HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 64 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14 54 62 63 64 65 66 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.891 - 1.920 / 2199

Aihe: Sähkömaastopyörä ehdotuksia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ritzi Katso viesti
    25 viikolla olisi Rtechistä saatavilla Cuben sl 750 jos ei viivästyksiä, Saksasta olisi arviolta saatavilla jo huhtikuussa joten sieltä. Muutaman satasen halvempi rahdin jälkeen.
    Mikä malli tarkalleen? Stereo 160 SL 750 oli aikaisemmin arvioitu viikolle 20.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juiz Katso viesti
    Jatketaan keskustelua Cubeista. Työsuhdepyörä olisi etsinnässä ja tällä hetkellä vaihtoehdoissa pyörii seuraavat Cuben vaihtoehdot lähinnä saatavuuden ja budjettiin (4000€) osumisen vuoksi:

https://www.bike-discount.de/en/cube...hgrey-n-orange
    https://www.bike-discount.de/en/cube...silver-n-black
    https://www.bike-discount.de/en/cube...carbon-n-metal

Kyseessä olisi allekirjoittaneelle sekä ensimmäinen sähköpyörä, että ensimmäinen täpäri. Muutenkin asiantuntemus näistä vehkeistä aloittelijan tasolla, josko apuja löytyisi täältä. Eli mitä mieltä täällä ollaan, onko kaksi alempaa pyörää 250€ suuremman hinnan arvoisia ja kumpaa niistä suosittelisitte vai suosittelisitteko jotain ihan muuta. Käyttötarkoitus lähinnä työmatkapyöräily hyväkuntoisilla poluilla, hiekkateillä ja pyöräteillä kesät ja talvet. Metsäpolut houkuttelevat myös työmatkailun ulkopuolella, kovinkaan rynkyttäville poluille tai alamäkiajoon ei taida oma kantti riittää.
    Nopeasti katsottuna PRO:ssa on Race:een verrattuna huonompi takavaihtaja ja jousitus (PRO mallissa itseasiassa vain 100mm travel). Erikoisena yksityiskohtana tuossa Prossa on silti Raceen poiketen hissitolppa. Hissitolpan puute ei välttämättä ole suuri miinus jos ajot pelkkää polkua ja hyväkuntoista tietä.
    Kannattaa vielä pohtia tarvitsetko ylipäätään takaiskaria omissa ajoissa? Esim. aikaisemmin ketjussa ollut Cuben Reaction olisi uusimmalla smart systemillä (mm. 750wh akku) halvempi kuin tuo Stereo 120.

Kannattaa muuten heti varmistaa, että leasingfirmalle on ok ulkomailta tilaaminen ja että myyjäliikkeelle sopiii leasingfirman kanssa maksuasioiden "vääntäminen".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Koska tämä tieto tuli?
    Joulukuussa 160 TM 750 luvattiin viikolle 15.
    Viikko 18 nyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juiz Katso viesti
    Jatketaan keskustelua Cubeista. Työsuhdepyörä olisi etsinnässä ja tällä hetkellä vaihtoehdoissa pyörii seuraavat Cuben vaihtoehdot lähinnä saatavuuden ja budjettiin (4000€) osumisen vuoksi:

https://www.bike-discount.de/en/cube...hgrey-n-orange
    https://www.bike-discount.de/en/cube...silver-n-black
    https://www.bike-discount.de/en/cube...carbon-n-metal

