En ymmärrä Onhan siellä kieltämättä tuullut aika navakasti ja kylmältä on voinut tuntua etenkin jos on ollut väärin pukeutunut, mutta ajoin minäkin lauantaina neljä ja eilen viisi tuntia enkä hetkeäkään tuntenut kiusaavani itseäni. Ajokaverit ja -tutut ajaneen näkyivät ajaneen samanpituisia lenkkejä sunnuntainakin.

Eikä tämän(kään) rastin hakemiseen olisi tarvittu kuin semmoinen normaaliksi katsottava eli aika monille fillaristeille tavanomainen tunnin, puolentoista arki-iltalenkki.

No, nyt tätä kylmää tai tuulen kylmältä tuntuvaksi tekemää säätä on tiedossa pitkälti toista viikkoa, joten turha kai minun on odottaa että rasteja haettaisiin. Olen siis, tahdoinpa sitä tai en, nalkissa tämän (ja neljän muun) kuvarastin kanssa siihen saakka että säätyyppi vaihtuu (ellei sitten käy niin että esteeksi hakijoille muodostuu se että sataa tai voi sataa vettä)...

Anyway, tämmoinenkin kuva mulla oli rastivaihtoehtona siltä varalta että olisin alkanut tuumia ettei tuo uusi kelvi semmoisena oikein toimi:

Maisema on tietysti nyt pikkaisen erinäköinen, mutta kai kuva silti toimii ilmeisen tarvittavana lisävihjeenä...