Joo kuljettajapula kyllä paha siellä..
Chainreactioncycles
Collapse
X
-
Näyttää olevan. Nyt liikahti paketti, kahdessa viikossa on liikkunut Englannissa yhdestä lajittelukeskuksesta toiseen.Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viestiJoo kuljettajapula kyllä paha siellä..
Comment
-
Joko se reilussa kuukaudessa on paketti tullut?Alkujaan tämän lähetti moukari Katso viestiNäyttää olevan. Nyt liikahti paketti, kahdessa viikossa on liikkunut Englannissa yhdestä lajittelukeskuksesta toiseen.
4.11 olen tehnyt tilauksen ja nyt on DHL express saanut sähköisen tiedon paketista... ehkä sieltä jotain lähtee liikkeelle. Kuriirivalinta tuo toivoa.
Vissiin näitä paketteja saa tän hetken maailmantilanteessa odottaa tovin.
Lähetetty minun SM-G780F laitteesta Tapatalkilla
Comment
-
Ai niin, tuo paketti tuli kyllä varmaan päivä tuon mun viestin jälkeenAlkujaan tämän lähetti jakkok Katso viestiJoko se reilussa kuukaudessa on paketti tullut?
4.11 olen tehnyt tilauksen ja nyt on DHL express saanut sähköisen tiedon paketista... ehkä sieltä jotain lähtee liikkeelle. Kuriirivalinta tuo toivoa.
Vissiin näitä paketteja saa tän hetken maailmantilanteessa odottaa tovin.
Hermesin seuranta ei päivittynyt lainkaan sen jälkeen, seuraava tapahtuma olikin kun kuriiri toi minulle perinteisesti muovipussiin pakatut uudet ajovaatteet työpaikalle.
Comment
-
Ei ainakaan minun tarvinnut venkslata tullien, verojen tai minkään muunkaan kanssa CRC:stä ja Wigglestä tilattujen kamppeiden kanssa. Molempien tilausten arvo oli alle 150€. PostNord hoiti tarjoilun Suomessa, mutta ei siitä sen enempää.Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti^MIten meni tullien ja muiden extrojen kanssa?
Comment
-
Tulllaukset hoitui syöttämällä henkkari DHL.n suojattuun linkkiin, eli mallikkaasti näin:Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti^MIten meni tullien ja muiden extrojen kanssa?
Hei! Sinulle on saapumassa tullattava DHL Express-lähetys rahtikirjannumerolla <piip>. Lähetyksesi tullauksesta ei tule lisäkuluja. Käythän hyväksymässä lähetyksen kuljetusehdot linkin kautta. Yrityksiltä tarvitsemme lisäksi Y-tunnuksen tullauksen tekemiseksi, jonka toimittamalla valtuutatte DHL:n suorittamaan tullauksen puolestanne. Ilmoitathan tiedot suojatun linkin <linkki> kautta. Samasta linkistä saat lisätietoja tullauksesta ja palveluehdot.
Ystävällisin terveisin,
DHL Express huolinta
Comment
-
^Itselle Wigglen tilauksen yhteydessä DHL:ltä soitettiin ja homma hoitui puhelimitse, toisaaltaan kaveri kyllä ilmoitti että jos epäilee puhelun aitoutta niin voi soittaa takaisin tai tehdä saman verkossa. Samassa yhteydessä sovittiin myös tilauksen toimitus...
DHL:n nimissä kyllä tulee myös hyvin samanlaisia "saapumisilmoituksia" vaikka ei yhtään tilausta tulossa, kannattaa olla varovainen...Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Comment
-
Hermeksen koodit pomppasivat minulla OmaPostiin seurataan automaattisesti. Tilasin eilen ja lauantaina, joten seurattavaa ei vielä ole.Alkujaan tämän lähetti Laars Katso viestiTilasin "priorityllä" lupaus 9pv. Reipas pari viikkoa mennyt minun osalta nyt, soitin äsken Postnordiin, heidän kautta tulee, mutta ei kuulemma ollut vieläkään Suomessa. Ohjasi käyttämään Parcelsapp.com sivustoa, josta löytyikin vähän tarkempaa seurantaa Hermeksen koodilla..
Comment
-
Omalta kohdalta myös päivitystä ekasta CRC tilaukselta brexcit jälkeen.. Tilauksessa 20" fillari + sekalaista pientä osaa.
Tilauksen jälkeen kysyin aspasta miten prosessi menee ja sieltä sanottiin, ettei itse tarvii tehdä mitään. Sivuilla lukee myös toimitusehdot DDP, eli jos tulee jotain lisämaksu niin olla yhteydessä aspaan.
Irto-osat tulivat kotia eilen, eikä näistä tullut mitään kysymyksiä tullauksista (arvo alle 150€)
Fillarista tuli DHL tullausilmoitus viestillä, mihin piti syöttää tilauksen arvo ja hetu. Fillari saapui tänään kotia eri kyydillä.
Tilauksesta meni aikaa n. 2 viikkoa.. Infoan tänne jos vielä ilmestyy asiaan muutoksia, mutta näillä näkymin meni varsin sujuvasti myös brexitin jälkeen.
Comment

Comment