Kyseessä olisi allekirjoittaneelle sekä ensimmäinen sähköpyörä, että ensimmäinen täpäri. Muutenkin asiantuntemus näistä vehkeistä aloittelijan tasolla, josko apuja löytyisi täältä. Eli mitä mieltä täällä ollaan, onko kaksi alempaa pyörää 250€ suuremman hinnan arvoisia ja kumpaa niistä suosittelisitte vai suosittelisitteko jotain ihan muuta. Käyttötarkoitus lähinnä työmatkapyöräily hyväkuntoisilla poluilla, hiekkateillä ja pyöräteillä kesät ja talvet. Metsäpolut houkuttelevat myös työmatkailun ulkopuolella, kovinkaan rynkyttäville poluille tai alamäkiajoon ei taida oma kantti riittää.
    Itse aika tarkkaan vuosi sitten olin saman pohdinnan edessä, vaikka toki my2021 on pieniä eroja näihin(kuten esim. nyt jarruissa Magura vs. silloinen Shimano). Asetelma on kuitenkin hyvin sama ja silloin päädyin race 120 vaihtoehtoon. Päivitin kiinteän satulatolpan hissimalliseen, johon meni se noin 150€. Ajo itsellä on kaikkea retkipyöräilystä aina haastaviinkiin maastoihin mistä vaan uskaltaa tulla alas ja yrittää ylös. Pyörä on pelannut kaikin puolin hyvin ja Foxin alusta tuossa toimii pienen säätöjumpan jälkeen mielestäni oikein kivasti. Ei varmasti mitään kisatasoa, mutta itselle ihan riittävä. Jälkikäteen olen myös tyytyväinen, että itsellä alurunko, koska olen FB:n cubefoorumista nähnyt keissejä, joissa kuiturunkoon on tullut murtuma. Sivusilmällä olen myös seurannut erinäisiä Shimano Ep8 keskusteluja ja olen tyytyväinen, että itsellä on tuhansista paskaisista työmaista ja kaiken maailman pesukoneista tuttu Bosch-merkkinen moottori. =)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Koska tämä tieto tuli?
    Joulukuussa 160 TM 750 luvattiin viikolle 15.
    Jos EMTB-foorumin puskaradiota on uskominen, niin Cube on suurissa vaikeuksissa 160 mallien toimituksen kanssa. Ilmeisesti tilauksia alettu jopa perumaan jo. Tiedä näistä silti..

Terve, aloittelija kyselee mielipiteitä työsuhdepyörän valintaan, budjetti n. 4t €. Käyttö olisi ensisijaisesti ympärivuotista työmatkaa n. 8km suuntaansa ja lisäksi maastoajoa vaihtelevassa maastossa. Kotoa löytyy jo luomumaasturi jäykkäperällä, jolla viime kesänä aloittelin maastopyöräharrastusta ja joka jää myös käyttöön. Mietin ensin fättiä (Rock Machine, Tunturi tai Helkama) mutta näiden saatavuus näyttää aika kehnolta. Bike-discountilla olisi varastossa Radon Render 8.0 (2021) joka arvostelujen perusteella olisi hintaluokassaan hyvä peli. Miten tuollaisella pärjää talviajossa vai onko tuo ihan vääränlainen pyörä minun tarpeeseen?

Fättiä puoltaa myös tarakka- ja lastenistuinmahdollisuus ja täysjäykkänä ehkä pienemmät huoltokustannukset(?). Täysjoustolle taas uskoisin löytyvän enemmän hupia harrastuspyöränä..

https://www.bike-discount.de/en/radon-render-8.0

^Radon varmasti hyvä pyörä, kelpo osat ja hyvä alusta. Nopeasti katsottuna ainut miinus Purion näytöstä vs. Kiox, mutta senkin voi päivittää myöhemmin Kioxiin tai vaikkapa Nyoniin.

Moro. Tietääkö joku minkä kokoinen 27.5 rengas canyonin grand canyon on fillariin menee taakse? Entä kuinka helposti saa akun irti?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dbster Katso viesti
    ^Radon varmasti hyvä pyörä, kelpo osat ja hyvä alusta. Nopeasti katsottuna ainut miinus Purion näytöstä vs. Kiox, mutta senkin voi päivittää myöhemmin Kioxiin tai vaikkapa Nyoniin.
    Samaa mieltä, ihan hyvä hinta/osasarja suhde kyllä vaikuttaisi olevan. Mutta tuo Purion on myös itselleni aivan Ei Ei, mutta tuota Kiox:n retrofit Kit:ä saa halvimmillaan noin 180€:n hintaan, jote senkin vaihto jälkikäteen onnistuu jos niin haluaa.

Tuo näyttökin on makuasia joka olisi parasta itse testata. Omassa pyörässä oli uutena Intuvia, joka oli stemmin päällä kuten näkemäni Kiox-asennuksetkin, ja joka kerta kun aloittelijalla pyörä pahemmin tökkäsi maastossa niin että kuski rojahti stemmiä vasten tai tuli jopa otb, näyttö lensi mäkeen. Sit kun yhdellä kerralla kiinnikkeet murtui eikä liimaukset olleet kestäviä vaihdoin sen Purioniin. On paljon suojaisammassa paikassa enkä siinä mitään suurempia puutteita ole huomannut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vegaani Katso viesti
    Moro. Tietääkö joku minkä kokoinen 27.5 rengas canyonin grand canyon on fillariin menee taakse? Entä kuinka helposti saa akun irti?
    Renkaasta en osaa sanoa, mutta akun saa yhtä helposti irti kun kotioven auki. Eli käännä avaimella lukosta, niin akku on irti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Brocol Katso viesti
    Tuo näyttökin on makuasia joka olisi parasta itse testata. Omassa pyörässä oli uutena Intuvia, joka oli stemmin päällä kuten näkemäni Kiox-asennuksetkin, ja joka kerta kun aloittelijalla pyörä pahemmin tökkäsi maastossa niin että kuski rojahti stemmiä vasten tai tuli jopa otb, näyttö lensi mäkeen. Sit kun yhdellä kerralla kiinnikkeet murtui eikä liimaukset olleet kestäviä vaihdoin sen Purioniin. On paljon suojaisammassa paikassa enkä siinä mitään suurempia puutteita ole huomannut
    Itsellä Cubessa Kiox on siinä stemmin vasemmalla puolella aika lailla suojassa ja toistaiseksi tötöillessä ei ole ollut näyttö vaarassa. Itse tykkään tsekkailla ajosuorituksia jälkikäteen ja tutkailla tehoja, kalorikulutuksia yms. niin Kiox tuo siinä kohtaa lisäarvoa siihen ajamiseen ja tietää, ettei homma ole ollut pelkkää jalkojenpyörittelyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dbster Katso viesti
    Itsellä Cubessa Kiox on siinä stemmin vasemmalla puolella aika lailla suojassa ja toistaiseksi tötöillessä ei ole ollut näyttö vaarassa. Itse tykkään tsekkailla ajosuorituksia jälkikäteen ja tutkailla tehoja, kalorikulutuksia yms. niin Kiox tuo siinä kohtaa lisäarvoa siihen ajamiseen ja tietää, ettei homma ole ollut pelkkää jalkojenpyörittelyä.
    Itselläni myös (toisessa) Kiox:a käyttävässä pyörässä tuo on sijoitettu tuohon stemmin vasemmalle puolen ja on siinä erittäin hyvässä paikassa.
    Ja tosiaan itsellä myös syy miksi "ei purioinia" on tuo että tuo Bosch:n ebike Connect ohejelma vaatii toimiakseen joko Kiox:n taikka Nyon:in ja sieltä katson jälkikäteen aina omien lenkkien reitit, nopeudet yms. asiat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santtu75 Katso viesti
    Samaa mieltä, ihan hyvä hinta/osasarja suhde kyllä vaikuttaisi olevan. Mutta tuo Purion on myös itselleni aivan Ei Ei, mutta tuota Kiox:n retrofit Kit:ä saa halvimmillaan noin 180€:n hintaan, jote senkin vaihto jälkikäteen onnistuu jos niin haluaa.
    Kiitokset vastauksista, Radon lähti tilaukseen. Pitää tuohon näyttöasiaan vielä perehtyä tarkemmin ajan kanssa.

Olin tilamaassa työsuhdepyöräksi Canyonin grand canyon:ON 7aa M-koossa tänään. Valitettavasti Canyon ei suostu toimittamaan
    pyörää 3StepIt:n kautta työsuhdepyöräksi. Tämän takia suunnitelmat menevät uusiksi.

Olen vuosikaudet ajellut Canyonin pyörillä ja nyt valitettavasti joutuu merkkiä vaihtamaan.

Cuben Reaction Pro Hybrid voisi olla vaihtoehto (tulee maahan toukokuussa). Myyjäliike ehdotti kokoa L, onko kokemusta vastaako Canyonin M-kokoa?

Mitä muita vaihtoehtoja voisi olla jos budjetti on alle 3200€(firman työsuhdepyörän hintaraja).

Mitä mieltä tästä Radonista? https://www.bike-discount.de/en/rado...erformance-500

Jos tuohon hintaan saa kohtuullisen pyörän, voisin tilata. Käyttötarkoitus lähinnä työmatkaa ympärivuotisesti, semimaastokelpoinen olisi hyvä olla mutta kinttupoluille ei tarvitse päästä. Entäpä tuo koko, 21" näyttäisi olevan pienin saatavilla, olen 181 cm pitkä ja taulukon mukaan olen alarajalla tuohon kokoon.

21" tekee piirun yli 53cm. Mun fätti oli tasan 53 cm ja mun mitat on 178/84. Korkeus oli mulle tasan tarkkaan oikea, kunhan ensin sai koiven vaakaputken yli. PS. Tuossa on 625 runkoakku ja performance cx-moottori. Ainakin 500wh runkoakussa (Atala) on liittimet emäputken puolella eli ylhäällä. Tää jos mikä on tarjous. https://www.bike-discount.de/en/focu...fa2-6.7-nine-1

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Travelkicking Katso viesti
    21" tekee piirun yli 53cm. Mun fätti oli tasan 53 cm ja mun mitat on 178/84. Korkeus oli mulle tasan tarkkaan oikea, kunhan ensin sai koiven vaakaputken yli. PS. Tuossa on 625 runkoakku ja performance cx-moottori. Ainakin 500wh runkoakussa (Atala) on liittimet emäputken puolella eli ylhäällä. Tää jos mikä on tarjous. https://www.bike-discount.de/en/focu...fa2-6.7-nine-1
    Kiitos vinkistä! Lähtökohtaisesti katselin irrallisella akulla olevaa ihan siitä syystä, että akkua pystyisi lataamaan erillään itse pyörästä. Ei se kuitenkaan dealbreaker ole jos muutoin diili on hyvä. Kaikki kommentit näistä ehdokkaista on tervetulleita, olen itse aika noviisi aiheessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pimiz Katso viesti
    Kiitos vinkistä! Lähtökohtaisesti katselin irrallisella akulla olevaa ihan siitä syystä, että akkua pystyisi lataamaan erillään itse pyörästä. Ei se kuitenkaan dealbreaker ole jos muutoin diili on hyvä. Kaikki kommentit näistä ehdokkaista on tervetulleita, olen itse aika noviisi aiheessa.
    Tuossa Focuksessa on erittäin hyvä akkusysteemi. Se on erittäin hyvin säänkestävä ja muutenkin tukeva ja akku lähtee helposti avaimella irti.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Harmi että saatavuus käytännössä olematon

E_Mountainbike Magazinessa oli testattu 13 kpl pyöriä. Hintahaarukka 7200 - 15000 eur.

Voittaja: Yeti 160 T1, 13790 eur.

Best Buy: Orbea Rise M-Team, 10155 eur.

Jumbosijan nappasi Trek Rail 9.9 XX1 AXS, 13600 eur.

Mitäs mieltä kotarista,https://www.helkamavelox.fi/tuotteet...a-ride-591-9v/
    Verrattuna muihin saman hintaluokan vehkeisiin, esim Grand Canyon ON:7?

En nyt mitään vertailua ala tekemään, mutta jotenkin vähän suolaisen hintainen hardtail, jossa Boschin active line 50nm ja 500wh akku. Lisäksi pyörän muotokieli ei ainakaan itseä puhuttele.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kaneli Katso viesti
    E_Mountainbike Magazinessa oli testattu 13 kpl pyöriä. Hintahaarukka 7200 - 15000 eur.

Voittaja: Yeti 160 T1, 13790 eur.

Best Buy: Orbea Rise M-Team, 10155 eur.

Jumbosijan nappasi Trek Rail 9.9 XX1 AXS, 13600 eur.

Linkkiä tähän? En löytänyt kuin ton 2021 25 pyörän testin....

edit: olihan se tuolla.. Ei vaan etusivulla

https://ebike-mtb.com/en/out-now-028/

Mitäs vaihtoehtoja mulla ois noin niinkun edes teoriassa olemassa, jos saatavuudet unohdetaan nyt ensi alkuun?

- Trail täpäri, 130-160mm joustomatkaa
    - Alumiinirunko riittäisi
    - Irrotettava, erillään ladattava akku, mutta mieluiten kuitenkin alaputkeen integroitu.
    - Molemmissa päissä 29" kiekko
    - Moottorivalmistajien välillä en ole vielä mitään preferenssiä kehittänyt, selvinnee sitten koeajoilla.

Canyonin uus Neuron:ON sopii ainakin, näyttäisi todella hyvälle speksille hintoihin nähden. Hieman kuitenkin toivoisin pidempää ja slackimpää geometriaa, ja varmaan koeajamaan ei pääse. Värit tylsiä.

Trekin Rail olis kans spekseihin osuva, geoltaan sieltä asteikon toisesta ääripäästä. Koeajolle pääsee, speksi on hintaan nähden kyllä aika heikkoa. Värit ja ulkonäkö on omaan mieleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teppsu-5 Katso viesti
    Mitäs mieltä kotarista,https://www.helkamavelox.fi/tuotteet...a-ride-591-9v/
    Verrattuna muihin saman hintaluokan vehkeisiin, esim Grand Canyon ON:7?
    Onhan tuo osiinsa nähden aivan ylihintainen (3199€), kun otetaan vaikka verrokiksi suhteellisen vastaavan osasarjan (paitsi että on 63Nm Performance moottorilla vs. tuon KTM:n Active line 50Nm. moottori) XXL:n Cuben Reaction Hybrid (2499€)
    https://www.xxl.fi/cube-reaction-hyb...184507_1_style

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi;[URL="tel:3132408"
    3132408[/URL]]Mitäs vaihtoehtoja mulla ois noin niinkun edes teoriassa olemassa, jos saatavuudet unohdetaan nyt ensi alkuun?

- Trail täpäri, 130-160mm joustomatkaa
    - Alumiinirunko riittäisi
    - Irrotettava, erillään ladattava akku, mutta mieluiten kuitenkin alaputkeen integroitu.
    - Molemmissa päissä 29" kiekko
    - Moottorivalmistajien välillä en ole vielä mitään preferenssiä kehittänyt, selvinnee sitten koeajoilla.

Canyonin uus Neuron:ON sopii ainakin, näyttäisi todella hyvälle speksille hintoihin nähden. Hieman kuitenkin toivoisin pidempää ja slackimpää geometriaa, ja varmaan koeajamaan ei pääse. Värit tylsiä.

Trekin Rail olis kans spekseihin osuva, geoltaan sieltä asteikon toisesta ääripäästä. Koeajolle pääsee, speksi on hintaan nähden kyllä aika heikkoa. Värit ja ulkonäkö on omaan mieleen.
    Tuosta:https://www.mountainbikeshop.fi/tysj...o-comp-alloy-1 ostin viime keväänä edellisen korimallin, ei ollut mikään ykkösvaihtoehto hinnan takia enkä oikein tykänny väreistäkään ?? Olen aina ajatellut että Spessut on kalliita kun tuijottaa pelkkiä speksejä, mutta olinkin väärässä. Kokonaisuus ratkaisee ja on törkeän hyvä pyörä. Tänään talvipolkuja duuniin ja takas 40km ja ainoa miinus kun olin unohtanut lataa akun ja oli vaan 70% lähtiessä että piti vähän ajella ecollakin välillä. Ei ole tarvinnut muuttaa pyörässä mitään ja toi iso akku on herkku. Suosittelen, toki kallis se on ?? Noita vanhoja löytyy varmaan pikku alennuksella jos haluaa 29” molempiin päihin, mutta mullakin on mullettivanteet odottamassa bikes parkki hommiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Tuosta:https://www.mountainbikeshop.fi/tysj...o-comp-alloy-1 ostin viime keväänä edellisen korimallin, ei ollut mikään ykkösvaihtoehto hinnan takia enkä oikein tykänny väreistäkään ?? Olen aina ajatellut että Spessut on kalliita kun tuijottaa pelkkiä speksejä, mutta olinkin väärässä. Kokonaisuus ratkaisee ja on törkeän hyvä pyörä. Tänään talvipolkuja duuniin ja takas 40km ja ainoa miinus kun olin unohtanut lataa akun ja oli vaan 70% lähtiessä että piti vähän ajella ecollakin välillä. Ei ole tarvinnut muuttaa pyörässä mitään ja toi iso akku on herkku. Suosittelen, toki kallis se on ?? Noita vanhoja löytyy varmaan pikku alennuksella jos haluaa 29” molempiin päihin, mutta mullakin on mullettivanteet odottamassa bikes parkki hommiin.
    Akun irrotus on näissä uudemmissa Levoissa vissiin tehty mahdollisimman hankalaksi kun eivät kerro sanallakaan siitä missään että onnistuuko se edes?
    Vanhemmissa malleissa näkyy olevan pultti tuola alaputken yläpäässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Divi Katso viesti
    Akun irrotus on näissä uudemmissa Levoissa vissiin tehty mahdollisimman hankalaksi kun eivät kerro sanallakaan siitä missään että onnistuuko se edes?
    Vanhemmissa malleissa näkyy olevan pultti tuola alaputken yläpäässä.
    Se lähtee alakautta, yhdellä ruuvilla kiinni. Ei mikään maailman näppärin, itsekin latailen mielummin pyörästä suoraan.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ei voi olla sähköpyörän osto näin vaikeaa. Ostaako etujousitetun sähköläskin vai sähkötäpärin. Kumpaakaan ei pääse järkevästi testaamaan, joten on mentävä fiiliksen ja testien mukaan. Toinen ongelma on, että ostaako käytetyn (-1000-2000€ vs uusi, mutta ei välttämättä takuuta enää jäljellä) vai ostaako uuden vai ottaako työsuhdepyörän jonka kanssa on naimisissa kolme vuotta, mutta toisaalta säästää jonkun satasen. Yamaha tai Shimano on moottori, mutta pyörän merkki ei ole vielä selvillä. Helkaman FE11 voisi mennä, mutta niin voisi mennä myös Orbea Rise...

Paljonko uuden pyörän kolmen vuoden takuusta on järkeä maksaa ja jaksaako läskillä ajaa kesällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tctic Katso viesti
    Ei voi olla sähköpyörän osto näin vaikeaa. Ostaako etujousitetun sähköläskin vai sähkötäpärin. Kumpaakaan ei pääse järkevästi testaamaan, joten on mentävä fiiliksen ja testien mukaan. Toinen ongelma on, että ostaako käytetyn (-1000-2000€ vs uusi, mutta ei välttämättä takuuta enää jäljellä) vai ostaako uuden vai ottaako työsuhdepyörän jonka kanssa on naimisissa kolme vuotta, mutta toisaalta säästää jonkun satasen. Yamaha tai Shimano on moottori, mutta pyörän merkki ei ole vielä selvillä. Helkaman FE11 voisi mennä, mutta niin voisi mennä myös Orbea Rise...

Paljonko uuden pyörän kolmen vuoden takuusta on järkeä maksaa ja jaksaako läskillä ajaa kesällä.
    Työsuhe pyörän sopimushan voi olla jokin muukin kuin 3v, lisäksi niihin saa rahalla pidemmän takuun, näin ainakin osalla toimijoista

Spaceman

Samanlaisia aiheita

1. Sähkömaastopyörä CFS:ää sairastavalle
    By immudium in forum Sähköavusteiset pyörät
    Vastaukset: 13
    Viimeinen viesti: 04.12.2017, 13.09
  2. Tytölle kunnon maasturi - ehdotuksia?
    By FatLady in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 18
    Viimeinen viesti: 19.04.2016, 21.37
  3. Ehdotuksia talvitreenaukseen
    By fillari-isi in forum Kuntoilu ja ajotekniikka
    Vastaukset: 51
    Viimeinen viesti: 13.02.2015, 23.30

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin