Nyt se sitten tuli. Eihän tässäkään kauheasti tehoja ole, koepumppaus tyhjään renkaaseen, niin hikihän siinä tuli. Neljä baaria menee suht mukavasti ja se riittää ihan hyvin mun 32 millin renkaalle. Ei varmastikaan pysty pumppaamaan liikaa paineita. Mutta tuo todellakin auttaa ihan pirusti, että pumpussa on tuo letku ettei tarvitse pumpata venttiiliä vasten.
Todella huonot ohjeet tuli kyllä mukana ja netissähän on kauheasti valituksia joiltakin ostajilta, että eihän tää pumppu sovi mun venttiiliin. Missään ohjeessa ei sanota selvästi, että sun täytyy avat se pumpun suutin ja kääntää molemmat sisuskalut ympäri, niin sitten se sopii prestaan.
En kyllä pidä kiinnitysratkaisusta runkoon, kun se tulee runkoputken sivulle eikä päälle. Mun pyörässä on ehkä joku 5 milliä väliä polkimeen ja pumpun kahva täytyy pyörittää oikeaan asentoon, että se on siinä litteimmillään. Toivottavasti pysyy paikoillaan eikä ota jossain välissä polkimeen kiinni.
Mutta eipä sitä ilmeisesti parempiakaan ole tarjolla pumppaustehon kannalta. On tämä kuitenkin parempi kuin mun vanha pumppu, jolla ei siis oikeasti tee kyllä mitään.

Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit