FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 100 / 154 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 90 98 99 100 101 102 110 150 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.971 - 3.000 / 4605

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Samalla kaverilla myös kiintoavain kaupan: https://m.tori.fi/vi/95161370.htm

...ja muuta sälää
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Samalla kaverilla myös kiintoavain kaupan: https://m.tori.fi/vi/95161370.htm

...ja muuta sälää
    Se onkin harvinaisempi mittainen kiintoavain. 10mm ja 8mm

Kyllä jossain vaiheessa pyytäjäkin on pakko nimetä tyhmäksi. Itselläni myynnissä mielestäni ihan käyttökelpoista tavaraa kohtuullisella hinnalla. Ei puhelin soi, mutta jos muutan muotoon annetaan, niin kohta on hakijaa jono ovella. Eli kyllä markkinan löytäminen on vaikeaa ja minusta on kummallista, että joku jaksaa värkätä ilmoituksen jakoavaimesta, koska ihan varma on, että kukaan ei tuolla hinnalla sitä tule ostamaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tikola Katso viesti
    Kyllä jossain vaiheessa pyytäjäkin on pakko nimetä tyhmäksi. Itselläni myynnissä mielestäni ihan käyttökelpoista tavaraa kohtuullisella hinnalla. Ei puhelin soi, mutta jos muutan muotoon annetaan, niin kohta on hakijaa jono ovella. Eli kyllä markkinan löytäminen on vaikeaa ja minusta on kummallista, että joku jaksaa värkätä ilmoituksen jakoavaimesta, koska ihan varma on, että kukaan ei tuolla hinnalla sitä tule ostamaan.
    Syksyllä keräsin pari kiloa työkaluja, joita en ole käyttänyt viimeiseen 10 vuoteen. Laitoin toriin, että annetaan. Heti tuli kymmeniä viestejä.

Joskus taas menee helpommin parilla eurolla kuin ilmaiseksi, tämä koskee vaatteita. ¯\_(?)_/¯

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prmz Katso viesti
    Ainut ehkä parannus mitä tuohon alkuperäisestä tekisin, niin ois ollu noi vakio jarrut päivittänyt toisiin. kaikkeen muuhun on kyllä laitettu rahaa, eikä toi kashima factory kerroin kyllä selitä tuota hintaa. Jännä ois tietää mitä tuo kaveri tosta pyytäis alkuperäisillä komponenteillä
    No nyt se hinta alkuperäisillä osilla tiedetään, pl. dt swissin m1900 kiekot. Tasan 2k€

^
    https://www.facebook.com/groups/7269...64993053582856

Paikallisesta kivijalasta tuota h10:ä löytyy hyllystä suoraan ajoon 2kpl L-kokoisena hintaan: 1900€, ensiostajan elinikäinen runkotakuu yms huomioiden, tuo hp kuulostaa edelleen vähintäänkin hassulta ilman niitä kashimoitakin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prmz Katso viesti
    ^
    https://www.facebook.com/groups/7269...64993053582856

Paikallisesta kivijalasta tuota h10:ä löytyy hyllystä suoraan ajoon 2kpl L-kokoisena hintaan: 1900€, ensiostajan elinikäinen runkotakuu yms huomioiden, tuo hp kuulostaa edelleen vähintäänkin hassulta ilman niitä kashimoitakin
    Tää myyjä ei ainakaan liian halvalla myy. Katoin kans kun kaupan oli ne päivitysosat OVH-hinnoilla.

8 vuotta vanha alumiinicrossari tonnilla: https://www.fillaritori.com/topic/24...uus-m-loviisa/

”Ajettu vuosihuollon jälkeen 50km” Entäs ennen sitä?

^onhan se sentään harvinaisuus. Se miksi se on harvinaisuus millään asteikolla onkin sitten kysymysmerkki. Lisäksi tuo 11sp 105:nen taisi olla uutuus silloin, kun pyörä oli uusi...
    "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

https://www.fillaritori.com/topic/25...%C2%A0tampere/

Kompliitti pyörä taisi maksaa 600e nurkilla aikoinaan.

^ehkä tuo runko on ainoa arvokas osa ko. vehkeessä?

https://www.fillaritori.com/topic/25...usi%C2%A0oulu/

Näitähän saa alle 400€ saksan maalta...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    https://www.fillaritori.com/topic/25...usi%C2%A0oulu/

Näitähän saa alle 400€ saksan maalta...
    Näköjään mennyt kaupaksi, eli tässä tapauksessa se ei todellakaan ollut tyhmä joka pyytää.

En oikein hahmota, miksi uuden tuotteen hinnan pitäisi pudota kaupan hinnoista puoleen, jotta täällä oltaisiin tyytyväisiä. Ei se siitä mihinkään "huonone", että on käynyt välissä yksityisellä toimijalla. SRAMin kotimaiset takuutpalvelut ovat toisinaan hankalia Saksan verkkokaupoista ostettujen tuotteiden kanssa, joka sekin on saattanut vaikuttaa ostopäätökseen (mikäli tuo on ollut kotimainen ja asialla oli ostajalle joku painoarvo).
    Roots, bloody roots

^^Nallekarkkikaupassa 390€, emme kyllä teidä mihin hintaan myyty...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen Katso viesti
    En oikein hahmota, miksi uuden tuotteen hinnan pitäisi pudota kaupan hinnoista puoleen, jotta täällä oltaisiin tyytyväisiä. Ei se siitä mihinkään "huonone", että on käynyt välissä yksityisellä toimijalla. SRAMin kotimaiset takuutpalvelut ovat toisinaan hankalia Saksan verkkokaupoista ostettujen tuotteiden kanssa, joka sekin on saattanut vaikuttaa ostopäätökseen (mikäli tuo on ollut kotimainen ja asialla oli ostajalle joku painoarvo).
    Itse harrastan jonkin verran uusien/käytettyjen pyöränosien hankkimista yksityisiltä myyjiltä (fillaritori yms.).
    Itse näkisin että uudessa osassa pitää yksityiseltä ostettaessa olla hinnan vähintään tuollainen 25%:a halvinta nettikaupan hintaa halvempi, että otan riskin huijauksesta, takuu-ongelmista yms.
    Jokainen tietysti itse miettii omalta kohdaltaan millä on valmis ostamaan (ja myyjä millä on valmis myymään).

Hinta on oikea kun kauppa käy. Toki se harmittaa jos on omat kamat myynyt halvemmalla mitä toinen on saanut korkeammalla hintapyynnillä vastaavista kamoista.
    Kylätason pyöräilijä

Jos 2v takuuajasta valtaosa on kulunut alkuperäisen ostajan hyllyssä, niin itse en missään nimessä maksaisi uuden hintaa. Varsinkaan jos sisältää elektroniikkaa tms.

Niin kuin nure mainitsi, emme tiedä Sramin setin lopullista kauppahintaa. Ja mistäs tällä palstalla tiedetään, että jos tuo setti on sattunut olemaan viereisessä rapussa myynnissä? Eikä tartte jännittää miten DPD taas mokaa loppujakelun.

Yksityiseltä ostaessani uuden hintaa en maksaisi minäkään, ihan takuusyistä, mutta en odota löytäväni ajamatonta osaa ilmaiseksi edes fillaritorilta.

Viime syksynä ostin uudet DT Swissin kiekot. Aikani kyttäsin fillaritoria. Minä kun tarttin adapterit, jotka tulevat uusien settien mukana mutta kaikista torilla myynnissä olleista ne puuttuivat (kun kiekot olivat olleet ensiasennuskiekkoina). Olisi pitänyt ruveta tilaushommiin joka tapauksessa ja hintaero on jäänyt olemattomaksi.

Joo siis jos on joku tarvinnut kiireaikataululla tuota AXS kittiä, ni eihän se kiireessä mikään ihan ryöstöhinta ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santtu75 Katso viesti
    Itse harrastan jonkin verran uusien/käytettyjen pyöränosien hankkimista yksityisiltä myyjiltä (fillaritori yms.).
    Itse näkisin että uudessa osassa pitää yksityiseltä ostettaessa olla hinnan vähintään tuollainen 25%:a halvinta nettikaupan hintaa halvempi, että otan riskin huijauksesta, takuu-ongelmista yms.
    Jokainen tietysti itse miettii omalta kohdaltaan millä on valmis ostamaan (ja myyjä millä on valmis myymään).
    En ole seurannut mikä on ollut tuon sarjan saatavuus, mutta jos se on ollut huono ilmon tekohetkellä, niin ei ehkä tarvitse niin paljoa tinkiä. Lisäksi hinnassa on (ehkä) hyvä pitää pieni tinkivara.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janik Katso viesti
    En ole seurannut mikä on ollut tuon sarjan saatavuus, mutta jos se on ollut huono ilmon tekohetkellä, niin ei ehkä tarvitse niin paljoa tinkiä. Lisäksi hinnassa on (ehkä) hyvä pitää pieni tinkivara.
    Jos yhä puhutaan tuosta AXS setistä, niin ilmoitushan oli jokunen päivä sitten ja nopea nettiselaus kertoo vaikkapa Bike24:lla saldoksi +10kpl ja hinta olisi toimituskuluineen suomeen 396€ ja toimitusajaksi luvataan 3-6 arkipäivää.
    Itse voisin kyseisestä käyttämättömästä setistä maksaa ykstyiselle myyjälle luokkaa 320€ postikuluineen kun tosiaan verrokki Bike24:lla tuo 396€ (näkisin että tuollainen 76€ "alennus" olisi aivan perusteltavissa oleva asia yksityinen vs. yritys)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santtu75 Katso viesti
    Jos yhä puhutaan tuosta AXS setistä, niin ilmoitushan oli jokunen päivä sitten ja nopea nettiselaus kertoo vaikkapa Bike24:lla saldoksi +10kpl ja hinta olisi toimituskuluineen suomeen 396€ ja toimitusajaksi luvataan 3-6 arkipäivää.
    Itse voisin kyseisestä käyttämättömästä setistä maksaa ykstyiselle myyjälle luokkaa 320€ postikuluineen kun tosiaan verrokki Bike24:lla tuo 396€ (näkisin että tuollainen 76€ "alennus" olisi aivan perusteltavissa oleva asia yksityinen vs. yritys)
    Lisäksi tilanne voi olla näinä aikoina myös se, ettei kaupasta uusia saa. Viime krsänä Sramin halpa GX takavaihtaja meinasi olla tiukassa. Ehkä tässä vaiheessa vuotta tuo ei ole ongelma, mutta kesän lähestyessä tilanne tulee muuttumaan.

^Jossain vaiheessa virvelitehtaan jarruseteissä pahimmillaan 40viikon toimitusaika.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^Jossain vaiheessa virvelitehtaan jarruseteissä pahimmillaan 40viikon toimitusaika.
    55 viikkoa oli paras mikä tullut vastaan.

https://www.fillaritori.com/topic/25...-275-l-vantaa/

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla

Terve. Olen pitkäaikainen foorumin seuraaja. Nyt oli aika aktivoida tunnukset, kun ajattelin pyytää parviälyn apua.

Minulla on 2019 vm. Canyon Endurace CF Sl disc 8.0 di2 maantiepyörä. Se on ostettu 05/2019 ja ajettu alle 1000 km. Pyörä on täydellisessä kunnossa ja on ollut lämpimässä varastossa. Se on aivan loistava fillari, mutta kuten kilsoista näkee, niin maantie ei ollutkaan mun juttu. Tulee aina lähdettyä maasturilla metsään. Nyt sitten tulee vielä työsuhdepyörä, niin on jo talli liian täynnä kalustoa.

Mikä tuolle on realistinen pyyntihinta? En aio pistää mitään toivotaan toivotaan - hintaa, ja roikottaa puolta kesää myynnissä. Kuitenkin tottakai hyvä markkinahinta pitäisi saada. Hinnathan on noussut ihan sikana ja uusi tuollainen (en ole aivan varma eroista, onko uudessa päivitetty vaihteisto tms) näyttäisi olevan 4199e. Tuohon mun pyörään tulisi myös lukkopolkimet ja juomapullotelineet mukaan. Kiitos jos heitätte kommenttia, paljonko tuosta olisi järkevä pyytää?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jokkepappa Katso viesti
    https://www.fillaritori.com/topic/25...-275-l-vantaa/

Lähetetty minun SM-G970F laitteesta Tapatalkilla
    Joo tätä tuli naureskeltua, 8 vuotta vanha alumiiniruoska.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nassesetae Katso viesti
    Terve. Olen pitkäaikainen foorumin seuraaja. Nyt oli aika aktivoida tunnukset, kun ajattelin pyytää parviälyn apua.

Minulla on 2019 vm. Canyon Endurace CF Sl disc 8.0 di2 maantiepyörä. Se on ostettu 05/2019 ja ajettu alle 1000 km. Pyörä on täydellisessä kunnossa ja on ollut lämpimässä varastossa. Se on aivan loistava fillari, mutta kuten kilsoista näkee, niin maantie ei ollutkaan mun juttu. Tulee aina lähdettyä maasturilla metsään. Nyt sitten tulee vielä työsuhdepyörä, niin on jo talli liian täynnä kalustoa.

Mikä tuolle on realistinen pyyntihinta? En aio pistää mitään toivotaan toivotaan - hintaa, ja roikottaa puolta kesää myynnissä. Kuitenkin tottakai hyvä markkinahinta pitäisi saada. Hinnathan on noussut ihan sikana ja uusi tuollainen (en ole aivan varma eroista, onko uudessa päivitetty vaihteisto tms) näyttäisi olevan 4199e. Tuohon mun pyörään tulisi myös lukkopolkimet ja juomapullotelineet mukaan. Kiitos jos heitätte kommenttia, paljonko tuosta olisi järkevä pyytää?
    n. 3000e

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •