Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
Ja jarrujen tehossa painaa myös se, että pitää pystyä yhdellä sormella operoimaan ja jyrkissä alamäissä sekä kovissa vauhdeissa. Kerran päädyin huonon harkinnan tuloksena siihen tilanteeseen että vauhtia oli jyrkässä alamäessä noin 40kmh ja tuli vastaan arviota tiukempi mutka. Siinä kohtaa jouduin kyseisen mutkan ajamaan paljon kovempaa kuin olisin halunnut koska vaikka puristin niin kovaa kuin pystyin, ei se riittänyt hidastamaan vauhtia tarpeeksi. Ja siis renkaat eivät lukkiutuneet vaikka puristin jarrua "täysiä", eli lisää tehoakin oli jarruista saatavissa. Tämä siis 4 mäntäsillä satuloilla, orgaanisilla paloilla ja 203 levyillä.

Sittemmin olen vakuutuksena vaihtanut metallipalat jos vastaavaan tilanteeseen joskus päädyn.
Ny olisi kyllä kiva tietää,mitkä nelimäntäiset on noin heikot olleet.Onkos ollu käyttäjä häiriö vai . . .
Suht pienelläkin j-satulan ja levyn epäkeskeisyydellä saa uskomattoman paljon hukattua jarru voimaa.Kontaktialan pieneneminen syynä . . . vai väärät palat ja sisään ajo unohtunut . . .