ElectrobikeGarminGiant
Sivu 161 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61 111 151 159 160 161 162 163 171 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.801 - 4.830 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Mää oonkin nopee!

Tuo Pyhäjoen/Hanhikiven "Fennovoimala" ei taida toteutua ihan heti.

Muutama tunti lumikengillä, kaffet ja ruuat omalla laavulla, upea päivä kaikkineen.

Kaksi kärpästä yhdellä iskulla: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008645333.html

tempokisu Guest
    no voi vitsit, herätyskello EI herättäny ( ei ole ensimmäinen kerta eikä toinenkaan kun ei soita...) viisuja kuuntelemaan.

Mutta sentään heräsin seuraamaan lopputuloksia, ja aivan mahtavaa, oikea viisu voitti eli The Rasmus

Tänä keväänä seuraan euroviisuja isommalla mielenkiinnolla sitten Lordin.

tempokisu Guest
    rohkaistuin, ja laitoin w-clubin foorumille topicciin "share your face, getting to know you" omakuvani. Tai kaksikin, toisessa olen Ferrari-merkkisen fillarini kanssa ja toisessa olen nahkiaistpaistamolla elävä nahkiainen kädessä.

Olen saanut jopa "tykkäyksiä" - kun oletin että postaukseni poistetaan. Tosin se kädessäni oleva nahkiainen on kuvassa niin pieni ettei heti hoksaa...

Lisäys: Kalle Rovanperä ja "rallienglanti"

tempokisu Guest
    Olihan se raskas ajomatka ja näillä bensanhinnoilla...mutta olen tosi iloinen että Kotkan Maretarium-reissu toteutui. Näin kuitenkin pieniä nahkiksia, yksi harjoitteli kutua ( väristelyä) ja kutuasentoa (kiinnittynyt toiseen nahkiaiseen) olisi tietysti ollut hienoa olla paikalla kun kutevat...lisäksi näin nyt ankeriaita! onnistuin jopa tunnistamaan turpa-kalan. Ja muita kaloja. Kampela oli kiva kun liihotteli siinä ympäriinsä.
    Siellä oli myös kyselykaavake luontohommista, no kututalkoot, roskienkeruuta..tärkein vesistö, no se on Kokemäenjoen vesistö.
    Ja kun vähän töpeksin ( oho, ei tänne, untamoista...) sekä loppuvaiheen näköongelmat, olen tosi iloinen että tässä ollaan ja auto on pesetetty ( oli ihan harmaa...)

Se että nykynuorison edustajista löytyy tällainen tapaus: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000008679697.html

Meidän 15-vee kavereineen osoitti mielestäni hienoa toimintaa kuukausi takaperin: soitti mulle myöhästyvänsä sovitusta kotiintuloajasta koska odottelivat soittamaansa ambulanssia löydettyään erään luokkatoverin joka oli vetänyt liikaa viinaa, taju kankaalla ja mahalaukun sisältö päällään. Tämän luokkatoverin muu ryyppyremmi oli vähemmän ansiokkaasti ottanut ritolat ja minä siinä sitten yritin ohjeistaa puhelimitse kylkiasennosta sekä hengitysteistä vaikka hätäkeskus tietysti oli ehtinyt ensin. Loppu hyvin, kaikki hyvin mutta tuskin laitimmainen kerta. Just edellisellä viikolla oli puhuttu siitä että EA-kurssi olisi hyvä juniorin kaydä...tuon episodin jälkeen siitä tuli nyt sitten pakollinen.
    bici74 muokkasi tätä : 14.03.2022 at 20.17 Syy: korjattu ei-postatun kommentin johdosta
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest
    Voi Luojalle kiitos, kultainen ketju oli katkennut ja löytyi makuuhuoneen lattialta...ja kultainen taimen tyynyn alta

Olen niin iloinen ja onnellinen, kyseinen koru on minulle tosi tärkeä. Nyt täytyy ostaan "vain" uusi kultainen ketju.

Ateriapyyntö esikoiselta, naisväen lomaillessa. Kieltä ja perunamuusia. En pahastunut, päinvastoin, lapsuuden ajan muisteloita molemmille.

tempokisu Guest
    KVVY:n Heikki Holsti oli aamuteeveessä, aiheena taimenten istutus ja virtavesien kunnostus. Juurikin tuota virtavesien kunnostusta ollaan syksyisin talkoiltu, tuli kiva tunne että saa olla mukana tässä tärkeässä hommassa.
    Ja hyvä etten lähteny tänään aamulenkille, en olisi muuten nähnyt tätä osiota, katselin että on suora lähetys Pärrinkoskelta, sinne meni ( hedelmöitetyt) mätimunat kasvamaan..

tempokisu Guest
    ..mietin josko tekisin uusimmista nukkekuvista ifolor-kirjan, otin esille jo teettämäni kirjan ja - nyt on pakko sanoa että olenpa osannu ottaa siis aivan upeita kuvia, tuntuu ihan epätodelliselta että kuvat on mun ottamiani.
    On näitten kanssa töitäkin tehty, ja se työ on kannattanut. Hyvä minä

^
    Niitä olen ihastellut. Ovat kyllä oikeasti todella hienoja!

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hower Katso viesti
    ^
    Niitä olen ihastellut. Ovat kyllä oikeasti todella hienoja!
    KIITOS!

f-foorumilaisilla on niin paljo tietoa ja taitoa että jos teidän mielestä hyvä niin se on jäätävän erinomaisen upeaa.
    ( tosin kuvasivuilla on paljon pskojakin otoksia, poistelen niitä aika ajoin...)

tempokisu Guest
    Aamulla olisi kyllä nukuttanut vielä...mutta EI jännitysoireita. Paikoin ihan mukava ajella, muutamassa päivässä paljon jäisiä/vesilammikko-kohtia nyt sulina.

Työkaverit koronassa (osanotto ja pikaista paranemista heille), joten eläkeläinen on saanut viettää komeita kevättalven päiviä ihan omissa oloissaan.

Tarkoitus oli lähteä pyörällä, mutta ehtiihän tuota ajaa kesälläkin.

Korvapuusti (á la Kaisan Café), jonka syön tuosta melko heti.

Työpalaveri, jonka päätökset menivät lopulta aivan nappiin.

tempokisu Guest
    huomenta...nyt ei meinaa naurusta tulla loppua..

Tein sen mitä ei ikinä pidä tehdä - googlasin itseni. Tämmösiä otsikoita tuli:
    *aikansa juoksijaihme
    * ..jo 11-vuotiaana hän hiihti 65km laturetkiä..
    * ..tietää kaiken tästä ympyräsuisesta lajista ~
    * jotain englanninkielistä tekstiä
    * jaha, joku joka ei saanu pyytämiään vahvoja lääkkeitä valittaa...
    * mitäh? joku kauppaa mun satukirjavihkosta 8 eurolla, olen jakanut niitä ilmaseen ja vieläkin olisi

Ei ehkä kannata lukea koko juttuja, pääosin kuitenkin nauratti...olen näköjään myös "pullinki tunari" joo, mutta että pullinki? jollain on ehkä huono näkö..

Ihmettelen kyllä että kuka tai ketkä on näitä juttuja nettiin laittanut, hankkisivat oman elämän

Tulevien chilien taimiston edistyminen, cheyennessä on jo kukkia.

Lyhensin työaikaani kolmen kuukauden ajaksi, kesälomaan asti. Kolmen päivän viikonloput. Enempi aikaa kivaan. Jihuu?!

^Way to go... saisinko tästä nyt itselleni sen potkun, että tekisin saman liikkeen?

Kerro lisää...ex koiranomistajana hengessä mukana, pentu vai jo isompi?

Tänään oli kyllä upea päivä kelkkailla koirien kanssa saimaan jäällä.

Peukut että onnistuu!

Monta kävelylenkkiä on jäänyt tekemättä, monta tuttavuutta on jäänyt syntymättä noiden puuttuessa, koirien nimet muistaa vuosien takaa, isäntien ei niin.
    "Hermann" oli kaveri!

Sain leikkausajan tayssista 2 kk sisällä.

Jotenkin tämä Niinistön lupauksen toteuttaminen sai hyvälle tuulelle: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008721816.html

Veronpalautukset... mut ei ne tunnu oikeen enää samalta kun maksetaan jo elokuussa. Ei ole mikään joululahja enää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •