Ulefone Armor 8 Pro + Bilteman puhelinteline navigaattoriksi
Lähetetty minun Armor 8 Pro laitteesta Tapatalkilla
Ulefone Armor 8 Pro + Bilteman puhelinteline navigaattoriksi
Lähetetty minun Armor 8 Pro laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Elämäni ensimmäiset pyöräilykengät. Ensimmäinen pikku lenkki ajettu lukkopolkimilla, ja vielä hengissä.
Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.
Samsung S21. Lähes neljä vuotta palvellut S8 saa jäädä eläkkeelle/varapuhelimeksi kun akku tuntuu olevan finaalissa.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Pari hutsua.
^ äsken jo pikkasen polkasinkin. Hyvältä tuntui.
Apple Airpods Maxit käytettynä.
^^^ kääk, mikä veitsi ( hieno) en kyllä uskaltaisi käyttää kun hieman pienemmälläkin veitsellä onnistuin leikkaan palan sormesta...
Löysin internetistä vielä nahkiaiskirjallisuutta, laitoin tilaukseen Martin W Hardistyn "Biology of The Lampreys" vol1+2 ja vol3. Nelosta ei ollut ( tai oli koko sarja kaikki kimpassa, mutta hinta 750usd on hieman liikaa).
Kun ei ole kotitekemisenä kun kutominen ja lukeminen. Tarviin lisää lukemista, tuossa riittää lukemista varmaan pariksi vuodeksi...
Tuntsa, Naruska, Tulppio - kartta.
Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.
Pyöräilytapahtuman tykötarpeita. Oli kyllä aikamoinen urakka, kun sattumoisin kävi ilmi, että jo aikaisemmin varaamani lennot on peruttu. Alunperin suunnittelemalleni paluupäivälle ei löytynyt tilaa pyörälle koneista, mutta onneksi päivää myöhemmälle onnistui.
10k-kerhon jäsen
Uusi Wahoo Tickr sykevyö lähti äsken tilaukseen. Vanha ei enää pelitä, paristoja vaihdeltu ja lähettimen kontaktipisteitä puhdistettu mutta ei yhdistä kunnolla vaan sykekäyrä muituttaa enemmänkin porrastusta ja muutenkin sykkeet näyttää mitä sattuu.
Kuitustonga beargreaseen.
Sidin mtb kengät ja uusi gravel pyörä.
"Veljesi ryssävihassa!"
Voimaa ilosta.
Viha on energiaa!
Lisää lukemista, "Biology of Lampreys" by Martin W Hardisty & Ian Potter ( uranuurtajia tällä alalla) sain ostettua osat 1&2 ja 3. Koko neljän volumen paketti oli 750usd ja se hieman liian kallis....
Nukke ja nukelle farkut Euroopasta.
ps. ^^ sykkeet ja verenpaine on mitä sattuu, miksi niitä pitäisi mittailla...ei kiinnosta
Sillä lailla, ostin aika kalliin nuken - mutta löytyi Euroopasta. Olen tässä pitemmän aikaa odottanut että nukke tulee ebayssa vastaan ja ostan sen vaikka on kallis. Sitä vartenhan sitä töissäkin pakerretaan.
- osallistuin tosin myös nuken osto retail-pricella lotteryyn, toivottavasti en voita -
Lisäksi ostin Etsystä kudotun pehmonahkiaisen.
ps. no huh, myyjä laittoi heti ostoni jälkeen toisen samanlaisen nuken myyntiin, hintaan tuli vaan 50% korotus....eli olin onnekas.
Läskiliskolta valikoima juotavaa.
Skanneri-printteri.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Läppäri, jollaista ehdinkin odotella jo yli kaksi vuotta. Euron vajaa neljä tonnia, mutta sille koneelle oikein sopiva hinta. Kyllä nyt kelpaa ruveta tekemään 4K-pyöräilyvideoita.
10k-kerhon jäsen
Muutama teräketju.
Astianpesukone.
Kompuutteri.
B.O.R 34/50t eturattaat 90 eurolla.
Kerkee testailla trainerilla ennen kevään reissuja. Vähän kevyempää välitystä lyhyt häkkisen takavaihtajan kaveriksi.
Joulukalenterin tilasin Pieneltä.
Cervélo Aspero Satin Black
NX-pakka ja GX-ketju varastoon.
MCarbonilta pari lampun kiinnikettä.
Syyskeleihin sopiva rotsi.
Sent from my SM-G991B using Tapatalk
Kokeeksi "1000" lumenin lamppu ilotalosta.
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Kona kikapu deluxe 2004
Kirjanmerkit