köydenpätkää jolla sen oven saisi vedettyä alaspäin jolloin voimat ehkä jo riittäisi kaksin käsin työntämään se kiinni. Eihän kukaan voi noin heikoissa kantimissa olla etteikö tallin ovea kiinni saa.

tempokisu Guest
    ^ oli ongelmaa jo sen oven avaamisessa, eikä se nyt mistään ole kotoisin että joutuu jotain köyttä sitomaan alvariinsa ja saa pelätä koska se ovi osuu mun päähän.
    Tai auton kylki raapasee kumminkin jossain vaiheessa. Totesin operaatiot liian vaarallisiksi, ja hankaliksi. Ja stressaaviksi!
    Jaksan kyllä lapioida kiviä ja kuskata niitä kottikärryillä ja lumenluontikin onnistuu, mutta isoja painoja mun rimpulakädet ei pysty.

t. 160cm ja 44kg.

Pitäisiköhän haalia "dragon breathin" siemeniä adaptoitavaksi tänne pohjoiseen runsaampaan valoon. Tuo nykyinen nagan kanta kun on jo kestävähkö ja satoisa. Saisi samalla siedätystä tähänkin, nam.

Laittaisko talvipyörät jo kesäajelukuntoon ja unohtais fillaroinnit kunnes jäätiköt on lähteneet. Alkaa kyllästyttää toi olosuhde.

Pesu ja puunaus, voimansiirron vaihto ja muutenkin timmiin kondikseen.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Kukahan on tämä tuhannen eri persoonan nimimerkeillä fillarifoorumille juttua suoltava henkilö? Ärsyttävan tunnistettava tyyli.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •