HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 194 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 94 144 184 192 193 194 195 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.791 - 5.820 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

  1. #5791
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Lohja/Koisjärvi
    Viestit
    1.421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ukkis Katso viesti
    Oma 7 fat interceptor on nyt ollut tubelessina gorillateipillä ja stansin litkuilla 1½ vuotta. Tänä talvena vaihdoin litkut ensimmäisen kerran.
    Stan’s Race Sealantin purkissa lukee, että litku kestää ”jopa 6 kk”. Tosin noin pitkää ”vaihtoväliä” ei mulla juurikaan tuu, koska talvet ajan Bud/Lou-combolla ja useamman vuoden kokeilujen jälkeen havainnut, että mun ajoissa sulan maan aikana paras all around-rengas on 45 NRTH Hüsker Dü
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

  2. #5792
    Moikka,

    Ostin tuossa hetki sitten käytettynä 7fat interceptorin ja nyt kun kuljetellu sitä muutaman kerran takakontissa eturengas irti, niin tuntuu että jää takaisin laitettaessa hiukan löysälle eturengas. Jos oikein sivuttain kopauttaa renkaaseen, niin tuntuu hieman väljältä.

    Koittanu kaivaa netistä tietoa, mutta nihkeästi löytyy. Koitin myös entiseltä omistajalta kysellä ja sanoi että käsin on kiristellyt vastamutterin vaan paikoilleen, eikä XXL:ssäkään osattu oikein auttaa ellen vie pyörää näytille (lähimpään 200km), niin ajattelin kysyä miten muilla vastaavan pyörän omistajilla. Saatteko vastamutterin käsin riittävän kireälle, vai onko jotain kikka kolmosta, jotta saisi väljyyden pois?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #5793

    Peukalo ylös

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ukkis Katso viesti
    Oma 7 fat interceptor on nyt ollut tubelessina gorillateipillä ja stansin litkuilla 1½ vuotta. Tänä talvena vaihdoin litkut ensimmäisen kerran. Hyvin on pelannut ensiasennusrenkailla.
    Kiitos. Laitoin hirvisäkit väliin ja jimit paikalleen. 1,5 dl litkua per rengas ja hyvin tuntu pelaavan. Kepeetä oli meno lenkillä, tosin hieman liikaa painetta maastoo varten. Iso on ero litkutettuna

  4. #5794
    Hei!

    Pahoittelut jos tulee väärään paikkaan, mutta mun on pakko kääntyä teidän puoleen tässä asiassa.

    Mieheni on pitkään jo suunnitellut fatbiken ostoa ja on monta kertaa käynyt ihastelemassa xxl:ssä tätä kyseistä mallia. Hänellä on synttärit tulossa ja ajattelin tämän hänelle synttärilahjaksi ostaa Hän tykkää aina mennä lasten kanssa pyöräretkelle ja meillä on Thule Coaster XT pyöräkärry, missä tämmöinen kiinnike. Olen itse käynyt XXL:ssä kysymässä ja laitoin vielä asiakaspalveluun viestiä, että miten ko. kärryn kiinnittäminen onnistuu ko. pyörään. Olen nyt oppinut, että suoriltaan se ei mene, koska kyseessä on ns. läpiakseli(?). Yksi myyjä sanoi, että tilataan siihen uusi läpiakseli (218mm), että 3vk menee mutta asiakaspalvelu sanoi, ettei sitä ole mahdollista kiinnittää lainkaan ja ettei thulella ole sopivaa läpiakselia tuohon pyörään.. En tiedä nyt ketä uskoa ja käännyn teidän puoleen.

    Onko teillä faktatietoa, että onko mahdollista ko. pyöräkärryn kiinnitys pyörään? Jos on niin mikä osa tähän pitäisi tilata.. Kiitoksia kovasti!

    t: Hello

  5. #5795
    Liittynyt
    05/2016
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    2.826
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hellu1987 Katso viesti
    Hei!

    Pahoittelut jos tulee väärään paikkaan, mutta mun on pakko kääntyä teidän puoleen tässä asiassa.

    Mieheni on pitkään jo suunnitellut fatbiken ostoa ja on monta kertaa käynyt ihastelemassa xxl:ssä tätä kyseistä mallia. Hänellä on synttärit tulossa ja ajattelin tämän hänelle synttärilahjaksi ostaa Hän tykkää aina mennä lasten kanssa pyöräretkelle ja meillä on Thule Coaster XT pyöräkärry, missä tämmöinen kiinnike. Olen itse käynyt XXL:ssä kysymässä ja laitoin vielä asiakaspalveluun viestiä, että miten ko. kärryn kiinnittäminen onnistuu ko. pyörään. Olen nyt oppinut, että suoriltaan se ei mene, koska kyseessä on ns. läpiakseli(?). Yksi myyjä sanoi, että tilataan siihen uusi läpiakseli (218mm), että 3vk menee mutta asiakaspalvelu sanoi, ettei sitä ole mahdollista kiinnittää lainkaan ja ettei thulella ole sopivaa läpiakselia tuohon pyörään.. En tiedä nyt ketä uskoa ja käännyn teidän puoleen.

    Onko teillä faktatietoa, että onko mahdollista ko. pyöräkärryn kiinnitys pyörään? Jos on niin mikä osa tähän pitäisi tilata.. Kiitoksia kovasti!

    t: Hello
    Tarttis tietää Whiten taka-akselin kierre ja pituus. Saanee selville, kun käy liikkeessä katsomassa tai kysymässä. Muutenhan Thulella on tarjota kyllä kärryyn akselia:
    M12x1.5 209mm tai 229mm pitkänä. Tuo kierteen nousu (1.5) ei vain välttämättä ole sama kuin nykyinen. En tiedä, voi toki olla samakin. Selvinnee kysymällä.

    https://www.thule.com/fi-fi/accessor...-15-_-20110735

  6. #5796
    Liittynyt
    07/2016
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    360
    Näky olevan Whiten sivuilla spekseissä tämmöset tiiot: WHITE ControlThru 197 (L: 218mm, TL: 10mm, TP: M12xP1.5)
    Eli 1.5 nousulla oleva ja kaiketi 229 akseli vaatisi spacerin väliin, 1.75 nousulla olevassa tulee mukana spaceri että voi käyttää 217-229 pitusen tilalla.
    https://robertaxleproject.com/produc...mount-trailer/
    https://robertaxleproject.com/produc...mount-trailer/

  7. #5797
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    189
    Budjettiläskiä miettinyt, kun joka talvi on päässyt pettymään ettei lumipoluille ole oikein ollut nakkikumeilla asiaa. Eli klasssinen kysymys, minkä kokoisilla 7/8 Fatteilla täällä on ajeltu? Omat mitat on siinä rajoilla (179/86, lievä +apinaindeksi) että pyörästä riippuen sopiva valinta olisi joko M tai L, mutta sopivin kaiketi juuri siinä välissä. Ei pääse liikkeeseenkään testaamaan.

  8. #5798
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATK Katso viesti
    Budjettiläskiä miettinyt, kun joka talvi on päässyt pettymään ettei lumipoluille ole oikein ollut nakkikumeilla asiaa. Eli klasssinen kysymys, minkä kokoisilla 7/8 Fatteilla täällä on ajeltu? Omat mitat on siinä rajoilla (179/86, lievä +apinaindeksi) että pyörästä riippuen sopiva valinta olisi joko M tai L, mutta sopivin kaiketi juuri siinä välissä. Ei pääse liikkeeseenkään testaamaan.
    Ota L, stand over noissa lienee matala joka tapauksessa ja se on vaan hyvä jos on tilaa ohjaamossa.

  9. #5799
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATK Katso viesti
    Budjettiläskiä miettinyt, kun joka talvi on päässyt pettymään ettei lumipoluille ole oikein ollut nakkikumeilla asiaa. Eli klasssinen kysymys, minkä kokoisilla 7/8 Fatteilla täällä on ajeltu? Omat mitat on siinä rajoilla (179/86, lievä +apinaindeksi) että pyörästä riippuen sopiva valinta olisi joko M tai L, mutta sopivin kaiketi juuri siinä välissä. Ei pääse liikkeeseenkään testaamaan.
    Olen 178/88 ja hain sunnuntaina L- kokoisen tarjouksesta, ihan hyvältä tuntuu, inan lyhyempää stemmiä huutaa kyllä omaan makuun orkkis 60mm tilalle.

  10. #5800
    Olin itsekin koko sunnuntain sormi tilausnapilla mutta tilaamatta jäi. Nyt kuutisen vuotta ollut 3fat lite käytössä pääasiallisena kulkineena ja päivityksen tarve on akuutti. 166/58 puutarhatonttuna tämä nykyinen m-kokoinen tuntuu silti hitusen isolta joten s-koon uupumisen vuoksi en tilannut. Tuosta nykyisestä mallistosta halvinta on ollut pienenä mutta muita ei, saattaa olla että joudun vaihtamaan kokonaan merkkiä pyörän päivityksen yhteydessä.

  11. #5801
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    189
    8 FAT LTD:n kotiutunut ja eka lenkki heitetty sopivasti lumisateen jälkeen. Ihan asialliselta peliltä kyllä vaikuttaa, etenkin kun ensisijainen käyttö on talvipolut ja mutakelit. Jumbo Jimit rullaa vähemmän yllättäen nätisti, vasta ylämäessä tuntuu että takakiekossa on selvästi tavallista enemmän massaa mukana. Ajopaineet oli jotain 0.7 - 0.9 barin luokkaa. Litkuttamaan en ole vielä päässyt.

    Geometriasta sen verran, että nuo omat mitat ovat inseamin puolesta melko lailla minimiä, mitä itse voisi suositella L-koon valinnan osalta. Standover on tässä rungossa sen verran korkealla. Jos tarkoitus olisi ajaa pyörällä pääasiassa kesäisin ja hyvin teknistä maastoa, niin saattaisin harkita itse toisen merkin valintaa. Rungon ulottuvuus on kuitenkin ok ja ajoasento tuntui heti sopivalta, kun penkkiä laittoi vain hitusen eteenpäin. Pienempi runkoinen olisi siis ehkä ollut liian tiivis ohjaamon suhteen. Jyrkimmissä mäissä alkoi pienimmällä vaihteella tuntua myös pientä keulimista, joten pienempi runko tuskin olisi sitäkään helpottanut.

    Joitain huomioita kasaamisesta:
    - Whiten laatikon kannessa on kahdessa eri läpässä osoittamaan suunnat pyörän etu- ja takaosalle (kuljetuksen / purkamisen tueksi). Näistä väärä läppä oli kuitenkin laitettu päällimmäiseksi
    - taka-akseli oli jäätävän tiukalla ja lähti erillisellä avaimella lopulta paukahtaen auki. Oli kuitenkin kauttaaltaan rasvattu. Akseliin pultattavalla mini-avaimella ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisi saanut avattua
    - vaihtajan B-, ala- ja yläruuvit varsin hyvin kohdallaan, vain vaijerin kireyttä tarvitsi säätää
    - keskiön pohjassa valmiina ilmeisesti vedenpoistoreikä (tätä ei monesti tunnu merkkipyöristä löytyvän?)
    - alaputken alla sijaitsevalle ja yläputken pullotelineelle ei tullut pyörän mukana ruuveja, vain pelkät tulpat. Muissa paikoissa oli ruuvit
    - ei tubeless-venttiilejä paketissa. Liekö muissa läskipyörissä miten usein?
    - jarrut tuntuivat ikään kuin valmiiksi sisäänajetuilta, pysäyttivät sellaisinaan jo ok eikä sisäänajo tuntunut tuovan juuri lisää purevuutta.

  12. #5802
    Whiten halvimmassa lite-sarjan läskissä on edelleen qr-akselit edessä ja takana. Onko kenelläkään halvimman mallin omistavalla ollut qr-akseli lähtöisiä ongelmia, joiden takia pikalinkku-kiinnitystä olisi erityisesti syytä vältellä fatbikessa? Ulkomaisia foorumeita lukiessa on tullut vastaan mm. takanavan kestävyyteen liittyviä seikkoja pyörissä, joissa on käytössä quick release tai kiekkojen paikallaan pysymisessä on ollut ongelmia.

  13. #5803
    Liittynyt
    03/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    668
    Ei ole. Pyörä tosin on vähällä käytöllä. Minulla taitaa olla kaikissa pyörissä pikalinkut, eikä n. 90 kg ja muutama tuhat kilometriä vuodessa ole tuonut ongelmia. Ainoa poikkeus vanha tandem, mutta siinä olikin suunnitteluvirhe. Uudemmassa, joka on ollut ajossa 5 vuotta ja yhteensä joku 5-7 tkm, ei oo ollut ongelmia. Mutta kyllä seuraavaan pyörään tulee läpiakselit. Jatkossa varmaan kiekkoja helpompi saada.

  14. #5804
    Liittynyt
    05/2017
    Viestit
    228
    Itsellä Whiten 6 pro. Ensi alkuun kiristin takanavan pikalinkun normaalilla järkevällä voimalla. Kiekko lähti useamman kerran irti kesken ajon jarrutuksissa. Sen jälkeen olen kiristänyt linkun selvästi ylikireälle, ja hyvin on toiminut. Eikä mikään ole hajonnut ylikiristyksestä huolimatta... ainakaan vielä

    Sent from my ASUS_A007 using Tapatalk

  15. #5805
    Liittynyt
    07/2016
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    360
    Ei oo tuossa emännän 6fat litessäkään ollu ongelmia pikalinkkujen kans ja pysyy kohtuullisella momentilla paikollaan.

    Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
    Kona kikapu deluxe 2004

  16. #5806
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    4.393
    Kyllä minä olen sitä mieltä että qr:ää kannattaa vältellä koska läpiakseli on vaan paljon parempi.
    Ei notku tai löysty.
    Joustohaarukan päivityski onnistuu ilman kiekon/navan vaihtoa.

  17. #5807
    Niin kyllähän läpiakselit ovat enemmän tätä päivää, vaikka qr-napoja on edelleen saatavilla. Funtsin 8FAT Liteä itselle, kun pyörä tulisi vahvasti talvikauden kakkospyöräksi. Työmatkat menee gravelilla ja läski toisi vaihtelua. Ajaminen tuskin olisi isoa, sellaista leppoisaa ulkoilua. Arvelin pienen budjetin miehenä, että kokeillaas vaihteeksi tuollaista. Edellisen kerran Whiten läskeistä oli alla 3. sukupolven lite, vain suht lyhyen aikaa ja vähillä ajoilla. Pyörästä sinällään ei ole mitään pahaa sanottavaa. Totta kai fiksuinta olisi ollut pitää Scoop fatty itsellä ja ajella kunnes runko sanoo taas naks.

  18. #5808
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Eikös se pykälää parempi 8fat ole läpiakseleilla ja tubelesskiekoilla mutta aika pienellä hintaerolla?

  19. #5809
    Liittynyt
    05/2019
    Viestit
    189
    No onhan tuo 400€ ero XXL:n perushinnassa Lite ja Pro -mallien välillä ihan merkittävä monelle, jos ei noita edellä mainittuja ja muita "parannuksia" (Sramin 1x12 vaihteet, pykälän nimekkäämmät jarrut ja kammet; melkein kilo vähemmän painoa) syystä tai toisesta vielä arvosta. Tarjoushinnan tapauksessa tosin vaikea perustella, miksi tyytyä enää Lite-malliin. Itse tykkäisin kyllä nähdä haarukan kiinnikkeet Prossakin monikäyttöisyyttä lisäämään.

    --

    Tubeless-asennusta miettinyt tekeväni nyt noille kiekoille, tosin ehkä jahka sais pitävämmät talvirenkaat alle... kovin ovat vain kiven alla näinä maailman päivinä. Tarviikohan Mulefüt 80SL V2 mitään erityisjippoja tubeless-konversioon? Jostain lukenut että nuo olisivat alkuperäistä mallia vaikeammat konvertoida noiden kiekon reunoilla olevien (muistaakseni nippeli?)reikien vuoksi. Ei näyttänyt olevan teippiä valmiiksi asennettuna, mikä ei yllättänyt. Hauska vain että vanteissa on silti tubeless ready tarrat kiinni. Ilmeisesti Sun Ringlé valmiskiekkoseteissä olisi valmiina teipitkin.

  20. #5810
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ATK Katso viesti
    No onhan tuo 400€ ero XXL:n perushinnassa Lite ja Pro -mallien välillä ihan merkittävä monelle, jos ei noita edellä mainittuja ja muita "parannuksia" (Sramin 1x12 vaihteet, pykälän nimekkäämmät jarrut ja kammet; melkein kilo vähemmän painoa) syystä tai toisesta vielä arvosta. Tarjoushinnan tapauksessa tosin vaikea perustella, miksi tyytyä enää Lite-malliin.
    Sanotaan näin, etten kokisi Liten ja LTD:n välillä olevaa hintaeroa ollenkaan merkittäväksi, jos olisin hankkimassa pääasiallista pyörää, ajotottumukset vaatisi suorituskykyisempää pyörää tai tietäisin läskin käyttöasteen olevan suurempi kuin tällä hetkellä tiedän aiempien kokemusteni perusteella. Laitoin siis Liten tilaukseen, koska uskon sen palvelevan aivan riittävän hyvin tarpeitani, jotka keskittyvät talvikuukausille.

    Scoop Fatty olisi myös varteenotettava vaihtoehto. Hinta sijoittuu Liten ja LTD:n väliin ja on komponenttien puolesta asiallinen kokemus + takuuasiat hoituu kokemusteni mukaan verkkokaupan kanssa jouhevasti. Kokeilisin siitä kuitenkin mielellään kokoa XL, jota ei ole nyt saatavilla.

  21. #5811
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    566
    Hmmjaa, taisi tulla tilattua viimeinen 8FAT Interceptor XXL:n verkkokaupasta... tässä enempi vähempi pidemmän aikaa miettinyt pitäisikö päivittää läskipyörä vähän parempaan, kun mulle jäi ajoon 2FAT Lite aikanaan mieheltä kun päivitti uudempaan. Eipä tuo nyt ihan hirveästi ole ajokilometrejä tallista kerännyt, mutta nyt tämä uusi kyllä puhutteli aika vahvasti. Koko illan selasin fillaritoria josko siellä olisi ollut hyvää käytettyä tarjolla, mutta ei niitä sinne yhdessä illassa ilmestynyt. Aikani sitten pähkäiltyäni ja pohdittuani, että helmikuun palkasta pitäisi jäädä vähän enemmän käteen kun ei mennä enää extraprosentilla, niin tilaus lähti. Myymäläsaldo näytti, että M-kokoa on muutama jäljellä kahdessa liikkeessä. Tilasin pyörän ja sen jälkeen päivittyi pyörän saldot "loppu verkkokaupasta". Olisi sitä varmaan huonompaankin voinut rahansa laittaa, ja toisaalta varmasti pienellä panostuksella parempaankin, mutta tähän hetkeen ja saatavuuteen tämä oli nyt kyllä ihan passeli. Ehkä jopa loppuviikosta ajossa!

  22. #5812
    ^tuttu tilasi tuollaisen 1600e ale-hintaan, hintaan nähden hyvä peli. Omankin kokemuksen mukaan xxällästä ei kannata tilata oikein mitään ovh-hinnalla. Toki jos on kiire saada niin 400e sinne tänne..

  23. #5813
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sisurisampsa Katso viesti
    ^tuttu tilasi tuollaisen 1600e ale-hintaan, hintaan nähden hyvä peli. Omankin kokemuksen mukaan xxällästä ei kannata tilata oikein mitään ovh-hinnalla. Toki jos on kiire saada niin 400e sinne tänne..
    Jossain määrin noita hintoja seuranneena, aika harvoin on esim Interceptoria saanut alehinnalla. Muutaman vuoden takaiset -x% kaikesta-tyyliset alet taitavat norjalaisella olla menneen talven lumia, joka on tietysti harmi sinänsä kuluttajan kannalta.

  24. #5814
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Iitti
    Viestit
    566
    Niin noh, olisihan sen ehkä saattanut hyvällä tuurilla joskus saada oikean kokoisen sopivaan alehintaan, mutta epäilen kyllä ettei ihan heti näin olisi tapahtunut. Kuitenkin sen verran ihmisiä peloteltu, että pyörät ja osat loppuu taas ihan just kaupoista, niin pyörän osto pitää melkein nykyään lähteä siitä, että ensi katsoo onko saatavilla sitä minkä haluaa, ja sitten valitsee saatavilla olevista sen mitä on lähimpänä sitä minkä haluaisi.

    Lähetetty minun SM-A528B laitteesta Tapatalkilla

  25. #5815
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    100
    5FAT Liteen vaihtajankorvake? Mistä?
    -Janne

  26. #5816
    ^No jos ei XXL myy omaan merkkiinsä kyseistä osaa niin aika huonosti on asiat.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

  27. #5817
    harmis Guest
    Korvakkeita on paljon erilaisia. Täältä voit etsiä omaan pyörään sopivaa https://www.marwi-eu.com/fi/gh_assembly_style.php.
    Whiteä luettelostä ei merkkinä löydy, mutta kun haet kiinnitystavan mukaan ja vertaat kuvia vanhaan korvakkeeseen, niin uskoisin että oikeanlainen läytyy. Sitten kun oikea löytyy, onkin helppo tuotehaulla googlaamalla löytää liike josta sitä löytyy hyllystä. Tuskin White jotain täysin uniikkia omaa mallia käyttää, vaan samat kiinan rungot ja korvakkeet niissä on kuin muissakin.

  28. #5818
    Liittynyt
    05/2014
    Viestit
    1.009
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    5FAT Liteen vaihtajankorvake? Mistä?
    Kävitkö nuo läpi?

    https://www.xxl.fi/search?query=korvake&sort=relevance

  29. #5819
    Liittynyt
    01/2013
    Paikkakunta
    Kajaani
    Viestit
    186
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    5FAT Liteen vaihtajankorvake? Mistä?
    Tuon pitäis käydä: https://www.xxl.fi/white-gear-hanger...109692_1_style
    Kävi ainakin 6 fat liteen.

  30. #5820
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    100
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SvaR Katso viesti
    ^No jos ei XXL myy omaan merkkiinsä kyseistä osaa niin aika huonosti on asiat.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harmis Katso viesti
    Korvakkeita on paljon erilaisia. Täältä voit etsiä omaan pyörään sopivaa https://www.marwi-eu.com/fi/gh_assembly_style.php.
    Whiteä luettelostä ei merkkinä löydy, mutta kun haet kiinnitystavan mukaan ja vertaat kuvia vanhaan korvakkeeseen, niin uskoisin että oikeanlainen läytyy. Sitten kun oikea löytyy, onkin helppo tuotehaulla googlaamalla löytää liike josta sitä löytyy hyllystä. Tuskin White jotain täysin uniikkia omaa mallia käyttää, vaan samat kiinan rungot ja korvakkeet niissä on kuin muissakin.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hitlike Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teme X-2 Katso viesti
    Tuon pitäis käydä: https://www.xxl.fi/white-gear-hanger...109692_1_style
    Kävi ainakin 6 fat liteen.
    Kiitoksia vastauksista.

    Sitten seuraava, pitäis 8FAT LTD runkoon löytää keskiö ja kammet, niistä nyt ensimmäisenä hyvä lähteä kasaamaan tyhjä runko. Vakiona tuossa on ollut speksion mukaan Sram X1 1000 Eagle DUB 30t. Tuo lienee pelkästään kammet vai käsittääkö keskiönkin? Onko järkevää lähteä etsimään samaa/vastaavaa vai oisko tuohon joku parempi/yleisempi olemassa mikä kävisi suoraan?
    -Janne

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •