^ Ton saamasta huomiosta päätellen on ainakin markkinointimielessä tainnut olla toimiva veto tehdä vanhanaikainen cyclocross-pyörä.
Mä en ihan hiffannut, että mikä tossa on se juttu Vossin ja Aertin nimellä myymisen lisäksi - kuin uudelleen ”keksitty” Ridley X-Night tai Focus Mares (joka on muuten jostain syystä kadonnut pro-kuskien alta kokonaan). Boonet, SuperX:t, Cruxit ja muut vastaavat on jo aikaa sitten osoittaneet, että vähän gg-mäisempikin geo kulkee krossiradoilla siinä, missä Ridleytkin.
Niin ja kuka irroittaa satulan pyörästä pesua varten krossikisan jälkeen? Kyllä se satulakin sotkeentuu niin, että kaipaa pesua ihan siinä missä muukin pyörä ja tuskinpa kukaan haluaa edes huuhdella pyörää satulaputki paljaana ja päästää moskat suoraan rungon sisään. Tuplaklämpin olisi voinut ehkä perustella sillä, että satula ei pääse droppaamaan pyörän päälle hypätessä. Tosin yleensä tolpat näyttää pysyvän oikeassa korkeudessaan ihan tavallisilla klämppisysteemeillä eli kertoisikohan tuplaklämppi pääasiassa siitä, että D-tolppa on ollut hankala saada pysymään paikoillaan..?
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit