HephaFillariGiantElectrobike
Sivu 105 / 148 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 55 95 103 104 105 106 107 115 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.121 - 3.150 / 4420

Aihe: Nastarenkaat näin yleensä ottaen

Unohtu mainita, että itsellä 30 sisäleveet vanteet, siinä tuo 2.25 on 58mm. Ainiin ja PROTIP! Ei kannata leipoa nastarenkaita paljain käsin T neljä reikää sormissa, kun vähän lipsahti Sain muuten korvaavan renkaan heti seuraavana päivänä vastauksesta, mut en taida tälläkään lähteä tubeleshommiin..

^Siis tämäkö on korvaava rengas minkä sait??

Sepä hyvinkin. En jaksa enää näiden kanssa säätää.

Jotenkin uskomatonta jo että tässä tilanteessa kun sutta ja sekundaa ilmestyy jatkuvasti niin korvaavaksi renkaaksi lähetään selkeästi tarkastamaton viallinen yksilö.
    Ei paranis enää lisää hutiloida jos meinaa näitä jatkossakin myydä...

Mittasin että oma tämän vuoden 2.6 oli 1,5 barin paineilla 30 mm vanteilla 60 mm ja takana vastaavasti 2.25 vain pari milliä kapeampi heti asennuksen jälkeen. Täytyisi varmaan nyt 120 km jälkeen mitata uudestaan. Hyvin pieni ero ja kapeampi oli kuitenkin sen verran halvempi että olisi pitänyt toinenkin sellaisena ottaa.

Mikä tuossa kuvan renkaassa on vikana?

Arvaan että nuo pienet kuplat, kun laittaa litkua ja painetta alkaa noi pullistua ja ratkeavat sitten jossain vaiheessa. Kai ne tiivistyvät ennemmin tai myöhemmin mutta ei tuo mielestäni oikein TLR-meininkiä ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti harald Katso viesti
    Arvaan että nuo pienet kuplat, kun laittaa litkua ja painetta alkaa noi pullistua ja ratkeavat sitten jossain vaiheessa. Kai ne tiivistyvät ennemmin tai myöhemmin mutta ei tuo mielestäni oikein TLR-meininkiä ole.
    .
    Juuri näin. Kyllä ne tiivistyy, mutta ainakin mun tapauksissa niitä vaan tuli lisää ja lisää. Renkaat saattoi pitää pari-kolme päivää, sitten töistä lähtiessä tyhjät. Kotona paineet ja litku paikkasi. Kohta taas uusia reikiä jne..

Harmi kyllä tuo vaihteleva laatu kun itse rengas on hyvä.

Piikkisika 2.6 levee odottaa asennusta eka tubeless kokeilu mutta huolto ukko on änkyrä kännissä eikä aloiteta testiä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    Piikkisika 2.6 levee odottaa asennusta eka tubeless kokeilu mutta huolto ukko on änkyrä kännissä eikä aloiteta testiä
    Mulla on nyt takana oleva piikkisika pitänyt kolmatta viikkoa ilmat ja keskiviikon ajon jälkeen myös etunen joka tyhjeni pikkuhiljaa (laitoin sen vasta puolitoista tai jotain viikkoa sitten, mutta ei ihan tyhjäksi asti kumminkaan. Vuotokohtaa ei pystynyt/jaksanut määrittää kun on jo kuudes rengas menossa. Mutta pitää edelleen todeta että helvetin hyvä rengas jos vain laatu saataisiin kohdalleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viesti
    Mulla on nyt takana oleva piikkisika pitänyt kolmatta viikkoa ilmat ja keskiviikon ajon jälkeen myös etunen joka tyhjeni pikkuhiljaa (laitoin sen vasta puolitoista tai jotain viikkoa sitten, mutta ei ihan tyhjäksi asti kumminkaan. Vuotokohtaa ei pystynyt/jaksanut määrittää kun on jo kuudes rengas menossa. Mutta pitää edelleen todeta että helvetin hyvä rengas jos vain laatu saataisiin kohdalleen.
    Niin. Tuossa on vaan se iso riski, että tähän läväytetään doubledefence kyljet, kun sähkösaakelit pääsevät antamaan tuonne palautetta. Helpoin tapahan se rengasvalmistajan on korjata ongelmat tekemällä kyljistä tuplaten paksummat. Tähän on päätynyt jo aika moni valmistaja...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Niin. Tuossa on vaan se iso riski, että tähän läväytetään doubledefence kyljet, kun sähkösaakelit pääsevät antamaan tuonne palautetta. Helpoin tapahan se rengasvalmistajan on korjata ongelmat tekemällä kyljistä tuplaten paksummat. Tähän on päätynyt jo aika moni valmistaja...
    Tätä odotellessa, saataisiin hyvä rengas entistä paremmaksi. Deal with it.
    Voithan sä alkaa ajamaan pelkillä sisureilla? On ohkasta ja kevyttä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Tätä odotellessa, saataisiin hyvä rengas entistä paremmaksi. Deal with it.
    Not, alan kytkemään kaikista näkemistäni sähkäreistä akut oikosulkuun. Saisikohan tuohon tarkoitukseen tilattua kiinasta jonkin tuhoamisnapilla varustetun kaukosäätimen

Nastarenkaat näin yleensä ottaen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Not, alan kytkemään kaikista näkemistäni sähkäreistä akut oikosulkuun. Saisikohan tuohon tarkoitukseen tilattua kiinasta jonkin tuhoamisnapilla varustetun kaukosäätimen
    Sähköpyörät, ja sähköpyöräily on sulle joku issue?
    Mistä moinen?
    Kuulut johonkin parempaan kastiin vai?

Renkaan sopimattomuus teidän ylhäisyytenne ainoaan oikeaan käyttötapaan ei ole millään muotoa sähköpyörien vika.

Tuotteita on tapana kehittää paremmiksi, sitä kutsutaan tuotekehittelyksi.
    Sen myötä meille kai tuli tubeleskin, saatanastahan sekin varmaan on, eikö?

Pistä palautetta kaikille suurille rengasvalmistajille, kai ne sentään puolijumalaa kuuntelee?
    Kun ilmeisimmin eivät osaa hommaansa?

Sähköpyörät, ja sähköpyöräily on sulle joku issue?
    Mistä moinen?
    Kuulut johonkin parempaan kastiin vai?

Renkaan sopimattomuus teidän ylhäisyytenne ainoaan oikeaan käyttötapaan ei ole millään muotoa sähköpyörien vika.

Tuotteita on tapana kehittää paremmiksi, sitä kutsutaan tuotekehittelyksi.
    Sen myötä meille kai tuli tubeleskin, saatanastahan sekin varmaan on, eikö?

Pistä palautetta kaikille suurille rengasvalmistajille, kai ne sentään puolijumalaa kuuntelee?
    Kun ilmeisimmin eivät osaa hommaansa?
    No miten se eroaa siitä että teidän ylhäisyys haluaa renkaita mitkä on tehty kumisaappaasta niin voi ajaa miten sattuu eikä kumi puhkea? Eikä vierintävastuksella ole mitään merkitystä kun sitä ei tarvii omilla jaloilla pyörittää?

Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    No miten se eroaa siitä että teidän ylhäisyys haluaa renkaita mitkä on tehty kumisaappaasta niin voi ajaa miten sattuu eikä kumi puhkea? Eikä vierintävastuksella ole mitään merkitystä kun sitä ei tarvii omilla jaloilla pyörittää?

Vierintävastus on luomussakin sitä varten että kehitytään. Ei liikuta ilman edestä eteenpäin.
    Kuten olen aiemminkin jo useasti todennut, ajakaa sähköllä jos haluatte kevyttä kulkua. Älkää kermaperseilkö kuten me sähkökuskit joiden ei tarvitse itse edes polkea.

Eikö mun piruilun pointti mene vieläkään jakeluun, lamppu syty?

Mulla ei toinen rengas pidä millään, aina vuotaa vanteen välistä. Etunen pitää hyvin, en ota sitä tolta kiekolta pois ennen kuin kumi kovettuu

Vierintävastus on luomussakin sitä varten että kehitytään. Ei liikuta ilman edestä eteenpäin.
    Kuten olen aiemminkin jo useasti todennut, ajakaa sähköllä jos haluatte kevyttä kulkua. Älkää kermaperseilkö kuten me sähkökuskit joiden ei tarvitse itse edes polkea.

Eiks Piikkisika on tubeless-kumi? Jos näin niin on ihan turha lässyttää sisureista. Sen pitää toimia tubelessina.

Ja vatut se sähkärillä ajaminen mitään kevyttä ajoa ole. Ajofiilis on kuin tankkerilla ajais. Rautakankikin on herkempi.

Mulla on ISP + sisurit sähkärissä. Paino jotain prkeleen ja aastanan väliltä. Vierinvastus samoin. Ei haittaa mun talviajoissa. Kesällä ei juuri nappaa ajaa sähköllä, luomu paljon mukavampi.

Onks pakko jos ei haluu?

On muuten pakko olla hyviä ajaa noi suomityresin tuotteet kun porukka jaksaa niiden kans leikkiä, vai eikö vaan ole parempiakaan tarjolla? Mä kokeilin kerran yhtä Routaa graveliin...

Ihan hiton hyvä rengas lumella ja jäällä. Sisuri takana mennään lopputalvi. Vähän paksummat kyljet voisin ottaa luomuunkin, onhan nää todella ohuet. Veikkaan että tuo kyljen ohuus vaikuttaa näihin ongelmiin olennaisesti.

Ööö en kanssa ymmärrä miten se liittyy sähköpyöriin jos renkaasta halutaan tasalaatuisempi ja tubeless ready? Jos ongelma on liian ohut kylki niin luulis sen luomupyöräilijääkin vituttavan.

Tänään ensityypit sikarenkaista. Aiheesta pieni video. Kelpais myös itelle jämymmät kyljet, tosin vaikuttas toimivan iha ok näilläkin, kun ei talvella ihan samanlaisia voimia renkaaseen tule. Tosin pitää olla suht kovat paineet. Edestä vähän tippu paineet niin meno oli kyllä heti sen jälkeen vähän epämääräistä, tykkään jämystä ja tarkasta tuntumasta.

^Missäs noin hyvin avattua pätkää löytyy? Hienosti menee kyllä.

Viikkiin väkersin pienet pätkät, tänään oli tosin semmosta sohjoa noi ettei ollu hyvä ajaa, ois vaatinu lisää lapiointia.

Iso peukku viitseliäisyydestä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järtsy Katso viesti
    Ööö en kanssa ymmärrä miten se liittyy sähköpyöriin jos renkaasta halutaan tasalaatuisempi ja tubeless ready? Jos ongelma on liian ohut kylki niin luulis sen luomupyöräilijääkin vituttavan.
    Joo, mut ohuita kylkiä voi myös tehdä ilmatiiviinä. Kyllä itekki mielummin otan ilmatiiviin kuin ohuen, jos pitäs valita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    Tänään ensityypit sikarenkaista. Aiheesta pieni video. Kelpais myös itelle jämymmät kyljet, tosin vaikuttas toimivan iha ok näilläkin, kun ei talvella ihan samanlaisia voimia renkaaseen tule. Tosin pitää olla suht kovat paineet. Edestä vähän tippu paineet niin meno oli kyllä heti sen jälkeen vähän epämääräistä, tykkään jämystä ja tarkasta tuntumasta.
    Allekirjoitan kyllä kaarrepidon, nyt jonkun aikaa ollu alla Fat Freddiet ja eivät kyllä pärjää Piikkisioille kaarreajossa laisin. Siinä missä Piikkisioilla loppuu usko FF lähtee alta.
    Vetopidosta en oikein osaa sanoa, hyviä molemmat.

Piikkisian ehdoton ongelma ovat valmistusvirheet. Kumiseos toimii mun mielestä erinomaisesti ja samoin kuvio on hyvä. Suuntavakaus on erinomainen jos vertaa ISP:hen ja Piikkisika rullaa painosta huolimatta hyvin.

Jos renkaan kyljet ovat täynnä pieniä reikiä niin se on selkeä laatuongelma eikä se poistu sillä, että käyttäjä hyväksyy sen, että juuri hänen renkaansa tarvii sisurin, että pitää ilmaa. Lähipiirin ja omat tämän vuoden renkaat ovat pääasiassa olleet hyviä muuttamaa pientä reikää lukuun ottamatta. Oma takarengas mm. vuoti heti asennuksen jälkeen vajaan nuppineulanpään kokoisesta reiästä, mutta tiivistyi litkulla. Pääsi erään satunnaisen yön aikana tyhjäksi, mutta tiivistyi taas uudestaan. Sen jälkeen pitänyt hyvin.
    MTB Engineer -blogi: Http://mtbengineer.blogspot.com
    Yeti SB150, SB120, ARC
    Giant Revolt
    Orbea Wild

Kevythän tuo piikkisika on, rullaa melkein ”ilmasiks” vs kesärenkaat Oli vähän venähtäny korkeutta ajelun jälkeen, piti poistaa lokari takaa, että mahtui pyörimään. Mitähän tolla julmalla korkeudella haettu? Jos saisin ite päättää niin vähän matalempi ja tukevammat kyljet(ei pelkästää paksummat, vaa jämympää materiaalia, samoiten kunnolliset kestävät renkaan ”huulet” vai mitkä noi nyt on mitkä vannetta vasten tulee. Vähä semmone fiilis et noi kumit on pelkkää sitä kumia, eikä mitään vahvistavia rakenteita.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •