Harmi, että tuollaista säätöä ollut. Itse kerron tämän hetken tilanteeni, vaikka Canaria kohteeni ei nyt olekaan. Tilasin kesällä menopaluut Booking.comin kautta. Tehnyt niin monasti aiemminkin. Ja, sitten soitellut perään, että pyörä mukaan. Nyt mikään ei tunnu onnistuvan. Bookingin sivuilta Suomi palvelunumeroon ja intilaisittain englantia puhuva henkilö sanoi, ettei suomeksi ole palvelua, eivätkä he voi pyöräpaikkaa varata, vaan minun on otettava yhteyttä lentoyhtiöön. No, soitin sitten lentoyhtiöön ja sanoivat, että he näkevät minun lentovaraukseni, mutta he eivät voi tehdä pyöräpaikan varausta, vaan bookingin on se tehtävä. Uusi soitto bookingille ja kerroin lentoyhtiön viestin, mutta sieltä taas vängättiin vastaan ja sälytettiin asia lentoyhtiölle. Taidan menettää nuo tammikuun liput, jos tähän ei selvyyttä saada. Aikamoista pompottelua, jota aiemmin en ole kohdannut. Pitää varmaankin jatkossa aina tilata suoraan lentoyhtiöltä, koska bookingista en ole löytänyt pyörää matkatavaraksi, vaan aina hoitanut sen jälkisoittona. Onkohan korona jotenkin sekoittanut näiden em. tahojen pasmat?

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit