Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tiku77 Katso viesti
Onko kokemusta näistä: https://m.motonet.fi/fi/tuote/450221...sella-naytolla

Onko noi oikeesti hyviä, kannattaako ostaa? Hinta ei ole paha ja pieni koko näyttää kivalta.
On kokemusta. Täyttää läskipyörän renkaan 4-6 kertaa 1 bariin ja ääni kova. Jos ei ole muuta ole olemassa niin ajaa asiansa. Itse käyttäisin kompuraa sopivalla sovittimella niin saa kerralla kumin täyteen ja vanteelle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tiku77 Katso viesti
Mistäs yleensä kannattaa ostaa eFattiin renkaita? Schwalben Al Mightyt näyttää tosi kivalta ja täytyy varmaan sellaset jossain vaiheessa hankkia
Ebike brotherista ostin omani, jos nastarenkaita tarvii. Schwalben Al mightyt on nyt talvella alla ja pito on hyvä. Kesällä Jumbo jimit.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nixuu Katso viesti
Esim tuossa Xiaomin pumpussa on mukana se kätevä säilytyspussi, siellä on mukana pieni usb johto, joten jos pumpusta loppuu akku tuolla maastossa niin voit ladata sitä hetken,muutaman minuutin pyörästä ja taas pystyy pumppaamaan. Jokaisella kuitenkin se usb ulostulo sähköpyörässään tulisi olla. Ja jos ei ole niin kannattaa hankkia.
Tuossa motonetin vehkeessä on myös säilytyspussi ja usb-lataus.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
^Joo, no siinä vaiheessa kun sinä latailet sitä pumppua, niin minä olen jo kadonnut horisonttiin. En edelleenkään näe tuolle tarvetta, mutta jos kokee toisin, niin hankkii sitten.
Heippa