ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 11 / 56 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 21 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 1670

Aihe: Flatbar Gravel...

  1. #301
    Liittynyt
    07/2006
    Viestit
    106
    Ai kiva kun editoidessa android operalla ihan mitä vaan kun koskettaa niin viesti poistuu. Kuvat puhukoot nyt puolestaan kun kaksi viestiä jo poistanut.



  2. #302
    Liittynyt
    07/2006
    Viestit
    106
    Eli tuossa ylempänä meikän fbgybrid. Täydellinen polkupyörä toisin sanoen.

  3. #303
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Hyvä alku mutta siisti nuo spagetit...

  4. #304
    Liittynyt
    06/2019
    Viestit
    4.310
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^ Miten tänne saa kuvia...? Toisaaltaan en mitenkään innokkain jakamaan...
    Ei tässä ole kyse sinun innostasi vaan lukijoiden entisestään kasvaneesta mielenkiinnosta Joudat nurkkaan häpeämään mikäli et saa postattua kuvaa tai kuvia! Video punnituksesta voisi sekin toki joitakin kiinnostaa, mutta rajansa kaikella

    PS Tähän tarkoitukseen sopii minusta https://pic.useful.fi/ Kaikki käy nopeasti ja helposti ilman rekisteröitymistä ja sen linkin kopiomisen ja liittämisen osaa minuakin tumpelompi.

  5. #305
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.958
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Melko pätkänä (1,8 m) mun on vaikea myös hahmottaa, että miten 50-senttisen keulan kanssa saa mitenkään järkevää sora-ajoasentoa aikaiseksi, mutta pidemmillä ei tietty ole samaa ongelmaa ainakaan niin korostuneesti.
    Katselin maasturin geometriataulukkoa, ja siltähän se näyttää että vaatii aika pitkät jalat ja korkealla olevan satulan, että 100-millisen keulan kanssa stack alkaa jäädä gravel-tasolle.

    Mulla on maasturissa stack sagin kanssa n. 600 mm, eli sama kuin omassa maantiepyörässä. SQlabin inner bar endsien kanssa ajoasento on käytännössä sama kuin gravelpyörän kahvoilta ajaessa. Droppia sagi huomioiden on ~80mm. Liejuiset reitit ajan pimeässä mieluummin tällaisella flatbar-gravelilla ja kunnon maastorenkailla.

    Tykkään todella paljon noista inner bar endseistä, koska työmatka-ajossa on paljon siirtymää ja lisäksi muutama kunnon maastopätkä. Tykästyin nousukahvoihin alun perin retromaasturilla ajamisen kautta. Laitetaan tähän vielä kuva gravel-uskottavan tankolaukun kanssa.






  6. #306
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.759
    ^Ääni inner-bar-endseille. Loistavat keksinnöt, vaikka melko hintavat. Plussana, että jarrujen käyttö onnistuu noiden kanssa ihan hyvin. Shimano-vaihteistoilla voi vaihtaa suuremmalla otetta muuttamatta (etusormella).

  7. #307
    Liittynyt
    10/2014
    Viestit
    279
    Noi SQLabit on itselläkin, ainut ongelma niissä on, että rajoittavat jonkun verran jarrukahvojen asentoa. Pyörän kuva jo onkin 8-sivulla.

  8. #308
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    Itse en lowriserin kanssa kaipaa lisiä, en inner enkä barenzejä... Jotenkin jo maasturilla maantielenkkejä ajellessa totuin suoraan tankoon ja barendsit poistui aika äkkiä painosta pois. Ainoa missä oli niin modatussa Kona Dew DL:ssä oli Codan Bulhornit lähinnä tuollaisessa triathlon asennossa...

  9. #309
    Liittynyt
    09/2006
    Paikkakunta
    itähelsinki
    Viestit
    7.759
    ^Mulla myös täysjäykässä läskissä ja täysjäykässä 29'erissa.

  10. #310
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.202
    Mulla ei oo missään fillarissa.


  11. #311
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.692
    Minä hommasin ja jonkin aikaa käytinkin, mutta en oikein kokenut omakseni. Mutta ergo-kahvakumit on kyllä hyvät.

    29":ssä on nämä.
    https://m.motonet.fi/fi/tuote/450110...t-Lock-On-Ergo
    Ja läskissä nämä.
    https://www.sq-lab.com/en/products/g...-grip-710.html
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  12. #312
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Päin vastoin, eiks jossain vaiheessa tosiharrastajat lopetti barendsien ja muiden härpäkkeiden käytön ensimmäiseksi?

  13. #313
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.692
    Niiden pahin vika on ruma ulkonäkö muuten minimalistisessa pyörässä.

  14. #314
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Tuossa edessä ei saa olla omissani mitään ylimääräistä silmään käyvää.

    Nuo ylempänä havaittavat Motonet gripit tukevat sopivasti kämmenhermoja, kun nuokin asenttaa sopivan lievästi tukemaan, kookkaamat gripit ei ollut hyvät 9/10 kouraan, vaikka mikään "kätönen" ei kyseessä.

  15. #315
    Liittynyt
    04/2021
    Viestit
    1.810
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^ Miten tänne saa kuvia...? Toisaaltaan en mitenkään innokkain jakamaan...

    ^^Ohiampuja, ei mitään taivaallista tulossa, pelkkä hauska käyttökapistus...
    Totta ihmeessä nyt kuvien kera osaluettelon. Olet sen verran mainontaa jo harrastanut fillaris osalta että kuvia kehiin.

  16. #316
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^En yleensäkään jaa mitään kuvia kovin helposti... En mielestäni myöskään mainostanut sen kummemmin, on yksi pyörä muiden joukossa...

  17. #317
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^^Olennaisimmat osat voin listata...

  18. #318
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.692
    Minulle riittää hyvin ja tietysti fiilikset.

  19. #319
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Just niin! Hyvä mieli että saanut taas jotain mielestä aikaiseksi...

  20. #320
    K.Kuronen Guest
    ^alle jotain karkeampaa ja maantiekumia leveämpää, pitkä kierros sora- ja metsäteillä, ja kuva fillarista oikeassa elementissään. Lisäksi vähän mittoja: satulan nokasta tankoon, satulan päältä keskiöön, keskiöstä maahan kuvan renkailla etc.

    Ei pelkillä osalistoila oikein tee mitään, kun koko suoratankograveli käsitteenä on hakusessa.

  21. #321
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Renkaat ikisuosikit RalliKunkut 2.2" kokoisina, ei 4FourSeasoneita, kiekot perus CrossMaxit Tubolitoilla mutta kevääseen aikaa niin saattaa muuttua. Saisi noin 400g. pois painosta...

    Nuo mitat pitkälti yksilöllisiä, kuskin raajojen ja mieltymysten mukaan joten aika epäolennaisia moiset...

    Tuo suoratankogravel on loppupeleissä vain jokin nimike jota sellaisena kovin totisesti kannata ottaa kuten aikaisemmin todettu ja paljonko loppupeleissä poikkeaa täysjäykästä maasturista tai hybridistä...

  22. #322
    K.Kuronen Guest
    ^yleisöä kiinnostaakin se, millainen pyörä kunkin mielestä on suorantankograveli. Maantietankoisista on myös omassa keskustelussaan esitetty monta näkemystä.

  23. #323
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Oma näkemys on sellainen missä suora tanko ja voi ajella rattoisasti maantiellä, hiekalla ja poluilla hymyillen. Jokainen voi määrittää omat referenssinä itse.

    Mitat ja speksit tulevat sitten kuskin ja kukkaron mukaan.

  24. #324
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.202
    Laita jo se kuva.

  25. #325
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    Jack, ei oo valmis...

  26. #326
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Firlefanz Katso viesti
    Ei tässä ole kyse sinun innostasi vaan lukijoiden entisestään kasvaneesta mielenkiinnosta Joudat nurkkaan häpeämään mikäli et saa postattua kuvaa tai kuvia! Video punnituksesta voisi sekin toki joitakin kiinnostaa, mutta rajansa
    kaikella

    PS Tähän tarkoitukseen sopii minusta https://pic.useful.fi/ Kaikki käy nopeasti ja helposti ilman rekisteröitymistä ja sen linkin kopiomisen ja liittämisen osaa minuakin tumpelompi.
    Nurelle valmistuvasta pyörästä on ihan kohtuullista vaatia kuva, minäkin vaadin, kuten Firle (anteeksi lempinimen käyttö) sitten kun pyörä on näyttökunnossa.

    Minäkin kokeilin ensi kerran kuvan laittoa picillä enkä ollut Firleä tumpelompi. Poistin jo kuvan kun siinä pelkkää vanhaa roinaa.

    Otin samalla kirjanmerkkeihin tuon picin, voihan käyttöä löytyä toistekin.

  27. #327
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    ^Katsotaan kun aika on jos viitsin... Muissa medioissa niin simppeliä kun voi kamerasta suoraan jakaa...

  28. #328
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345
    Tänään laskettu paino 8.9kg ja pari grammaa vielä kevenee kun kevyempi etuakseli, letkut lyhenee ja ketjut oikeaan mittaan. Tavoitteessa ollaan!

  29. #329
    Liittynyt
    02/2005
    Paikkakunta
    Turku, Rinkeby
    Viestit
    21.345

  30. #330
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    En mä tälläistä topikkia ollut huomannutkaan. Kiitos nurelle oikeaan ohjaamisesta Kaikki huomio mennyt vapauksien puolustamiseen. Mut jjoo, rungon geometriasta väitetään, että vaakaputki menee puoleenväliin käyrä- ja suoratankoisen tarvetta, että voi rakentaa kumman vaan. Teräshaarukan muotoilu hivelee ainakin minun silmää.

    Mainoskuvia




Samanlaisia aiheita

  1. Gravel Grinding ja Gravel Racing
    By stenu in forum Yleiset jorinat
    Vastaukset: 1353
    Viimeinen viesti: 22.10.2025, 22.02
  2. Gravel vs Cyclocross
    By narg142 in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 7
    Viimeinen viesti: 28.03.2020, 11.03
  3. White gravel gx lite 18 vs white gravel gx pro 18
    By Jmh in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 21
    Viimeinen viesti: 11.12.2019, 22.01
  4. Cyclocross vai Gravel
    By Kristo in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 38
    Viimeinen viesti: 19.06.2019, 10.42
  5. SUP X-Mud Gravel Disc
    By teejhoo in forum Fillarisuositukset
    Vastaukset: 16
    Viimeinen viesti: 07.05.2019, 17.43

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •