Alkujaan tämän lähetti
Jami2003
Juu ei aja. Mulla on ollut vuosia Lake 303, koossa 43 jotka ovat sen verran tiukat että niihin ei mahdu villasukkia (jalankoko mulla 42-43). Kyllästyin viime talvena kun varpaat aina jäässä tunnin parin jälkeen ja ostin Wölvhammerin NRTH 45 koossa 44. Noissa on leveä lesti jopa suomalaisittain. Nyt mahtuu paksu merinosukka ja päälle villasukka. Pisin lenkki on viime talvelta 6h, pakkasta oli joku -15c. Mulla puutuu jo kesällä varpaat helposti joten pieniä verenkierrätys jalkautumisia piti ottaa mutta varpaat eivät menneet jäähän ja olen todella tyytyväinen kenkiin. Tosin aina vaan pikku pakkasilla ja lyhyillä lenkeillä käytän Lakeja.
Kuvittelin että nuo NRTH 45 ovat kalliit mutta kun katsoo sähkösukkien hintoja niin eipä ne pahan hintaiset ole

Varsinkin kun Laket ovat palvelleet hyvin jo 7 vuotta ja eiköhän noille NRTH:kin tule käyttövuosia 10+
Suosittelen.
Niin ja polkimena tietenkin Crankin vispilät. Ikinä eivät ole menneet jäähän tai lumeen niin etteikö parilla potkaisulla ala toimimaan.
Mulla liki loppuun ajetut 45 Wide 303 Laket ja useampaa vuosikertaa 45 kokosia Wölvejä kokeillut ja ei ne kyllä leveitä ole ainakaan mun jalkaan. 303 ja muihin aina mahtunut reilusti sukkaa ja ei auta. Wolfgarit olisi ihan mielenkiintoiset koittaa pärjäiskö niillä oikeasti ilman sähköjä mutta epäilen toisaalta sähköillä kivempi, kun ei tarvi ihan mohloja kenkiä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit