GarminElectrobikeGiantHepha
Sivu 332 / 515 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 232 282 322 330 331 332 333 334 342 382 432 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.931 - 9.960 / 15445

Aihe: "Gravel Grinding" -fillarit

  1. #9931
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    S-Works oletan?
    Joo.

    Näyttää olevan ainakin joissain maissa saatavilla myös tuo 10r runko. 3000€.

  2. #9932
    Liittynyt
    08/2020
    Viestit
    2.031
    Aethos perheeseen tehty gravel, painoa ja kestävyyttä lisää 165 g runkoon. Tällaisia tulee vielä lisää, jossa maantieversioiden pohjalta "tehdään" uusia graveltuotteita. Tämä ei ole moite tms., vaan toteamus kun ne maantieversiot on pääosin jo tehty ja niistä saa pienehköillä modauksilla todella päteviä gravelpyöriä, tässä tapauksessa kevyitä ja ketteriä muttei varsinaisesti retkeilykäyttöön suunnattuja, toisena vastaavana esimerkkinä mm. scott addict. Uutta AeroadX tai AeGroadX tms. odotellessa ?

  3. #9933
    Liittynyt
    02/2016
    Paikkakunta
    Raahe
    Viestit
    1.070
    ^Ja SuperSix SE myös maantiepyörästä jalostettu gravel.

  4. #9934
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Kevyttä on ja tykkään pyöreistä putkista ja ei-dropatuista seatstaystä, mutta hieman tuo muotoilu tökkii erittäin paksulla toptubella mihin yhdistyy siro takakolmio. Onneksi ei näytä kuitenkaan olevan Aethosin lailla äärimmäisen sloupattu.

    Olisin mä silti mielummin odottanut jotakin Tarmacmaista integroitua viritelmää riittävän kevyellä painolla vaika näitä on markkinat jo täynnä. Ehkä yrityksenä erottuakin back to basics tyylillä. Hyvän hinnankorotuksen kuitenkin saaneet, kun edelleen vanha Crux S-works Spessun sivuilla 2800 € vaikka se ny ei ihan gravel speksejä täyttänytkään.

  5. #9935
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.405
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    S-Works Crux. Seuraava GG/CX-hybridi. Runko 750 g.

    Geometriasta, koko 56
    BB drop 72
    BB height 286
    Eli tuohan on suunnilleen yhtä "korkea" 47 mm renkailla kuin perus cc 33 mm renkailla. Jos haluttaisiin tehdä tuostakin maantiemäisempi sorapyörä niin olisiko keskiö voitu pudottaa 80 mm tai ylikin. Poluilla polkimet kolisee mutta muuten...
    Itsellä jäi gg runko toimitusvaikeuksien takia tulematta mutta siinä oli speksattu bb droppi n 80 mm ja renkaat 38 mm eli polkimet olisi "kolissut" suunnilleen samalla korkeudella kuin maantiepyörässä.
    Ja pyörä ei ollut tarkoitettu poluille vaan hiekkateille.

  6. #9936
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Kevyttä on ja tykkään pyöreistä putkista ja ei-dropatuista seatstaystä, mutta hieman tuo muotoilu tökkii erittäin paksulla toptubella mihin yhdistyy siro takakolmio. Onneksi ei näytä kuitenkaan olevan Aethosin lailla äärimmäisen sloupattu.
    Jep, ohuempi vaakaputki olisi varmaan ollut ”tavalliselle” pyöräilijälle parempi siinäkin mielessä, että sillä olisi saanut kompliancea vähän enemmän. Muutenkin olis mielenkiintoista päästä vertaamaan tota S-Worksia vs. Stigmata vs. ohutputkinen teräspyörä sen suhteen, että miten Spessun lupaukset ride qualitystä pitää paikkansa. Se on muuten hyvä termi. Tykkään siitä. Ei vaan taida oikein olla suoraa, järkevää, suomenkielistä käännöstä sille.

    Spessu on kuitenkin yksi niistä isoista valmistajista, joka on taipumassa siihen, että jäykin ei aina olekaan nopein. Toisaalta toisin kuin teräsrungoissa, keventäminen ei välttämättä lisää rungon joustoa, koska kevyimmät kuitulaadut on myös jäykimpiä ja kuiturunkoon jouston rakentaminen vaatii yleensä painavampien kuitujen käyttämistä. Mutta ehkä silloin puhutaan perinteisistä n. kilon rungoista ja tommonen äärimmilleen viety keventäminen alkaakin toimia jo toiseen suuntaan(?)

    Spessun tiedote on tietysti markkinointiosaston tarkkaan harkitsemia adjektiiveja täynnä, mutta toi lainattu lause on se, mikä kuvaa myös Stigmatan ja rosterisen setämiespyörän olennaista eroa. ”that whole system is working together to respond more naturally.” Stigmatasta vähän puuttuu sitä respondia, koska se vaan yksinkertaisesti on tarpeettoman jäykkä.

    Kumpikohan Cruxeista on jäykempi, S-works vai ei-S-Works. Painoero on niin marginaalinen, että sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä. Eikä itseasiassa silläkään, että painaako runko reilut 700 g vai reilun kilon. Enemmän merkkaa se ride quality.

    Tämä oli hyvä artikkeli: https://www.cyclingweekly.com/news/p...-faster-459045
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  7. #9937
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    Geometriasta, koko 56
    BB drop 72
    BB height 286
    Eli tuohan on suunnilleen yhtä "korkea" 47 mm renkailla kuin perus cc 33 mm renkailla. Jos haluttaisiin tehdä tuostakin maantiemäisempi sorapyörä niin olisiko keskiö voitu pudottaa 80 mm tai ylikin. Poluilla polkimet kolisee mutta muuten...
    Itsellä jäi gg runko toimitusvaikeuksien takia tulematta mutta siinä oli speksattu bb droppi n 80 mm ja renkaat 38 mm eli polkimet olisi "kolissut" suunnilleen samalla korkeudella kuin maantiepyörässä.
    Ja pyörä ei ollut tarkoitettu poluille vaan hiekkateille.
    Juu, niin se on. Renkaiden takia keskiöitä on laskettava. Ja ei. Yhtään matalammaksi ei kannata laittaa. Itselläni 75mm ja se on kyllä aika maksimi droppi. Paukkaa jo 43mm renkailla kiviin aika hyvälläkin polulla. Pienemmillä renkailla en halua edes koettaa.

  8. #9938
    Liittynyt
    09/2015
    Paikkakunta
    Österbotten
    Viestit
    212
    Eilen tuli XXL.stä Schwalbe Marathon Winter Plus 50-622 (28 x 2.00") nastarenkaat.
    PIti heti kokeilla ja kyllä mahtui Grizl 7.n etuhaarukkaan Canyonin lokarilla. En kokeillu taakse ollenkaan, koska tilaa lokasuojassa on siellä enemmän.
    On vaan hirviän painavat renkaat, 1265g mainoksen mukaan, en huomannu hätäpäissäni ite punnita. Kun noi on ollu allla ei kyllä mitkään 42-622 kiinnosta.
    Arjen adventuristi joka luottaa hyrrävoimiin

  9. #9939
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Juu, niin se on. Renkaiden takia keskiöitä on laskettava. Ja ei. Yhtään matalammaksi ei kannata laittaa. Itselläni 75mm ja se on kyllä aika maksimi droppi. Paukkaa jo 43mm renkailla kiviin aika hyvälläkin polulla. Pienemmillä renkailla en halua edes koettaa.
    Etkös sä sanonutkin olevas maantiepuolelta? Senkin nimittäin oppii ettei niihin kiviin kolistella. Mulla on gravelissa bb drop 80mm, ja nyt vielä 650b kiekot niin se kulkee ihan maantiepyörän korkeudella enkä ole ongelmia havainnut.

  10. #9940
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Oppii joo, mutta tuon takia maasturissa on korkeampi keskiö. Mulla noi siis napsaa välillä kiviin tosi kovassa vauhdissa polkukikkailussa tuon tosiaan oppii välttämään.

  11. #9941
    Liittynyt
    03/2007
    Paikkakunta
    Kempele
    Viestit
    5.933
    Yhdellä tuttavallani oli pokimet hyvin matalalla, tai siis keskiö, poljin nappasi kurvissa maahan, reisiluu murtui, ajoinnostusta ei enää löytynyt.

  12. #9942
    Liittynyt
    04/2005
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    6.268
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Juu, niin se on. Renkaiden takia keskiöitä on laskettava. Ja ei. Yhtään matalammaksi ei kannata laittaa. Itselläni 75mm ja se on kyllä aika maksimi droppi. Paukkaa jo 43mm renkailla kiviin aika hyvälläkin polulla. Pienemmillä renkailla en halua edes koettaa.
    Vähän samaan mäkin olen päätynyt. Silloin kun speksasin Gravan geon, 40 mm Nanot oli ”The GG-Rengas”, renkaissa sisurit ja paineet se mukaiset. Nanot on leveyteensä nähden muutenkin korkeat ja Gunnarin 70 mm droppi tuntui vähän vähäiseltä niille. Gravaan tehtiin 73 mm droppia ja se tuntui silloin paremmalta. No nyt kun emäputki uusittiin, laitettiin sen alapäähän muutama milli pituutta lisää, jotta sain dropin vähän pienemmäksi (ja kulmat inan loivemmiksi kompensoimaan vaakamitan hienoista lyhenemistä).

    Nykyään ajelen yksinomaan 38-millisillä Steilacoomeilla tubeleksena ja entistä aikaa leveämmillä vanteilla. Steila ei kulje hirveän paljoa korkeammalla kuin Donnellyn 33 mm krossirengas, kun huomioi sen, että sitä voi ajaa matalilla paineilla ilman, että rullaus kärsii.

    Jos on 25 mm maantierengas 20% painumalla, keskiö laskee 5 mm. 40 mm gg-rengas 30% painumalla tiputtaa keskiötä 12 mm, joten korkeuseroa ei ainakaan kannata mieltää 1:1 samaksi kuin mitä leveysero on.

    Cruxissa keskiön korkeuteen vaikuttaa varmasti sekin, että se luultavasti tulee olemaan myös Spessun CX-kisarunko, vaikka droppia onkin nyt 3 mm enemmän kuin vanhassa. Tosin Stigmatassakin on 73 mm droppi ja nyt kun mulla on siinä ylikokoiset 33-milliset renkaat alla, tuntuu keskiö kyllä vähän matalalta krossiin niilläkin, saatikka jos renkaat olis UCI-kelpoiset. Mutta huomenna näkee, mikä on todellisuus.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

  13. #9943
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.268
    Tuo sen varmaan tekee. Siis kun ajaa noilla 42mm renkailla 1.8bar, niin kovassa vauhdissa montun kohdalla rengas jo pohjaa. Kovinkaan isoa kiveä ei tuossa kohtaa tarvita.

  14. #9944
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    225
    On kyllä kiinnostava tämä uusi CruX, moni asia kunnossa omaan mieleen ainakin mainospuheiden/speksien mukaan. Keskiön korkeudesta: jos sitä olisi laskettu alemmas, niiin veikkaan, että samalla olisi pitänyt suunnitella uusi cyclocross-malli rinnalle kisakuskeja varten (Spessulla ajavia ainakin osittain sponssattuja tuntuu olevan aika paljon maailmalla). Stenun mietintä noiden eri runkojen jäykkyyseroista kiinnostaa itseäkin, veikkaan että perusrunko voi olla jopa mukavampi. Keula taas näyttää olevan sama kummassakin runkovaihtoehdossa.

    Itseä ei kyllä huvittaisi lähteä 12-vaihteisiin (sähkö) vielä, joiden kanssa runko on selkeästi suunniteltu kasattavaksi. Mekaanisen takavaihtajan reititys tuntuu olevan vähän väkisin väännetty alaputken yläpintaan, olisi hyvin voinut olla takajarrun kanssa samassa portissa sivulla. Eikä tuo perusrunkosetin hintakaan ihan halvimmasta päästä ole, mutta kaikki tuntuu maksavan nykyään. Ja saatavuus on sitten toinen pulma varmasti.
    Jukka muokkasi tätä : 08.10.2021 at 12.33

  15. #9945
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Onko tollaselle 4500€ runkosetin hinnalle mitään perusteita? Tohon rahaan saa kuitenkin graveleita sähkövaihteilla ja kuitukiekoilla.

  16. #9946
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    125
    Tuleekohan tota "edullisempaa" Cruxia saamaan runkosettinä Suomesta / Euroopasta ? Tossa ois kyllä houkutteleva runko keveydellään. Uutta pyörää ei tarvisi kyllä mutta jos saa jostakin runkosettinä voisi harkita...

  17. #9947
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    186
    Peak torque mieltä cruxista

    https://youtu.be/hpITpX1BauQ

  18. #9948
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    170
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takakeno Katso viesti
    Peak torque mieltä cruxista

    https://youtu.be/hpITpX1BauQ
    asiaa!

  19. #9949
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takakeno Katso viesti
    Peak torque mieltä cruxista

    https://youtu.be/hpITpX1BauQ
    Uusi Crux on hieno, mutta PT:ltä ihan hyvin perusteltu Spessun roastaus.
    The older I get the faster I was

  20. #9950
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    225
    Oli kyllä monta hyvää kohtaa nostanut esillä. Hinnat ei tosiaan ole varsinkaan Jenkkivalmistajien kompliiteissa olleeet vähään aikaan järjellä perusteltavissa. Aika monta mallia kannattaa ostaa runkona ja kasailla itse haluamillaan osilla, kun pyörän valmistaja ottaa volyymilla hankkimansa hintaedun osista kokonaan itselleen. Sama kyllä ollut jo monta vuotta esim. Santa Cruzin monessa mallissa. S-Worksin runko on kanssa hinnaltaan aika omassa luokassaan, mutta niitä ostaa ehkä ne kenelle vain paras on kyllin hyvää, eivätkä he aina hintoja kysele.

    Isoimpana asiana pitäisin tuossa videossa kohtaa, jossa arvuuttelee käytettyjen kuitujen ja ladontatyylin kestävyyttä lajinomaisessa käytössä pidemmän päälle. Olisi kiva kuulla, onko hänellä parempaa tietoa Spessun rungon tuotantotavasta/materiaalista, vai oliko tuo pääasiassa painosta vedetty johtopäätös, että kevyt runko on jouduttu tekemään liian jäykästä tavarasta?

    Itsellä etsinnässä vihdoin ensi kaudelle kuituinen tai titaaninen cyclocross-/gravelrunko, jossa olisi kierrekeskiö, sisäiset kaapelireitit, normaali ei-integroitu ohjaamo, rengastilaa n. 43-47 mm ja geo tuon uuden Cruxin tapainen suunnilleen (52/54 koossa). Ehdotuksia otetaan vastaan, ei ole pakko tuota perus CruX:n 3000 euroa maksaa pelkästä rungosta...

  21. #9951
    Liittynyt
    08/2021
    Viestit
    52
    Tässä oon muutaman viikon katellu itelleni ensimmäistä gravelia hybridin tilalle, olen siis alotteleva kippurasarven käyttäjä. Halu ois sijottaa kerralla hyvään ja tää Trekin uus malli on ny ollu jo kyselyasteella https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...e=red_bluedark
    Toimitusaika vaan reilu vuosi. Oiskohan muita yhtä hyviä vaihtoehtoja heittää maksimissaan tuohon hintaan? Toisaalta jaksan kyllä tarvittaessa odotellakkin vuoden päivät, on noita pyöriä pari tuonne maaston puolelle. Maantiepyörä ei oo vaihtoehto tänne pikkukylälle josta lähtee vaa muutama asvalttipätkä, mutta hiekkatietä riittää.

  22. #9952
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka Katso viesti
    Hinnat ei tosiaan ole varsinkaan Jenkkivalmistajien kompliiteissa olleeet vähään aikaan järjellä perusteltavissa. Aika monta mallia kannattaa ostaa runkona ja kasailla itse haluamillaan osilla, kun pyörän valmistaja ottaa volyymilla hankkimansa hintaedun osista kokonaan itselleen.
    Sama havainto. Ennen kannatti lähes aina ostaa suoraan pyörä haluamillaan osilla valmiina ja se oli käytännössä edullisin tapa hankkia pyörä. Nykyään kannattaa katsoa edullisempien mallien hintoja ja vaihtaa runkoon haluamansa osat. Voi tulla selvästi edullisemmaksi tällä tavalla.

  23. #9953
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti sape87 Katso viesti
    Tässä oon muutaman viikon katellu itelleni ensimmäistä gravelia hybridin tilalle, olen siis alotteleva kippurasarven käyttäjä. Halu ois sijottaa kerralla hyvään ja tää Trekin uus malli on ny ollu jo kyselyasteella https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...e=red_bluedark
    Toimitusaika vaan reilu vuosi. Oiskohan muita yhtä hyviä vaihtoehtoja heittää maksimissaan tuohon hintaan? Toisaalta jaksan kyllä tarvittaessa odotellakkin vuoden päivät, on noita pyöriä pari tuonne maaston puolelle. Maantiepyörä ei oo vaihtoehto tänne pikkukylälle josta lähtee vaa muutama asvalttipätkä, mutta hiekkatietä riittää.
    Toi on kyllä hieno peli. Mut esim cuben saa tosiaan jo Etap xplr vaihteilla ja kuitukiekoilla lähes samaan rahaan(3899€ cuben sivuilla). Geometrioita en vertaillu ja jollain muutaman sadan gramman erolla rungon painossa ei ole mitään väliä kun vasta isoissa mäissä.

  24. #9954
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Sama havainto. Ennen kannatti lähes aina ostaa suoraan pyörä haluamillaan osilla valmiina ja se oli käytännössä edullisin tapa hankkia pyörä. Nykyään kannattaa katsoa edullisempien mallien hintoja ja vaihtaa runkoon haluamansa osat. Voi tulla selvästi edullisemmaksi tällä tavalla.
    Tai sit ostaa haluamansa runko sillä halvimmalla konfiguraatiolla ja myydä osat. Joskus jotain trekkejä kattelin niin taisi olla valmiina tyyliin 200€ kalliimpi kun runkosettinä

  25. #9955
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takakeno Katso viesti
    Peak torque mieltä cruxista

    https://youtu.be/hpITpX1BauQ
    Clearance to weight ratio Tollako ne noita myy, ei jeesus.

    Eikä siinä mitään, tosi hieno pyörä toi on.

  26. #9956
    Liittynyt
    04/2019
    Viestit
    1.457
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka Katso viesti
    Oli kyllä monta hyvää kohtaa nostanut esillä. Hinnat ei tosiaan ole varsinkaan Jenkkivalmistajien kompliiteissa olleeet vähään aikaan järjellä perusteltavissa. Aika monta mallia kannattaa ostaa runkona ja kasailla itse haluamillaan osilla, kun pyörän valmistaja ottaa volyymilla hankkimansa hintaedun osista kokonaan itselleen. Sama kyllä ollut jo monta vuotta esim. Santa Cruzin monessa mallissa. S-Worksin runko on kanssa hinnaltaan aika omassa luokassaan, mutta niitä ostaa ehkä ne kenelle vain paras on kyllin hyvää, eivätkä he aina hintoja kysele.

    Isoimpana asiana pitäisin tuossa videossa kohtaa, jossa arvuuttelee käytettyjen kuitujen ja ladontatyylin kestävyyttä lajinomaisessa käytössä pidemmän päälle. Olisi kiva kuulla, onko hänellä parempaa tietoa Spessun rungon tuotantotavasta/materiaalista, vai oliko tuo pääasiassa painosta vedetty johtopäätös, että kevyt runko on jouduttu tekemään liian jäykästä tavarasta?

    Itsellä etsinnässä vihdoin ensi kaudelle kuituinen tai titaaninen cyclocross-/gravelrunko, jossa olisi kierrekeskiö, sisäiset kaapelireitit, normaali ei-integroitu ohjaamo, rengastilaa n. 43-47 mm ja geo tuon uuden Cruxin tapainen suunnilleen (52/54 koossa). Ehdotuksia otetaan vastaan, ei ole pakko tuota perus CruX:n 3000 euroa maksaa pelkästä rungosta...
    Millä muuten perustellaan tuo "paras on kyllin hyvää"? Hinnalla? Ja kuitenkin MVPD painaa podiumia liukuhihnalta, lajissa kuin lajissa ja ajelee (atk)marketti canyonilla

  27. #9957
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    225
    Itse näkisin, että asioissa joita ei voi mitata absoluttiisesti, niin esim. tuo "paras" määriytyy aika pitkälti mielikuvilla, eli markkinointi ja mainonta on toiminut ja ihminen pitää jotain asiaa/tuotetta ihan parhaana ja hankkimisen arvoisena hinnasta välittämättä itselleen.

    Ainakin omassa tapauksessa suorituskyvyn lisäys jollain CruX tapaisella rungolla verrattuna nykyiseen teräsrunkoiseen on varmasti marginaalista (tai vielä sitäkin vähäisempää). Ellei sittten innostu uuden pyörän myötä ajamaan enemmän ja järjestelmällisimmin (epäilen vahvasti tätäkin, jo elämän muut realiteetit rajoittaa treenituntien reilua nostoa nykyisestä). Itsellä lähinnä etsinnässä toinen käyräsarvinen pyörä nykyisen rinnalle hieman eri käyttöä varten.

  28. #9958
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    S-Works -fillarit on luksustuotteita. Kun kuluttajien käytettävissä olevat tulot nousevat niin luksustuotteiden kuten S-Works kysyntä nousee ja hinnat myös. Jos/kun tarjonta on komponenttipulasta johtuen rajattua niin Spessu toimii rationaalisesti nostaessaan hintoja niin kauan kuin kauppa käy. Lisäksi Spessun mielikuvamarkkinointi (maantiepyörien puolella) on toimialan vaikuttavinta ja mielikuvillahan pyöriäkin myydään. Cowboyt vetää Mallua ja Vetomiehet ajaa Spessulla.




    Selvyyden vuoksi, en ota tässä kantaa itse tuotteeseen. Kyllä mulle Crux tai SL7 maistuisi.
    The older I get the faster I was

  29. #9959
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Qilty Katso viesti
    Tai sit ostaa haluamansa runko sillä halvimmalla konfiguraatiolla ja myydä osat. Joskus jotain trekkejä kattelin niin taisi olla valmiina tyyliin 200€ kalliimpi kun runkosettinä
    Juuri näin. Hauska yhteensattuma, että katselin myös Trekkejä, joissa pelkän rungon osto ei oikein näytä houkuttelevalta, kun koko pyörän saa rungon hinnalla.

  30. #9960
    Liittynyt
    10/2021
    Viestit
    154
    Rungot on hinnoteltu vakuutusyhtiöille ja crash replacement alennuksille. Kuluttajat ostaa kompliitin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •